|
|
| Pagina 17 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
ultras oca schreef: je viens de lire toute vos réactions je vous trouves tres marrant je suis pas la pour jouer au hooligans chez nous nous sommes pas nazis mais bien pour le che c'est vrai que vous avez un tres beau public en d3 y a rien a vous dire ou a vous apprendre mais vous avez évoluer en d l'oublier pas alors que visé a jouer des années en promotions les mentaliés changent un groupe s'est réelement créer en fin de saison passer faut laisser le temps au groupe de grandir ca commence enfin bref ca c'est nos affaires un affrontement avec les malinois claire que on aurait pas fait le poids mais on verra dans quelque années bravo a vous pour le matche contre woluwe mais jouer contre une équipe qui n'était pas intéresser par la monter en d2 c'est un peu normal maintenant vous aller jouer contre une équipe de visé qui veux aller en d2 on verra bien ce que ca va donner contrairement a vous nous ne sommes pas des anti flamands ...... et pour les fan du mvv je vous verrai savoir que maastricht est a 15km de visé et que beaucoup de hollandais de mvv parlent le francais et chez nous quelque gars parlent également un peu le neerlandais je suis dsl pour vous nous ne sommes pas beaucoup mais on va se faire entendre dans les tribunes .... et on va éliminer votre petit club et aller en d2 enfin bon matche a vous quand meme en tribune forza visetois allez, binnen een paar jaar gaan ze een 4000 man per thuismatch hebben dus ![]() ik wist trouwens niet dat er in het Frans geen leestekens meer gebruikt werden?? Of is dit gewoon één zin hierboven? bon, we moeten niet meer gaan kijken dus, want na Woluwe gaat ook Visé ons zeker uitschakelen... ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 20 Mei 2008, 3:42 |
|
|
Nationale Ploeg
eintracht frankfurt schreef: ultras oca schreef: je viens de lire toute vos réactions je vous trouves tres marrant je suis pas la pour jouer au hooligans chez nous nous sommes pas nazis mais bien pour le che c'est vrai que vous avez un tres beau public en d3 y a rien a vous dire ou a vous apprendre mais vous avez évoluer en d l'oublier pas alors que visé a jouer des années en promotions les mentaliés changent un groupe s'est réelement créer en fin de saison passer faut laisser le temps au groupe de grandir ca commence enfin bref ca c'est nos affaires un affrontement avec les malinois claire que on aurait pas fait le poids mais on verra dans quelque années bravo a vous pour le matche contre woluwe mais jouer contre une équipe qui n'était pas intéresser par la monter en d2 c'est un peu normal maintenant vous aller jouer contre une équipe de visé qui veux aller en d2 on verra bien ce que ca va donner contrairement a vous nous ne sommes pas des anti flamands ...... et pour les fan du mvv je vous verrai savoir que maastricht est a 15km de visé et que beaucoup de hollandais de mvv parlent le francais et chez nous quelque gars parlent également un peu le neerlandais je suis dsl pour vous nous ne sommes pas beaucoup mais on va se faire entendre dans les tribunes .... et on va éliminer votre petit club et aller en d2 enfin bon matche a vous quand meme en tribune forza visetois allez, binnen een paar jaar gaan ze een 4000 man per thuismatch hebben dus ![]() ik wist trouwens niet dat er in het Frans geen leestekens meer gebruikt werden?? Of is dit gewoon één zin hierboven? bon, we moeten niet meer gaan kijken dus, want na Woluwe gaat ook Visé ons zeker uitschakelen... ![]() dat had bij Eeman (le trou noir) niet waar geweest! |
| 20 Mei 2008, 7:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
quanzar schreef: twas hier just op tv oost interview met manager van den okapi. Blijkbaar ist er een goed onderling overleg tussen onze twee topclubs ![]() en zijn ze tot de overeenkomst gekomen om den okapi een uur later te laten beginnen. Da is nu nog is positief ze Blijkbaar zijn ze bij den basketbalbond flexiber dan bij de voetbalbond. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 20 Mei 2008, 7:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De ref voor donderdag is :Christophe virant bijgestaan door walter vromans en peter bonte ,zondag wordt er gefloten door jean-baptiste bultynck bijgestaan door pascal willems en patrick vanackere.
Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 20 Mei 2008, 7:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Mei 2008, 7:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mannen die normaal in 1ste fluiten en vlagen ?
vlaggen Bomans en Bonte trouwens geen CL ? (als FDB ref is) _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Mei 2008, 7:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
placietjen schreef: Mannen die normaal in 1ste fluiten en vlagen ? vlaggen Bomans en Bonte trouwens geen CL ? (als FDB ref is) Idd ,Vromans is de vaste lijnrechter van franck de bleeckere normaal gezien van bonte wetek et ni. |
| 20 Mei 2008, 7:39 |
|
|
Vise blijft een tristige ploeg.
Wij van Luikse zijde zouden liever een ploeg als Aalst of Turnhout in tweede zien. Succes ! ![]() |
| 20 Mei 2008, 8:55 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
ik had het jullie gezegd. In Visé zijn er niets anders dan een paar tieners met een grote mond. Wees gerust, de andere ploegen uit Wallonië mogen hen ook niet hebben. FC Luik, La Lou, Namen...wij hebben altijd problemen mee.
