Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik ga zeker akkoord met het standpunt van de Spam-king, zeker gezien het onvoorstelbaar aantal blessures en de punten die we door toch wel de incompetentie van spelleiders hebben verloren. Tegen FB weer minimaal een keer ten onrechte afgevlagd trouwens...

Anderzijds mag je ook niet blind blijven voor de zwakke derde periode toch, ongeacht de oorzaken daarvan? En het klopt wat de voorzitter zei ivm dat promoveren. Mij maakt het zelfs niet echt uit in welke reeks we spelen, ik blijf toch komen... Trouwens ook het merendeel van de mensen die je elke verliesmatch al sakkerend naar huis zieten afdruipen, staan er de week erna opnieuw, ook die mensen heb je nodig (hoezeer ik er me tijdens de match ook zelf kan aan ergeren).

Mocht die gestelde deadline van promoveren naar tweede in drie jaar echter een financieel noodzakelijk uitgedokterde strategie zijn en, even advocaat van de duivel spelen nu, het zou nu niet lukken om over te gaan, dan speel je volgend seizoen natuurlijk wel met het mes op de keel en is de titel zoals vorig seizoen een absolute must... En aangezien je een titel nooit op bestelling krijgt, moet je die grijpen als de kans zich voordoet (ook al is dit geen garantie op verder succes)... Berchem ging dit jaar in het honderd jarig bestaan van de club in vierde klasse ook los kampioen spelen en spelen nu barrage om niet te zakken naar provinciale...

Daarom net denk ik dat vele supporters dit seizoen vooral vanaf nieuwjaar zijn beginnen geloven in een herhaling van vorig seizoen, niet zozeer omdat het moest en omdat ze het absoluut eisten, maar vooral omdat de omstandigheden in de reeks bijzonder gunstig waren voor een goede afloop: eind vorig jaar stonden we zelfs met al die blessures nog aan kop, de tweede periode was ook nog goed, we hadden in principe een doenbaar programma in vergelijking met onze concurrenten, het spel bleef ok en in deze reeks stak er geen enkele ploeg echt bovenuit... Of dit optimisme terecht was of niet, is een andere zaak, maar is natuurlijk wel menselijk dat er op meer werd gehoopt hé...

13 Mei 2008, 10:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De voorbeschouwing voor tegen Woluwe staat online.

13 Mei 2008, 10:23
Scholier

Mooie voorbeschouwing! Tkan ni snel genoeg woensdag zijn voor mij!

13 Mei 2008, 10:57
forumlegende

Leeftijd: 69
Casual1919 schreef:
wheel's armée schreef:
Al eens nagedacht over de mogelijke penaltynemers bij ons:

ik heb mijn lijstje van 5 al in gedachten

1: Troch
2: Verheyden
3: Dessaer
4: Coulibaly
5: Lord

5 maar ? Want ik bedenk mij net een match ooit op Mechelen ... :D

Zeg casual,denkt eens aan mijnen tikker hé jong :D

13 Mei 2008, 11:22
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bartos schreef:
Xander schreef:
Officiële site =

Aalst-trainer Luc Limpens maakte zijn 15-koppige selectie bekend voor de wedstrijd van woensdag a.s.. Tidiany Coulibaly, Thomas Troch, Lionel Lord en Ewen Verheyden trainden niet voluit doch raken speelklaar voor de eerste wedstrijd van de eindronde. Segun Shabi 'miste' de maandagtraining waardoor hij buiten de selectie valt.

Volgende spelers maken alvast deel uit van de selectie : De Veirman, Lambrecht, Dessaer, Van Den Brande, Verheyden, Van Dender, De Schutter, Aelbrecht, Lord, Podevijn, Troch, Seminck, Claessens, Thomas Spotbeen en Arnold Nguekam.

Coulibaly valt buiten de selectie ?

Ik vraag me af of het geen foutje is, want het lijkt me wel raar om eerst te zetten dat Coulibaly speelklaar raakt, maar hem dan vervolgens niet in de kern te zetten. Maar als hij erbij is, moet er wel nog iemand afvallen natuurlijk.

Het zal dus zoiets geweest zijn, want nu staat Coulibaly er wel bij en zitten er 16 spelers (1 teveel dus) in de kern.

