Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
eerst en vooral: OPC - schitterend gedaan! Vanop de zittribune zag het er super uit. Op dat gebied was het duidelijk welke ploeg een stek in tweede verdient. Als er nog een thuismatch komt (en daar zou ik op dit moment mijn pink voor geven), kom ik bij jullie staan om mijn rol als twaalfde man volledig te kunnen vervullen.

Woluwe is een sterk team, een ploeg zoals we er in 3A nog geen tegengekomen zijn. Ze hebben veel technisch vernuft; goeie combinaties.. maar gelukkig was er een sterk Eendracht. De eerste helft misschien nog wat weifelend, de tweede helft (met een goeie invalbeurt van Verheyden en ook Aelbrecht - al miste hij een enorme kans) was zeer goed. Een heel goeie De Schutter, Lord bij momenten fenomenaal, Troch soms wat ongelukkig, maar hij bewijst toch weer hoe belangrijk hij is voor de ploeg. En natuurlijk De Veirman, die een o zo belangrijke penalty stopt (duidelijk een fout, al had hij hem even goed net voor de baklijn kunnen geven - de arbiter kon ik trouwens niet altijd even goed volgen vandaag: als Troch geel krijgt, dan die met zijn oranje schoenen even goed een minuut later). Zij die beweerden dat Lieven geen punten voor ons pakt worden meteen het zwijgen opgelegd.

De buit is nog niet binnen, maar ik heb de indruk dat ons ploeg tijdens de match heel wat zelfvertrouwen teruggewonnen heeft. Dat het maar rap zaterdag is. Veel slapen ga ik vannacht niet doen denk ik.

14 Mei 2008, 23:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Wat een match, wat een match. Veel volk, een echte cupsfeer, een ware thriller niet goed voor het hart. Maar we hebben het schitterend gedaan. Iedereen is er 100% voor gegaan, iedereen was super. Je kan niemand iets verwijten. En dit tegen een heel sterk Woluwe. Hadden die dit seizoen in derde A gezeten, waren ze zonder twijfel kampioen. Proficiat spelers, proficiat supporters. De sfeer was de beste sinds de kampioenenmatch van vorig seizoen.

1-0 is een goeie uitgangspositie, maar we zijn er nog niet. Zaterdag allemaal massaal naar Woluwe trekken om onzen Iendracht te steunen :EA: .

14 Mei 2008, 23:51
Junior

Inderdaad prachtig gedaan van OPC en de hele zingende menichte, dees was zeker 1 van de betere sferen dak ooit op den iendracht al heb meegemaakt :banana:
En natuurlijk ook een hele dikke pluim voor de ganse ploeg he die tege zo'n goede tegenstander echt wel een fantastische 2de helft speelde :worship: !!!
OP NAAR WOLUWE !!! TOT ZATERDAG !!!

14 Mei 2008, 23:54
Ancien

Leeftijd: 65
Olensen iendrachter schreef:
Inderdaad prachtig gedaan van OPC en de hele zingende menichte, dees was zeker 1 van de betere sferen dak ooit op den iendracht al heb meegemaakt :banana:
En natuurlijk ook een hele dikke pluim voor de ganse ploeg he die tege zo'n goede tegenstander echt wel een fantastische 2de helft speelde :worship: !!!
OP NAAR WOLUWE !!! TOT ZATERDAG !!!

Bwa, thuismatch tegen Sofia was ook niet slecht... :lol:

14 Mei 2008, 23:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Vandaag een tegenstander met veel technisch vernuft en goede combinaties. Gelukkig stond er daar tegenover bij ons een heel hecht blok. Arnold die de bal goed bij hielt en tegenstanders naar zich toe trok. In de eerste helft een zeer gesloten match waar we het soms wat moeilijk hadden, maar verder dan die bal op de paal zijn ze dan ook niet gekomen. De Schutter en Lord die elk een zeer goede match speelden. Dan eerst de goal en daarna de De Veirman die de strafschop pakt, schitterende momenten waarbij de staantribune bij momenten trilde. Proficiat trouwens aan De Veirman het zal hem deugd doen en hopelijk kan hij deze lijn doortrekken.

De sfeer vandaag was natuurlijk super, hopelijk kunnen we dit herhalen op Woluwe wat toch wel moeilijk zal vanwege hun beperkte accomodatie.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

15 Mei 2008, 0:03
Freak

We hebben met heel wat mensen hard gewerkt voor dit resultaat te bekomen, waarvoor dank aan alle vrijwilligge helpers. Maar ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat het zeker de moeite waard is geweest. Het was schitterend.

Mogen we wel vragen aan alle supporters die nog een vlag mee naar huis hebben die volgende zaterdag mee te brengen naar Woluwe of ze mee te brengen bij de volgende thuismatch (als we doorgaan naar de volgende ronde). Daarvoor zullen enkele vaten klaar staan voor onze container.

