|
|
| Pagina 6 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
elfahem schreef: Iemand een gedacht hoeveel man em dat ongeveer zal schillen ? Veel zal misschien ook afhangen wat den uitslag morgen is, niet ? Ook en zoveel volk kan er toch niet binnen op een basketbalmatch of ben ik helemaal fout? Ik denk dus dat dat wel zal meevallen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Mei 2008, 9:19 |
|
|
Junior
kan toch 2000 man binne dachtek! en idd er zal toch wel wa afhangen van het resultaat van de match van morge! alhoewel in een best of 3 moogde uwen eerste match nog verlieze me 120-0 bij wijze van spreke, da maakt nix uit! cheers! op naar donderdag!
|
| 19 Mei 2008, 9:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kmag den donderdag moederziel alleen komen kijken, niemand kan
|
| 19 Mei 2008, 9:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Kmag den donderdag moederziel alleen komen kijken, niemand kan Da lijkt me toch wa pessimistisch hoor, ik zie toch nog enkele duizenden supporters opdagen. |
| 19 Mei 2008, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Voila, alles hier wat bijgelezen op 't forum na een week in 't buitenand te
hebben gezeten. Zeer content dat we ons geplaatst hebben, en hoe ![]() |
| 19 Mei 2008, 11:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vanop het Racing-forum:
Citeer: Zet die verdediging onder druk.. eens die onder druk staan, trappen ze de bal maar paniekerig en lukraak buiten. De centrale as Vandenbrouck - Verjans is in't midden zeker te pakken.. het mogen dan ex-eersteklassers zijn, ze lopen er maar een beetje als meelopers bij! Nog ne tip is het voetje zeker ni terugtrekken, uitermate onsportieve ploeg, trapt ook maar een paar keer richting hun kuiten of schenen, hadden we eigelijk ook moeten doen (vooral die hunne nummer 9, das ne echte beenhouwer en hij pleitte altijd onschuldig, die ging met de voet vooruit door op afxord, dat ax zijn schoen, kous en zelfs vlees elemaal erdoor stak.. niet normaal, ik hoop dat jullie hem zo overhoop stampen, dat zijn volgend seizoen al gedaan is). Tzelfde geld voor hunne diepe spits, venijnig bazeke die naar alles schopt en slaagt wa em zie, maar bij et minste duwtje theatraal neergaat.. het zijn schoppers, dus schopt daar ma is goe op door Ze proberen steeds de bal in de rug van de verdediging te spelen me ne lange bal.. en dan zo langs de flank oprukken naar doel, kheb ze in heel de match niet veel anders zien doen eigelijk.. Het centrale verdedigingsduo bestaat uit ne grote en ne kleine.. de grote is nogal statisch dus als ge daar ne beweegelijke spits kunt tegen zetten! Voor de rest hun backs zijn niet slecht, maar hebben het moeilijk met snelle spelers (een 1-2'tje en ge zijt ze zo voorbij) Voor de rest.. succes Aalst, khoop da ge die beenhouwers eruit zwiert |
| 19 Mei 2008, 11:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Citeer: Belangrijkst is: geen tijd laten om uit te kijken waar ze hun lange bal naar voren gaan spelen, want als die aankomen wordt het gevaarlijk. De 2 op hun re aanval stond meermaals in overtal tegen onze verdedigers: gevaarlijk. laat ze niet teveel vrije schoppen aan de backlijn forceren want ze hebben daar wel iemand voor in huis. Ik heb op Racing betere ploegen zien spelen dit seizoen: Peruwelz, Waregem, Aalst (1 helft ),Sottegem. Citeer: Die mannen van Wezet gaan nog botten breken. En zonder spitsen spelen, want die worden toch het ziekenhuis ingetrapt. Blijkbaar serieuze beenhouwers. Hopelijk blijft Arnold blessurevrij gedurende de eindronde, want hij is echt de sleutelfiguur |
| 19 Mei 2008, 11:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Jeroen schreef: Vanop het Racing-forum: Citeer: Nog ne tip is het voetje zeker ni terugtrekken, uitermate onsportieve ploeg, trapt ook maar een paar keer richting hun kuiten of schenen, hadden we eigelijk ook moeten doen (vooral die hunne nummer 9, das ne echte beenhouwer en hij pleitte altijd onschuldig, die ging met de voet vooruit door op afxord, dat ax zijn schoen, kous en zelfs vlees elemaal erdoor stak.. niet normaal, ik hoop dat jullie hem zo overhoop stampen, dat zijn volgend seizoen al gedaan is). Tzelfde geld voor hunne diepe spits, venijnig bazeke die naar alles schopt en slaagt wa em zie, maar bij et minste duwtje theatraal neergaat.. het zijn schoppers, dus schopt daar ma is goe op door Roel zal in zijn nopjes zijn ![]() _________________ MCMXIX |
| 19 Mei 2008, 11:40 |
|
|
Oppassen dus!
Maar ik heb echt wel de indruk dat ze te pakken zijn! Bij ons hebben volgende spelers geel ; Uit de thuismatch : 35' Stefan Van Dender 38' Niels De Schutter 51' Thomas Troch 54' Roel Van Den Brande Uit de uitmatch : 80' Jens Podevijn _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Mei 2008, 11:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendracht02 schreef: Gunther schreef: De flikke moete ni zeveren( jah das moeilijk ma ja )Weet er iemand wat er in de buurt van Wezet ligt? Misschien da'k zondag wel is dagske naar ginder afzak om eerst te genieten van een terraske of weet ik wa Euh, Luik misschien? Dat ligt er namelijk vlak naast ... Gelezen op hun forum dat er ne ganse nest van MVV komt steunen _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Mei 2008, 11:48 |
|
|
Heb het ook gelezen. De vijandigheid zit er daar al goed in denk ik. Niet alleen tegen Eendrachtsupporters in het speciaal maar precies tegenover alle Vlamingen.
Nuja, over de uitslag op het veld spreek ik me nog niet uit, maar we zullen ze alvast een lesje leren over hoe het moet in de tribunes. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 19 Mei 2008, 11:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kheb er toch ook een goe gevoel bij. Maar als het echt beenhouwers zijn, vrees ik al voor spelers als Troch, Arnold ... Als die nu terug uitvallen, kan da fataal zijn.
Qua volk zal het hem idd wa schelen met den basket, maar zo overdreven zal dat ni zijn volgens mij. Over die vijandigheid: da belooft das alle lappen zo tegen Walen maar blijkbaar ist nu een pak erger. Volgens hun zit dat hier vol hooligans ook :) die mannen zijn nu al gefrustreerd en tis nog 3 dagen_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 Laatst gewijzigd door Verbechio op 19 Mei 2008, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 19 Mei 2008, 12:10 |
|
|
Scholier
Heeft Shabi ook geen geel gekregen in de terugmatch? of zag ik dat verkeerd..
|
| 19 Mei 2008, 12:12 |
|
|
Scholier
ik bedoel couli
|
| 19 Mei 2008, 12:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Iendracht02 schreef: Gunther schreef: De flikke moete ni zeveren( jah das moeilijk ma ja )Weet er iemand wat er in de buurt van Wezet ligt? Misschien da'k zondag wel is dagske naar ginder afzak om eerst te genieten van een terraske of weet ik wa Euh, Luik misschien? Dat ligt er namelijk vlak naast ... Gelezen op hun forum dat er ne ganse nest van MVV komt steunen Zijn complete gekken, maar kan misschien een geheim wapen meebrengen. Die van MVV zullen rap stil zijn _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 19 Mei 2008, 12:21 |
|
| Pagina 6 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 38 Volgende |