|
|
| Pagina 82 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
DT schreef: El Corredor schreef: maar sommige familieleden/supporters zijn alle zin voor realiteit kwijt. ... en anderen benadrukken telkens liever de mindere punten en laten pessimisme hoogtij vieren... Da's de balans dan totaal naar de andere kant laten overhellen... Troch is inderdaad niet God de Vader, maar ik ben ervan overtuigd dat we de volgende jaren nog regelmatig aan hem zullen terugdenken. Je begint iemand pas te missen als hij er niet meer is... Dat was al duidelijk in de matchen dit seizoen waarin hij ontbrak en de kentering die er telkens komt in de matchen waarop weer een beroep op hem kan worden gedaan... En het voordeel dat Troch ontegensprekelijk heeft, in vergelijking met zijn toekomstige vervanger(s), is dat hij al twee seizoenen bewijst de ploeg EA naar een hoger niveau te kunnen tillen, zowel op als naast het veld... Aan zijn opvolgers om te bewijzen dat ze hem waardig kunnen vervangen of eventueel beter doen, maar dat zal geen simpele taak worden... mijn inziens hebben we dit jaar onze beste matchen gespeeld zonder troch, de veirman,... maar ja, verschil van mening zeker. |
| 11 Mei 2008, 19:12 |
|
|
Freak
El Corredor schreef: DT schreef: El Corredor schreef: maar sommige familieleden/supporters zijn alle zin voor realiteit kwijt. ... en anderen benadrukken telkens liever de mindere punten en laten pessimisme hoogtij vieren... Da's de balans dan totaal naar de andere kant laten overhellen... Troch is inderdaad niet God de Vader, maar ik ben ervan overtuigd dat we de volgende jaren nog regelmatig aan hem zullen terugdenken. Je begint iemand pas te missen als hij er niet meer is... Dat was al duidelijk in de matchen dit seizoen waarin hij ontbrak en de kentering die er telkens komt in de matchen waarop weer een beroep op hem kan worden gedaan... En het voordeel dat Troch ontegensprekelijk heeft, in vergelijking met zijn toekomstige vervanger(s), is dat hij al twee seizoenen bewijst de ploeg EA naar een hoger niveau te kunnen tillen, zowel op als naast het veld... Aan zijn opvolgers om te bewijzen dat ze hem waardig kunnen vervangen of eventueel beter doen, maar dat zal geen simpele taak worden... mijn inziens hebben we dit jaar onze beste matchen gespeeld zonder troch, de veirman,... maar ja, verschil van mening zeker. pessimisme of realisme of weergeven van de feiten. de lijn is soms wel heel dun. |
| 11 Mei 2008, 19:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
beste matchen zonder troch ??? dringend bij den oogarts gaan !
|
| 11 Mei 2008, 20:27 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: beste matchen zonder troch ??? dringend bij den oogarts gaan ! ik moet inderdaad nor den oogarts. troch speelde lang niet, en tegen diegem en couillet was hij outstanding. geef ik gerust toe, maar daarna???? dringend alle matchen komen kijken ![]() |
| 11 Mei 2008, 20:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
mja .. hij maakt toch weer een mooie goal ... bijna iedereen was vandaag niet goed hé, maar v troch wordt dit niet geaccepteerd
|
| 11 Mei 2008, 20:32 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: mja .. hij maakt toch weer een mooie goal ... bijna iedereen was vandaag niet goed hé, maar v troch wordt dit niet geaccepteerd zoals ik hierboven reeds schreef, vond ik troch vandaag wel goed en een mooi doelpunt trouwens. ![]() |
| 11 Mei 2008, 21:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: beste matchen zonder troch ??? dringend bij den oogarts gaan ! ik moet inderdaad nor den oogarts. troch speelde lang niet, en tegen diegem en couillet was hij outstanding. geef ik gerust toe, maar daarna???? dringend alle matchen komen kijken ![]() Euhm volgende matchen ook: thuis tegen Racing Waregem en Peruwelz, thuis tegen Sottegem, thuis tegen Oudenaarde, op Racing Waregem, op Peruwelz, thuis tegen Wetteren (vooraleer hij geblesseerd vervangen diende te worden) en tegen La Louvière (ondanks het missen van die twee kansen). Bestel desnoods de wedstrijd DVDs bij Pascal de cameraman, kan een mens veel uit leren... |
