|
|
| Pagina 146 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Troch officieel naar roeselare.
|
| 16 Mei 2008, 7:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Troch officieel naar roeselare. Yep, heb het ook net gelezen. Groot verlies voor onze club, maar het is Thomas absoluut gegund na alles wat hij hier de voorbije 2 jaar heeft laten zien. Nog 5 keer ontploffen en Thomas zal meer dan ooit in schoonheid kunnen vertrekken! All the best! |
| 16 Mei 2008, 7:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Proficiat aan Thomas met zijn transfer.
Bedankt voor alles wat je voor ons deed in twee onvergetelijke seizoenen, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat die laatste weken je passage hier nog meer onvergetelijk mogen maken dan hij nu al is... Troch is nen aoin olé olé... ![]() |
| 16 Mei 2008, 7:43 |
|
|
Scholier
Roeselare versterkte zich eerder deze week al met de Fransen Nasser Daineche en Boubacar Dembélé, maar daar blijft het niet bij. De club is nu ook tot een akkoord gekomen met Thomas Troch.
Thomas Troch is een aanvallende middenvelder die momenteel op de loonlijst van derdeklasser Eendracht Aalst staat. De 26-jarige speler was in het verleden al eens aan de slag bij de West-Vlaamse club. Verder was hij actief bij Standaard Wetteren, Club Brugge, SK Deinze, Sporting West en SW Harelbeke. Roeselare blijft de transfermarkt echter verder afschuimen, zo zal sportief manager Wim De Coninck zaterdag of zondag praten met Paul Voss. De 20-jarige aanvallende middenvelder is momenteel aan de slag bij de beloftenploeg van PSV. Bron: HBvL |
| 16 Mei 2008, 9:23 |
|
|
toevallige voorbijganger
vind het jammer dat dit niet kon wachten tot na de eindronde
als we niet naar tweede zouden gaan kon ik er wel inkomen maar nu nog niets zeker is al opstappen... zulk een nieuws is nooit goed in deze fase voor mij is dit een domper op de (hopelijk eventuele) feestvreugde en nen ajoin? blijkbaar niet zo zeer... |
| 16 Mei 2008, 9:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
ReeGeit schreef: vind het jammer dat dit niet kon wachten tot na de eindronde als we niet naar tweede zouden gaan kon ik er wel inkomen maar nu nog niets zeker is al opstappen... zulk een nieuws is nooit goed in deze fase voor mij is dit een domper op de (hopelijk eventuele) feestvreugde en nen ajoin? blijkbaar niet zo zeer... Als je met het bestuur overeenkomt dat je toekomst elders ligt en je een enorme kans krijgt om je te verbeteren moet je dat zeker doen. Wie zegt trouwens niet dat het net zoals bij Ewen het bestuur is dat geen verdere samenwerking zag zitten. Maakt hem dat plots geen ajuin meer Of hij nu afscheid neemt met of zonder promotie, ik zal hem alleszins dankbaar zijn voor wat hij voor ons heeft gedaan. Hopelijk kan hij afscheid nemen in schoonheid en kan hij ons volgend jaar aan het werk zien in tweede. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2008, 9:36 |
|
|
Scholier
ReeGeit schreef: vind het jammer dat dit niet kon wachten tot na de eindronde als we niet naar tweede zouden gaan kon ik er wel inkomen maar nu nog niets zeker is al opstappen... zulk een nieuws is nooit goed in deze fase voor mij is dit een domper op de (hopelijk eventuele) feestvreugde en nen ajoin? blijkbaar niet zo zeer... Als het bestuur te kennen geeft dat je 2de keus bent, dan moet je op zoek naar een andere werkgever of niet? Hij vindt een ploeg, kan zich verbeteren(lees: prof worden) en plots is hij genen ajoin meer? EA mag dan van zijn kant wel al aangeven nieuwe spelers aan te trekken naar volgend seizoen toe maar een speler mag dat blijkbaar zelf niet... Sorry maar dat is echt wel een hypocriete redenering, dat zeg'k nu niet als broer van maar simpelweg als neutrale supporter van EA. Alle partijen hebben in de Franck-transfer ook het vertrek van de speler in kwestie aangekondigt: KVSK dat nog aan de eindronde moest beginnen, Franck zelf & EA dat ook nog aan de eindronde moest beginnen. Dit feit staat toch haaks op wat je aangeeft. Zij die zonder zonde zijn, werpe de eerste steen. |
| 16 Mei 2008, 9:46 |
|
|
toevallige voorbijganger
als het inderdaad klopt dat het bestuur er zo over denkt dan neem ik mijn woorden terug en dan zal de resterende wedstrijden blijken dat hij inderdaad nen echte ajoin is Maar dan vraag ik toch wat meer duidelijkheid van het bestuur uit want ik snap niet waar ze mee bezig zijn... Ik ben gewoon teleurgesteld omdat we naar mijn mening na enkele jaren sukkelen eindelijk weer een ploeg op het veld hadden staan en ik vrees dat (bij niet-promotie) we weer volop zullen mogen gaan shoppen
|
| 16 Mei 2008, 9:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