13 Mei 2008, 11:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Allez, ze volgen het forum hier op de voet...

13 Mei 2008, 11:27
nieuw in de eerste ploeg

ik ben nu ook ni onmiddellijk de grootste optimist van het land maar we moeten nu zeker positief blijven ivm de volgende wedstrijden , het is voor de spelers als voor onszelf even belangrijk dat we nu 100% achter de ploeg staan en mss nog iets meer , als we dan ev. uitgeschakeld worden mag er gekreft en gezaagd worden zoveel als jullie willen. Morgen beginnen we allemaal terug op 0 punten , vergeet de nederlagen , vergeet de ontgoochelingen van het seizoen , morgen om 20h beginnen we eraan en hopelijk kunnen we omstreeks 21h45 al een zeer goed gevoel hebben voor de wedstrijden die dan nog zullen volgen. greetz :iendracht:

13 Mei 2008, 11:39
Freak

tsjoep schreef:
Morgen beginnen we allemaal terug op 0 punten , vergeet de nederlagen , vergeet de ontgoochelingen van het seizoen , morgen om 20h beginnen we eraan en hopelijk kunnen we omstreeks 21h45 al een zeer goed gevoel hebben voor de wedstrijden die dan nog zullen volgen. greetz :iendracht:

Helemaal juist !
Morgen rond 20u moeten we allemaal alles geven.
Gans de club, de spelers maar zeker ook de supporters, krijgen morgen een extra kans om volgend seizoen in tweede klasse te spelen.

Com'on :EA:

13 Mei 2008, 12:13
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
De voorbeschouwing voor tegen Woluwe staat online.

shabi zou aan de kant gelaten worden wegens en ik citeer " het 'missen' van de maandagtraining"

13 Mei 2008, 12:41
forumlegende

breng allemaal zoveel mogelijk volk mee goeie vrienden en vriendinnen, uwen baas vanop u werk, u collega's,...
iedereen die ge kunt meebrengen moet er gewoon zijn en dan laten we het pierre-cornelisstadion daveren als vanouds en laat ons meteen maar een poging wagen(je kan altijd proberen natuurlijk) om het zelfs nog neiger dan vroeger te laten daveren :EA: :EA:

13 Mei 2008, 12:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
pattaboem schreef:
Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers:
3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking.
Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode!
Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ...
(vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint)

maar jongske toch, maak je geen zorgen. Een eindronde is weer opnieuw beginnen hoor.

87-88 : 0 op 4 in de laatste twee matchen, met een smadelijke 5-0 nederlaag op Hasselt als dieptepunt (4x Mandiangu by the way, werd toen opgemerkt door EA !!)
Eindronde : op doelsaldo tegen Lierse verloren, en met wat geluk waren we gepromoveerd (eerste match thuis 0-0 tegen Harelbeke, met 2 ballen op de paal)

90-91 : EA rustig op weg om via het klassement de eindronde binnen te rijven, maar dan... thuis 0-2 de boot in tegen Turnhout, met de hakken over de sloot 1-2 op RC Mechelen, thuis in blessuretijd maakt good ol' Wim De Wolf de 4-4 gelijkmaker tegen TH Diest en red zo een puntje, dan met archislecht spel 5-2 thuis tegen Tongeren en 0-3 op Stade Leuven, twee ploegen die al zeker van degradatie waren en ondanks de duidelijke overwinningen herinner ik mij nog de woede en frustratie van de supporters wegens het ultrazwakke spel, en de laatste match thuis tegen Lommel 90' gedomineerd geworden, maar Chunga en Mandiangu scoren in de 89ste en 90ste minuut zodat we met 2-0 winnen.
Eindronde : St.-Niklaas superfavoriet en ja hoor... ze starten met 2 op 4, EA met 4 op 4 en de rest is geschiedenis

93-94 : Moeskroen is DE ploeg in vorm (wint derde periode en 9 van zijn laatste 10 matchen), EA moddert maar wat aan met een leuke 4-0 pandoering in St.-Niklaas als dieptepunt, zodat we in de laatste match tegen Boom nog moeten winnen om de eindronde veilig te stellen (3-1, doelpunten van o.m. good ol' Van Wambeke en Ollie na een schitterende rush, dito dubbelpas en idem afwerking)
Eindronde : na een thriller winnen we dankzij Beerschot die in Moeskroen 1-1 gaat spelen

03-04 : eindronde 3de klasse : als opwarming de titel thuis tegen Oostende met 0-2 verspeelt, dan nog eens verloren in Torhout met 1-0.
Eindronde: zal iedereen wel in het hoofd hebben, omdat het nog recent is.

Dus met andere woorden : es ist mir Wurst wat onze laatste resultaten waren. Wir fangen wieder ganz neu an !!

PS : na deze historische oprakelingen worden de zenuwen alleen maar groter ... :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

13 Mei 2008, 12:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
mijn opstelling voor woensdag:

De Veirman
VDB - Seminck - Dessaer - Van Dender
Coulybaly
Aelbrecht Verheyden Lord
Troch

Arnoldinho

Podevijn zit door zijn beste krachten heen, Lambrecht verdient zijn kans maar dat moest Limpens dan maar vroeger gedaan hebben, tis nu niet de moment.

