|
|
| Pagina 15 van 24 |
[ 349 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35 Berichten: 319 |
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
eindstand 1-0
hop naar de volgende match ! |
| 14 Mei 2008, 21:50 |
|
|
toevallige voorbijganger
eindstand eedracht aalst - woluwe: 1-0
|
| 14 Mei 2008, 21:50 |
|
|
superajoin19 schreef: eindstand eedracht aalst - woluwe: 1-0 Proficiat gasten, ik hoop dat jullie overkomen naar tweede, het is een affiche waar ik alvast naar uitkijk! |
| 14 Mei 2008, 21:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Goei match gespeeld,de lieven pakt nen TERECHTEN penalty gene commentaar mogelijk.
Voor de rest iedereen goei match gespeeld en blijkbaar ister ne nieuwe kapitein bij Aalst=>Seminck.Verheyden is wel ni gestart ma tis door zijn inkomen dawe beter beginne spelen zijn en nog e paar kanse gemist en zelf gene penalty gekrege ma ofdat echt fout was konnek moeilijk zien. Proficiat aan tOPC trouwes ,echt mooi gedaan. |
| 14 Mei 2008, 22:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
een dikke proficiat aan Lieven en sorry voor mijn uitspraak van zondag.
![]() |
| 14 Mei 2008, 22:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Mooie match , Woluwe heel sterke ploeg , dus een dikke proficiat aan onze jongens. Prachtige sfeeractie ook met die vlaggen ! Echt fantastisch om te zien !!!
|
| 14 Mei 2008, 22:20 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Eerst en vooral een dikke pluim gericht aan OPC: knappe actie met een schitterend resultaat.
We winnen wel met 1-0 maar de buit is nog niet binnen e mannen, Woluwe is een zeer sterke ploeg met vooral veel snelheid in de rangen dus het wordt nog moeilijk. Hopelijk kunnen we doorstoten. zoals hier reeds werd aangehaald vond ook ik dat onze ploeg beter begon te spelen na de inbreng van Verheyden, meer combinaties, betere voetbal. Een pluim voor Lieven de Veirman vandaag: ook ik heb zeer dikwijls mijn twijfels bij onze doelman maar vandaag heeft hij het weinige werk die hij kreeg feilloos opgeknapt met als uitschieter de knappe redding op de penalty. Komaan Lieven, komaan Iendracht! ![]() Laatst gewijzigd door Gilles op 14 Mei 2008, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Mei 2008, 22:43 |
|
|
Reserve
Goeie match en eindelijk weer eens de winnaarsmentaliteit maar met de voeten op de grond blijven want het wordt nog aartsmoeilijk tegen deze heeeel sterke ploeg. Verder voel je dat je met Arnold in de ploeg gemakkelijker kansen krijgt. Trouwens schitterende doorsteekpas van Troch naar Lord. Lord kan technisch schitterende dingen doen maar zijn spelinzicht is ontzettend zwak, Limpens had hem daar tijdens de match moeten op wijzen. Spotbeen zag bij momenten ook sterrekes. Lieven pakt een naar mijn mening niet zo slecht getrapte penalty...ge voelt dat we nog beter kunnen ... chapeau gasten!!!
|
| 14 Mei 2008, 22:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
SCHITTEREND !
We hadden te maken met een zeer moeilijke tegenstander, technisch heel sterk, maar echte kansen zat er niet in voor Woluwe. Onze spelers met een schitterende inzet! Voor de rust twee goeie kansen, maar te lang getalmd om af te werken. Op het ideale moment op voorsprong gekomen, vlak na de rust, prachtig uitgespeeld doelpunt trouwens. Derna was het tot de laatste seconden geconcentreerd blijven voor het technisch vernuft van de tegenstander, maar we kregen zelf nog de beste kansen op een grotere voorsprong. En knap van Lieven dat hij die penalty stopt _________________
|
| 14 Mei 2008, 22:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Een kleine greep uit de reactie van onze trainer op de website:
'Ik hoop dat we net als vandaag zaterdag door een enthousiaste menigte gesteund worden. De sfeer vandaag was echt fantastisch en maakt dat we tot dit resultaat kwamen.' Nogmaals proficiat aan OPC voor de knappe actie! ![]() Laatst gewijzigd door Gilles op 14 Mei 2008, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Mei 2008, 22:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
dikke match vd lieven
! en gans de ploeg twas weer een blok btw penalty was fout buiten strafschopgebied zie maar is naar de beelden ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 14 Mei 2008, 22:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Heel leuke match...
Onze sterkste man was vandaag zeker onze twaalfde man. Respect voor OPC voor de schitterende actie, maar evenveel respect voor de hele groep supporters die het prachtig opgepakt hebben, en ook in moeilijkere momenten de ploeg erdoor trokken: Woluwe inderdaad een sterke ploeg met snelheid en techniek. Eerste helft vond ik hen de beteren. Onze verdedigers hebben sterretjes gezien,vooral op links maar hebben zich (bijna heel de tijd) voorbeeldig van hun taak gekweten. Goal van Lord was een bevrijding. Tweede helft met Verheyden draaide het beter, en Arnold begon steeds meer duels te winnen, daar gaan we nog plezier aan hebben... En dan Lieven die die (volgens mij inderdaad terechte) penalty pakt. Schitterend gewoon en zeer verdiende ovatie dan en na de match voor hem. Was foutloos vandaag! Je moet het maar doen in die omstandigheden (zie de vorige dagen op dit forum...)... Doe het zaterdag ginder even goed zonder mij, ik hoop naar de finale te komen kijken... Waren er ook supporters van Woluwe? Als je die ploeg ziet dan mogen ze voor mij gerust naar tweede (hoewel natuurlijk niet over ons), maar publiek??? Slaapwel... |
| 14 Mei 2008, 22:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
salvador schreef: Waren er ook supporters van Woluwe? Als je die ploeg ziet dan mogen ze voor mij gerust naar tweede (hoewel natuurlijk niet over ons), maar publiek??? Slaapwel... 15 ofzo ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 14 Mei 2008, 23:00 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 18 Sep 2005, 14:23 Berichten: 152 Locatie: Affligem |
Ongetwijfeld de beste ploeg die hier komen spelen is dit jaar. Diejen 11 en 13 waren nauwelijks te stoppen. Maar dit resulteerde in zeer weinig kansen, enkel een bal op de paal de 1e helft. Penaltyfase was zeker wat trekwerk bij, maar hij ging toch zeer theatraal neer...
Bij ons liep het vandaag (zeker de 2e helft) toch wel zeer goed. Eén van de beste matchen dit seizoen! Chapeau voor de gehele ploeg!!! |
| 14 Mei 2008, 23:19 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
gans d ploeg... DIKKEN PROFICIAT!!!
opc... DIKKEN 10!!! lieven... DIKKEN thnx!!! |
| 14 Mei 2008, 23:41 |
|
| Pagina 15 van 24 |
[ 349 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 24 Volgende |