|
|
| Pagina 15 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eindronde
Eventjes off topic ale teeft ook met deindronde te maken maar dan van den basket.
Rustand Aalstar -oostende 42-27 dus het gaat goed met de aalsterse sportwereld . |
| 15 Mei 2008, 20:54 |
|
|
forumlegende |
Iendrachter90 schreef: Eventjes off topic ale teeft ook met deindronde te maken maar dan van den basket. Rustand Aalstar -oostende 42-27 dus het gaat goed met de aalsterse sportwereld . ze hebben terwijl na verlengingen gewonnen... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Mei 2008, 22:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Even een vraagje ;
We spelen morgen op 17/05 tegen Woluwe. Als we dan doorgaan, klopt het dat we dan volgende week donderdag 22/05 en zondag 25/05 spelen? En moesten we ook dan doorgaan is het dan 2x op zondag ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2008, 12:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Even een vraagje ; We spelen morgen op 17/05 tegen Woluwe. Als we dan doorgaan, klopt het dat we dan volgende week donderdag 22/05 en zondag 25/05 spelen? En moesten we ook dan doorgaan is het dan 2x op zondag ? zo heb ikhet toch ook begrepen. BTW hadden jij en Roel nog filmeks vd sfeer woensdag? _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Mei 2008, 12:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Zo staat het toch op teletekst.
_________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 16 Mei 2008, 12:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Mariner schreef: Casual1919 schreef: Even een vraagje ; We spelen morgen op 17/05 tegen Woluwe. Als we dan doorgaan, klopt het dat we dan volgende week donderdag 22/05 en zondag 25/05 spelen? En moesten we ook dan doorgaan is het dan 2x op zondag ? zo heb ikhet toch ook begrepen. BTW hadden jij en Roel nog filmeks vd sfeer woensdag? Jep, maar ik zet ze online van zodra Roel ze tot bij mij krijgt. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2008, 12:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Mariner schreef: Casual1919 schreef: Even een vraagje ; We spelen morgen op 17/05 tegen Woluwe. Als we dan doorgaan, klopt het dat we dan volgende week donderdag 22/05 en zondag 25/05 spelen? En moesten we ook dan doorgaan is het dan 2x op zondag ? zo heb ikhet toch ook begrepen. BTW hadden jij en Roel nog filmeks vd sfeer woensdag? Jep, maar ik zet ze online van zodra Roel ze tot bij mij krijgt. ik kijk er al naar uit ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Mei 2008, 12:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Het brengt meestal ongeluk om op de zaken vooruit te lopen, maar om de supporters toe te laten tijdig de juiste praktische schikkingen te treffen, doen we het toch: indien onze ploeg er in slaagt om aan te treden in de tweede ronde én we moeten daarin uitkomen tegen Eendracht Aalst, dan wordt de heenwedstrijd gespeeld op woensdag 21 mei om 20 uur. De terugwedstrijd wordt dan gespeeld op zaterdag 24 mei, tevens om 20 uur.
Indien er wordt gespeeld tegen Woluwe blijft alles voorlopig bij het oude, indien daar iets wijzigt brengen we u uiteraard op de hoogte. bron: racing mechelen goe bezig ast zo is... probeer maar es verlof te krijgen ze ik vraag mij af wat er gebeurt as het niet tegen mechelen is ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Mei 2008, 12:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat betekent dat het bestuur vooruit kijkt en we zeker niet gelijktijdig met okapi zullen kijken. Je kan dit moeilijk pas aanvragen de maandag voor woensdag al te spelen hé ...
|
| 16 Mei 2008, 13:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Als het Visé is, weet ik wel niet of we de terugmatch op zaterdagavond zouden spelen, want die mannen hebben geen verlichting.
|
| 16 Mei 2008, 13:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Jeroen schreef: Dat betekent dat het bestuur vooruit kijkt en we zeker niet gelijktijdig met okapi zullen kijken. Je kan dit moeilijk pas aanvragen de maandag voor woensdag al te spelen hé ... ... is inderdaad te verstaan maar da maakt het er hier wel weer ni simpeler op trouwes ik sta volledig achter het bestuur dus _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Mei 2008, 13:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
damned... ik vlieg woensdagnacht terug van Chicago naar Duitsland en had voor de zekerheid al een back-up boeking naar Brussel achter de hand in het geval we donderdag de halve finale zouden spelen... nu wordt dat hier naar de woensdag verlegd of zo????? FUCK IT
bon, eerst zien dat we morgen overleven ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 16 Mei 2008, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg
borre31 schreef: Het brengt meestal ongeluk om op de zaken vooruit te lopen, maar om de supporters toe te laten tijdig de juiste praktische schikkingen te treffen, doen we het toch: indien onze ploeg er in slaagt om aan te treden in de tweede ronde én we moeten daarin uitkomen tegen Eendracht Aalst, dan wordt de heenwedstrijd gespeeld op woensdag 21 mei om 20 uur. De terugwedstrijd wordt dan gespeeld op zaterdag 24 mei, tevens om 20 uur. Indien er wordt gespeeld tegen Woluwe blijft alles voorlopig bij het oude, indien daar iets wijzigt brengen we u uiteraard op de hoogte. bron: racing mechelen goe bezig ast zo is... probeer maar es verlof te krijgen ze ik vraag mij af wat er gebeurt as het niet tegen mechelen is ![]() Maar ze moeten het wel niet telkens weer veranderen, want wat lezen we ondertussen: De terugwedstrijd zal zeker op zondag gespeeld worden: de club kreeg geen toestemming van de politiediensten om deze risico-wedstrijd op zaterdagavond te laten doorgaan. Indien er wordt gespeeld tegen Woluwe blijft alles voorlopig bij het oude, indien daar iets wijzigt brengen we u uiteraard op de hoogte. bron: http://www.racingmechelen.be _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 16 Mei 2008, 16:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jeroen schreef: Dat betekent dat het bestuur vooruit kijkt en we zeker niet gelijktijdig met okapi zullen kijken. Je kan dit moeilijk pas aanvragen de maandag voor woensdag al te spelen hé ... Aalst speelt ZEKER niet samen met Okapi, politie laat dit niet toe. Dat houdt in dat ze de wedstrijd geplant voor donderdag, woensdag zullen spelen tegen R. Mechelen. Indien we tegen Visé zouden vallen is dit normaal dezelfde regeling... al is het daar nog eventjes wachten op bevestiging. Qua terugmatch kan het de Aalsterse politie natuurlijk niet veel schelen en is het afhankelijk wat onze tegenstander voor regeling treft. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2008, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
placietjen schreef: Jeroen schreef: Dat betekent dat het bestuur vooruit kijkt en we zeker niet gelijktijdig met okapi zullen kijken. Je kan dit moeilijk pas aanvragen de maandag voor woensdag al te spelen hé ... Aalst speelt ZEKER niet samen met Okapi, politie laat dit niet toe. Dat houdt in dat ze de wedstrijd geplant voor donderdag, woensdag zullen spelen op R. Mechelen. Indien we tegen Visé zouden vallen is dit normaal dezelfde regeling... al is het daar nog eventjes wachten op bevestiging. Qua terugmatch kan het de Aalsterse politie natuurlijk niet veel schelen en is het afhankelijk wat onze tegenstander voor regeling treft. We spelen toch eerst thuis als we doorgaan ? _________________
|
| 16 Mei 2008, 19:43 |
|
| Pagina 15 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 23 Volgende |