|
|
| Pagina 81 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Artikels
Heb je Troch zijn reactie trouwens gezien na het doelpunt. Normaal loop hij altijd dolenthousiast naar de supporters om als een gek zijn doelpunt te vieren. Deze keer doet hij alsof hij naar de supporters loopt en stopt hij plots met lopen en keert hij ons de rug toe. Goed te zien op tv-oost trouwens. Vind het begrijpelijk als je ziet wat hij ons in die 2 jaar allemaal getoond heeft en dan zo behandeld te wordt door (sommige) eigen supporters.
|
| 07 Mei 2008, 8:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Misschien doen we er goed aan om Troch eens extra aan te moedigen in de komende wedstrijd. (daarmee tonen we dat het maar om enkelingen gaat, en geven we die op de koop toe antwoord in hun ongelijk. Ook zal het goed zijn voor het vertrouwen van Troch.)
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 07 Mei 2008, 8:59 |
|
|
Scholier
Bart Van den Neste schreef: Misschien doen we er goed aan om Troch eens extra aan te moedigen in de komende wedstrijd. (daarmee tonen we dat het maar om enkelingen gaat, en geven we die op de koop toe antwoord in hun ongelijk. Ook zal het goed zijn voor het vertrouwen van Troch.) Idd, goed idee. Als er nu één iemand veel steun van de supps nodig heeft dan is hij het wel. |
| 07 Mei 2008, 9:03 |
|
|
Nationale Ploeg
gisjken schreef: We hebben hier ooit zo een fantastische Gilles De Bilde gehad, die heeft ons 3 (??) jaar plezier doen beleven, constant en op hoog niveau! Eén domme actie van hem en hij wordt verguisd tot en met als hij op ons plein komt... of is dit iets anders misschien? Kheb al dikwijls gezegd, met de bal in de ploeg ben je met 12 als Troch in de ploeg staat, zonder de bal met 10, of je het nu wilt of niet. En hier kan ik ook eens ferm voor vloeken of roepen of kweet nie wa nog allemaal. Ook al is een van mijn courante uitspraken in de tribune "hadden het echt goede voetballers geweest, ze hadden niet bij ons in vierde/derde klasse gespeeld"... Maar soms is de emotie groter dan het verstand, maar daar hebben sommigen het hier moeilijk mee blijkbaar. De Bilde heeft één van onze speler een gebroken kaaksbeen geklopt tijdens een wedstrijd op een manier zoals je het normaal alleen in het mtsa ziet. Zo'n spelers verdienen geen applaus. |
| 07 Mei 2008, 10:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Fillou schreef: De Bilde heeft één van onze speler een gebroken kaaksbeen geklopt tijdens een wedstrijd op een manier zoals je het normaal alleen in het mtsa ziet. Zo'n spelers verdienen geen applaus. Zelfs in het MTSA heb ik zoiets nog nooit gezien . |
| 07 Mei 2008, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Fillou schreef: De Bilde heeft één van onze speler een gebroken kaaksbeen geklopt tijdens een wedstrijd op een manier zoals je het normaal alleen in het mtsa ziet. Zo'n spelers verdienen geen applaus. Zelfs in het MTSA heb ik zoiets nog nooit gezien .ik wel. Eén van dé redenen waarom ik haast nooit meespeel met de ploeg die ik zelf mee opgericht heb... |
| 07 Mei 2008, 10:09 |
|
|
forumlegende
Het merendeel van ons beseft maar heel goed dat het geleden is van ons laatste seizoen in eerste klasse dat we nog zo'n speler gehad hebben als Thomas Troch.
Zo beslissend, strooiend met assists, maker van enkele beauty's, ... iemand die de ploeg naar een hoger niveau tilt. Ik koester nog een stille hoop dat hij alsnog bij ons blijft. In ieder geval krijgt hij van mij ALTIJD applaus, als Iendrachter of als tegenstander. |
| 07 Mei 2008, 12:11 |
|
|
Knaap
kvraag mij soms af wat het verschil is met da kaaksbeen of nen tackle waar iemand maanden van geblesseerd is... Het ene wordt al wat meer getolereerd als het andere blijkbaar.
