|
|
| Pagina 8 van 24 |
[ 349 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers:
3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking. Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode! Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ... (vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint) _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Mei 2008, 1:25 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
pattaboem schreef: Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers Zijt ge 't zeker? _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Mei 2008, 2:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
pattaboem schreef: Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers: 3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking. Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode! Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ... (vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint) Voor daje iet zegt zouje misschien is deftig kunne controlere en zien dawe 14des geeindigd zijn. ![]() Couillet en oudenaarde hebben minder punten. |
| 13 Mei 2008, 7:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witzwet schreef: De Veirman Roel-Seminck-Dessaer-Van Dender Podevijn-Verheyden-Couli-Lord Troch Nguekam Bank: De Schutter-Claessens-Lambrecht-Aelbrecht/shabi Shabi/Aelbrecht uit de ploeg? Zou De Schutter voorrang krijgen op Verheyden, zou niet onverdiend zijn?? Gezien het belang van de wedstrijd zie ik centraal op het middenveld dan toch nog steeds liever Verheyden hoor. Heeft de techniek, de passing en vooral de ervaring voor zo'n geladen wedstrijden en zoals eerder aangehaald duikt hij ook meermaals voor doel op. Je zag in de tweede helft tegen FB dat we centraal op het middenveld tekort kwamen na de vervanging van Verheyden en heel veel had te maken met de ervaring van een Adjaoud die De Schutter soms tot wanhoop dreef. Op de back rechts zou het voor mij een moeilijke keuze worden tussen Roel en De Schutter. Roel's passing kwam er de laatste wedstrijden niet echt meer uit en Niels' discipline om het zo te noemen is net iets constanter. Tegen een snelle, technische ploeg is het zeker zaak om met 11 de match te kunnen beëindigen. Met alle respect voor Spotbeen, maar voor zo'n geladen matchen lijkt het me nog wat vroeg om de volle 90 minuten te spelen. In mijn ogen is hij niet de man om op dit moment in de basisopstelling zowel Niels als Roel uit de basis te houden... |
| 13 Mei 2008, 7:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Xander schreef: Officiële site = Aalst-trainer Luc Limpens maakte zijn 15-koppige selectie bekend voor de wedstrijd van woensdag a.s.. Tidiany Coulibaly, Thomas Troch, Lionel Lord en Ewen Verheyden trainden niet voluit doch raken speelklaar voor de eerste wedstrijd van de eindronde. Segun Shabi 'miste' de maandagtraining waardoor hij buiten de selectie valt. Volgende spelers maken alvast deel uit van de selectie : De Veirman, Lambrecht, Dessaer, Van Den Brande, Verheyden, Van Dender, De Schutter, Aelbrecht, Lord, Podevijn, Troch, Seminck, Claessens, Thomas Spotbeen en Arnold Nguekam. Coulibaly valt buiten de selectie ? Ik vraag me af of het geen foutje is, want het lijkt me wel raar om eerst te zetten dat Coulibaly speelklaar raakt, maar hem dan vervolgens niet in de kern te zetten. Maar als hij erbij is, moet er wel nog iemand afvallen natuurlijk. |
| 13 Mei 2008, 8:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
pattaboem schreef: Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers: 3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking. Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode! Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ... (vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint) Weet je,cijfers en diploma's zijn geen certitudes voor succes maar positief door het leven gaan en vooruit denken wel!!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Mei 2008, 8:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
WS Woluwe is volgend seizoen ook de nieuwe werkgever van Simon Glorieux. Tekende daar eind vorige maand een contract voor twee jaar met een optie op een derde...
