|
|
| Pagina 7 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eindronde
Jeroen schreef: Dat RC Waregem en RC Mechelen onze tegenstanders zullen zijn stemt mij toch wel hoopvol. Mij stoort het ook niet om meteen tegen jullie te moeten spelen. Liever door Aalst uitgeschakeld worden, na 2 sfeervolle matchen, dan er in de 1ste ronde uitgaan tegen pakweg Cappellen, Woluwe of Waregem. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Apr 2008, 15:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gruunwit schreef: Jeroen schreef: Dat RC Waregem en RC Mechelen onze tegenstanders zullen zijn stemt mij toch wel hoopvol. Mij stoort het ook niet om meteen tegen jullie te moeten spelen. Liever door Aalst uitgeschakeld worden, na 2 sfeervolle matchen, dan er in de 1ste ronde uitgaan tegen pakweg Cappellen, Woluwe of Waregem. Jullie hebben er daar precies echt geen goed oog in ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Apr 2008, 15:39 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ben gisteren gaan zien, was gewoon niet om aan te zien.
Enerzijds lijkt het vat af bij RCM, anders gaven mensen uit de entourage van RCM gewoon toe dat de meeste spelers liever in 3de blijven aan de top dan aan de staart in 2de (om het financiële he). Had Aalst bespaard gebleven van blessures, was het met een straat voorsprong kampioen geworden. 'k Heb zowat alle ploegen bovenaan uit de reeks zien spelen dit seizoen, niveau is toch wel serieus genivelleerd. |
| 28 Apr 2008, 15:48 |
|
|
Scholier
nonkel marcel schreef: Ben gisteren gaan zien, was gewoon niet om aan te zien. Enerzijds lijkt het vat af bij RCM, anders gaven mensen uit de entourage van RCM gewoon toe dat de meeste spelers liever in 3de blijven aan de top dan aan de staart in 2de (om het financiële he). Had Aalst bespaard gebleven van blessures, was het met een straat voorsprong kampioen geworden. 'k Heb zowat alle ploegen bovenaan uit de reeks zien spelen dit seizoen, niveau is toch wel serieus genivelleerd. Mag ik dan ook weten met wie je hebt gesproken want dit interesseert me wel. |
| 28 Apr 2008, 15:59 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik ken die mensen niet he, makke, was geen betrokken partij gisteren. Na de match mochten we van de ordediensten niet direct buiten en moesten we nog wat wachten. Ik stond buiten met wat mensen van RCM (training met RCM-logo aan) en vroeg aan hen hoe het kwam dat Racing zo zwak voor de dag kwam.
|
| 28 Apr 2008, 16:03 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Casual1919 schreef: Gruunwit schreef: Jeroen schreef: Dat RC Waregem en RC Mechelen onze tegenstanders zullen zijn stemt mij toch wel hoopvol. Mij stoort het ook niet om meteen tegen jullie te moeten spelen. Liever door Aalst uitgeschakeld worden, na 2 sfeervolle matchen, dan er in de 1ste ronde uitgaan tegen pakweg Cappellen, Woluwe of Waregem. Jullie hebben er daar precies echt geen goed oog in ... ![]() Ze hebben daar nu de discussie zoals bij ons onlangs: spelers willen gewoon niet promoveren. Wat er van aan is, heb ik totaal geen idee van. Na gisteren heb ik er wel weer een goe gevoel bij voor ons. Volgende week gaan we nog meer weten, als Arnold al es kan invallen. Als ze de lijn kunnen doortrekken van gisteren, dan maken we kans in die eindronde. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Apr 2008, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Casual1919 schreef: Gruunwit schreef: Jeroen schreef: Dat RC Waregem en RC Mechelen onze tegenstanders zullen zijn stemt mij toch wel hoopvol. Mij stoort het ook niet om meteen tegen jullie te moeten spelen. Liever door Aalst uitgeschakeld worden, na 2 sfeervolle matchen, dan er in de 1ste ronde uitgaan tegen pakweg Cappellen, Woluwe of Waregem. Jullie hebben er daar precies echt geen goed oog in ... ![]() Met de inzet van gisteren zullen we volgende zondag zelfs niet kunnen winnen thuis tegen Couillet. (ze zullen ons dan wel weer sussen met de uitleg dat ze zich gespaard hebben voor de eindronde) _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Apr 2008, 16:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Als jullie volgende week verliezen tegen Couillet zitten jullie inderdaad in dezelfde situatie als ons enkele weken geleden.
