|
|
| Pagina 4 van 5 |
[ 62 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Licentie 2de klasse
De soap begint weer,Namen kreeg geen licentie met als gevolg dazze naar de rechtbank stappe.Kenne dei walen na nooit is normaal doen.
|
| 30 Apr 2008, 10:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ze kregen denk ik geen licentie omdat ze in hun licentieaanvraag weigerden te ondertekenen dat ze niet naar de rechtbank zouden stappen.
Gewoon Namen uit het verbond schrappen voor mijn part, en op Namen na zal gans het land zal content zijn. Dat ze in het cafévoetbal gaan spelen. |
| 30 Apr 2008, 10:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
elfahem schreef: Wat me wel verbaasd is dat EA nog steeds Albrechtlaan 21 als adres heeft. Ik veronderstel dat dit een kwakkel zal zijn, want dit is het adres van Peter Garré. Op de Albrechtlaan 21 is bovendien de vzw 'Albrecht Park' gevestigd. Die vzw werd opgericht door Garré maar ondertussen is hij geen lid meer. Nu heeft die vzw de vergunning gekregen om op de Albrechtlaan een rusthuis met 95 woongelegenheden te bouwen binnen een termijn van 6 jaar te rekenen vanaf 24.01.2006. Iemand enig idee waar dat rusthuis zou komen ?? Je moet eens goed kijken op de stadionreglementen die her en der ophangen aan ons stadion. I know, niemand heeft die ooit al gelezen, maar daarop staat dus ook nog steeds dat Peter Garré onze voorzitter is. Enfin, enkele weken geleden was dat toch nog zo. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Apr 2008, 10:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Pieter schreef: hoe zit da eigenlijk met het stadion? zijn er daar eigenlijk werken nodig voor 2de? dacht bv. dat de verlichting net te zwak was om de nodige aantal lux te halen??? Ze zouden sterk genoeg zijn, maar door de wind en dergelijke hangen er daarboven een paar scheef. Mochten die allemaal eens opnieuw afgesteld en goed gericht worden zou het schijnt in orde moeten zijn. Dat zal dan toch voor eerste klasse zijn, want ik denk niet dat er voor tweede klasse een reglementering bestaat qua verlichting. Of dat moet dit seizoen veranderd zijn. Maar Dender heeft toch al die jaren in tweede gespeeld zonder verlichting. |
| 30 Apr 2008, 11:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Om die opmerking die er in dat licentiedossier staat niet te krijgen.
Of er voor tweede een reglementering bestaat weet ik ook niet. Zolang je al je wedstrijden op zondagmiddag afwerkt misschien niet, maar als je ze op zaterdagavond afwerkt (zoals bij ons wel eens gebeurt) is het mogelijk dat er wel een minimum-bepaling voor voorzien is. |
| 30 Apr 2008, 11:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Als je als tweedeklasser een verlichting hebt, moet ze idd voldoen aan een aantal lux (weliswaar < dan in 1ste).
Dat is ook de reden waarom tal van tweedeklassers dit seizoen aanvankelijk hun thuismatchen niet op zaterdagavond mochten spelen. De meesten hebben dat in orde gebracht voor de start van het seizoen. Een technische commissie onder leiding van Karel Vertongen komt dat controleren. |
| 30 Apr 2008, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
IK had ooit eens iets opgevangen over een stadion waar ze elke week met 4 kranen 4 lichtbakken de lucht introkken
![]() |
| 30 Apr 2008, 12:22 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
placietjen schreef: Ze zijn allemaal te raadplegen: http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv/tsvn.htm ondernemingnummer hiermee opzoeken (voetbalclubs zijn meestal vzw) en dat ingeven bij : http://www.nbb.be Als de JR neergelegd is dan kunt ge ze daar downloaden. Idd khad vroeger al ne keer op e rappeken gekeken naar die vd iendracht maar ze zullen de JR (begrijpelijk) neerleggen bij de griffie vd rechtbank van koophandel. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 30 Apr 2008, 12:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Zienaa schreef: IK had ooit eens iets opgevangen over een stadion waar ze elke week met 4 kranen 4 lichtbakken de lucht introkken ![]() Elke week? Ik moet blijkbaar iets gemist hebben. |
| 30 Apr 2008, 12:52 |
|
|
Rendac-supporter
Zienaa schreef: IK had ooit eens iets opgevangen over een stadion waar ze elke week met 4 kranen 4 lichtbakken de lucht introkken ![]() twas dan wel een ploeg die 2 reeksen hoger speelt dan jullie clubje he. |
| 30 Apr 2008, 12:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ten liever in derde me sfeer en supporters dan in eerste me weinig supporters en worda de sfeer nog moet uitgevonne zoals het geval is voor:dender
|
| 30 Apr 2008, 13:01 |
|
|
Das just, daarom dat er hier al maanden gezaagd wordt dat er geen sfeer meer is.
En over toeschouwersaantallen dit seizoen moet er al helemaal niet gediscussieerd worden. Pfff, 't heeft weer lang geduurd. ![]() |
| 30 Apr 2008, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Dit gaat hier over licentie 2de klasse !?
Snap echt niet wat Dendersups hier komen zoeken. Jullie zijn gered in eerste, dus welk belang hebben jullie in een topic over 2de klasse Heimwee? ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 30 Apr 2008, 13:17 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jepla tis weer van da... doet da nekeer in den topic die daarvoor is voorzien zeg
|
| 30 Apr 2008, 20:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Davy schreef: jepla tis weer van da... doet da nekeer in den topic die daarvoor is voorzien zeg Smijt die mannen er ne keer af zeg... |
| 01 Mei 2008, 16:54 |
|
| Pagina 4 van 5 |
[ 62 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |