|
|
| Pagina 138 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() waar heb jij zoal gespeeld? _________________ iendracht! |
| 22 Apr 2008, 19:23 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
rollo29 schreef: belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() waar heb jij zoal gespeeld? wil jij dat ik alles op de site smijt wat ik voor 100 procent weet ,dan is dat voor jullie verantwoordelijkheid . maar ik wil dat wel na het seizoen op de site zetten en dan zullen jullie een ander gedacht hebben over de sportieve verantwoordelijkheid _________________ Op naar 2 de klas |
| 22 Apr 2008, 19:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Dannyp heeft gelijk...
Jullie zullen het wel horen... |
| 22 Apr 2008, 19:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dannyp98 schreef: rollo29 schreef: belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() waar heb jij zoal gespeeld? wil jij dat ik alles op de site smijt wat ik voor 100 procent weet ,dan is dat voor jullie verantwoordelijkheid . maar ik wil dat wel na het seizoen op de site zetten en dan zullen jullie een ander gedacht hebben over de sportieve verantwoordelijkheid Ik denk niet dat ze tegen jouw bezig waren ... En stop eens met dreigen met wat je al dan niet zou posten. Ofwel post je, ofwel post je niet, zo simpel is het. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Apr 2008, 19:36 |
|
|
Casual1919 schreef: Dannyp98 schreef: rollo29 schreef: belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() waar heb jij zoal gespeeld? wil jij dat ik alles op de site smijt wat ik voor 100 procent weet ,dan is dat voor jullie verantwoordelijkheid . maar ik wil dat wel na het seizoen op de site zetten en dan zullen jullie een ander gedacht hebben over de sportieve verantwoordelijkheid Ik denk niet dat ze tegen jouw bezig waren ... En stop eens met dreigen met wat je al dan niet zou posten. Ofwel post je, ofwel post je niet, zo simpel is het. ik wil het posten maar ik heb schriek dat er dan een bom zal ontploffen.Want volgens Geert is Mr.Limpens nog altijd den besten Trainer die Aalst in jaren heeft gehad. _________________ Op naar 2 de klas |
| 22 Apr 2008, 19:42 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Dannyp98 schreef: rollo29 schreef: belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() waar heb jij zoal gespeeld? wil jij dat ik alles op de site smijt wat ik voor 100 procent weet ,dan is dat voor jullie verantwoordelijkheid . maar ik wil dat wel na het seizoen op de site zetten en dan zullen jullie een ander gedacht hebben over de sportieve verantwoordelijkheid was nie tegen jou dannyp98. en als jouw info dan zo belangrijk is, is het dan nie beter om daar met geert over te klappen ipv da hier op het forum te gooien? _________________ iendracht! |
| 22 Apr 2008, 19:52 |
|
|
rollo29 schreef: Dannyp98 schreef: rollo29 schreef: belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() waar heb jij zoal gespeeld? wil jij dat ik alles op de site smijt wat ik voor 100 procent weet ,dan is dat voor jullie verantwoordelijkheid . maar ik wil dat wel na het seizoen op de site zetten en dan zullen jullie een ander gedacht hebben over de sportieve verantwoordelijkheid was nie tegen jou dannyp98. en als jouw info dan zo belangrijk is, is het dan nie beter om daar met geert over te klappen ipv da hier op het forum te gooien? maar als jij het wil weten vraag het dan eens aan enkele sterkhouders maar dan liefst na het siezoen want ik zou toch zo graag naar 2é klasse gaan met onze club. en nog dit geef mij maar een rode kaart inplaats van een gele en dit omdat ik mij hier verdedig tegen enkele onozelaars die niet anders doen dan mensen uit te lachen. ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 22 Apr 2008, 20:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dannyp98 schreef: Bartos schreef: El Corredor schreef: kevin franck tekent deze avond zijn contract... ![]() Informeer misschien toch even bij Dannyp hoeveel procent kans daartoe is .Lach maar met mij maar het is nu 100 Procent waar . en ik weet nog veel meer . over de werkwijze van den besten trainer limpens maar als ik dat op de site zet kan het gebeuren dat er enkele sterkhouders zelfs niet meer willen spelen voor E.A ![]() doe ons een plezier en hou al je fantastische informatie voor jezelf. Absoluut geen interesse. Ik wil enorm graag en goed geloven dat Franck gisteren getekend heeft. De club maakt dit echter nog niet bekend, want het staat nog niet op de website. Het feit dat ze zoiets nog niet bekend maken, zal wel degelijk een heel goeie reden hebben, anders zouden ze het niet doen. Jij komt het hier uitbazuinen, dus jij werkt de club eigenlijk tegen. En het is net dat (de club tegenwerken) dat jij aan anderen verwijt. Een mooi tekstje voor jou om eens een paar weken op te studeren. |
