Artikels - Pagina 80 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Artikels
Gisteren waren er toch weer die het nodig vonden Troch uit te fluiten.
Net toen er reactie kwam van andere supporters op die kerel maakt Thomas de eerste goal en liep hij even met het hand achter het oor naar de kerel in kwestie. Schitterend.

Thomas heeft denk ik ook gezien hoe enkele omstaanders deze man wat gingen jennen.

05 Mei 2008, 12:03
Scholier

Leeftijd: 55
Casual1919 schreef:
Gisteren waren er toch weer die het nodig vonden Troch uit te fluiten.
Net toen er reactie kwam van andere supporters op die kerel maakt Thomas de eerste goal en liep hij even met het hand achter het oor naar de kerel in kwestie. Schitterend.

Thomas heeft denk ik ook gezien hoe enkele omstaanders deze man wat gingen
jennen.

er zijn nog altijd van die domme mensen die niet begrijpen dat we troch in de eindronde meer dan nodig zullen hebben, hoe veel dommer kan een mens nog zijn, alstublief zeg,
trap het af zou ik zeggen en blijf weg op onzen iendracht!!!!!

05 Mei 2008, 14:20
Scholier

Ik ben gaan kijken op Zottegem en ik kan er niet bij, dat bij de minste verkeerde balbehandeling Thomas uitgefloten wordt*. Uitgefloten worden/iemand verwijten(zij het dan in stilte in het publiek) dat het er zo dik opligt, is niet bepaald een aangenaam gevoel, noch als medesupporter, noch als voetballer. Ik heb nòg andere EA-spelers buitenom Thomas of Ewen óók een slechte terugronde zien spelen. Maar het is O zo makkelijk om hen de zwarte piet toe te schuiven. Er is géén spits gekomen, dan mag je ook niet alles van één iemand (een aanvallende middenvelder nota bene!) verwachten.

Niemand verdient het om na de neergezette prestaties van vorig seizoen en begin dit seizoen zó uitgespuwt te worden. Ik vind het echt bitter dat tot voor kort een geblesseerde speler(die al mankend 40 minuten op het veld mòet blijven staan) nog werd afgebrand. Er zijn zo nog spelers geweest in de terugronde, zij waren gelukkig niet hetzelfde lot beschoren. Wees sportief, blijf steunen, de Iendrachtboys doen hun stinkende best om er toch nog wat van te maken.
Respecteer dat dan ook ipv naast de waarheid te kijken en mee te gaan in die sfeer van blind pessimisme...

*opgelet iemand die betaalt om een wedstrijd te gaan bekijken heeft het recht te fluiten omdat men geen waar krijgt voor zijn geld, dat is echter niet de verantwoordelijkheid van één speler, men wint en verliest nog steeds als ploeg.

06 Mei 2008, 14:26
Vaste Waarde

Jossen schreef:
Ik ben gaan kijken op Zottegem en ik kan er niet bij, dat bij de minste verkeerde balbehandeling Thomas uitgefloten wordt*. Uitgefloten worden/iemand verwijten(zij het dan in stilte in het publiek) dat het er zo dik opligt, is niet bepaald een aangenaam gevoel, noch als medesupporter, noch als voetballer. Ik heb nòg andere EA-spelers buitenom Thomas of Ewen óók een slechte terugronde zien spelen. Maar het is O zo makkelijk om hen de zwarte piet toe te schuiven. Er is géén spits gekomen, dan mag je ook niet alles van één iemand (een aanvallende middenvelder nota bene!) verwachten.

Niemand verdient het om na de neergezette prestaties van vorig seizoen en begin dit seizoen zó uitgespuwt te worden. Ik vind het echt bitter dat tot voor kort een geblesseerde speler(die al mankend 40 minuten op het veld mòet blijven staan) nog werd afgebrand. Er zijn zo nog spelers geweest in de terugronde, zij waren gelukkig niet hetzelfde lot beschoren. Wees sportief, blijf steunen, de Iendrachtboys doen hun stinkende best om er toch nog wat van te maken.
Respecteer dat dan ook ipv naast de waarheid te kijken en mee te gaan in die sfeer van blind pessimisme...

