Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Dirk schreef:
Niemand zegt ier iet oever den arbiter ?
De incompetentie zitj bloikboar in de familje, man wa was da zeg :wow:
Et iénegste da em just gebloazen eet was diene penalty, aal de rest stinkt.
Dienen 12 was nen " matennaaier" iérste klas.
Proficiat oan de Lieven, tof hein oe een betjen kritiek ne mensj kan motiveren. Ge kenjt aave kop loaten hangen en op a moeder roepen of ge reageert mé een steirke prestausje op et ploin. (y)
Mor de groesjte proficiat es toch vér den OPC, sjikke dinges zelleuh !

Wrm zounwe op den arbiter moete kreften ale,ve mij eeftem zelfs zo slecht ni gefloten.

15 Mei 2008, 7:27
Ancien

Leeftijd: 46
Vollen bak gisteren en dat was eraan te zien en te horen. Chapeau voor OPC! Ik zal zaterdag alvast mijn vlagsken ook meehebben...

Eerste helft was allesbehalve simpel met een rechterflank van Woluwe die toch wel imponeerde en vooral die nummer 13 die Van Dender het meer dan lastig maakte. Coulibaly heerste wel op het middenveld, bijvoorbeeld met die schitterende bal op Lord net voor rust, en miste zelf op een haar na de 1-0. Werd voor rust centraal voortreffelijk gesteund door De Schutter die er na de eerste 45 minuten al een halve marathon had opzitten - hij dichtte zowel op het middenveld als in de verdediging alle gaten. Op de linksachter na de rust legde hij bovendien die nummer 13 aan banden en dingt voor mij zeker mee naar de man van de match gisteren.

Daarnaast alweer verschillende geniale baltoetsen van Troch (die bal op Couli in de eerste helft die eigenlijk minstens een bal op doel moest opgeleverd hebben, een prachtige doorsteekbal bij de 1-0, etc.), zeker toen er na de 1-0 meer ruimte kwam. Lord die inderdaad vooral in de tweede helft zijn duivels ontbond en in vergelijking met de vorige wedstrijden wel beter zijn krachten doseerde (ging daar in de 88ste minuut nog ff die linkerflank af met een dribbel op snelheid - impressive). Dient mijn insziens nog iets meer het spel breed te houden en moet tegen die lijn blijven plakken en dat heeft Limpens hem tijdens de rust precies wel duidelijk kunnen maken want voor de rust trok hij voortdurend naar binnen waardoor de ruimte voor Troch en de opkomende centrale middenvelder werd toegelopen...

Daarnaast ook puike invalbeurten van Verheyden en Aelbrecht.

Wat me nog het meeste plezierde was de prestatie van de verdediging gisteren. Tegen die snelle mannen uiterst secuur acterend met rots in de branding Dessaer en Seminck die echt als een maestro speelde gisteren. In tegenstelling tot anderen hierboven, heb ik Spotbeen niet echt sterretjes zien zien en deed eveneens secuur zijn werk, geeft goeie dekking aan de centrale verdedigers en schuift zelf mee in als de mogelijkheid zich voordoet.

En last but not least: respect voor De Veirman. Heel weinig werk (bij die bal op de paal was hij kansloos na een serieuze dekkingsfout bij die hoekschop), zat er een paar keer goed tussen, heerste in de lucht, knappe schijnbeweging op het einde met zijn slide en dan met al die druk en kritiek ff een penalty stoppen...

luque schreef:
Tweede helft: eigenlijk een wrang gevoel na de wedstrijd. We konden het vandaag echt wel hebben afgemaakt in het laatste halfuur. Dat we dit niet hebben gedaan kan ons misschien wel zuur opbreken.

Bij mij geen wrang gevoel hoor, want als je de wedstrijdomstandigheden bekijkt had het ondanks een knappe tweede helft nog wel eens dik tegen kunnen vallen, mocht die penalty gezeten hebben. Liever 1-0 dan 2-1 of zo zenne. We hadden inderdaad nog enkele mogelijkheden (de lijnrechters moeten echt die wait & see regels nog eens doornemen zenne) maar met een 2-0 op zak loop je het risico dat er al iets meer nonchalence in de hoofden sluipt voor komende zaterdag. 1-0 is een goede uitslag want je gaat altijd naar zo'n terugwedstrijd met het doel om er minstens 1 keer te scoren, dus a happy man hier hoor.

15 Mei 2008, 7:30
Nationale Ploeg

happy happy ... mijn lichaam spartelt een beetje tegen.

15 Mei 2008, 7:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
Proficiat oan de Lieven, tof hein oe een betjen kritiek ne mensj kan motiveren. Ge kenjt aave kop loaten hangen en op a moeder roepen of ge reageert mé een steirke prestausje op et ploin. (y)

Wrm zounwe op den arbiter moete kreften ale,ve mij eeftem zelfs zo slecht ni gefloten.