En dan is het hopen dat Verheyden en Aelbrecht eindelijk weer eens wat niveau halen. Als dat zo is, en als Arnold, Troch en Lord hun positieve trend kunnen aanhouden, zie ik ons winnen

Mits er vanachter geen cadeau's worden gegeven zoals de laatste maanden meermaals het geval was.

Spijtig voor Deschutter en Spotbeen, maar ik zou nu toch opteren voor wat meer ervaring id ploeg.

13 Mei 2008, 12:48
forumlegende

eintracht frankfurt schreef:
pattaboem schreef:
Ik wil niet negatief zijn voor de eindronde, maar dit zijn toch zeer harde cijfers:
3de periode : Eendracht Aalst 16de en dus allerlaatste in deze rangschikking.
Als we de eindronde zouden winnen promoveert ...de hekkesluiter van de derde periode!
Zoiets zou een unieke gebeurtenis zijn, ...
(vermits de ploeg in topform meestal de FinalTour wint)

maar jongske toch, maak je geen zorgen. Een eindronde is weer opnieuw beginnen hoor.

87-88 : 0 op 4 in de laatste twee matchen, met een smadelijke 5-0 nederlaag op Hasselt als dieptepunt (4x Mandiangu by the way, werd toen opgemerkt door EA !!)
Eindronde : op doelsaldo tegen Lierse verloren, en met wat geluk waren we gepromoveerd (eerste match thuis 0-0 tegen Harelbeke, met 2 ballen op de paal)

90-91 : EA rustig op weg om via het klassement de eindronde binnen te rijven, maar dan... thuis 0-2 de boot in tegen Turnhout, met de hakken over de sloot 1-2 op RC Mechelen, thuis in blessuretijd maakt good ol' Wim De Wolf de 4-4 gelijkmaker tegen TH Diest en red zo een puntje, dan met archislecht spel 5-2 thuis tegen Tongeren en 0-3 op Stade Leuven, twee ploegen die al zeker van degradatie waren en ondanks de duidelijke overwinningen herinner ik mij nog de woede en frustratie van de supporters wegens het ultrazwakke spel, en de laatste match thuis tegen Lommel 90' gedomineerd geworden, maar Chunga en Mandiangu scoren in de 89ste en 90ste minuut zodat we met 2-0 winnen.
Eindronde : St.-Niklaas superfavoriet en ja hoor... ze starten met 2 op 4, EA met 4 op 4 en de rest is geschiedenis

93-94 : Moeskroen is DE ploeg in vorm (wint derde periode en 9 van zijn laatste 10 matchen), EA moddert maar wat aan met een leuke 4-0 pandoering in St.-Niklaas als dieptepunt, zodat we in de laatste match tegen Boom nog moeten winnen om de eindronde veilig te stellen (3-1, doelpunten van o.m. good ol' Van Wambeke en Ollie na een schitterende rush, dito dubbelpas en idem afwerking)
Eindronde : na een thriller winnen we dankzij Beerschot die in Moeskroen 1-1 gaat spelen

03-04 : eindronde 3de klasse : als opwarming de titel thuis tegen Oostende met 0-2 verspeelt, dan nog eens verloren in Torhout met 1-0.
Eindronde: zal iedereen wel in het hoofd hebben, omdat het nog recent is.

Dus met andere woorden : es ist mir Wurst wat onze laatste resultaten waren. Wir fangen wieder ganz neu an !!

PS : na deze historische oprakelingen worden de zenuwen alleen maar groter ... :D

en ik zit al me zo'n neige zenuwen da mijn hart bijna uit mijn kas springt op momenten :whistle:

13 Mei 2008, 12:51
Ancien

Woluwe is de grote favoriet om het spel te winnen. Deze match winnen en we zijn vertrokken, zegt dat ik het gezegd heb!

13 Mei 2008, 13:07
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
mijn opstelling :-)

De Veirman

Deschutter - Dessaer - Seminck - Van Dender

Podevijn/Aelbrecht - Coulibaly - Verheyden - Lord

Troch - Arnold

dus van podevijn of aelbrecht zijnek ni zeker... Jeroen haalde aan dat podevijn wat door zijn beste krachten zit, en ik heb dat toch ook opgemerkt de laatste tijd. (uiteraard te begrijpen na zo'n seizoen voor hem) voorts blijft voor mij verheyden-Couli, het vraagteken... als zij in goeie doen zijn komt het wel goed, zijn ze ni in vorm, dan maken we amper kans.. hun vorm is zeer bepalend voor de ploeg.
voor mij staat deschutter buiten discussie: ik ben nog steeds van mening dat wanneer hij fit is, hij altijd moet spelen.
Shabi houden we beter op de bank...

en troch en arnold hebben we 100% en 90minuten lang nodig om den bal tegen de netten te blazen; want daar gaat het spelletje nu eenmaal om

en nu stressen maar

13 Mei 2008, 13:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 24