Jullie doen beter om hen te negeren. Visé is eigenlijk een beetje te vergelijken met Boerenaarde in 3A. Voorzitter met veel geld, ieder jaar bekende spelers laten transferen, ieder jaar zich als favoriet noemen en....met ieder jaar hetzelfde resultaat. Op sportief vlak moet ik toch zeggen dat Visé een stuk beter is maar niet genoeg om naar 2de te gaan. Success voor donderdag. |
| 20 Mei 2008, 9:15 |
|
|
Nationale Ploeg
schliebe schreef: ik had het jullie gezegd. In Visé zijn er niets anders dan een paar tieners met een grote mond. Wees gerust, de andere ploegen uit Wallonië mogen hen ook niet hebben. FC Luik, La Lou, Namen...wij hebben altijd problemen mee. Jullie doen beter om hen te negeren. Visé is eigenlijk een beetje te vergelijken met Boerenaarde in 3A. Voorzitter met veel geld, ieder jaar bekende spelers laten transferen, ieder jaar zich als favoriet noemen en....met ieder jaar hetzelfde resultaat. Op sportief vlak moet ik toch zeggen dat Visé een stuk beter is maar niet genoeg om naar 2de te gaan. Success voor donderdag. als je afkomt donderdag, niet schrikken. Wij hebben écht bier en niet dat braakneigingen oproepende bofferding... |
| 20 Mei 2008, 9:30 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
den Safir valt inderdaad best mee. Ik ben al gekomen zé Heeft den OPC nog een actie gepland (ik weet dat zulke dingen niet op voorhand aangekondigd moeten zijn maar ja....just om te weten....) ? |
| 20 Mei 2008, 9:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Iendrachter90 schreef: De ref voor donderdag is :Christophe virant bijgestaan door walter vromans en peter bonte ,zondag wordt er gefloten door jean-baptiste bultynck bijgestaan door pascal willems en patrick vanackere. Ik zal hier nu zelf eens olie op het vuur gieten zie, voor wat de "scheidsrechtersevaluatie" van voor de match betreft. Het verwondert mij trouwens een beetje dat het nog niet gezegd is ... Kent er iemand Pascal Willems nog? Dat is die "brave mens" die ooit eens twee rake trappen van een Eendracht-supporter mocht incasseren, nadat hij Germinal Beerschot diep in blessuretijd op 3-3 liet komen, na een 3-0 ruststand voor Aalst. Dit alles enkele weken na het faillissement ... Enfin, dit gezegd zijnde, stel ik toch voor dat we het rustig houden en bovenstaande niet meer herhalen, wat er ook gebeurt ... ![]() |
| 20 Mei 2008, 9:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kweet niet meer of Vromans nog steeds de vaste assistent van De Bleeckere is. Naar het EK gaat hij alvast NIET mee met de franck.
|
| 20 Mei 2008, 9:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendracht02 schreef: Iendrachter90 schreef: De ref voor donderdag is :Christophe virant bijgestaan door walter vromans en peter bonte ,zondag wordt er gefloten door jean-baptiste bultynck bijgestaan door pascal willems en patrick vanackere. Ik zal hier nu zelf eens olie op het vuur gieten zie, voor wat de "scheidsrechtersevaluatie" van voor de match betreft. Het verwondert mij trouwens een beetje dat het nog niet gezegd is ... Kent er iemand Pascal Willems nog? Dat is die "brave mens" die ooit eens twee rake trappen van een Eendracht-supporter mocht incasseren, nadat hij Germinal Beerschot diep in blessuretijd op 3-3 liet komen, na een 3-0 ruststand voor Aalst. Dit alles enkele weken na het faillissement ... Enfin, dit gezegd zijnde, stel ik toch voor dat we het rustig houden en bovenstaande niet meer herhalen, wat er ook gebeurt ... ![]() Zolang men geen 8 minuten overspeelt is er geen enkel probleem op EA (remember St. Niklaas en idd, GBA) ![]() |
| 20 Mei 2008, 9:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Iendracht02 schreef: Iendrachter90 schreef: De ref voor donderdag is :Christophe virant bijgestaan door walter vromans en peter bonte ,zondag wordt er gefloten door jean-baptiste bultynck bijgestaan door pascal willems en patrick vanackere. Ik zal hier nu zelf eens olie op het vuur gieten zie, voor wat de "scheidsrechtersevaluatie" van voor de match betreft. Het verwondert mij trouwens een beetje dat het nog niet gezegd is ... Kent er iemand Pascal Willems nog? Dat is die "brave mens" die ooit eens twee rake trappen van een Eendracht-supporter mocht incasseren, nadat hij Germinal Beerschot diep in blessuretijd op 3-3 liet komen, na een 3-0 ruststand voor Aalst. Dit alles enkele weken na het faillissement ... Enfin, dit gezegd zijnde, stel ik toch voor dat we het rustig houden en bovenstaande niet meer herhalen, wat er ook gebeurt ... ![]() Als ik mij niet vergis, was dat onze allerlaatste match in eerste klasse. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 9:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ge vergist u, dit was een match of 5 voor 't einde. De laatste was tegen STVV
|
| 20 Mei 2008, 10:04 |
|
| Pagina 17 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 38 Volgende |