|
| 28 Apr 2008, 16:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Gruunwit schreef: Met de inzet van gisteren zullen we volgende zondag zelfs niet kunnen winnen thuis tegen Couillet. (ze zullen ons dan wel weer sussen met de uitleg dat ze zich gespaard hebben voor de eindronde) Best niet, want als jullie niet winnen tegen Couillet zouden jullie wel eens naast een eindrondeticket kunnen grijpen. Liever een wedstrijd in de eindronde tegen pakweg Waregem. Ze hebben dan wel een ijzersterke thuisreputatie (amper 9 verliespunten) maar zijn op verplaatsing te verslaan. (28 verliespunten, enkel Diegem, Torhout, Couillet en Londerzeel doen slechter) In B-reeks spelen Turnhout en Woluwe al zeker eindronde, voor laatste ticket is wedstrijd FC Luik - Wezet doorslaggevend. Wint Luik, dan speelt Capellen de eindronde, wint Wezet, dan spelen zij de eindronde en bij gelijkspel speelt Bocholt eindronde (beter doelsaldo dan Luik in 3e periode maar moeten zelf niet aan de bak dit weekend) |
| 29 Apr 2008, 13:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bocholt heeft geen licentie gekregen of aangevraagd dus veel meer dan de eer van ne periodetitel te pakke zitter voor die manne nimmer in tenzij dazze oek no de rechtbank gaan,moeste ze de periode pakke
|
| 29 Apr 2008, 14:01 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Iendrachter90 schreef: Bocholt heeft geen licentie gekregen of aangevraagd dus veel meer dan de eer van ne periodetitel te pakke zitter voor die manne nimmer in tenzij dazze oek no de rechtbank gaan,moeste ze de periode pakke Excuseer ![]() |
| 29 Apr 2008, 14:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Kmoe men eigen ook verbeteren.Op een van die nieuwsberichte op dieje site van bocholt stater"bocholt houd eindrondekansen gaaf "dus moete ze toch iets aangevraagd emme maar een licentie ver 2de emme ze zkr ni .
|
| 29 Apr 2008, 14:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
zotvawies schreef: Gruunwit schreef: Met de inzet van gisteren zullen we volgende zondag zelfs niet kunnen winnen thuis tegen Couillet. (ze zullen ons dan wel weer sussen met de uitleg dat ze zich gespaard hebben voor de eindronde) Best niet, want als jullie niet winnen tegen Couillet zouden jullie wel eens naast een eindrondeticket kunnen grijpen. Is Racing dan niet zeker van eindronde ? Ja toch ? ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Apr 2008, 14:16 |
|
|
Junior
Wij staan nu op een triestige gedeelde laatste plaats in de stand voor de derde periode
samen met Couillet.Dit is op zich niet zo erg als men al een periodetitel binnen heeft. Wat wel erger is, is dat we nu een sportieve bocht van 180° moeten maken. We zijn er aan bezig maar zijn er nog lang niet. |
| 29 Apr 2008, 16:53 |
|
|
Casual1919 schreef: zotvawies schreef: Gruunwit schreef: Met de inzet van gisteren zullen we volgende zondag zelfs niet kunnen winnen thuis tegen Couillet. (ze zullen ons dan wel weer sussen met de uitleg dat ze zich gespaard hebben voor de eindronde) Best niet, want als jullie niet winnen tegen Couillet zouden jullie wel eens naast een eindrondeticket kunnen grijpen. Is Racing dan niet zeker van eindronde ? Ja toch ? ![]() Dacht het niet, weet enkel dat La Lou en Sottegem niet mogen deelnemen aan de eindronde, van andere clubs weet ik natuurlijk niet of ze een licentie hebben of niet. Heeft eindrondeticket: E. Aalst 3e periode nog mogelijk voor Ronse, Peruwelz en Sottegem, wat betekent dat er dan nog lager moet gekeken worden(er vanuit gaande dat Ronse kampioen wordt) en daar is, na Péruwelz, een gelijkstand met RC Waregem (47 punten - 13 gewonnen matchen) en RC Mechelen (47 punten - 12 gewonnen matchen). 3e periode is niet meer mogelijk voor RCM, dus moeten ze zien te winnen om vóór Waregem te eindigen. Met de huidige stand zou dit betekenen: Kampioen : SK Ronse Eindronde: E. Aalst, Peruwelz en RC Waregem RCM is bijgevolg nog niet zeker van eindronde, alhoewel ze het wel meer zouden verdienen uiteraard dan die "blessure-veinzende pottestampers" van Péruwelz |
| 29 Apr 2008, 17:50 |
|
| Pagina 7 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 23 Volgende |