|
| 13 Mei 2008, 8:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Aan al diegene die hier de spelers en het spelsysteem zitten af te breken
Blijf thuis a.s. woensdag en ga eens 2x 45minuten voor de spiegel staan en denk eens goed na of je wel goed bezig bent!!!!!!!!!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Mei 2008, 8:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
boris clitoris schreef: pattaboem schreef: Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers Zijt ge 't zeker? Absoluut. Wil niet negatief zijn... maar wel consequent blijven. We hebben geen enkele reden op basis van onze laatste 10 wedstrijden, om ons de rol van favoriet toe te meten, ...als je bovendien onze tegenstanders kent... en onze voorbije prestaties op tafel legt.... In plaats van overdreven euforisch te doen op het forum, blijven we misschien deze keer een beetje bescheiden en gaan we alleen voor rauwe resultaten... Wie weet hebben we deze keer eens die dosis geluk mee, want zonder .. is de kans op promotie niet zo heel groot. Het tactisch en strategische spel (gestuurd door de trainer) zou volgens mij wel eens determinerend kunnen zijn: Komaan Luc..! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Mei 2008, 8:48 |
|
|
Iendrachter90 schreef: pattaboem schreef: Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers: 3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking. Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode! Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ... (vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint) Voor daje iet zegt zouje misschien is deftig kunne controlere en zien dawe 14des geeindigd zijn. ![]() Couillet en oudenaarde hebben minder punten. Ik heb me geinformeerd op een website waar het eindklassement van de derde periode gepubliceerd werd, en waar we allerlaatste stonden genoteerd met 5 pt. Eerlijk gezegd heb ik niet geverifieerd, maar met die door elkaar gegooide eindrondeklassementen is het tegenwoordig niet meer glashelder kijken... In ieder geval proficiat voor het citaat : derdelaatste, tweede laatste of laatste. Is er één klassement bij, om fier op te zijn?... als titelpredendent die de eerste periode won, en uitschreeuwde dat we op weg waren naar de kampioenstitel? Mijn frustratie gaat naar de uiterst zwakke reserven die moesten inspringen en ons van poole-position naar kelderverdieping loodsten (derde periode). Het kwaliteitsverschil is te immens: en dat is wat de resulaten ons leren. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 13 Mei 2008, 9:00 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Aan al diegene die hier de spelers en het spelsysteem zitten af te breken Blijf thuis a.s. woensdag en ga eens 2x 45minuten voor de spiegel staan en denk eens goed na of je wel goed bezig bent!!!!!!!!!!!!! Een beetje discussiëren over het mooiste spelletje ter wereld kan toch wel eens leuk zijn toch? En ik mag hopen dat de spelers dat ook wel inzien als de mindere punten gefundeerd worden weergegeven. Het zijn ook geen kleine kindjes meer hé... En als ik op het jeugdtornooi hoorde wat die mannekes van 10 jaar al naar hun hoofd geslingerd kregen van zowel hun supporters als hun eigen technische staf, dan zullen onze spelers ook wel tegen een stootje kunnen denk ik, het zijn mensen zoals jij en ik die ook met kritiek moeten kunnen omgaan en geen porceleinen beeldjes die in een glazen kast moeten bewaard worden hé. Als elke verkeerde pass en steeds weerkerende fouten met de mantel der liefde bedekt gaan worden en niemand daarover mag morren, dan zijn we pas goed bezig. De supporters ontketenen hier geen heksenjacht hé en hoe sterk een twaalfde man ook mag zijn, het zijn de pionnen op het veld die het toch zullen moeten doen... |
| 13 Mei 2008, 9:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Al eens nagedacht over de mogelijke penaltynemers bij ons:
ik heb mijn lijstje van 5 al in gedachten 1: Troch 2: Verheyden 3: Dessaer 4: Coulibaly 5: Lord _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 13 Mei 2008, 9:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
