|
|
| Pagina 10 van 24 |
[ 349 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Voor mij zou deze opstelling de beste zijn :
De veirman VDB - Dessaer - Seminck - Van Dender De Schutter - Coulibaly - Verheyden - Lord Troch Arnoldinho |
| 13 Mei 2008, 13:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dries schreef: Bartos schreef: De voorbeschouwing voor tegen Woluwe staat online. shabi zou aan de kant gelaten worden wegens en ik citeer " het 'missen' van de maandagtraining" Het zou me anders maar logisch lijken dat hij sowieso uit de kern zou vallen hé als je bekijkt wie je nu al in je kern van 16 hebt (en daar moet er dus nog enen uitvallen). |
| 13 Mei 2008, 13:56 |
|
|
Scholier
Ik verkies Podevijn toch boven Aelbrecht, die de laatste tijd tevergeefs naar zijn oude vormpeil lijkt te zoeken.
Troch traint niet voluit? Dat gaat nog altijd over diezelfde blessure waar hij al een hele tijd mee sukkelt, veronderstel ik? Baart me zorgen; Troch is de sleutel tot succes. Shabi 'mist' de training? Nu!? WTF? Ik hoop dat de spelers hun zenuwen beter onder controle hebben dan ikzelf... maar ik zie het wel zitten eigenlijk. Mijn maten uit Brussel zeggen dat we Woluwe niet moeten overschatten. Als wij ons topniveau halen, kunnen we veel! C'mon iendracht.. ![]() |
| 13 Mei 2008, 13:57 |
|
|
Junior
In de eindronde eerst thuis spelen en dan uit is zeker niet nadeliger dan andersom.
Bij verlengingen moet bij een doelpunt van de bezoekende ploeg de thuisploeg altijd tweemaal scoren om door te gaan. |
| 13 Mei 2008, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Met gisteren da extra dagske verlof heb ik eigenlijk vandaag nog ni teveel zenuwe gehad, k liep precies nog nen dag achteruit, k moen teveel peize wa dag het nu eigelijk is vandaag
En dan besef ik het, morgen is't zover en staan we voor hoepelijk 'enkele' belangrijke duels. 'k moe zeggen, nu beginnen de zenuwen te werken versta me ni verkeerd eh, ni op de manier da'k vb konstant naar 't kleinste kamerke moe lope zenne ![]() _________________
|
| 13 Mei 2008, 18:16 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Het OPC, de Aalsterse sfeergroep, organiseert n.a.v. de openingswedstrijd van de eindronde tegen WS Woluwe een grootse sfeeractie. Het Aalsterse bestuur wenst hen daarvoor uitdrukkelijk te bedanken en roept de supporters dan ook op met volle overgave mee te werken aan de uitgewerkte acties en dit zowel op de staan- als op de zittribune. Met de uitdrukkelijke steun van haar fans kan een ploeg steeds iets meer, laat ons dat niet uit het oog verliezen om zo samen onze gezamenlijke doelstelling te verwezenlijken.
Zoals eerder aangekondigd breidt het assortiment in onze fanshop alsmaar uit. Vanaf heden kan u er ook terecht voor de aankoop van een badhanddoek met reuzengroot logo. Deze handdoeken worden verkocht tegen de prijs van 20 euro. Bron: eendracht-aalst.be Goed bezig OPC |
| 13 Mei 2008, 20:51 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Mensen curieus maken, da kunnen ze wel bij den OPC
al zalk er zelf ni veel van merken wss Maar idd, respect! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Mei 2008, 21:17 |
|
|
Vaste Waarde
Net als jullie zit ik ook op van de zenuwen. In de eerste plaats hoop ik op een feilloos parcours richting liga, en uiteraard hoop ik dat Lieven eindelijk ontploft. Los van alle (veelal veel te zware, maar ook soms heel terechte) kritiek geef ik heel eerlijk toe dat Lieven niet toont wat hij moet tonen, en kan tonen. Alleen daarom al is het goed dat er nog een eindronde volgt. Hopelijk speelt iedereen met 1 zelfde doel, waar hun toekomst ook ligt. Want deze club hoort niet thuis in 3e!!! Komaan eendracht !!!!!
![]() _________________ Broer van ja |
| 13 Mei 2008, 21:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
We zijn al enkele weken met de planning en bestelling van het materiaal bezig geweest. Gisteren hebben we tot bijna middernacht gewerkt en ook vandaag zijn we tot nu bezig geweest met de sfeeractie. Wij willen de vrijwilligers die kwamen helpen nogmaals bedanken voor de steun en daarmee zit ons werk erop.
Nu is het aan jullie ... Het zal morgen op de zittribune en staantribune heel snel duidelijk worden wat de bedoeling is. Als alles loopt zoals voorzien zal het morgen een indrukwekkend schouwspel worden. Com'on iendracht !!! ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 13 Mei 2008, 21:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik ben momenteel niet zo zenuwachtig maar morgen zal dat zeker en vast wel het geval zijn. Ik hoop echt dat we een goed resultaat halen morgen.
![]() |
| 13 Mei 2008, 21:55 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37 Berichten: 109 Leeftijd: 39 Locatie: Kerksken |
Man man man
Kan nie slapen van de zenuwen! Dat maar rap vanavond 20u is ze!! _________________ Iendracht 4-ever!!! |
| 14 Mei 2008, 5:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Just aangekomen op mijnen bureau en kan ook de slaap niet vatten. Dat maar rap 20 u. is.
|
| 14 Mei 2008, 8:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
elfahem schreef: Just aangekomen op mijnen bureau en kan ook de slaap niet vatten. Dat maar rap 20 u. is. ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 14 Mei 2008, 8:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
elfahem schreef: Just aangekomen op mijnen bureau en kan ook de slaap niet vatten. Dat maar rap 20 u. is. Jawadde jongens,wa da ge hier allemaal hoort zeg!!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Mei 2008, 8:29 |
|
|
Scholier
Omstreeks 17u30 stond de loting van de eindronde in de derde klasse op het programma in het bondsgebouw te Brussel. Er werd bepaald wanneer en in welke volgorde Wezet, RC Mechelen, RC Waregem, Turnhout, Aalst en Woluwe het tegen elkaar opnemen.
Voetbalkrant.com zet de wedstrijden voor jullie op een rijtje. Eerste ronde: A Wezet - RC Mechelen woe 19u B RC Waregem - Turnhout " C Aalst - Woluwe woe 20u De returns zijn zaterdag. Tweede ronde: D winnaar C - winnaar A don 22/05 E winnaar B - Namen " De returns zijn op 25/05. Derde ronde: winnaar E - winnaar D zon 01/06 was er niet gezegd dat de derde ronde ook heen en terug was?? |
| 14 Mei 2008, 8:44 |
|
| Pagina 10 van 24 |
[ 349 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 24 Volgende |