ander nieuws - Pagina 88 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: ander nieuws
Mariner schreef:
: "Ik had nog liever dat mijn moeder doodviel, dan dat Corinthians moet degraderen" :grijns:

hij zal mss bedoeld hebben : Ik had nog liever dat mijn schoonmoeder doodviel,......

07 Dec 2007, 22:24
Ancien

Leeftijd: 38
Het wordt voortaan een beetje stiller
in het stadion van NAC Breda. In het
vak van de bezoekende supporters wor-
den geen trommels meer toegelaten.

De supporters van NAC hadden bij de
club aangegeven dat ze zich ergerden
aan het lawaai van zulke trommels.
NAC hanteerde al een beleid dat trom-
mels alleen werden toegestaan als er
minstens 200 bezoekende fans waren.

NAC besloot een enquête te houden on-
der zijn eigen supporters. Van de 212
fans die antwoordden, waren 148 het
eens met een verbod. 49 ondervraagden
betreuren dat er geen slaginstrumen-
ten meer binnen mogen. Misschien zelf
maar voor wat meer lawaai zorgen?

Bron: teletekst.

Wat een zeikerds zeg. :crazy:

03 Jan 2008, 19:40
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Vandaag een mailken gekregen waarin het volgende stond.
Ik vermoed dat het om een 1april grap gaat, maar je weet maar nooit hé

Louis Van Gaal wordt TD bij Anderlecht

De Nederlandse toptrainer Louis van Gaal zal na afloop van dit seizoen vertrekken bij de Alkmaarse voetbalclub AZ, de werkgever van onder meer Rode Duivel Moussa Dembele zou de komende drie siezoenen technisch directeur worden bij Anderlecht. "Anderlecht is voor mij een nieuwe uitdaging. Ik wil met deze samenwerking niet enkel Anderlecht maar ook het Belgisch voetbal terug op de kaart brengen." vertelde Van Gaal aan een Nederlandse krant.

01 Apr 2008, 16:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Zal wel een 1 april grap zijn

01 Apr 2008, 16:49
Junior

Leeftijd: 46
WLM: [email protected]
Smetje schreef:
Zal wel een 1 april grap zijn

waar het grappige hierin t vinden is... :crazy:

01 Apr 2008, 17:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Bart Van den Neste schreef:
Vandaag een mailken gekregen waarin het volgende stond.
Ik vermoed dat het om een 1april grap gaat, maar je weet maar nooit hé

Louis Van Gaal wordt TD bij Anderlecht

De Nederlandse toptrainer Louis van Gaal zal na afloop van dit seizoen vertrekken bij de Alkmaarse voetbalclub AZ, de werkgever van onder meer Rode Duivel Moussa Dembele zou de komende drie siezoenen technisch directeur worden bij Anderlecht. "Anderlecht is voor mij een nieuwe uitdaging. Ik wil met deze samenwerking niet enkel Anderlecht maar ook het Belgisch voetbal terug op de kaart brengen." vertelde Van Gaal aan een Nederlandse krant.

Mannekes, dit moet dus geen 1 aprilgrap geweest hé.
Vandaag staat op één-Teletekst te lezen dat Van Holsbeeck effectief gesproken heeft met Van Gaal.

23 Apr 2008, 16:32
Ancien

Leeftijd: 45
Tsja, ik en Bartos hebben al gesproken met Peter Beardsley, maar da wilt nog nie zeggen dat hij naar den iendracht komt hé.

Bij Anderlecht zijn ze zo laag gevallen da ze nu al pronken over met wie ze eens gesproken hebben. Goe bezig :hmm:

Had die niet gezegd dat ie dan toch bij AZ blijft volgend seizoen?

24 Apr 2008, 7:30
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
boris clitoris schreef:
Tsja, ik en Bartos hebben al gesproken met Peter Beardsley, maar da wilt nog nie zeggen dat hij naar den iendracht komt hé.

Bij Anderlecht zijn ze zo laag gevallen da ze nu al pronken over met wie ze eens gesproken hebben. Goe bezig :hmm:

Contacten dateren al van februari en hij zei dat hij toen nog niet wist of hij bleef.

24 Apr 2008, 8:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
boris clitoris schreef:

Inderdaad, dat heeft hij in dat gesprek ook meteen gezegd. Maar how how, ze hebben gesproken met Van Gaal hé :lol: . Hebben die daar eigenlijk geen schaamte in hun eigen zeg?

24 Apr 2008, 8:12
Iendracht.be - beheer

Sven KSK Opwijk schreef:
boris clitoris schreef:

Contacten dateren al van februari en hij zei dat hij toen nog niet wist of hij bleef.

Nu kunt ge toch zelf moeilijk ontkennen dat Van Holsbeeck zich onsterfelijk belachelijk maakt door dit zo fierweg naar buiten te brengen?

