|
|
| Pagina 80 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eerste klasse
Ik volg ulle alle 2, maar als ze in het journaal de helft vd tijd aan de dood van 1 mens besteden, en de dag ervoor 2 minuutjes berichten over 100.000 doden in Myanmar dan vind ik dat toch wel vrij ziek.
En als binnen 2 weken zou uitkomen dat er alcohol, drugs of serieus overdreven snelheid in het spel is, dan zijn het diezelfde media die hem massaal aan de schandpaal gaan nagelen... _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mei 2008, 12:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
das juist,twas wel door Roemenen
![]() |
| 11 Mei 2008, 14:41 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Sportongevallen waarbij bekenden sneuvelen zijn altijd
dramatisch : Ludo Coeck, Ivo van Damme , nu Sterchele. Het meest dramatische in ons land vond ik het ongeval dat wielerkampioen JP Moseré had in Retie (1971). In volle wedstrijd pardaf tegen een wagen die de steenweg opstoof. Dramatischer ,als nu met Sterchele , was dat hij én bij de uitoefening van zijn sport verongelukte én een echtgenote + kindje achterliet. Nog dramatischer maakt het dat het kindje enkele jaren later ook verongelukte met zijn fietsje, toen het onder een wagen terechtkwam. |
| 12 Mei 2008, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Als ik mijn ouders en grootouders hoor moet de dood van Mosere echt wel een schokgolf door Belgie gegeven hebben.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2008, 11:46 |
|
|
Freak
het was monseré.
|
| 13 Mei 2008, 11:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
waly 2 schreef: het was monseré. ik heb mij mistypt, ik zal het nooit meer doen _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2008, 13:40 |
|
|
Freak
t is u vergeven.
![]() |
| 13 Mei 2008, 14:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Monseré was tien keer zo dramatisch dan Sterchele.
Nog jonger, wereldkampioen, tijdens een wedstrijd voor de ogen van één van zijn beste vrienden (Roger De Vlaeminck) en sorrry als ik iemand shockeer maar zonder dat hij zelf ook maar één centimeter in de fout ging, wat van Sterchele helaas niet kan gezegd worden... |
| 14 Mei 2008, 23:29 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
100 % met je eens, mijn pa was/is een grote fan van hem, ik heb zelf mijn voornaam aan de JP te danken... Respect for ever, ook al was ik er ni in die tijd!
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 15 Mei 2008, 3:03 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Als er mensen zijn die op zoek zijn naar een auto :-D
![]() ![]() ![]() ![]() Opel is al jarenlang een trouwe partner van RSCA en wil deze roemrijke club dan ook een passend cadeau doen ter gelegenheid van haar 100-jarig bestaan. Opel ontwierp daar voor de Astra GTC RSCA Limited Edition ! Met de Astra GTC haalt u niet enkel een raspaard in huis, maar tevens een wagen met een rijkelijke basisuitrusting voorzien van twee extra top packs én 17" aluminium velgen! De motorisatie kiest u zelf, de kleur ook : zwarte of witte sportuitvoering. De enige echte beperking op deze wagen is de uiterste besteldatum : eind 2008 ! Neem dus snel een kijkje op http://www.opel.be ! Ook overtuigd ? Bij de aankoop van een Astra GTC RSCA Limited Edition, ontvangt u ook het centennary pakket, dat bestaat uit : de DVD-reeks, het jubileumboek, RSCA stripverhaal, Anderlecht-shirt, echte voetbal gesigneerd door spelers... En alsof dit niet volstaat, gooit Opel er nog een unieke RSCA-touch bovenop. Net als RSC Anderlecht straalt deze Astra GTC klasse en technisch vernuft uit. Wees dus gerust, you'll never drive alone again ! Details RSCA-logo in de hoofdsteunen vooraan Lederen zetels en handrem afgewerkt met paars stiksel Versnellingspook afgewerkt met paars stiksel Discrete RSCA-badge aan de buitenkant RSCA-vloermatten Extra sportieve look door GTC-spoiler Advantage Pack Elektronische airco (ECC) Snelheidsregelaar (Cruise Control) Regensensor Zelfdimmende binnenspiegel Automatische koplampen Boordcomputer OPC Line 1 Pack Spoiler onder voor- en achterbumper Zijskirts Dakspoiler achteraan Prijs Vanaf (incl. BTW) € 18.049 Gemiddeld verbruik (L/100 km) / CO2-uitstoot(g/km) : 9,4-4,8 / 130-226 _________________
|
| 16 Mei 2008, 13:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Den eerste die ik zie rijden, rijd ik in fritten
. |
| 16 Mei 2008, 13:24 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik ben nen ongelooflijke fan van Anderlecht, maar als ge daarmee op de baan komt vraagt ge gewoon om krassen op uwen auto en ingeslagen voorruiten. Vooral het "subtiele" logo op de hoofdsteunen...
