Eerste klasse - Pagina 74 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eerste klasse
Casual1919 schreef:
Bartos schreef:
Het gezicht van Jacky Mathijssen sprak trouwens boekdelen, die keek hoofdschuddend naar de supporters (en had precies een fles azijn op, maar das altijd zo).

http://nl.youtube.com/watch?v=Job2Psw3VJc

Volgens mij kijkt hij daar wég van de clubsupporters en net niet naar hen.

Het kan natuurlijk ook helemaal iets anders zijn. Misschien stelde iemand hem de vraag "Meneer Mathijsen, u beseft dat Standard vanavond kampioen kan worden als Club hier vandaag kan punten laten liggen" en kwam hij nog eens terug op zijn uitspraak van het weekend van carnaval "Ok, we hebben verloren. Bij Standard vieren ze nu misschien wel feest, morgen zelfs nog, maar ik heb gezien wie dit jaar kampioen wordt en dat is niet Standard."

... den teppen!

21 Apr 2008, 16:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
K had wel gelezen in de krant dat er dingen geroepen werden maar daar was niet te lezen wat, maar als ik het hier lees :wow:
Schandalig dat hiervoor niet opgetreden wordt zoals bij oerwoudgeluiden, hetgeen gezongen werd is voor mij zowaar duidzend keer erger dan een oerwoudgeluid :fuck:

Verdiende titel voor Standard trouwens, ik dacht aan onze ploeg bij het zien van de beelden, 'k was al aan't wegdromen en aan promotie aan het denken :cool:

21 Apr 2008, 19:13
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Zijn er beelden van die spreekkoren ?

Wat voor een hersenloze sukkel zijt ge niet als ge zoiets begint te zingen tijdens een minuut stilte...

21 Apr 2008, 19:46
Freak

Gisterenavond was er een buitengewone vergadering van de nationale studiecommissie (NSC) van de Belgische Voetbalbond (KBVB). Het hervormingsplan dat voorgesteld werd door de Profliga en bondsvoorzitter François De Keersmaecker werd goedgekeurd. Enkel de Nationale Liga (de tweedeklassers) stemden tegen.

Gisteren moest er duidelijkheid komen over de beslissing van de derdeklassers, want daar hing de toekomst van de hervormingen van af. Het hervormingsproject heeft immers 81% van alle stemmen nodig om goedgekeurd te kunnen worden op de algemene vergadering van de KBVB op 17 mei.

De derdeklassers moesten via mail hun stem uitbrengen. "75% van de derdeklassers hebben zich voor de hervorming uitgesproken", verduidelijkte Fons Rooms, de voorzitter de Liga van derdeklassers. De tweede klasse is radicaal tegen het hervormingsproject, dat een eerste klasse voorziet met zestien clubs. Alleen kan de Nationale Liga de hervorming echter niet tegenhouden. Op 17 mei wordt de knoop doorgehakt. (belga/adv)

22 Apr 2008, 16:41
forumlegende

Onze club zal ook niet echt instemmen zeker met de hervorming in eerste?

24 Apr 2008, 10:54
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Ik kan de tweedeklassers wel wat begrijpen.
Ik ben ook van principe wie zakt, zakt. De voorlaatste uit eerste moet in mijn ogen niet in de eindronde van de tweedeklassers gezet worden.
Ik vindt trouwens dat dit in de eindronde van derde en alle andere reeksen ook niet zou mogen.
Maar ja das mijn persoonlijke mening natuurlijk.

24 Apr 2008, 12:13
Freak

Landskampioen Standard wil Steven Defour, Marouane Fellaini en Axel Witsel niet afstaan voor de Olympische voetbalploeg. Dat schrijft 'Het Laatste Nieuws'. In dezelfde periode worden ook de voorrondes voor de Champions League afgewerkt, en daarvoor willen de Rouches op hun sterkst staan. Standard is van plan het keihard te spelen en zou zelfs de mensenrechten in China gebruiken om zijn paradepaardjes thuis te kunnen houden. De club zit vandaag rond de tafel met de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB).

Gewetensbezwaar
Reglementair heeft Standard geen poot om op te staan. De FIFA-regels stipuleren immers dat een speler die een selectie voor zijn land weigert een speelverbod van vijf dagen voor en na de interland in kwestie krijgt. Er is echter nog een achterpoortje: de club zou volgens sommige bronnen gewetensbezwaar inroepen.

