ander nieuws - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
tympanum2 schreef:
Da begrijp ik toch ni, tis precies of er binnen 5 jaar geen enkele ploeg meer alleen gaat kunnen overleven zonder fusie.
Ach, ons geweten sussen we ieder op een ander manier zeker... :grijns:

als de "grote" (ahum) ploegen in België al alle moeite hebben om zelfbedruipend te zijn, hoe zou je dan willen dat op lager niveau ploegen met ambitie op autonome manier nog kunnen overleven? Tuurlijk zullen er nog ploegen zijn die zullen overleven zonder fusie, maar die zullen zich geen begoochelingen meer moeten maken qua ambitie: maar ja, in 4de klasse of 1ste provinciale is het ook plezant ze!  :grijns:

14 Okt 2005, 11:02
forumlegende

Bajoat, zelfs onze nationale ploeg speelt al op 4e klasseniveau! :lachen:

14 Okt 2005, 11:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
tympanum2 schreef:

Pas maar op nu we met Deschacht onze nieuwe goalgetter gevonden hebben  :lachen: .

14 Okt 2005, 11:08
tympanum2 schreef:

Sebiet de barrage tegen Vaticaanstad ze, om erin te blijven.  :lachen:

14 Okt 2005, 11:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
steward schreef:
tympanum2 schreef:
Da begrijp ik toch ni, tis precies of er binnen 5 jaar geen enkele ploeg meer alleen gaat kunnen overleven zonder fusie.
Ach, ons geweten sussen we ieder op een ander manier zeker... :grijns:

Als je als ploeg op een hoog niveau wil meedraaien kan je daar toekomstgezien niet meer aan uit vrees ik,een voetbalploeg die het ver wil schoppen is tegenwoordig al een bedrijf,als je ziet welke sommen daarmee gepaard gaan zeg,wie kan dat als kleine ploeg zonder steun van zijn of haar stad of samenwerking met andre ploegen nog overleven op termijn?
niet akkoord, enkel als die ploegen effectie fusioneren is dat van toepassing, anders is het gewoon tijdrekken... ik geloof dat Denderleeuw op niveau gaat gaan voetballen, maar niet dat ze dat binnen dit en 10 jaar (en wat is dat in bedrijfstermen) nog gaan zijn... (let op ik zeg niets over Aalst oook hé).

Bij een fusie worden er toch maar 2 dingen mee overgenomen, ofwel sponsors ofwel bestuursleden, supporters die neemt ge toch in een veeeeeeeeeel mindere mate mee.
Dus dan nog maar te zwijgen over fusies waarin niets van die 3 wordt overgenomen maar enkel de andere ploeg geliqideerd wordt.

Fusies zijn tijdelijk, net zoals in het bedrijfsleven, daar is die trend al gedaan. Daar wordt alleen nog OVERGENOMEN of enkel de grootsten die fusioneren (globaal gezien hé, er zijn uitzonderingen)

14 Okt 2005, 17:03
Ancien

Leeftijd: 47
Enkele voorbeelden hoe het wel moet:

* toen Waterschei en Winterslag 'KRC Genk' werden...kijk nu eens. Al kampioen geweest, champions laegue,...nog steeds 1ste klasse. Noch Wintereslag, noch Waterschei had dit in zijn eentje gekund.

* Beerschot, verzopen in derde klasse?? Fusie met G. Ekeren (nu ja, fusie...)draait mooi mee in eerste, wint de beker en speelt Europees. Ekeren had hoogstens 2000 man op hun veld...remember?

* Zulte en Waregem, lang gesukkeld, nu weer mee in eerste.

* KVK United: Lommel en Overpelt- 1 jaar derde, mee aan de kop in tweede.

* OH Leuven: Zowel Stade Leuven als Oud-Heverlee, grijze muizen. Ondertussen toch al in tweede.

* Brussels: RWDM (failliet) en Strombeek (staart van tweede, bijna dagradatie): 1 jaar na de fusie, kampioen en nu in eerste.

Eerlijk gezegd ken ik nog niet veel mislukte fusies in de voetbalwereld. ( Enkel Harelbeke en Ingelmunster: Zuid-West, rendeert nog niet)

* EN EUH...Dender en Aalst?

14 Okt 2005, 17:49

tsja, en noem nu is een echte FUSIE op...

Waterschei en Winterslag, akkoord maar over die fusie is dus wel ENORM veel tijd moeten over gaan, enorm veel inspanningen van stadbestuur (die hebben er enorm geld ingepompt om daar voor wat reacratie te zorgen) + Vaessen... ik zie Denderleeuw nog Aalst geld steken in een fusieploeg hier, nog een even kapitaalkrachtige ('t mag nog de helft ervan zen) als Vaessen.

