Transfers 2007-2008 - Pagina 144 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 142 143 144 145 146 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Duivelke

Bericht Re: Transfers 2007-2008
BVW schreef:
2 prachtige transfers tot nu toe. Of dit verbeterde Troch-Verheyden versies zijn zal de tijd uitwijzen.
Heb er wel een goed oog in...

Nu Lord nog trachten te behouden en een extra spits type Arnold weten te vinden en ik denk dat we een mooie kern hebben volgend seizoen. Elk ander mogelijk vertrekt dient evenwel vervangen te worden...
Daar hoogstwaarschijnlijk nog ne vinnige Boussoufa bij en da komt goed

Hopelijk kunnen we met deze kern een start nemen in 2de klasse!
Indien niet, speelt ge toch opnieuw voor de titel in 3de. Een rampseizoen als dit (blessures) kunt ge volgens mij niet elk jaar tegenkomen...

Om goed voorbereid te zijn op volgend jaar zou ik nog op zoek gaan naar:
- een eerste doelman
- een rechtsback (Roel pakt te veel geel/rood, De Schutter is beter in middenveld)
- een spits type Arnold (mocht Arnold nog niet meteen op niveau zijn).

Dan heb je een typeploeg die er als volgt uitziet:

- Een te zoeken keeper
- Een te zoeken rechtsback
- Seminck
- Dessaer
- Van Dender
- Podevijn
- Coulibaly of De Schutter
- Van Mieghem
- Lord
- Franck
- Arnold

Rest van de A-kern:
- Lambrecht
- Vandenbrande
- Shabi
- Aelbrecht
- Claessens
- Boussoufa
- Boto
- Te zoeken spits type Arnold

Dat is een kern van 20 man, moet volstaan.
Een paar op de bank mogen vertrekken indien betere en/of goedkopere alternatieven.

02 Mei 2008, 13:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
piewieback schreef:
BVW schreef:
2 prachtige transfers tot nu toe. Of dit verbeterde Troch-Verheyden versies zijn zal de tijd uitwijzen.

Nu Lord nog trachten te behouden en een extra spits type Arnold weten te vinden en ik denk dat we een mooie kern hebben volgend seizoen. Elk ander mogelijk vertrekt dient evenwel vervangen te worden...

Indien niet, speelt ge toch opnieuw voor de titel in 3de. Een rampseizoen als dit (blessures) kunt ge volgens mij niet elk jaar tegenkomen...

- een eerste doelman
- een rechtsback (Roel pakt te veel geel/rood, De Schutter is beter in middenveld)

- Een te zoeken keeper
- Seminck
- Dessaer
- Van Dender
- Podevijn
- Van Mieghem
- Lord
- Franck
- Arnold

Rest van de A-kern:
- Lambrecht
- Vandenbrande
- Shabi
- Aelbrecht
- Claessens
- Boussoufa
- Boto

Een paar op de bank mogen vertrekken indien betere en/of goedkopere alternatieven.

En De Veirman :wadde:

02 Mei 2008, 14:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
josken schreef:
piewieback schreef:
BVW schreef:

- een eerste doelman

- Een te zoeken keeper
- Seminck
- Dessaer
- Van Dender
- Podevijn
- Van Mieghem
- Lord
- Franck
- Arnold

Rest van de A-kern:
- Lambrecht
- Vandenbrande
- Shabi
- Aelbrecht
- Claessens
- Boussoufa
- Boto

Oef ik ben gelukkig niet alleen met die mening...

We hebben 2 goeie doelmannen, neem dat van mij aan. Met de nodige dosis vertrouwen hebben we echt geen klagen.
Dan zou ik eerder mijn cengen inzetten op een alternatief voor Arnold...

02 Mei 2008, 14:25
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
BVW schreef:
josken schreef:
piewieback schreef:
BVW schreef:

- een eerste doelman

- Een te zoeken keeper
- Seminck
- Dessaer
- Van Dender
- Podevijn
- Van Mieghem
- Lord
- Franck
- Arnold

Rest van de A-kern:
- Lambrecht
- Vandenbrande
- Shabi
- Aelbrecht
- Claessens
- Boussoufa
- Boto

Oef ik ben gelukkig niet alleen met die mening...