pattaboem schreef: Iendrachter90 schreef: pattaboem schreef: Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers: 3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking. Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode! Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ... (vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint) Voor daje iet zegt zouje misschien is deftig kunne controlere en zien dawe 14des geeindigd zijn. ![]() Couillet en oudenaarde hebben minder punten. Ik heb me geinformeerd op een website waar het eindklassement van de derde periode gepubliceerd werd, en waar we allerlaatste stonden genoteerd met 5 pt. Eerlijk gezegd heb ik niet geverifieerd, maar met die door elkaar gegooide eindrondeklassementen is het tegenwoordig niet meer glashelder kijken... In ieder geval proficiat voor het citaat : derdelaatste, tweede laatste of laatste. Is er één klassement bij, om fier op te zijn?... als titelpredendent die de eerste periode won, en uitschreeuwde dat we op weg waren naar de kampioenstitel? Mijn frustratie gaat naar de uiterst zwakke reserven die moesten inspringen en ons van poole-position naar kelderverdieping loodsten (derde periode). Het kwaliteitsverschil is te immens: en dat is wat de resulaten ons leren. Poole jong, ne goeie "4": ik hoop dat hij vanavond goed speelt, besteken. Mochten we verliezen in de eerste ronde, dan is pool position verzekerd zenne. Mem ne keer ewa minder aub _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 13 Mei 2008, 9:14 |
|
|
Vaste Waarde
Hierna zie je mij dus toch voor nen dag niet (hoop ik), maar is er echt niemand die van oordeel is dat als ge in uw eerste seizoen in derde een eindrondeticket haalt, die eindronde op zich enkel een bonus is, zowel financieel als sportief? Hoe verwaand kan je zijn om van mensen te eisen, want dat doen velen onrechtstreeks, dat we in linea recta promoveren naar tweede klasse? Het is juist dat je die opportuniteit nooit kan laten liggen als ze zich voordoet, maar is er een fundering gelegd bij een eventueel verlengd verblijf in derde?
Ik dacht het wel, iedereen tekende reeds bij en de vertrekkers werden voor het seizoenseinde al vervangen. Logischerwijze kan je dus enkel een sterker team op de mat brengen volgend seizoen, mocht het in de eindronde niet lukken. Als je die logica aanhoudt, kom je, in het slechtste geval dan nog wel, bij een zeer competitief elftal uit richting volgend seizoen hoor. Wat heb je dan in godsnaam dit jaar te verliezen, mede gelet op de uitspraak van onze voorzitter, die ons in DRIE jaar naar tweede wou loodsen? De club heeft de tering naar de nering gezet en zich aangepast aan het niveau, zoveel is duidelijk: "Reculer pour mieux sauter" is dan een spreekwoord dat doorheen mijn brein flitst. Spijtig dat velen onder ons, overmand door een veelvloed van emoties en goede bedoelingen weliswaar, té veel verwachten van onze huidige spelersgroep, alsook van de entourage van de club. Vanaf morgen beginnen de cupmatchen, zes aan één stuk, als het wat mag meezitten. Hebben wij cupspelers/strijders uit het juiste hout gesneden? Ik dacht van yes, als je onze bekercampagne bekijkt. Hebben wij cupsupporters? Al jaren, als het goed gaat, staat zaterdag iedereen te dansen en te springen. Morgen begint een totaal nieuwe competitie. Formatteren die schijven en onze kop voorleggen, alle vijftien die kernspelers, én elke Eendrachtsupporter die naam waardig. Dat moet gedaan worden. Het is er echt de moment niet voor om trainers, spelers met alle zonden Israëls te overladen, tenzij er een paar niet à fond gaan. Ik merk de laatste weken weer een knokkersmentaliteit in de ploeg, en dat is alvast het enige wat ik van hen durf verlangen. Amen Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 13 Mei 2008, 9:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
wheel's armée schreef: Al eens nagedacht over de mogelijke penaltynemers bij ons: ik heb mijn lijstje van 5 al in gedachten 1: Troch 2: Verheyden 3: Dessaer 4: Coulibaly 5: Lord 5 maar ? Want ik bedenk mij net een match ooit op Mechelen ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Mei 2008, 9:38 |
|
| Pagina 8 van 24 |
[ 349 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 24 Volgende |