|
|
| Pagina 32 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Vierde Klasse
Bartos schreef: charysteos schreef: Heujjj na het verlies van Gent zeehaven staat boom aan kop met 58 punten. gent en woluwe hebben elks 57 punten Toch wel een knotsgekke reeks bij jullie hoor, plots komt Woluwe Zaventem daar volledig meedoen voor den titel, en dat lijkt me momenteel zelfs de ploeg in vorm, gisteren zelfs 1-5 op Bornem gewonnen en een week eerder 7-1 tegen Leopold Ukkel. Het zou wat zijn dat na de strijd tussen Rupel Boom en Gent Zeehaven het nog Woluwe Zaventem is dat met den titel gaat lopen. Inderdaad rare reeks. eigenlijk is A-reeks al even onverwacht.. tleek int begin tussen oostende en winkel te gaan.. dan was Oostende zogezegd al kampioen.. Nu heeft Wielsbeke de beste papieren, maar Winkel kan ook nog |
| 21 Apr 2008, 22:41 |
|
|
Scholier
TIEN schreef: Bartos schreef: charysteos schreef: Heujjj na het verlies van Gent zeehaven staat boom aan kop met 58 punten. gent en woluwe hebben elks 57 punten Toch wel een knotsgekke reeks bij jullie hoor, plots komt Woluwe Zaventem daar volledig meedoen voor den titel, en dat lijkt me momenteel zelfs de ploeg in vorm, gisteren zelfs 1-5 op Bornem gewonnen en een week eerder 7-1 tegen Leopold Ukkel. Het zou wat zijn dat na de strijd tussen Rupel Boom en Gent Zeehaven het nog Woluwe Zaventem is dat met den titel gaat lopen. Inderdaad rare reeks. eigenlijk is A-reeks al even onverwacht.. tleek int begin tussen oostende en winkel te gaan.. dan was Oostende zogezegd al kampioen.. Nu heeft Wielsbeke de beste papieren, maar Winkel kan ook nog Idd. En opstal moest vorige week winnen om niet in de degradatiezone te komen en nu staan ze op een eindrondeplaats. Opwijk-Opstal kan nog een topper worden als ze beiden winnen dit weekend. Wielsbeke is ook zot. Die stonden 18de speeldag nog op een degradatieplaats en volgend weekend kunnen ze leider zijn. Vraag is: wie WIL er kampioen worden in deze reeks? |
| 22 Apr 2008, 12:11 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
villa schreef: TIEN schreef: Bartos schreef: charysteos schreef: Heujjj na het verlies van Gent zeehaven staat boom aan kop met 58 punten. gent en woluwe hebben elks 57 punten Toch wel een knotsgekke reeks bij jullie hoor, plots komt Woluwe Zaventem daar volledig meedoen voor den titel, en dat lijkt me momenteel zelfs de ploeg in vorm, gisteren zelfs 1-5 op Bornem gewonnen en een week eerder 7-1 tegen Leopold Ukkel. Het zou wat zijn dat na de strijd tussen Rupel Boom en Gent Zeehaven het nog Woluwe Zaventem is dat met den titel gaat lopen. Inderdaad rare reeks. eigenlijk is A-reeks al even onverwacht.. tleek int begin tussen oostende en winkel te gaan.. dan was Oostende zogezegd al kampioen.. Nu heeft Wielsbeke de beste papieren, maar Winkel kan ook nog Idd. En opstal moest vorige week winnen om niet in de degradatiezone te komen en nu staan ze op een eindrondeplaats. Opwijk-Opstal kan nog een topper worden als ze beiden winnen dit weekend. Wielsbeke is ook zot. Die stonden 18de speeldag nog op een degradatieplaats en volgend weekend kunnen ze leider zijn. Vraag is: wie WIL er kampioen worden in deze reeks? Moesten we ne spits hebben stonden we los op kop peisk. Het is aandoenlijk om te zien hoeveel kansen we krijgen en hoeveel we er afwerken. Volgende week staat er inderdaad normaal gezien een topper op het programma. En die wedstrijd is in de heenronde om ruzie op het plein geeindigd door een paar racistische opmerkingen richting Abdel Sbaaiti en Kamal Boujemaoui (die er nu wel niet meer bij is). De groep wil daar nog iets tegen rechtzetten... Ik denk dat Wielsbeke kampioen zal spelen... _________________
|
| 22 Apr 2008, 12:17 |
|
|
Duivelke
Ik denk ook dat het Wielsbeke zal zijn..
over de financiele kracht van VG Oostende is er al langer dan vandaag twijfel. En op dat vlak zit Wielsbeke zeker goed, dus ze willen wel overgaan denk ik. Ook de ferme inhaalrace van Olsa Brakel mag vermeld worden. 7 op 33 na 11 speeldagen, maar dan een nieuwe trainer en 33 op 48.. Wie gaf deze ploeg na een 6-1 nederlaag op het veld van dichtste concurrent Harelbeke nog een kans? |
| 22 Apr 2008, 20:49 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ons bezoekersvak is bijna volledig afgebroken en verhuist blijkbaar naar Opwijk.