We hebben 2 goeie doelmannen, neem dat van mij aan. Met de nodige dosis vertrouwen hebben we echt geen klagen.
Dan zou ik eerder mijn cengen inzetten op een alternatief voor Arnold...

Inderdaad,ik vind Lieven een goede en betrouwbaare doelman.
Wat sommige mensen hier tegen hem hebben is mij toch een raadsel.
Misschien nog 1 extra spits en de rest zouden zotte kosten zijn denk ik

02 Mei 2008, 14:33
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
We gaan de ganse discussie hier in elk geval niet opnieuw voeren.

Inderdaad eventueel nog een spits, en dan is het plaatje compleet.
Tenzij Lord nog zou vertrekken, dan nog iemand in zijn plaats.

02 Mei 2008, 14:41
Rode kaart
Rode kaart

Kevin Franck naar Eendracht Aalst

Vrijdag, 02 mei 2008 om 08:56
door JPV

Kevin Franck verlaat na één seizoen de Gestelsedijk. De Oost-Vlaamse middenvelder trekt terug naar de eigen heimat om volgend seizoen te gaan spelen bij de ambitieuze derdeklasser Eendracht Aalst.

KVSK United werd een drietal weken geleden benaderd door de Ajuinenclub i.v.m. een overgang van Kevin. Aanvankelijk wou KVSK United hier niet op ingaan omwille van zijn prestaties van dit seizoen en een nog lopend contract.

Uit recente gesprekken tussen de club en de speler werd echter duidelijk dat Kevin toch een voorkeur had voor Eendracht Aalst, omdat het stadion op nauwelijks enkele minuten van zijn woonst ligt.

Daarna is KVSK United akkoord gegaan met de overgang van KVSK United om volgende 3 redenen:
- er staat een transfersom tegenover;
- de club wil niet een speler tegen zijn zin bij de club houden;
- er is een valabel alternatief voor de toekomst in de persoon van Bjorn Beyens, een talenrijke jonge speler in wie het club het volste vertrouwen heeft.

02 Mei 2008, 14:57
Nationale Ploeg

Met Franck en Van Mieghem hebben we nu toch al twee kleppers aangetrokken, hopelijk kunnen ze hun reputatie op het veld waarmaken.

Ik vind ook dat een bijkomende target-spits geen overbodige luxe zou zijn. Als Arnold zijn niveau niet meer haalt, of zich opnieuw blesseert, dan zitten we weer in de problemen. Alle respect voor de inzet van Roel en Boto, maar dat is toch helemaal niet hetzelfde he...

Ik wil wel opmerken dat ik liever geen extra spits zie komen als we ons daarvoor in de schulden moeten steken.

Naar't schijnt gingen we op't einde van dit seizoen uit de schulden geraken, maar klopt dit nog na het proces Garré en onder andere die boete voor racisme? Iemand die meer weet?

02 Mei 2008, 15:07
Rode kaart
Rode kaart

De Jean schreef:
Met Franck en Van Mieghem hebben we nu toch al twee kleppers aangetrokken, hopelijk kunnen ze hun reputatie op het veld waarmaken.

Ik vind ook dat een bijkomende target-spits geen overbodige luxe zou zijn. Als Arnold zijn niveau niet meer haalt, of zich opnieuw blesseert, dan zitten we weer in de problemen. Alle respect voor de inzet van Roel en Boto, maar dat is toch helemaal niet hetzelfde he...

Ik wil wel opmerken dat ik liever geen extra spits zie komen als we ons daarvoor in de schulden moeten steken.

Naar't schijnt gingen we op't einde van dit seizoen uit de schulden geraken, maar klopt dit nog na het proces Garré en onder andere die boete voor racisme? Iemand die meer weet?

als er nog geld is voor de transfer te betalen van Franck en wij ook zonder moeite een lecentie hebben gekregen dan zal dat allemaal wel nog mee vallen ik zou zeggen laat het bestuur maar doen zij zijn goed bezig ( uk al zegge ze van nie ) :EA: :EA:

02 Mei 2008, 15:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik denk ook dat er enkel nog een spits (type Arnold) nodig is om de kern compleet te maken. Dit wel op voorwaarde dat Spotbeen definitief bij de A-kern komt en Boussouffa effectief komt (dit zijn toch 2 goeie kernverbredingen).