*opgelet iemand die betaalt om een wedstrijd te gaan bekijken heeft het recht te fluiten omdat men geen waar krijgt voor zijn geld, dat is echter niet de verantwoordelijkheid van één speler, men wint en verliest nog steeds als ploeg.

jossen nu is het aan u om duidelijk te maken aan den thomas dat het maar een paar enorm achterlijke idioten zijn die hem uitfkuiten... die achterlijke ketten zagen iedere match ook al wonnen we met 6 0
dit is echt niet de mening van alle supporters! integendeel ik denk dat de meeste hier wel beseffen dat we nog veel aan den thomas troch gaan weerpeizen!! troch is (nog) nen ajoin en kan zich hier onsterfelijk maken als we met hem de eindronde winnen en dan zullen die idioten hunne mond wel moete houde! De ploeg draaide nu al merkelijk 210 keer beter met thomas erbij dan zonder. Voila das genoeg zeker :EA:

06 Mei 2008, 14:33
Freak

Thomas uitfluiten was zondag totaal overbodig en zelfs totaal belachelijk.
Ik heb het ook enkele zien/horen doen, maar wees gerust, die zijn op hun plaats gezet door de medesupporters. Niet dat we onder elkaar ambras moeten maken, maar als een supporters het recht heeft kritiek te geven op een speler dan heeft een supporters ook het recht kritiek te geven op een medesupporter. En zo ging het zondag in z'n werk.

06 Mei 2008, 14:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Jossen,

Ik denk dat niemand, of hij moet van zagen zijn hobby hebben gemaakt ipv voetbal, kan ontkennen dat Thomas de afgelopen seizoenen zijn waarde heeft gehad voor de ploeg. Dat is denk ik de laatste weken zelfs nog eens benadrukt. Het moge duidelijk zijn dat Thomas de ploeg tot 20% beter maakt, als je het mij vraagt.

Ik ga niet hypocriet zijn en toegeven dat ook ik, in mindere tijden, aan Thomas' integriteit heb getwijfeld. Dat is de voorbije weken zeer onterecht gebleken. Hoewel ik kan begrijpen dat je daar emotioneel ben betrokken bent, denk ik wel dat ge dat toch bij elke ploeg zult moeten relativeren. Thomas is, door zijn extraverte persoonlijkheid alleen al, één van de leiders, een hoge, windvangende boom zo je wil, zit bovendien ook niet verlegen om krasse uitspraken. Dat zijn allemaal zeer positieve eigenschappen, tot wanneer het minder gaat. Op die momenten keert zich dat tegen je.

Het is echter inherent aan de modale Iendracht-supporter, waarvan ik één voorbeeld ben, dat daar emotioneel wordt op gereageerd. Gelukkig is't even typerend dat de kritieken even snel verstommen bij goeie prestaties. Ik denk dat iedereen die Eendracht een warm hart toedraagt, je broer een afscheid door de grote poort gunt. Het is nu aan hem om daarvoor te helpen zorgen. Een Troch is echter een kleurrijke figuur en zal bij eender welke ploeg wel eens voor controverse zorgen.

Wat die enkele dwazen van afgelopen zondag betreft, denk ik niet dat je die meer aandacht moet geven dan ze verdienen. Gewoon op negeer-modus zetten, denk ik zo.

Ik hoop van ganser harte dat Thomas ons nog eens ne schonen afscheidscadeau help bezorgen, en alvast veel geluk volgend seizoen

Mvg,

Ikke

06 Mei 2008, 14:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ge moet die negatieve reacties ook niet overdrijven. Zij vertegenwoordigen een kleine minderheid van supporters, al maakt die groep dan wel het meeste lawaai...

Ik hoop dat Thomas dit ook beseft !

06 Mei 2008, 16:00
Ancien

Leeftijd: 38
Vandaag in HLN een bericht dat Thomas Troch waarschijnlijk deze week een contract tekent bij Roeselare.

06 Mei 2008, 17:20
Junior

Wie zegt dat Thomas Troch vertrekt ? Als de eindronde goed afloopt voor ons wil ik het nog eens zien.
Let op mijn woorden. De twee finalisten zullen naar tweede gaan.

06 Mei 2008, 17:32
Ancien

Leeftijd: 38
nonkel august schreef:
Wie zegt dat Thomas Troch vertrekt ? Als de eindronde goed afloopt voor ons wil ik het nog eens zien.
Let op mijn woorden. De twee finalisten zullen naar tweede gaan.

Hijzelf en de club? :?

06 Mei 2008, 18:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Ge moet die negatieve reacties ook niet overdrijven. Zij vertegenwoordigen een kleine minderheid van supporters, al maakt die groep dan wel het meeste lawaai...

Ik hoop dat Thomas dit ook beseft !
Als ge trouwens naar de punten bij mvdm kijkt dan ziet ge dat hij er de laatste 2 weken geregeld tussen staat. Dus hier op het forum beperkt het zich ook tot enkelingen.

Ik kan begrijpen dat hij dat niet direkt plezant vond, maar nu de storm gaan liggen is (na Torhout) zouden zowel Thomas als zijn uitfluiters beter gewoon vergeten wat gebeurd is en zich op de eindronde concentreren. Een positief ingesteld Troch, en positief ingestelde supporters kunnen ons daar veel sterker maken !