Huh ?? Tes nie omda ge gewonnen zetj da ge na niks moetj zeggen zelle !
Enkele voorbeelden vér onzen vrienjd iere ; Troch kroigt geel vér ne schwalbe ( a loaten vallen, vér alle doidelékhéd) twieje menieten loater just etzelfde den anderen kant mor em bloast zelfs gién faat. De comedia del arte ( cinema op zén Oilsjters) van dienen 12 eet lank meegen dieren, as em ( den arbiter) derect reageert eet Van Dender gién geel oan zoin broek.
Mor ja bloikboar est allién de faat van den arbiter as ge verliest. :wadde:

15 Mei 2008, 7:41
Ancien

Leeftijd: 65
Fillou schreef:
Over de actie: ik denk dat het super was in de staantribune. Op de zitjes is het mislukt. Jammer, vooral omdat dat grapje wel wat geld heeft gekost. Maar op naar de volgende. De tribune niet vol en toch wel redelijk wat mensen die weigerden om mee te doen.

Ik denk dat je je na de match een "oen" moet voelen als je niet meedoet aan dit soort acties.
Klagen dat de spelers zich niet inzetten en zelf niks inzet tonen, dat komt niet goed over, hé.
Als ik gisteren één ding geleerd heb is dat supporters mee het verschil kunnen maken.
Gezien hoe die mannen na de 1-0 een paar minuten gewoon niks weer konden?

:iendracht: is wat we moeten hebben, en we komen er wel (ook al zijn we er nog niet)...

15 Mei 2008, 7:41
Nationale Ploeg

salvador schreef:
Fillou schreef:
Over de actie: ik denk dat het super was in de staantribune. Op de zitjes is het mislukt. Jammer, vooral omdat dat grapje wel wat geld heeft gekost. Maar op naar de volgende. De tribune niet vol en toch wel redelijk wat mensen die weigerden om mee te doen.

Ik denk dat je je na de match een "oen" moet voelen als je niet meedoet aan dit soort acties.
Klagen dat de spelers zich niet inzetten en zelf niks inzet tonen, dat komt niet goed over, hé.
Als ik gisteren één ding geleerd heb is dat supporters mee het verschil kunnen maken.
Gezien hoe die mannen na de 1-0 een paar minuten gewoon niks weer konden?

:iendracht: is wat we moeten hebben, en we komen er wel (ook al zijn we er nog niet)...

daar heb je absoluut gelijk in. In de tweede helft hebben we bij momenten de tegenstander gewoon weggeblazen. Die gasten spelen voor tien man en een tête de cheval (peirekop) daar in Woluwe, die zijn dat niet gewoon. En zeker niet zoals het er gisteren aan toe ging. Veel mensen zouden nog meer moeten beseffen dat die twaalfde man in Aalst een geweldig wapen is. Onze spelers stijgen boven zichzelf uit, onze opponent doet het in de broek. Als je gisteren na de match zag hoe de spelers naar de fans komen, dat is niet gewoon om eens in de handjes te klappen. Dat is echt omdat ze het geweldig vinden ...

15 Mei 2008, 7:48
Freak

Dirk schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:

Enkele voorbeelden vér onzen vrienjd iere ; Troch kroigt geel vér ne schwalbe ( a loaten vallen, vér alle doidelékhéd) twieje menieten loater just etzelfde den anderen kant mor em bloast zelfs gién faat. De comedia del arte ( cinema op zén Oilsjters) van dienen 12 eet lank meegen dieren, as em ( den arbiter) derect reageert eet Van Dender gién geel oan zoin broek.

Alsek ik na vin da dieje ni slecht gefloten eet isda toch zu zkr en van dender dieje zou zowiezo geel ghad emme zelle.

15 Mei 2008, 7:48
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:

Alsek ik na vin da dieje ni slecht gefloten eet vinnek isda toch zu zkr en van dender dieje zou zowiezo geel ghad emme zelle.

ge meegt gé da vinnen :oooh: mor worrom zou Van Dender toch geel gat emmen ?

15 Mei 2008, 7:49
Freak

Dirk schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:

Alsek ik na vin da dieje ni slecht gefloten eet vinnek isda toch zu zkr en van dender dieje zou zowiezo geel ghad emme zelle.

ge meegt gé da vinnen :oooh: mor worrom zou Van Dender toch geel gat emmen ?