Goreux mag wel gaan
Defour en co zouden niet kunnen sporten in een land dat er principes op nahoudt die tegen hun overtuiging ingaan en willen verwijzen naar het niet-naleven van de mensenrechten door China in Tibet.
Volgens de Luikse advocaat Luc Misson valt daar juridisch niets tegen in te brengen. Invallersdoelman Jérémy Devriendt, linksachter Landry Mulemo en rechterflank Reginal Goreux mogen wel zonder probleem naar Peking. (belga/svm)

En gelijk hebben ze !

25 Apr 2008, 11:20
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Je hebt daar zeker een punt.

Maar ik vindt het vooral straf van de UEFA dat ze daar geen rekening mee houden.
Waarom schuiven ze bv hun voorrondes niet op?
Het is nu niet dat ze dat elk jaar moeten doen hé.

25 Apr 2008, 11:31
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Casual1919 schreef:
Landskampioen Standard wil Steven Defour, Marouane Fellaini en Axel Witsel niet afstaan voor de Olympische voetbalploeg. Dat schrijft 'Het Laatste Nieuws'. In dezelfde periode worden ook de voorrondes voor de Champions League afgewerkt, en daarvoor willen de Rouches op hun sterkst staan. Standard is van plan het keihard te spelen en zou zelfs de mensenrechten in China gebruiken om zijn paradepaardjes thuis te kunnen houden. De club zit vandaag rond de tafel met de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB).

Gewetensbezwaar
Reglementair heeft Standard geen poot om op te staan. De FIFA-regels stipuleren immers dat een speler die een selectie voor zijn land weigert een speelverbod van vijf dagen voor en na de interland in kwestie krijgt. Er is echter nog een achterpoortje: de club zou volgens sommige bronnen gewetensbezwaar inroepen.

Goreux mag wel gaan
Defour en co zouden niet kunnen sporten in een land dat er principes op nahoudt die tegen hun overtuiging ingaan en willen verwijzen naar het niet-naleven van de mensenrechten door China in Tibet.
Volgens de Luikse advocaat Luc Misson valt daar juridisch niets tegen in te brengen. Invallersdoelman Jérémy Devriendt, linksachter Landry Mulemo en rechterflank Reginal Goreux mogen wel zonder probleem naar Peking. (belga/svm)

En gelijk hebben ze !

Pfff, ik weet niet ze. Anderlecht moet misschien ook Biglia en Gillet (onbetwiste titularis) missen en ook nog Legear waarschijnlijk. Dus allé ja...

25 Apr 2008, 11:31
Ancien

Leeftijd: 45
Da moet Anderlecht voor hun eigen uitmaken hé... en dat maakt al zeker niet de rekening van Standard.

Ik vind dat ze dik gelijk hebben bij Standard. Je speelt een gans seizoen om die Champions League te behalen... je doet het land en de bond een plezier door dat met jongeren te doen en dan zou je je beste spelers moeten afstaan aan die kutbond.

:crazy:

25 Apr 2008, 23:06
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
In Nederland roept beloften-bondscoach De Haan geen spelers op die in de Champions League voorronde moeten spelen tijdens het Olympisch tornooi. Daarmee is het probleem ginder opgelost, en je hoort niemand klagen.

Bij ons maken ze er al een half jaar spel rond.

26 Apr 2008, 8:40
Ancien

Leeftijd: 65
Gisteren ben ik letterlijk in slaap gevallen bij de wedstrijd tussen de 2 ploegen waar vroegere voorzitters ons in droeve tijden aan wilden verpatsen.
Wat ben ik blij dat we nog bestaan, al is dat dan in derde klasse... :EA:

26 Apr 2008, 13:32
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
boris clitoris schreef:
Da moet Anderlecht voor hun eigen uitmaken hé... en dat maakt al zeker niet de rekening van Standard.

Ik vind dat ze dik gelijk hebben bij Standard. Je speelt een gans seizoen om die Champions League te behalen... je doet het land en de bond een plezier door dat met jongeren te doen en dan zou je je beste spelers moeten afstaan aan die kutbond.

:crazy:

Ik vind het anders ook meer als normaal dat iedereen de sterkste ploeg naar Peking wil sturen dus dan moet je als club ook niet klagen.

26 Apr 2008, 15:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ahja ? Wie betaalt die spelers een gans jaar door misschien ? Den bond ? Kdacht het niet hé :crazy:

Zonder Fellaini, Witsel en Defour kunnen ze bij Standard de CL vergeten, zo simpel is het. En het gaat hier wel om ettelijke miljoenen. Groot gelijk hebben ze dus...

26 Apr 2008, 20:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
T kan goed zijn dat Defour, Fellaini en Witsel binnenkort verkocht zijn en dan is het probleem ook opgelost.

26 Apr 2008, 20:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 72 73 74 75 76 500