| 13 Mei 2008, 8:20 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Jeroen schreef: beste matchen zonder troch ??? dringend bij den oogarts gaan ! ik moet inderdaad nor den oogarts. troch speelde lang niet, en tegen diegem en couillet was hij outstanding. geef ik gerust toe, maar daarna???? dringend alle matchen komen kijken ![]() Och manneke toch. Gij zit ook elke zondag in Tarragona ze als ik u bezig hoor. Troch mag nog niet goed zijn. Hij zal dan nog beslissend zijn met assists of een goal. Noem eens één nr 10 op uit de reeks die dan wel aan uw eisen voldoet? |
| 13 Mei 2008, 11:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
villa schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: beste matchen zonder troch ??? dringend bij den oogarts gaan ! ik moet inderdaad nor den oogarts. troch speelde lang niet, en tegen diegem en couillet was hij outstanding. geef ik gerust toe, maar daarna???? dringend alle matchen komen kijken ![]() Och manneke toch. Gij zit ook elke zondag in Tarragona ze als ik u bezig hoor. Troch mag nog niet goed zijn. Hij zal dan nog beslissend zijn met assists of een goal. Noem eens één nr 10 op uit de reeks die dan wel aan uw eisen voldoet? Trochsken brengt altijd iets bij , of hij nu een mindere match heeft of niet. Zo simpel is het. Maar nu je toch over een nr10 bezig bent in onze reeks. Diene van FB zondag , Issankoy ofzoiets...diene gast kan nog iets. Mag gerust komen ;-) |
| 13 Mei 2008, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bwah, Ferreira Lino, speler van het jaar bij kampioen Ronse vind ik gene slechten zelle. Die heeft daar voor 3 jaar (met optie voor een 4de) bijgetekend. Ze zullen wel weten waarom zeker.
|
| 13 Mei 2008, 11:20 |
|
|
Freak
villa schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: beste matchen zonder troch ??? dringend bij den oogarts gaan ! ik moet inderdaad nor den oogarts. troch speelde lang niet, en tegen diegem en couillet was hij outstanding. geef ik gerust toe, maar daarna???? dringend alle matchen komen kijken ![]() Och manneke toch. Gij zit ook elke zondag in Tarragona ze als ik u bezig hoor. Troch mag nog niet goed zijn. Hij zal dan nog beslissend zijn met assists of een goal. Noem eens één nr 10 op uit de reeks die dan wel aan uw eisen voldoet? ik zen verhoisd.... |
| 15 Mei 2008, 19:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Hallo, El Corredor, als we nog meedoen in de eindronde is het één en al de verdienste van Troch én De Veirman.
En nu denkt gij misschien dat het is omdat ze opgenaaid zijn door de negatieve commentaren vooraf, maar wees gerust: dat is omdat ze gisteren van de eerste tot de laatste minuut werden aangemoedigd. Misschien zou het u sieren als ge dat ook eens zou erkennen... |
| 15 Mei 2008, 22:33 |
|
|
Vaste Waarde |
sluit ik me bij aan
al is het wel de verdienste van gans de ploeg e _________________
|
| 15 Mei 2008, 22:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
In HLN staat een interview met Geert De Ridder. De Dijcker wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdsponsor. Dat is toch een groot bedrijf. K hoop dat ze een schoon bedragske in onzen Iendracht investeren.
|
| 03 Jun 2008, 9:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Smetje schreef: In HLN staat een interview met Geert De Ridder. De Dijcker wordt volgend seizoen de nieuwe hoofdsponsor. Dat is toch een groot bedrijf. K hoop dat ze een schoon bedragske in onzen Iendracht investeren. Heel knap! Inderdaad, De Dijcker is toch wel een gekende naam in ons land en erbuiten. Ik dacht wel dat ze al verbonden waren met de jeugdwerking, dat ze nu ook de eerste ploeg doen is schitterend nieuws. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Jun 2008, 9:58 |
|
| Pagina 82 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 497 Volgende |