|
| 07 Mei 2008, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
gisjken schreef: kvraag mij soms af wat het verschil is met da kaaksbeen of nen tackle waar iemand maanden van geblesseerd is... Het ene wordt al wat meer getolereerd als het andere blijkbaar. Van een tackle kunt ge mits heel veel goede wil nog aannemen dat het de bedoeling niet was. Bij een vuistslag bestaat er dacht ik toch geen mogelijkheid tot interpretatie ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mei 2008, 18:21 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
villa schreef: Heb je Troch zijn reactie trouwens gezien na het doelpunt. Normaal loop hij altijd dolenthousiast naar de supporters om als een gek zijn doelpunt te vieren. Deze keer doet hij alsof hij naar de supporters loopt en stopt hij plots met lopen en keert hij ons de rug toe. Ik denk soms dat de spelers het wel leuk vinden dat er 5 supporters op de 3000 hen uitfluiten. Dan kunnen ze er wa over zagen en wa show bij verkopen! Ik krijg er 't schijt van hoe dit altijd opgeblazen wordt! Ipv 't zielig kalf uit te hangen, kunnen ze misschien eens nadenken over 't feit dat er bij elke supporter die boe roept, meteen 30 zijn die daar op reageren... Wij zijn als supporters misschien rotverwend, maar de spelers soms minstens evenveel! Dat ze nog eens een jaarke voor twee pètjes en ne paardenkop gaan spelen... ze zullen het dan wel beseffen... _________________ es da ier e fistjen... |
| 07 Mei 2008, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
boris clitoris schreef: villa schreef: Heb je Troch zijn reactie trouwens gezien na het doelpunt. Normaal loop hij altijd dolenthousiast naar de supporters om als een gek zijn doelpunt te vieren. Deze keer doet hij alsof hij naar de supporters loopt en stopt hij plots met lopen en keert hij ons de rug toe. Ik denk soms dat de spelers het wel leuk vinden dat er 5 supporters op de 3000 hen uitfluiten. Dan kunnen ze er wa over zagen en wa show bij verkopen! Ik krijg er 't schijt van hoe dit altijd opgeblazen wordt! Ipv 't zielig kalf uit te hangen, kunnen ze misschien eens nadenken over 't feit dat er bij elke supporter die boe roept, meteen 30 zijn die daar op reageren... Wij zijn als supporters misschien rotverwend, maar de spelers soms minstens evenveel! Dat ze nog eens een jaarke voor twee pètjes en ne paardenkop gaan spelen... ze zullen het dan wel beseffen... |
| 07 Mei 2008, 20:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
boris clitoris schreef: villa schreef: Heb je Troch zijn reactie trouwens gezien na het doelpunt. Normaal loop hij altijd dolenthousiast naar de supporters om als een gek zijn doelpunt te vieren. Deze keer doet hij alsof hij naar de supporters loopt en stopt hij plots met lopen en keert hij ons de rug toe. Ik denk soms dat de spelers het wel leuk vinden dat er 5 supporters op de 3000 hen uitfluiten. Dan kunnen ze er wa over zagen en wa show bij verkopen! Ik krijg er 't schijt van hoe dit altijd opgeblazen wordt! Ipv 't zielig kalf uit te hangen, kunnen ze misschien eens nadenken over 't feit dat er bij elke supporter die boe roept, meteen 30 zijn die daar op reageren... Wij zijn als supporters misschien rotverwend, maar de spelers soms minstens evenveel! Dat ze nog eens een jaarke voor twee pètjes en ne paardenkop gaan spelen... ze zullen het dan wel beseffen... Voila zé tees es een reakse nor mén hert ! Ik vin da ze ier veel te noig oeverpampeld werren, zoelank dat aal goed es est er gién probleem, mor past op as ge isj iet zegt da eir nie zou kennen oanstoan. Ze zouden et kennen lezen en tein zoin ze derect gedemotiveerd. Jonges toch, ze werren der potverdomme goed vér betoljd een betjen kritiek moeten ze kennen verdroagen. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 08 Mei 2008, 18:26 |
|
|
Freak
nieven ajoin schreef: El Corredor schreef: s@té schreef: In HLN vandaag een artikel met De Veirman. Hij zegt dat hij tevreden is over zijn seizoen maar daarmee niet wil zeggen dat hij geen fouten gemaakt heeft. Verder zegt hij ook dat de prestaties vanaf nu crescendo moeten gaan en dat de inbreng van Troch hun prestaties ook ten goede komt. De foto bij het artikel is wel Malfait van Dender, maar soit. ![]() in da bewust artikel zegt de lieven dattem nog beter kan. nog beter? ik kaan et bekanst nie geloven!! Klein kind ![]() |
| 08 Mei 2008, 20:10 |
|
|
Freak
eintracht frankfurt schreef: El Corredor schreef: s@té schreef: In HLN vandaag een artikel met De Veirman. Hij zegt dat hij tevreden is over zijn seizoen maar daarmee niet wil zeggen dat hij geen fouten gemaakt heeft. Verder zegt hij ook dat de prestaties vanaf nu crescendo moeten gaan en dat de inbreng van Troch hun prestaties ook ten goede komt. De foto bij het artikel is wel Malfait van Dender, maar soit. ![]() in da bewust artikel zegt de lieven dattem nog beter kan. nog beter? ik kaan et bekanst nie geloven!! u bent waarschijnlijk ook iemand die Troch regelmatig uitfluit? get al life and stay home nee toch niet. maar als ik sommige hun commentaar hier lees over troch, hebben we het over God de Vader. hij heeft zeker zijn verdienste voor ons. Magisch seizoen vorig jaar hé. maar sommige familieleden/supporters zijn alle zin voor realiteit kwijt. |
| 08 Mei 2008, 20:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: maar sommige familieleden/supporters zijn alle zin voor realiteit kwijt. ... en anderen benadrukken telkens liever de mindere punten en laten pessimisme hoogtij vieren... Da's de balans dan totaal naar de andere kant laten overhellen... Troch is inderdaad niet God de Vader, maar ik ben ervan overtuigd dat we de volgende jaren nog regelmatig aan hem zullen terugdenken. Je begint iemand pas te missen als hij er niet meer is... Dat was al duidelijk in de matchen dit seizoen waarin hij ontbrak en de kentering die er telkens komt in de matchen waarop weer een beroep op hem kan worden gedaan... En het voordeel dat Troch ontegensprekelijk heeft, in vergelijking met zijn toekomstige vervanger(s), is dat hij al twee seizoenen bewijst de ploeg EA naar een hoger niveau te kunnen tillen, zowel op als naast het veld... Aan zijn opvolgers om te bewijzen dat ze hem waardig kunnen vervangen of eventueel beter doen, maar dat zal geen simpele taak worden... |
| 09 Mei 2008, 6:51 |
|
| Pagina 81 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 497 Volgende |