|
|
| Pagina 5 van 5 |
[ 66 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
de competitie is nog iets geheel anders dan het soort resultaten die je voor de start van 't seizoen hebt hoor
laat ze nu maar oefenen experimenteren... en vanaf 1 september begint het te tellen, en dan zie je vanaf minuut 1 dat je een ander soort voetbal krijgt dat het maar rap 1 september is |
| 16 Aug 2007, 13:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Prognose Derde Klasse A 2007-2008
Casual1919 schreef: 1. Wie speelt kampioen? Eendracht Aalst 2. Welke ploegen spelen de eindronde? Oudenaarde, Sottegem, Sint-Niklaas 3. Welke ploeg wordt dé revelatie? KSV Sottegem 4. Welke ploegen degraderen? Ronse, Péruwelz 5. Wie speelt de barrage? La Louviere 6. Welke speler wordt topschutter? Arnold 7. Welke speler wordt dé revelatie? Troch 8. Wat is de beste transfer tijdens het tussenseizoen? Bert D'hondt van Oudenaarde 9. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 1ste 10. Wat verwacht je algemeen van de Derde Klasse? Hetzelfde als 2jaar geleden. Beter als in vierde spelen maar that's it ... Wel enkele geladen duels met iets meer bezoekende supporters als vorig jaar. Eendracht Aalst nummer 1 op en naast het veld. Ik was dezen topic nog eens aan het uitpluizen en dit bericht springt er toch wel bovenuit, het bewijs dat prognoses niet altijd simpel zijn . De Casual1919 kiest hier voor de drie ploegen die degraderen eventjes de uiteindelijke top drie uit het klassement zeg . |
| 16 Mei 2008, 14:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Casual1919 schreef: 1. Wie speelt kampioen? Eendracht Aalst 2. Welke ploegen spelen de eindronde? Oudenaarde, Sottegem, Sint-Niklaas 3. Welke ploeg wordt dé revelatie? KSV Sottegem 4. Welke ploegen degraderen? Ronse, Péruwelz 5. Wie speelt de barrage? La Louviere 6. Welke speler wordt topschutter? Arnold 7. Welke speler wordt dé revelatie? Troch 8. Wat is de beste transfer tijdens het tussenseizoen? Bert D'hondt van Oudenaarde 9. Welke plaats behaalt je favoriete ploeg? 1ste 10. Wat verwacht je algemeen van de Derde Klasse? Hetzelfde als 2jaar geleden. Beter als in vierde spelen maar that's it ... Wel enkele geladen duels met iets meer bezoekende supporters als vorig jaar. Eendracht Aalst nummer 1 op en naast het veld. Ik was dezen topic nog eens aan het uitpluizen en dit bericht springt er toch wel bovenuit, het bewijs dat prognoses niet altijd simpel zijn . De Casual1919 kiest hier voor de drie ploegen die degraderen eventjes de uiteindelijke top drie uit het klassement zeg .Misschien had hij de vraag verkeerd begrepen? |
| 16 Mei 2008, 14:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik had dan toch de revelatie juist. Ik moet binnen 2weken een examen bedrijfsbeheer gaan doen en nu doen jullie mij met deze post denken aan mijn examens uit mijn schooltijd. Goed bezig, jongens ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2008, 14:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Casual1919 schreef: :D Ik had dan toch de revelatie juist. Ik moet binnen 2weken een examen bedrijfsbeheer gaan doen en nu doen jullie mij met deze post denken aan mijn examens uit mijn schooltijd. Goed bezig, jongens ![]() Het positieve aan uw examen is dat het enkel kan beter zijn dan deze prognose . |
| 16 Mei 2008, 14:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
oudenaarde is achteraf wel de flop gebleken he zeg...
dat maakt voetbal zo mooi he, 't is onvoorspelbaar |
| 16 Mei 2008, 20:15 |
|
| Pagina 5 van 5 |
[ 66 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 |