| 22 Apr 2008, 20:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mss leuk om te weten.GlORIEUX verkast van willebroek naar woluwe-zaventem blijkbaar
|
| 22 Apr 2008, 20:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Dannyp98 schreef: Bartos schreef: El Corredor schreef: kevin franck tekent deze avond zijn contract... ![]() Informeer misschien toch even bij Dannyp hoeveel procent kans daartoe is .Lach maar met mij maar het is nu 100 Procent waar . en ik weet nog veel meer . over de werkwijze van den besten trainer limpens maar als ik dat op de site zet kan het gebeuren dat er enkele sterkhouders zelfs niet meer willen spelen voor E.A ![]() allez jong, nu moet ik hier echt op mijn tanden bijten om niet te reageren schitterende kerel, die Danny, you made my day Danny FOR PRESIDENT !! (van Eendracht Aalst he) wedden dat we dan onmiddellijk in 2de klasse spelen. En als hij zoveel invloed heeft, dat zijn informatie onze fanionspelers zouden ervan weerhouden om nog verder voor Aalst te spelen, dan moet hij echt wel een machtig persoon zijn !! (shit, nu heb ik toch gereageerd ) ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 22 Apr 2008, 20:47 |
|
|
Stijn schreef: Dannyp98 schreef: Bartos schreef: El Corredor schreef: kevin franck tekent deze avond zijn contract... ![]() Informeer misschien toch even bij Dannyp hoeveel procent kans daartoe is .Lach maar met mij maar het is nu 100 Procent waar . en ik weet nog veel meer . over de werkwijze van den besten trainer limpens maar als ik dat op de site zet kan het gebeuren dat er enkele sterkhouders zelfs niet meer willen spelen voor E.A ![]() doe ons een plezier en hou al je fantastische informatie voor jezelf. Absoluut geen interesse. Ik wil enorm graag en goed geloven dat Franck gisteren getekend heeft. De club maakt dit echter nog niet bekend, want het staat nog niet op de website. Het feit dat ze zoiets nog niet bekend maken, zal wel degelijk een heel goeie reden hebben, anders zouden ze het niet doen. Jij komt het hier uitbazuinen, dus jij werkt de club eigenlijk tegen. En het is net dat (de club tegenwerken) dat jij aan anderen verwijt. Een mooi tekstje voor jou om eens een paar weken op te studeren. ik heb hier niet gezegd dat Kevin heeft getekend maar hij is rond met het bestuur van EA en ook lommel houd hem niet tegen . en moet jij nog meer weten vraag het dan aan geert _________________ Op naar 2 de klas |
| 22 Apr 2008, 20:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() en dan?? dat is toch niks nieuws bij Aalst??? (remember Lozano in 89-90) ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 22 Apr 2008, 20:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Danny, is uw bedoeling enkel en alleen om interessant te komen doen? Mister I know it all
ofwel zegdet ofwel zwijgt ge erover e zeg Twordt echt irritant_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Apr 2008, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
eintracht frankfurt schreef: belgianiron schreef: hij speelde ooit bij real madrid ![]() en dan?? dat is toch niks nieuws bij Aalst??? (remember Lozano in 89-90) ![]() bedoel daar niks slechts mee he, ge moet hier serieus opletten als ge iets zegt ze ![]() |
| 22 Apr 2008, 20:57 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: Danny, is uw bedoeling enkel en alleen om interessant te komen doen? Mister I know it all ofwel zegdet ofwel zwijgt ge erover e zeg Twordt echt irritantgaat men hier nu echt serieus op Danny zijn posts reageren of zo?? zo ken ik er ook een paar hoor : - moest ik de info die ik heb, hier op het forum gezet hebben, ben ik zeker dat Ewen die penalty op Torhout er wel had ingetrapt. - aan de andere kant ben ik zeker dat er hierdoor een paar fanionspelers zich duidelijk niet meer ten dienste van de BESTE trainer aller tijden, Herr Limpens, zouden gesteld hebben en we dus wellicht op Couillet met 3-0 zouden verloren hebben en Lieven die penalty op La Louviere zeker niet had tegengehouden. - bovendien zijn er 4 superspitsen die hun woord hebben gegeven, maar tekenen doen ze pas later Maar ik ga dat hier nu niet posten, vraag het maar aan Geert als je meer details wilt. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 22 Apr 2008, 20:58 |
|
| Pagina 138 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 136 137 138 139 140 … 149 Volgende |