Morgen staat misschien in de gazet dat ik en den boris volgend seizoen bij Newcastle spelen omdat we met Beardsley staan klappen hebben :D . Na de Mpenza's nu de de nieuwste sensatie (en de verbeterde versie): de Goubert's :lol: .

24 Apr 2008, 8:15

Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
boris clitoris schreef:

Nu kunt ge toch zelf moeilijk ontkennen dat Van Holsbeeck zich onsterfelijk belachelijk maakt door dit zo fierweg naar buiten te brengen?

Morgen staat misschien in de gazet dat ik en den boris volgend seizoen bij Newcastle spelen omdat we met Beardsley staan klappen hebben :D . Na de Mpenza's nu de de nieuwste sensatie (en de verbeterde versie): de Goubert's :lol: .

Mja belachelijk, Anderlecht kennende vind ik het al verbazend dat dat nog niet eerder aan het licht is gekomen. Voetbal Magazine heeft dat ontdekt en aan Van Holsbeeck gevraagd. Ik zou het in zijn plaats ontkend hebben, maar hij heeft daar duidelijk een andere mening over...

24 Apr 2008, 8:17
Iendracht.be - beheer

Dat doet me wa peizen aan toen Jan Koller vertrok bij Anderlecht. Man man, wa namen ze toen allemaal mee geklapt hebben om als spits aan te werven zeg, allemaal Europese subtoppers. Echt ne klepper ging er komen. Uiteindelijk viel de keuze op Clayton Zane :lol: .

24 Apr 2008, 8:21

Bartos schreef:
Dat doet me wa peizen aan toen Jan Koller vertrok bij Anderlecht. Man man, wa namen ze toen allemaal mee geklapt hebben om als spits aan te werven zeg, allemaal Europese subtoppers. Echt ne klepper ging er komen. Uiteindelijk viel de keuze op Clayton Zane :lol: .

Clayton Zane, en dan zeggen ze dat Frutos een 'Kadaver' is. In den tijd van Koller werd er gesproken over Amoroso, Viduka, Zalayeta,... Hier ging nen wereldspits toekomen. En wie komt er dan af... Juist ja. Past op, die kerel speelde niet slecht als hij niet gekwetst was, maja, da zagen we nooit hé :D

Was trouwens ook het jaar van de aankopen: Mornar, Hendrickx, Ode Thompson, Jestrovic, Seol, De Bilde,... Achteraf bekeken was alleen Jestrovic daarvan een echte voltreffer (al was die ook elk jaar is lang geblesseerd) en in mindere mate Mornar en Seol.

24 Apr 2008, 8:24
Iendracht.be - beheer

Ode Thompson jongens :lol: . Hoe ze daarop gekomen zijn :D .

Da was het jaar dat er met de verkopen van Koller, Radzinski en Goor serieus geïncasseerd werd en ze bij Anderlecht resoluut voor kwantiteit ipv kwaliteit gingen, met nen hoop serieuze krabbers als gevolg. Ze gingen zelfs Joris Van Hout binnenhalen voor op de laatste man te spelen :lol: . Dat hij als spits niet meekon, was wel waar, maar om hem daarom dan binnen te halen voor een positie waar hij nog nooit gespeeld heeft, das er wel wat over :lol: .

Als ik er zo eens aan terugdenk, hebben ze daar op gebied van sportief beleid toch ook al boenken op gegeven zenne :D .

24 Apr 2008, 8:29

Bartos schreef:
Ode Thompson jongens :lol: . Hoe ze daarop gekomen zijn :D .

Da was het jaar dat er met de verkopen van Koller, Radzinski en Goor serieus geïncasseerd werd en ze bij Anderlecht resoluut voor kwantiteit ipv kwaliteit gingen, met nen hoop serieuze krabbers als gevolg. Ze gingen zelfs Joris Van Hout binnenhalen voor op de laatste man te spelen :lol: . Dat hij als spits niet meekon, was wel waar, maar om hem daarom dan binnen te halen voor een positie waar hij nog nooit gespeeld heeft, das er wel wat over :lol: .

Als ik er zo eens aan terugdenk, hebben ze daar op gebied van sportief beleid toch ook al boenken op gegeven zenne :D .

Ge kunt veel van Van Holsbeeck zeggen, maar hij heeft qua transfers toch al een BEETJE beter gedaan als de voorgangers (op het einde van hun termijn). Als ge die aankopen vergelijkt met die van vorig seizoen (Biglia, Pareja, Frutos (was al met de winterstop het jaar ervoor), Boussoufa, Hassan, Serhat,...) . Ok, daar is Leiva van mislukt, maar de balans woog overwegend door naar de positive kant.

Dit jaar slecht begonnen met Théréau en Triguinho (de nieuwe Roberto Carlos :-D ) en in zijn begin ook Jan Polak, maar ruimschoots goedgemaakt met Gillet en zelfs Vlcek en Chatelle als ge het zo beziet. Om nog te zwijgen over de wereldprestatie van Iakovenko op bayern.

24 Apr 2008, 8:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 126