ander nieuws - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
't Is niet dat er iemand met een geweer tegen z'n slaap stond en hem gedwongen heeft om te tekenen.

Neen, hij heeft enkel maar moeten wachten tot zijn vader kreupel was om diens levenswerk van de hand te doen.

12 Okt 2005, 13:35
Dat is dan zijn keuze en beslissing geweest, niet de onze.

12 Okt 2005, 13:38
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:

Dat weet ik wel, maar de mens Jan Vijverman zal er in mijn ogen wel altijd een lafaard voor blijven.

12 Okt 2005, 13:39
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

Dat weet ik wel, maar de mens Jan Vijverman zal er in mijn ogen wel altijd een lafaard voor blijven.

Ik heb met hem ondertussen al meermaals gesproken, en ge ziet het allemaal veel te simplistisch, Bartos. Als van den een op den anderen dag werkelijk alles op uwen nek valt, ge voor alles alleen moet opdraaien financieel en ge moet dan nog es een bedrijf runnen, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er keuzes gemaakt worden.

12 Okt 2005, 13:42
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Ik heb met hem ondertussen al meermaals gesproken, en ge ziet het allemaal veel te simplistisch, Bartos. Als van den een op den anderen dag werkelijk alles op uwen nek valt, ge voor alles alleen moet opdraaien financieel en ge moet dan nog es een bedrijf runnen, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er keuzes gemaakt worden.

Dat ge zegt dat het u allemaal wat teveel is om der diene voetbal bij te nemen, daar zou ik gerust kunnen inkomen. Maar uw club verkopen om vervolgens daar in die nieuwe club gewoon nog evenveel tijd in de voetbal te steken, dat houdt volgens mij geen steek. Soit, misschien ben ik er ook niet helemaal van op de hoogte, ik weet wel dat zijn vader nooit ofte nimmer een fusie wou en dat het diene mens toch zal pijn gedaan hebben wat zijne zoon met zijn levenswerk gedaan heeft.

12 Okt 2005, 13:59
Vijverman steekt hoegenaamd niet evenveel tijd en geld in de fusieploeg, totààl niet. Da's ook niet nodig, hier wordt het werk nu netjes verdeeld, mensen genoeg, terwijl hij er in Atom helemaal alleen voor stond. Trouwens, wat zijne pa wil/wou staat daar helemaal los van: die is nu niet meer in staat om een bedrijf of voetbalploeg te leiden. De fusieplannen zijn trouwens keurig besproken geweest met Vijverman sr, die ere-voorzitter is. Mocht het hem niet aangestaan hebben, dan zou hij daar zeker vriendelijk voor bedankt hebben.

Ben er trouwens rotsvast van overtuigd dat hier allemaal geen probleem van gemaakt zou zijn, mocht Vijverman z'n geld in Aalst gepompt hebben.

12 Okt 2005, 14:04
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Ben er trouwens rotsvast van overtuigd dat hier allemaal geen probleem van gemaakt zou zijn, mocht Vijverman z'n geld in Aalst gepompt hebben.

Ik denk dat ik dat gewoon als geboren en getogen Denderhoutemnaar en voormalig jeugdproduct van Verbroedering Denderhoutem allemaal voor een groot stuk anders zie. Ik had toch heel wat sympathie voor Verbroedering Denderhoutem en ik vind het gewoon zeer spijtig dat Verbroedering hier nimmer op den Deysel, op enkele honderden meters van mijn deur, speelt.

12 Okt 2005, 14:11
Tja, ik ging ook regelmatig kijken naar Atom en had zeer zeker sympathie voor hen, maar de club was van Vijverman en niet van het volk. Allemaal leuk, zo één persoon die z'n ploegje laat opklimmen tot de top van 3de nationale, maar aan alles komt een eind. Had Vijverman sr nog gezond geweest, zou er dan geen fusie gekomen zijn? Wie zal het zeggen. Alleen is de situatie op zeer korte tijd radicaal veranderd en is er een keuze gemaakt. Voor FCV Dender, niet voor Aalst.

12 Okt 2005, 14:14
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
en is er een keuze gemaakt. Voor FCV Dender, niet voor Aalst.

En geloof me vrij, daar ben ik zeer tevreden over hoor, dat het niet met ons was, bedoel ik dan.

12 Okt 2005, 14:16
Bartos schreef:
En geloof me vrij, daar ben ik zeer tevreden over hoor, dat het niet met ons was, bedoel ik dan.

Dat wil ik best geloven, alleen dragen jullie er nu de gevolgen van en op termijn zal er toch geen ontkomen aan zijn. Laat ons vooral geen illusies maken.

12 Okt 2005, 14:19
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Laat ons vooral geen illusies maken.

Het zijn die illusies die me in staat stellen nog steeds wekelijks met de volle goesting naar de voetbal te gaan zien ;-) .

12 Okt 2005, 14:22
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

Het zijn die illusies die me in staat stellen nog steeds wekelijks met de volle goesting naar de voetbal te gaan zien ;-) .

't Zal wel eerder den drank zijn zeker die je met volle goesting naar de voetbal lokken.  :grijns:

12 Okt 2005, 14:33
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:

't Zal wel eerder den drank zijn zeker die je met volle goesting naar de voetbal lokken. :grijns:

Den drank is niet zelden medeverantwoordelijk voor die illusies  :grijns: .

12 Okt 2005, 14:38
forumlegende

Da begrijp ik toch ni, tis precies of er binnen 5 jaar geen enkele ploeg meer alleen gaat kunnen overleven zonder fusie.
Ach, ons geweten sussen we ieder op een ander manier zeker... :grijns:

14 Okt 2005, 10:57
Reserve

tympanum2 schreef:
Da begrijp ik toch ni, tis precies of er binnen 5 jaar geen enkele ploeg meer alleen gaat kunnen overleven zonder fusie.
Ach, ons geweten sussen we ieder op een ander manier zeker... :grijns:

Als je als ploeg op een hoog niveau wil meedraaien kan je daar toekomstgezien niet meer aan uit vrees ik,een voetbalploeg die het ver wil schoppen is tegenwoordig al een bedrijf,als je ziet welke sommen daarmee gepaard gaan zeg,wie kan dat als kleine ploeg zonder steun van zijn of haar stad of samenwerking met andre ploegen nog overleven op termijn?

14 Okt 2005, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 126