|
| 23 Apr 2008, 10:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
nonkel marcel schreef: Ons bezoekersvak is bijna volledig afgebroken en verhuist blijkbaar naar Opwijk. Jep, cadeauken gekregen ![]() _________________
|
| 23 Apr 2008, 11:04 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Ons bezoekersvak is bijna volledig afgebroken en verhuist blijkbaar naar Opwijk. Jep, cadeauken gekregen ![]() Zijde zeker dat het ne kado is, want die tribune is al ne keer of 4 van eigenaar veranderd. Ben nog nooit in Opwijk geweest, is jullie stadion zo pover dat ons bezoekersvak jullie pronkstuk zou worden? ![]() |
| 23 Apr 2008, 11:05 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Ons bezoekersvak is bijna volledig afgebroken en verhuist blijkbaar naar Opwijk. Jep, cadeauken gekregen ![]() Zijde zeker dat het ne kado is, want die tribune is al ne keer of 4 van eigenaar veranderd. Ben nog nooit in Opwijk geweest, is jullie stadion zo pover dat ons bezoekersvak jullie pronkstuk zou worden? ![]() Elke tribune zou daar een pronkstuk worden. |
| 23 Apr 2008, 13:14 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nonkel marcel schreef: is jullie stadion zo pover dat ons bezoekersvak jullie pronkstuk zou worden? ![]() Welk stadion? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Apr 2008, 16:16 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: is jullie stadion zo pover dat ons bezoekersvak jullie pronkstuk zou worden? ![]() Welk stadion? ![]() awel da met die karren,die hebben ze nu terug ingewisseld ![]() |
| 23 Apr 2008, 22:50 |
|
|
nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Ons bezoekersvak is bijna volledig afgebroken en verhuist blijkbaar naar Opwijk. Jep, cadeauken gekregen ![]() Zijde zeker dat het ne kado is, want die tribune is al ne keer of 4 van eigenaar veranderd. Ben nog nooit in Opwijk geweest, is jullie stadion zo pover dat ons bezoekersvak jullie pronkstuk zou worden? ![]() Mja, ik weet eigenlijk niet goed hoe het daarmee zit. Is wat verloren gegaan tussen al dat gedoe van de voorbije weken. Euhm, het zou de enige tribune zijn, dat zegt al genoeg zeker. _________________
|
| 24 Apr 2008, 8:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Sven KSK Opwijk schreef: nonkel marcel schreef: Ons bezoekersvak is bijna volledig afgebroken en verhuist blijkbaar naar Opwijk. Jep, cadeauken gekregen ![]() Zijde zeker dat het ne kado is, want die tribune is al ne keer of 4 van eigenaar veranderd. Ben nog nooit in Opwijk geweest, is jullie stadion zo pover dat ons bezoekersvak jullie pronkstuk zou worden? ![]() Mja, ik weet eigenlijk niet goed hoe het daarmee zit. Is wat verloren gegaan tussen al dat gedoe van de voorbije weken. Euhm, het zou de enige tribune zijn, dat zegt al genoeg zeker. Misschien kunnen jullie dan over een stadion ipv een plein klappen . |
| 24 Apr 2008, 8:16 |
|
|
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Mja, ik weet eigenlijk niet goed hoe het daarmee zit. Is wat verloren gegaan tussen al dat gedoe van de voorbije weken. Euhm, het zou de enige tribune zijn, dat zegt al genoeg zeker. Misschien kunnen jullie dan over een stadion ipv een plein klappen .Bwa, ik weet niet zenne. Daar gaat een tribune niet te veel aan veranderen peisk. En het is niet omdat we een tribune gaan hebben, dat er ineens 200 man meer komt zien. Trouwens, ik vraag mij af waar ze die tribune gaan zetten. Want er staan nu negen containers naast elkaar, die dienst doen als Club House (waar het eten voor de match geserveerd word) en die kunt ge ook niet zomaar verzetten. Misschien is dat direct voor het nieuwe stadion (waarvan dit jaar nog de eerste steen zou worden gelegd worden). _________________
|
| 24 Apr 2008, 8:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Mja, ik weet eigenlijk niet goed hoe het daarmee zit. Is wat verloren gegaan tussen al dat gedoe van de voorbije weken. Euhm, het zou de enige tribune zijn, dat zegt al genoeg zeker. Misschien kunnen jullie dan over een stadion ipv een plein klappen .Bwa, ik weet niet zenne. Daar gaat een tribune niet te veel aan veranderen peisk. En het is niet omdat we een tribune gaan hebben, dat er ineens 200 man meer komt zien. Trouwens, ik vraag mij af waar ze die tribune gaan zetten. Want er staan nu negen containers naast elkaar, die dienst doen als Club House (waar het eten voor de match geserveerd word) en die kunt ge ook niet zomaar verzetten. Misschien is dat direct voor het nieuwe stadion (waarvan dit jaar nog de eerste steen zou worden gelegd worden). da hoor ik al jaar of 10 waaien ze! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Apr 2008, 21:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Pas maar op met een 'gekregen tribune' van Dender ... voor je t weet ben je gefusioneerd
![]() |
| 24 Apr 2008, 23:47 |
|
| Pagina 32 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 95 Volgende |