Beerschot, enkel supporters overgenomen, al de rest was Gerimal Beerschot, is gewoon een pure overname.

Zulte en Waregem... das ook puur Waregem hé... gewoon + wat met de opmars van Racing Waregem ? Bovendien is het ook de enige ploeg in Zuid West Vlaanderen die succes trekt, zal er ook mee te maken hebben, hier zit het vergeven van ploegen op niveau.

KSVK, puur overnam door Lommel van Overpelt, + ze zitten nog in 2de.

Brussels, is nog altijd RWDM maar gewoon Strombeek geliqideerd.

't is natuurlijk te zien hoe ge het bekijkt hé ;)

14 Okt 2005, 17:56
witzwet schreef:

* EN EUH...Dender en Aalst?

Gedoemd om te mislukken, want niet gedragen door het volk en te veel knelpunten (locatie, om maar één te noemen). Bovendien zijn de sups onderling kat en hond, iets wat tussen Denderhoutem en Denderleeuw niet het geval was.

Veel hangt af van de doelstelling die je vooropstelt. FCV Dender EH kan de top in 2de spelen, niets meer (meer hoeft voor mij ook niet). Aalst kan dat, mits SERIEUZE veranderingen, ook op z'n eentje. Op ons eentje is 1ste klasse een complete utopie. Willen we naar eerste, dan zal dat samen moeten gebeuren. Iets wat ik persoonlijk volledig afkeur.

De bedoeling hier is om de trein niet te missen in het veranderende voetballandschap, want op termijn worden 1ste en 2de betaald voetbal en alles daaronder amateur. Het komt er dus op aan om mee te zijn.

Laat evenwel één ding duidelijk zijn: mocht het ooit tot een fusie komen, dan zullen wij de laatsten zij die dat te weten zullen komen, wees gerust. Dan zullen we nog es voor een voldongen feit gesteld worden, gelijk dat bij ons het geval was.

14 Okt 2005, 18:20
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
poipeplekker schreef:

Gedoemd om te mislukken, want niet gedragen door het volk en te veel knelpunten (locatie, om maar één te noemen). Bovendien zijn de sups onderling kat en hond, iets wat tussen Denderhoutem en Denderleeuw niet het geval was.

Volgens mij ligt de meerderheid van de Aalstsupporters helemaal niet wakker van Dender. Kat en hond is dus nogal cru.

14 Okt 2005, 19:18

hoe ge het nu draait of keer hoor Malder, maar beide ploegen zijn voor 90% van elkaar afhankelijk, en dit jaar zelfs meer dan ooit.

14 Okt 2005, 19:20
malder schreef:
Volgens mij ligt de meerderheid van de Aalstsupporters helemaal niet wakker van Dender. Kat en hond is dus nogal cru.

:lachen:  :lachen:  :lachen:

Yeah right.

Ik zou zeggen: lees op geregelde tijdstippen het Nieuwsblad eens.  :zot:

14 Okt 2005, 19:20
Placietjen schreef:
hoe ge het nu draait of keer hoor Malder, maar beide ploegen zijn voor 90% van elkaar afhankelijk, en dit jaar zelfs meer dan ooit.

Hoe jammer ook.
Maar de bal ligt in jullie kamp, dus ge kunt gvd zien dat ge es wat betere resultaten behaalt.  :boos:

14 Okt 2005, 19:21
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
poipeplekker schreef:
malder schreef:

:lachen: :lachen: :lachen:

Yeah right.

Ik zou zeggen: lees op geregelde tijdstippen het Nieuwsblad eens. :zot:

Ok, ik ben niet geïnteresseerd in Dender. Mijn grootheidswaanzin nam het eventjes van me over.

14 Okt 2005, 19:31
Ik zou liever lezen dat de besturen van respectievelijk Aalst en Dender niet geïnteresseerd zijn in elkaar, want van jouw of mijn mening zullen ze nu niet bepaald wakker liggen.

14 Okt 2005, 19:33
Nationale Ploeg

poipeplekker schreef:
Ik zou liever lezen dat de besturen van respectievelijk Aalst en Dender niet geïnteresseerd zijn in elkaar, want van jouw of mijn mening zullen ze nu niet bepaald wakker liggen.

Ik zou ook al content zijn mochten de drankleveranciers daar niet wakker van liggen.. Zij benadelen ons zo neig da we zelfs geen glazen krijgen :(

Vuile dendersupporters!  :grijns:

14 Okt 2005, 19:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38 126