ReeGeit schreef: als het inderdaad klopt dat het bestuur er zo over denkt dan neem ik mijn woorden terug en dan zal de resterende wedstrijden blijken dat hij inderdaad nen echte ajoin is Maar dan vraag ik toch wat meer duidelijkheid van het bestuur uit want ik snap niet waar ze mee bezig zijn... Ik ben gewoon teleurgesteld omdat we naar mijn mening na enkele jaren sukkelen eindelijk weer een ploeg op het veld hadden staan en ik vrees dat (bij niet-promotie) we weer volop zullen mogen gaan shoppen We hebben toch al Kevin Franck als vervanger voor Troch. Ik denk niet dat het bepaald een geheim was dat Troch vertrekt naar volgend seizoen toe, ik vind dan ook dat het helemaal niks uitmaakt dat nu met Roeselare ook zijn nieuwe ploeg bekend is. Of meer zelfs, misschien speelt hij nu nog meer bevrijd nu hij zich niet meer met een transfer moet bezig houden. Als je ziet hoe sterk Thomas woensdag was (en toen stond toch ook al lang vast dat hij vertrekt), denk ik niet bepaald dat we schrik moeten hebben dat hij er in de eindronde niet meer voor wil gaan. En dat het vertrek van Troch een gemis zal zijn, zal wel een feit zijn, want zijn verdiensten hier de voorbije twee seizoenen zijn niet min geweest. Daarvoor wil ik hem ook enorm bedanken. Maar ik denk dat ons bestuur ondertussen toch al bewezen heeft te weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat er volgend jaar weer een sterke ploeg zal staan en met de transfers van Kevin Franck en Alain Van Mieghem lijken ze toch al heel goed bezig alleszins. |
| 16 Mei 2008, 10:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
ReeGeit schreef: vind het jammer dat dit niet kon wachten tot na de eindronde als we niet naar tweede zouden gaan kon ik er wel inkomen maar nu nog niets zeker is al opstappen... zulk een nieuws is nooit goed in deze fase voor mij is dit een domper op de (hopelijk eventuele) feestvreugde en nen ajoin? blijkbaar niet zo zeer... Amai, als eerste post kan dit wel tellen maar toont wel heel weinig respect tov Troch. Ik moet Jossen dus absoluut gelijk geven en ook in dit geval hoop ik dat Thomas inziet dat negatieve uitlatingen in verband met zijn transfer weer eens het werk zijn van enkelingen en niet van het merendeel van de supporters. Ik denk niet dat er 1 toeschouwer is die Thomas zo'n kans zou misgunnen na al wat hij voor ons heeft gedaan. Is een zalige speler en ben ervan overtuigd dat hij het zal maken in eerste. En wat de rest er ook van denkt, voor mij is Thomas een ajoin in hart en nieren... De eerste match die ik Thomas zag spelen in de voorbereiding op vorig seizoen tegen Oudenaarde toonde aan wat voor iemand hij was / is. Enorm gedreven, wil om te winnen, even de scheidsrechter geduwd zelfs omdat hij zo graag wou winnen, bijna rood dus en tien minuten later vanop twintig meter een bal heerlijk in de bovenhoek draaien... Klasse, mentaliteit en gedrevenheid... En nu de transfer ook helemaal rond is, kan dit misschien nog een extra stimulans zijn voor Troch om nog 5 keer te ontploffen, zonder muizenissen in het hoofd inzake transferbeslommeringen, etc. Bevrijd spelen noemt men zoiets... |
| 16 Mei 2008, 10:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Hoeveel spelers blijven tegenwoordig nog langer dan twee jaar bij een club? Zeker op de sleutelposities (en in het bijzonder de mid-voor) is er veel verloop. Elke club is op zoek naar goeie spelers voor die positie. Dat gecombineerd met het feit dat Troch niet zijn meest leuke seizoen achter de rug heeft (kwetsuren, minder rendement, mindere appreciatie van supps), vind ik een vertrek helemaal niet onlogisch. Een seizoen extra had ongetwijfeld het seizoen te veel geweest. Desondanks wensen we hem veel succes bij Roeselare.
PS: 'Nen echten ajoin' wat houdt dat eigenlijk in? Dat is niet meer dan een verzinsel, een folieke van de supporters. Veel tralala wordt daar rond gemaakt ja. Nen echten ajoin is iemand die geboren en getogen is in Oilsjt, daarmee is de kous af. Ook ik ben dat niet. Laatst gewijzigd door elfahem op 16 Mei 2008, 10:23, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2008, 10:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Een kans die je als voetballer niet kan laten liggen
Ik gun het hem dan ook van harte, hij speelde ginder al eens zeker ? Ze zullen wel weten welk vlees ze in de kuip hebben. Komaan, Thomas nog een paar keer "vlammen" ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2008, 10:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Proficiat met je transfer Thomas en veel succes in Roeselare. Het is je gegund. Maar hopelijk eerst nog vijf keer vlammen voor den Iendracht.
|
| 16 Mei 2008, 10:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Nen dikke proficiat Thomas, bedankt voor de inzet die je in Eendracht Aalst hebt gestoken
Hopelijk mogen we in de eindronde nog enkele malen genieten van je talent. Veel succes we gaan je missen. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 16 Mei 2008, 10:23 |
|
|
toevallige voorbijganger
wat een opmerking weer; ik denk niet dat ge veel posts moet hebben om mee te tellen? (1 post komt trouwens door login-wijziging) zoja, maak dan privé-forum
soit, ben niet blij met dit nieuws en ookal was het te verwachten ik hoopte dat hij toch zou (mogen) meegaan naar 2e de nieuwe transfers zijn inderdaad niet mis maar het is weer afwachten of ze renderen Thomas was voor mij de man die we al jaren zochten en het zal niet simpel zijn hem te vervangen en ok dat van die ajoin had ik niet mogen schrijven; dat was een te voorbarige conclusie... heb wel vertrouwen in ons bestuur dus komt wel goed |
| 16 Mei 2008, 10:27 |
|
| Pagina 146 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 149 Volgende |