Allemaal achter de ploeg nu zaterdag. Com'on :EA:

15 Mei 2008, 0:12
Junior

Kiekevel gekregen in het begin van de match. Prachtige sfeer (waarvoor dank)... kunnen veel eerste klassers een puntje aan zuigen. Eerste helft was héééél moeilijk. Woluwe heeft inderdaad een technische sterke, zij het soms nonchalante ploeg. Vooral Van dender zag héél veel sterrekes. In het midden was enkel Coulli in form.....Woluwe had eigenlijk de match in handen. Maar ze hielden zich in had ik het gevoel.... Heel blij met de nul tijdens de rust. De tweede helft.... tja wat een goal.....orgasmatisch.... verheyden-troch-lord..... en mijn stem was weg...... spijtig van de misser van Troch op 2-0. Maar de (terechte) penalty was dan weer heel knap van Lieven. Hij verdiendt dat!!! Vanaf dan was het onze match......1-0 is een terechte uitslag. Tegen 90/uur terug naar Gent gereden. Zaterdag naar Woluwe ..... hopelijk verdubbelen ze hun toeschouwersaantal .....aan ons zal het niet liggen.....

15 Mei 2008, 0:43
Vaste Waarde

Schitterende Actie van OPC !!! Prachtig zicht vanop de zittribune !!!

Helse sfeer van de oude dagen die onze ploeg vooruit gestuwd heeft. Vandaag heeft Lieven een sobere, goede wedstrijd gespeeld ... Het stoppen van de strafschop maakt hem (samen met Lord) tot matchwinnaar ! Dit zal een zeker een goede opsteker zijn voor hem. Hopelijk heeft dit hem toch enig extra krediet opgeleverd bij de meeste supporters. We dienen nu als EEN man achter de ploeg te staan.

Als je Lord vandaag ziet spelen moet ons bestuur er echt alles aan doen om die gast erbij te houden. Ik vond ook de invalbeur van Aelbrecht goed. In die korte invalbeurt liet hij vandaag voor het eerst zien (in mijn ogen) dat ook hij volgend seizoen nog iets kan betekenen voor ons.

En wat Limpens betreft, Luc het was even schrikken dat Roel op de flank stond, maar uiteindelijk bleek het plaatje te kloppen met een mooie, verdiende zege tot gevolg.

Voor zaterdag willen we alle supporters die met onze bussen mee willen gaan, oproepen om zo snel mogelijk in te schrijven. We dienen morgenavond onze buscapaciteit door te geven. Inschrijven kan op http://www.black-and-white.be > Verplaatsingen.

Koen

15 Mei 2008, 0:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Schitterende sfeer. Aan bepaalde spelers van Woluwe was te zien dat ze onder de indruk waren. (sommigen werden regelmatig effe afgeleid en trokken verwonderde gezichten naar onze spionkop...).
Woluwe is een zeer sterke ploeg met veel individueel talent. Maar in de afwerking falen ze gemakkelijk. Volgens mij is Woluwe toch een sterkere ploeg dan Ronse of Lalou.
Ben toch een beetje bezorgd voor de terugmatch, omdat Woluwe geen enkele keer thuis verloor. Bovendien wat ze vandaag hebben laten zien...
Aan deze overwinning moeten we ons toch kunnen optrekken en groeien.
Ik blijf zoals altijd, voorzichtig in prognoses,
omdat ik nog steeds meen dat we niet de sterkste ploeg hebben van alle deelnemende eindrondekandidaten.
Maar wedstrijden moeten altijd worden gespeeld.
En er zijn steeds bijkomende factoren die het resultaat mee kunnen bepalen :
- Onze ongeevenaarde en indrukwekkende 12de man - Luc's tactiek en strategie - een dosis geluk - de kracht van de winningmood - en een over-mijn-lijk-vechtersmentaliteit van alle spelers.
Als we deze club kunnen uitschakelen, geef ik ons een ernstige kans om de promotie af te dwingen.
Het enigste wat me momenteel zorgen baart zijn de resem gele kaarten die we vandaag slikten.
Zo dreigt ons type-elftal alweer gedeeltelijk verzwakt te worden voor de volgende rondes...
Weet iemand welke de gevolgen van de gele kaarten zijn in de eindronde ?

