Eindronde - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23
 Eindronde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde
tegen R. Mechelen moest dat zijn, sorry... staat ondertussen al op off. site ook trouwens !

16 Mei 2008, 19:57
Nationale Ploeg

Eerlijk gezegd moeten we ons niet teveel illusies maken, want dat zowel Aalst als RC Mechelen zich zouden plaatsen voor de volgende ronde, zou een grote verrassing betekenen. Over Aalst ga ik geen voorspellingen doen, maar voor Racing heb ik er helemaal geen goed oog in. Wij missen vanavond al minstens 5 spelers, waarvan het grotendeel waarschijnlijk out is voor de rest van de eindronde. 3 van deze gekwetsten (Abdulai, Scheers, Verstappen) waren een maand geleden nog basisspeler in de wedstrijd tegen jullie, een 4de (Derraz) is ingevallen. De laatste (Nechelput) speelde toen niet tegen jullie.

17 Mei 2008, 11:54
Ancien

Leeftijd: 65
Gruunwit schreef:
Eerlijk gezegd moeten we ons niet teveel illusies maken, want dat zowel Aalst als RC Mechelen zich zouden plaatsen voor de volgende ronde, zou een grote verrassing betekenen. Over Aalst ga ik geen voorspellingen doen, maar voor Racing heb ik er helemaal geen goed oog in. Wij missen vanavond al minstens 5 spelers, waarvan het grotendeel waarschijnlijk out is voor de rest van de eindronde. 3 van deze gekwetsten (Abdulai, Scheers, Verstappen) waren een maand geleden nog basisspeler in de wedstrijd tegen jullie, een 4de (Derraz) is ingevallen. De laatste (Nechelput) speelde toen niet tegen jullie.

Hoe, Racing heeft toch maar éne speler (Callicchio)???
De rest is toch alleen maar bladvulsel voor op het scheidsrechtersblad, en dan is 't al gelijk wat ge daar opzet, hé...

17 Mei 2008, 13:31
Ancien

Leeftijd: 65
"Racing, Racing, alles is voorbij, alles is voorbij, alles is voorbij..." :crazy:
Wat niet kan gezegd worden van :EA:

17 Mei 2008, 23:10
Reserve

Thuis met de penalties deruit moet toch klote zijn!!!

17 Mei 2008, 23:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Had gehoord dat die toch nog stand hielden met 9 man op't plein, had toch liever tegen Racing gespeeld in de volgende ronde... Ma ja

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

18 Mei 2008, 9:19
Scholier

Succes tegen die benenstampers van Visé.

18 Mei 2008, 10:55
Reserve

Makke schreef:
Succes tegen die benenstampers van Visé.

oei, zo erg? Schat eens onze kansen in?

18 Mei 2008, 10:58
Nationale Ploeg

Heel FIER ben ik op wat Racing in de eindronde getoond heeft, 210 minuten alles gegeven tegen de productiefste ploeg uit 3de B. Maar anderzijds was de ontgoocheling ook onwezenlijk groot, omdat we zo dicht bij de kwalificatie waren.
Het zat gisteren dan ook nog eens niet mee, want Racing begon al zonder 5 geblesseerden en net voor de rust moesten Calicchio en Axford geblesseerd worden vervangen. De scheidsrechter blies een goede wedstrijd, maar was de eerste helft te laks met het geven van gele kaarten, meerdere Visé-spelers kregen al vroeg in de wedstrijd een verwittiging, nog 1 keer en ik geef geel, maar hij hield de kaarten de hele eerste helft op zak. Vooral voor de overtreding op Axford, die met een open vleeswonde het terrein diende te verlaten, was geel op zijn plaats geweest. Het thuispubliek reageerde dan ook woedend toen de scheidsrechter bij de rust het terrein verliet. Die had het dan wel begrepen, want de 2de helft was geen 2 minuten ver als de eerste bezoeker geel kreeg.
Er zouden er nog meerderen volgen, Racing kreeg ook een gele kaart of 2.
De wedstrijd ging redelijk goed over en weer maar Visé liet toch een veel minder goede indruk als afgelopen woensdag. Ze kwamen gisteren amper tot uitgespeelde kansen.
Vocaal zullen jullie het alvast makkelijk hebben, Visé werd gisteren gesteund door amper 50 à 60 supporters en jullie krijgen ze dan nog op een weekdag over de vloer.
De penalty's, dat blijft een loterij, voor Racing misten dan net 3 spelers die sterk aan 't spelen waren in de eindronde, nl. Russo, Benouahi en Nnaji.