06 Mei 2008, 19:05
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Jossen schreef:

sorry he Jossen, ik ben de eerste om Troch te verdedigen en de azijnpissers onder de supporters op hun nummer te zetten, maar als Thomas zich door een paar stomme enkelingen zo laat opjutten, dan zegt dat ook veel over zijn (in dit geval zwakke, maar hier twijfel ik aan, denk eerder dat hij sterk is) persoonlijkheid. (hoewel ik me niet kan inbeelden dat hij een zo snel aangeslagen is)
Ik denk dat het hier al enorm duidelijk geworden is dat het om enkelingen gaat, en dat de echte supporters, degene die al 2 seizoen Troch en de hele ploeg ondersteunen, Thomas nog altijd in de armen sluiten. Misschien dat je dit ook eens aan hem kan zeggen als hij dat nog niet beseft, want ik vind dat het nu ook van jullie kant wat overdreven en buiten proportie aangekaart wordt.

Zoals hier al geschreven werd : gewoon negeren, die paar azijnpissers!! Thomas zal altijd herinnerd blijven door de ECHTE EA supporter, en als hij toevallig nog eens in ons stadion te zien zal zijn (als tegenstander) krijgt hij van mij een DIK applaus als welkom !!!

Amen

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

06 Mei 2008, 19:16
nieuw in de eerste ploeg

eintracht frankfurt schreef:
Jossen schreef:

sorry he Jossen, ik ben de eerste om Troch te verdedigen en de azijnpissers onder de supporters op hun nummer te zetten, maar als Thomas zich door een paar stomme enkelingen zo laat opjutten, dan zegt dat ook veel over zijn (in dit geval zwakke, maar hier twijfel ik aan, denk eerder dat hij sterk is) persoonlijkheid. (hoewel ik me niet kan inbeelden dat hij een zo snel aangeslagen is)
Ik denk dat het hier al enorm duidelijk geworden is dat het om enkelingen gaat, en dat de echte supporters, degene die al 2 seizoen Troch en de hele ploeg ondersteunen, Thomas nog altijd in de armen sluiten. Misschien dat je dit ook eens aan hem kan zeggen als hij dat nog niet beseft, want ik vind dat het nu ook van jullie kant wat overdreven en buiten proportie aangekaart wordt.

Zoals hier al geschreven werd : gewoon negeren, die paar azijnpissers!! Thomas zal altijd herinnerd blijven door de ECHTE EA supporter, en als hij toevallig nog eens in ons stadion te zien zal zijn (als tegenstander) krijgt hij van mij een DIK applaus als welkom !!!

Amen

Correct geformuleerd. Ik sluit mij hiebij aan. O.a. Thomas heeft ervoor gezorgd dat wij vandaag staan waar wij staan. Het is lang geleden dat iemand met zijn kwaliteiten bij ons heeft rondgelopen. Clichéken om mee af te sluiten: mocht Thomas met meer basissnelheid zijn begenadigd door Onze Lieven Heer, het was een dikke meneer in eerste klasse geweest. Benieuwd hoe hij het er nu zal van afbrengen, maar zoals gezegd: ook van mij mag hij zich aan een oprecht welkomstapplaus verwachten. Het was plezant om hem bezig te zien!

06 Mei 2008, 19:28
Scholier

Ik wilde gewoon effe aankaarten dat het hoegenaamd niet plezant èn volledig onterecht is/was. Ik voel inderdaad van jullie allemaal hier wel de steun en dat doet enorm deugd, thx daarvoor!

:worship:

FF duidelijk zijn ook, ik vertegenwoordig de speler niet hé! Vond het een gewoon geweldig ambetant, ma ik heb mij nie late gaan :angel:

06 Mei 2008, 19:53
Knaap

We hebben hier ooit zo een fantastische Gilles De Bilde gehad, die heeft ons 3 (??) jaar plezier doen beleven, constant en op hoog niveau! Eén domme actie van hem en hij wordt verguisd tot en met als hij op ons plein komt... of is dit iets anders misschien?

Kheb al dikwijls gezegd, met de bal in de ploeg ben je met 12 als Troch in de ploeg staat, zonder de bal met 10, of je het nu wilt of niet. En hier kan ik ook eens ferm voor vloeken of roepen of kweet nie wa nog allemaal. Ook al is een van mijn courante uitspraken in de tribune "hadden het echt goede voetballers geweest, ze hadden niet bij ons in vierde/derde klasse gespeeld"... Maar soms is de emotie groter dan het verstand, maar daar hebben sommigen het hier moeilijk mee blijkbaar.

07 Mei 2008, 8:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 497