| 16 Mei 2008, 13:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 16 Mei 2008, 13:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
België krijgt zijn voetbalgeweld steeds beter onder controle. Het voorbije voetbalseizoen toonde een verdere daling van het aantal incidenten.
Rekrutering stilgevallen Jo Vanhecke, diensthoofd van de Voetbalcel bij Binnenlandse Zaken, bevestigt dat de rekrutering van nieuwe relschoppers is stilgevallen. De bestaande hooligankernen worden vooral bevolkt door ouderen die al vijf of tien jaar als amokmakers bekend staan. Vast werk en gezin Vanhecke wijst enkele oorzaken aan voor deze afname: "De Belgische hooligan veroudert en jongeren treden niet meer toe. Wie overblijft zijn twintigers. Maar als die vast werk krijgen of een gezin stichten, gaan ook zij minder tot vandalisme over", aldus Vanhecke. Voetbalwet Een andere oorzaak van de afname is volgens Vanhecke de Voetbalwet. "Elke overtreding wordt direct aangepakt, terwijl men vroeger ongestraft kon wegkomen. Het systeem van de spotters bewijst bovendien zijn nut", zegt Vanhecke. Hij blijft echter waakzaam. "We houden druk op de ketel. Het kan altijd dat, zoals twintig jaar geleden, groepen zich afscheuren en een geweldcultuur ontwikkelen. Maar met de huidige wetgeving kunnen we dan veel gemakkelijker ingrijpen." (belga/tdb) http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... -uit.dhtml Wat een onzin. De overheid krijgt het 'hooliganisme' helemaal niet onder controle! Supporters met ludieke spandoeken, supporters met rookpotten, supporters die hun middelvinger opsteken, ... stadionverbod geven dat doen ze. Ze maken de beleving bij de supporters helemaal kapot en hetgeen waartegen ze zouden moeten opkomen laten ze begaan. Daarnet op VTM lieten ze trouwens beelden zien van wat volgens hen hooligans zijn. Mensen op een hek, mensen die staan te roepen of hun middenvinger uitsteken en daarna iemand met bengaals vuur. Belachelijk. Ik hoor trouwens dat er bij ons ook enkele zijn die stadionverbod kregen op Willebroek omwille van een middenvinger! Waar zijn ze mee bezig _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2008, 13:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Advantage Pack
Elektronische airco (ECC) Snelheidsregelaar (Cruise Control) Regensensor Zelfdimmende binnenspiegel Automatische koplampen Boordcomputer OPC Line 1 Pack Spoiler onder voor- en achterbumper Zijskirts Dakspoiler achteraan Prijs Vanaf (incl. BTW) € 18.049 Gemiddeld verbruik (L/100 km) / CO2-uitstoot(g/km) : 9,4-4,8 / 130-226 Moeten daar geen rechten op betaald worden? |
| 16 Mei 2008, 13:38 |
|
| Pagina 80 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 500 Volgende |