Omdaje dieje van woluwe em alted ver bij liep vroeg of laat zoutnem nog is gepakt emme. ;)

15 Mei 2008, 7:55
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
[
Omdaje dieje van woluwe em alted ver bij liep vroeg of laat zoutnem nog is gepakt emme. ;)

As ge zoe redeneert tein moest hiél de verdedegink geel gat emmen want ze zoin allemoal verboigeloeipen.
Soit goi etj a gedacht ik et moine ;)

15 Mei 2008, 7:57
Ancien

Leeftijd: 46
Dirk schreef:
Iendrachter90 schreef:
[

As ge zoe redeneert tein moest hiél de verdedegink geel gat emmen want ze zoin allemoal verboigeloeipen.
Soit goi etj a gedacht ik et moine ;)

Van de vier Aalsterse gele kaarten, waren er twee zeker terecht (De Schutter geeft nog een onnodige tik aan die palmboom met de scheids op een meter van de plaats van "delict" als de bal al weg is, de tackle van Vanden Brande was puur volgens het boekje geel al vond ik hem verder wel zeer gedisciplineerd spelen gisteren). De al dan niet fout waarvoor Van Dender werd geboekt heb ik niet duidelijk kunnen zien, maar zoals hierboven gezegd, die zat er wel aan te komen (veel voorbij gelopen, een bal keihard wegkeilen na een fout, etc). De gele kaart van Troch was een lachertje... zit in de zestien met de bal aan de voet en twee verdedigers sandwichen hem - wat moet hij doen? Verdwijnen?

Wat mij echter vooral stoorde was de inconsequentie... Bij Woluwe werd het concept "schouderduw" nogal ruim geïnterpreteerd zonder dat er gefloten werd, terwijl bij elk duel met een Aalstenaar die zijn lichaam zette er onherroepelijk een fout tegen werd geblazen... Die Woluwespeler die Vanden Brande daar even op een elleboog trakteerde mocht ook van geluk spreken...

15 Mei 2008, 8:20
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Pffff koppijn seg.

Ik kom nemeer zien in de week ze... ;)

15 Mei 2008, 8:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Nen dikke proficiat aan de supporters en de mannen van OPC.
De tranen stonden mij als supporter in de ogen. Jullie hebben aan de spelers vleugels gegeven, en aan het bestuur op een meer dan sportieve manier laten zien waar aalst naartoe wil.
RESPECT :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Ook chapeau voor de spelers inderdaad tegen de sterkste ploeg die we hier dit seizoen al ontmoet hebben.
Een zeer sterke tweede helft gespeeld, als we zo op Woluwe gaan spelen dan kan het niet mis.
Ik geloof er in.

(Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik in de eerste helft wat minder gerust was, ik had het gevoel dat de wil er niet echt in zat, maar gelukkig werd ik de tweede helft de mond gesnoerd.)
Een mooie collectieve prestatie van de ploeg zou ik zeggen.

15 Mei 2008, 8:53
Junior

gegroet!

gelukkig kan ik nog typen, want spreken zit er niet meer in!
Merci aan alle supporters! het was een bangelijk sfeertje!
Het enige wat ik nu nog wil is een dvd van de wedstrijd want heel veel heb ik er nie van gezien!

cherio

15 Mei 2008, 8:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Fillou schreef:
happy happy ... mijn lichaam spartelt een beetje tegen.

Gaan we klagen, dat gevoel heb ik al jaren. Laat staan als ik, zoals zeer zelden gebeurt, eens een pintje gedronken heb.

Wat een avond, wat een sfeer, wat een propaganda voor de stad, met zo'n supporters en twee zo'n goed presterende sportclubs. (Sorry als ik de mensen van Neptunus en de atleten van EA of Kangeroes, of Osirismeisjes hierbij tekort doe, maar jullie weten wat ik bedoel)

De buit is nog lang niet binnen, laat dat duidelijk zijn. Technisch zeer sterke tegenstander, deden ons zeer veel energie verbruiken, maar als we er ons met z'n twaalven tegensmijten, moet een doelpuntje op Woluwe voldoende zijn.

Ze hebben alle 15 gevochten als leeuwen, met als exponent aan het sterrenfirmament Lieven, die uiterst gedoseerd, beredeneerd en vertrouwensvol stond te keepen. Dit moet én zal zijn vertrouwen enorm opkrikken, en belooft alvast voor de volgende wedstrijden/seizoenen, waarvoor dank. Het Fenixstadion lag gisteren even aan de Bredestraat. Geweldig die gezangen als je naar het stadion trekt. Ewen, om dan toch iemand te noemen, die na weken minder spel toonde waarom hij de aanvoerder van dit team is en niemand anders.

Er is vrede op aarde, mensen zien elkaar graag, sport verenigt ons en aan de klootzak die gisteren aan mijn deur mijn brood kwam stelen. Ik hoop dat het broodje smaakt, maar ik wens u toch zeer veel flatulentie toe. Hoe relatief zo'n prestatie het leven maakt

OPC: nationale klasse jongens. We're Iendracht Oilsjt, We're wonderful

Op naar zaterdag voor de Woluwescalp, op naar een ode aan onze 15 sterren. Het moge duidelijk zijn dat ik niet de "Whitestars" voor ogen heb

Zaterdag onverflauwd, alles geven!!!

Mvg,

Ikke

Laatst gewijzigd door wheel's armée op 15 Mei 2008, 9:41, 2 keer totaal gewijzigd.

15 Mei 2008, 9:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 24