Met de opmerking van salvador (Racing, Racing alles is voorbij) heb ik het helemaal niet moeilijk, want zongen wij een maand geleden niet hetzelfde (Aalst, Aalst alles is voorbij) ;) toen wij jullie je kans op de titel ontnamen. Als verliezer moeten wij ook eens ons groot hart kunnen tonen.

Achteraf zitten we natuurlijk een beetje met een dubbel gevoel, een affiche tegen Aalst zou een mooiere afsluiter van ons seizoen geweest zijn, maar anderzijds weet ik niet of we tegen jullie nog een elftal overhadden om op te stellen, want na onze dubbele confrontatie met Visé hebben we er 4 geblesseerden bij en niet van de minste.

Als ik nu zie dat jullie zeer overtuigend Woluwe uitschakelden, denk ik toch dat jullie favoriet zijn tegen Visé. Ik denk als jullie in de thuiswedstrijd veel sfeer maken, dat Visé het al erg moeilijk gaat krijgen, want ze speelden gisteren toch vrij nerveus in tegenstelling van de heenwedstrijd, waar ze in mijn ogen toch wel met veel vertrouwen speelden.

18 Mei 2008, 15:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dervan dat het des te spijtig is dat we niet tegen Racing spelen: nog is een eivol bezoekersvak, een ploeg die we al kennen, en bovendien missen ze 7 man blijkbaar.

Maar Visé moet er dan maar aan :EA:

18 Mei 2008, 15:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Inderdaad, laten we hopen dat wij de promotie afdwingen en Mechelen volgend jaar, zodat we mekaar in een sfeervolle wedstrijd in tweede eens kunnen bekampen ;)

Dus woensdag jagen we met onze twaalfde man Wezet de schrik op het lijf, overigens is het een geluk dat we op zondag naar Wezet trekken, zal ons heel wat extra supporters opleveren dan op een weekdag.

18 Mei 2008, 15:34
Freak

Leeftijd: 35
Gunther schreef:
Inderdaad, laten we hopen dat wij de promotie afdwingen en Mechelen volgend jaar, zodat we mekaar in een sfeervolle wedstrijd in tweede eens kunnen bekampen ;)

Dus woensdag jagen we met onze twaalfde man Wezet de schrik op het lijf, overigens is het een geluk dat we op zondag naar Wezet trekken, zal ons heel wat extra supporters opleveren dan op een weekdag.

Donderdag,Wezet wilt ni op woensdag

18 Mei 2008, 15:59
Nationale Ploeg

Voor degenen die wat Frans kunnen, moeten absoluut volgend artikel lezen op de site van Visé, daar geven ze ook zelf toe dat ze gisteren in de eerste helft 1 goede kans gehad hebben en daarna niets meer.

http://www.cs-vise.be/editorial/article ... rticle=310

En eigenlijk zegt de titel van het artikel al voldoende. :lol:

18 Mei 2008, 16:28
Scholier

Vraagske, als er donderdag wordt gespeeld is het dan ook zo dat er zondag wordt teruggespeeld ipv zaterdag? Lijkt me logisch maar is ivm mijn werk...

18 Mei 2008, 16:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
De terugmatch is zowizo op zondag. Dat zou zelfs zo geweest zijn als ze wouden verleggen naar woensdag.

18 Mei 2008, 16:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 23