15 Mei 2008, 0:53
Junior

Leeftijd: 46
WLM: [email protected]
pattaboem schreef:
Schitterende sfeer. Aan bepaalde spelers van Woluwe was te zien dat ze onder de indruk waren. (sommigen werden regelmatig effe afgeleid en trokken verwonderde gezichten naar onze spionkop...).
Woluwe is een zeer sterke ploeg met veel individueel talent. Maar in de afwerking falen ze gemakkelijk. Volgens mij is Woluwe toch een sterkere ploeg dan Ronse of Lalou.
Ben toch een beetje bezorgd voor de terugmatch, omdat Woluwe geen enkele keer thuis verloor. Bovendien wat ze vandaag hebben laten zien...
Aan deze overwinning moeten we ons toch kunnen optrekken en groeien.
Ik blijf zoals altijd, voorzichtig in prognoses,
omdat ik nog steeds meen dat we niet de sterkste ploeg hebben van alle deelnemende eindrondekandidaten.
Maar wedstrijden moeten altijd worden gespeeld.
En er zijn steeds bijkomende factoren die het resultaat mee kunnen bepalen :
- Onze ongeevenaarde en indrukwekkende 12de man - Luc's tactiek en strategie - een dosis geluk - de kracht van de winningmood - en een over-mijn-lijk-vechtersmentaliteit van alle spelers.
Als we deze club kunnen uitschakelen, geef ik ons een ernstige kans om de promotie af te dwingen.
Het enigste wat me momenteel zorgen baart zijn de resem gele kaarten die we vandaag slikten.
Zo dreigt ons type-elftal alweer gedeeltelijk verzwakt te worden voor de volgende rondes...
Weet iemand welke de gevolgen van de gele kaarten zijn in de eindronde ?

die gele kaarten... '2 gewichten, 2...
dienen MIB... (n) :fuck: :boks: :kots:

Laatst gewijzigd door lolo op 15 Mei 2008, 1:42, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Mei 2008, 1:13
Junior

Leeftijd: 46
WLM: [email protected]
maten[b]'...[/b]
bewust achterwege gelaten, en ZEKER niet vooraan t plaatsen...
(ter verduidelijking)

15 Mei 2008, 1:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
2 gele kaarten in de eindronde is een match geschorst (dus geen 3 zoals in competitie)

15 Mei 2008, 1:50
nieuw in de eerste ploeg

Good morning!
Zalig wakker geworden zeg. Ook ik wil een dikke pluim toewerpen naar de vrijwilligers die de opgezette sfeeractie in goede banen hebben geleid. Wordt zeker op prijs gesteld (y)
De match: eerste helft evenwichtig qua kansen, al waren de beste voor ons. In tegenstelling tot de meesten zag ik Lord een goede tweede helft spelen. De eerste 45 minuten gaf hij -en dit is mijn mening- niet echt thuis. Zijn goal net na rust maakt natuurlijk heel veel, zoniet alles, goed.
Tweede helft: eigenlijk een wrang gevoel na de wedstrijd. We konden het vandaag echt wel hebben afgemaakt in het laatste halfuur. Dat we dit niet hebben gedaan kan ons misschien wel zuur opbreken. Aan de andere kant, als je er in Woluwe in slaagt om een doelpuntje mee te pikken (waar ik sterk in geloof) ben je vrijwel altijd door.
Conclusie: een resultaat waar iedere Aalst-supporter op voorhand voor zou hebben getekend. Ik meen ooit te hebben gelezen dat een 1-0 uitslag in de heenwedstrijd in meer dan 75% van de gevallen garant staat voor kwalificatie. M.a.w. zo slecht staan we er niet voor.
Volle gaas zaterdag en op naar de volgende ronde! :EA:

15 Mei 2008, 6:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Niemand zegt ier iet oever den arbiter ?
De incompetentie zitj bloikboar in de familje, man wa was da zeg :wow:
Et iénegste da em just gebloazen eet was diene penalty, aal de rest stinkt.
Dienen 12 was nen " matennaaier" iérste klas.
Proficiat oan de Lieven, tof hein oe een betjen kritiek ne mensj kan motiveren. Ge kenjt aave kop loaten hangen en op a moeder roepen of ge reageert mé een steirke prestausje op et ploin. (y)
Mor de groesjte proficiat es toch vér den OPC, sjikke dinges zelleuh !

15 Mei 2008, 6:35
Nationale Ploeg

Ik denk dat we gisteren getoond hebben dat WIJ en niemand anders naar tweede klasse moet.

Woluwe met een gekochte ploeg, zonder belgen (of toch niet te veel), en vijftien supporters in een eindrondematch ... wat is daar de toekomstvisie van? Eerste klasse voor vijfhonderd toeschouwers? Bah ...

Over de actie: ik denk dat het super was in de staantribune. Op de zitjes is het mislukt. Jammer, vooral omdat dat grapje wel wat geld heeft gekost. Maar op naar de volgende. De tribune niet vol en toch wel redelijk wat mensen die weigerden om mee te doen.

Over het sportieve: Woluwe moet zaterdag komen en dat kan ons ruimte geven om tegen te prikken. Als onze spitsen scherp staan, zijn ze te pakken. Zij gaan zeker scoren, maar wij ook.

15 Mei 2008, 7:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 24