Als Lord of iemand anders vertrekt, is daar natuurlijk ook vervanging voor nodig.

Een keeper hebben we zeker ni nodig. Met De Veirman hebben we ne hele goeien.

02 Mei 2008, 16:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
placietjen schreef:
zwawi schreef:
De reeds lang aangekondigde transfer is nu ook officieel een feit.
Welkom thuis Kevin en veel succes.
Als Lord vertrekt zou ik graag nog ne linkerflankspeler zie komen. En Thomas Spotbeen bij de kern voegen + ne jonge spits erbij van de reserven uit eerste ofzo zoals De Schutter verleden jaar.
Dan hebde 19 man om aan het seizoen te beginnen en die kern is dan toch al ietskes ruimer.

De Veirman
Lambrecht
De Schutter
Van den brande
Spotbeen
Seminck
Dessaer
Van Dender ? (hoewel ik hier nog niets over gehoord heb ? )
Shabi
Claessens
Coulibaly
Franck
Van Mieghem
Podevijn
Aelbrecht
Lord ? (blijft misschien zeker ? )
Boto
Arnold
Boussoufa

Op links misschien uitkijken naar een buitenkansje, hoewel een fitte Van Dender voor mij ruim voldoende lijkt. Diene kwam sterker voor de dag dan ik vooraf gehoopt had.
En dan zeker ook goed opvolgen wat er met Arnold gebeurd... dat laatste zal wel de prioriteit zijn. In ieder geval als er van deze kern niemand meer vertrekt zit ge op papier met een zeer mooi ploegske. En gelijk Zwawi zegt, waarschijnlijk met een kern van rond de 20 man...

Het is ook schitterend om te zien dat bij deze voorlopige kern van 19 man maar liefst 9 spelers van Aalst of omstreken zijn: Lambrecht, De Schutter, Van Den Brande, Spotbeen, Seminck, Claessens, Franck, Podevijn en Aelbrecht. Behalve Lambrecht hebben ze ook allen hun jeugdopleiding (deels) bij den Iendracht gekregen. Dit bewijst toch dat we een goeie jeugdwerking hebben. Weinig ploegen zullen ons dit nadoen.

Ons bestuur is schitterend bezig (y)

02 Mei 2008, 17:41
nieuw in de eerste ploeg

met boussoufa ga je niks kunnen aanvangen.Zie maar da ge iets achter de hand hebt

02 Mei 2008, 20:47
forumlegende

Leeftijd: 45
ik dacht al dak Kevin zien lopen had :p

02 Mei 2008, 21:14
Vaste Waarde

Wat Arnold betreft ...

Hij speelde gisteren zijn eerste wedstrijd met de reserven (tussen de 150 en 200 toeschouwers !!!) en liet alvast een zeer goede indruk. Ondanks de weinige bruikbare ballen die hij kreeg, bleef hij toch vlot 90' lopen naar elke bal lopen na de wedstrijd bleek hij helemaal geen last meer te ondervinden ...

De kans is dan ook groot dat hij morgen op Zottegem in de loop van de wedstrijd zal invallen. Net op tijd om nog wat matchritme en balgevoel op te doen voor de superbelangrijke eindronde.

Het lijkt me trouwens zinloos om tweede spits van hetzelfde type te gaan zoeken ... Als er nog een spits moet bijkomen, dien je iemand te zoeken die je ploeg zal toelaten om eens op een andere manier te spelen.

Koen

03 Mei 2008, 10:52
forumlegende

Leeftijd: 43
Intussen weer goed nieuws op de site. Tomas Spotbeen wordt definitief opgenomen in de A-kern volgend seizoen.

03 Mei 2008, 12:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ajuin schreef:
Het lijkt me trouwens zinloos om tweede spits van hetzelfde type te gaan zoeken ... Als er nog een spits moet bijkomen, dien je iemand te zoeken die je ploeg zal toelaten om eens op een andere manier te spelen.

Een snelle spits die het moet hebben van flitsen bedoel je dan?

03 Mei 2008, 13:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 142 143 144 145 146 149