|
|
| Pagina 18 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
om 19u miljaar da wordt serieus vlammen om op tijd te zijn
|
| 20 Mei 2008, 10:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Ge vergist u, dit was een match of 5 voor 't einde. De laatste was tegen STVV Just, maar tegen GBA was het de laatste match met de profs - de resterende wedstrijden werden gespeeld met de beloften en spelers die akkoord gingen met wekelijkse interimcontracten... met toen onder andere een schitterende Koen Van der Heyden op het middenveld en Ottoy die in doel zijn transfer naar RKC verdiende... |
| 20 Mei 2008, 10:27 |
|
|
acrid schreef: om 19u miljaar da wordt serieus vlammen om op tijd te zijn Is de match al om 19u ?? |
| 20 Mei 2008, 10:29 |
|
|
Junior
Flyer schreef: acrid schreef: om 19u miljaar da wordt serieus vlammen om op tijd te zijn Is de match al om 19u ?? een beetje volgen aub! |
| 20 Mei 2008, 10:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
DT schreef: Jeroen schreef: Ge vergist u, dit was een match of 5 voor 't einde. De laatste was tegen STVV Just, maar tegen GBA was het de laatste match met de profs - de resterende wedstrijden werden gespeeld met de beloften en spelers die akkoord gingen met wekelijkse interimcontracten... met toen onder andere een schitterende Koen Van der Heyden op het middenveld en Ottoy die in doel zijn transfer naar RKC verdiende... Ik wist dat er iets speciaals was aan die match. Ik zat er trouwens met mijn neus op toen die supporter het plein op ging. Moet wel zeggen hadden jullie dat hier niet genoteerd ik zou het totaal vergeten zijn. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 10:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zijn er hier eigelijk op't forum die twijfelden of ze naar Okapi of Eendracht gaan zien ?
|
| 20 Mei 2008, 10:42 |
|
|
Ja , voila , kwas te rap.
Als het al om 19u is ga'k mij heel kort moeten keren. Wat is dat trouwens met die mannen van Visé hier op 't forum ? Volgens mij zijn er een paar al een paar dagen te vroeg aan het . Aan zijn manier van schrijven te zien denk ik ook niet de verstandigste van de familie.Laten we het allemaal positief houden en de strijd door de spelers op 't plein laten beslechten. Tot donderdag ! |
| 20 Mei 2008, 10:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Jeroen schreef: Zijn er hier eigelijk op't forum die twijfelden of ze naar Okapi of Eendracht gaan zien ? Jeroen, Ik kies voor den Okapi, ik ben dan ook van kindsbeen een okapisupporter van het eerste uur. Daarmee wil ik namelijk niet zeggen dat ik niet voor Eendracht Aalst ben hé. Ik ben bij beide geabonneerd. En zondag ga ik zeker en vast mee naar Wezet. (ik ga trouwens regelmatig mee) Maar ik moet eerlijk zijn, ik heb meer verstand van Basket dan van voetbal. Maar ze zitten allebei in mijn hart. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 10:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
naar tschijnt kan Bart gans de zaal van den okapi laten euforisch worden, vroeger was dat toch hè... is dat nu nog altijd het geval?
|
| 20 Mei 2008, 11:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bart Van den Neste schreef: Jeroen schreef: Zijn er hier eigelijk op't forum die twijfelden of ze naar Okapi of Eendracht gaan zien ? Jeroen, Ik kies voor den Okapi, ik ben dan ook van kindsbeen een okapisupporter van het eerste uur. Daarmee wil ik namelijk niet zeggen dat ik niet voor Eendracht Aalst ben hé. Ik ben bij beide geabonneerd. En zondag ga ik zeker en vast mee naar Wezet. (ik ga trouwens regelmatig mee) Maar ik moet eerlijk zijn, ik heb meer verstand van Basket dan van voetbal. Maar ze zitten allebei in mijn hart. Maar als ze op TV Oost gelijk hebben kunt ge dus wel naar beide gaan hé ![]() |
| 20 Mei 2008, 11:13 |
|
|
Nationale Ploeg
tsjoep schreef: naar tschijnt kan Bart gans de zaal van den okapi laten euforisch worden, vroeger was dat toch hè... is dat nu nog altijd het geval? dat was vooral vroeger zo. Toen liep hij gans het veld rond. Nu geraakt hij nog net tot aan de middencirkel en loopt hij daar snel eens rond om dan puffend terug naar zijn plaats in de tribune te klefferen. |
| 20 Mei 2008, 11:27 |
|
|
Fillou schreef: tsjoep schreef: naar tschijnt kan Bart gans de zaal van den okapi laten euforisch worden, vroeger was dat toch hè... is dat nu nog altijd het geval? dat was vooral vroeger zo. Toen liep hij gans het veld rond. Nu geraakt hij nog net tot aan de middencirkel en loopt hij daar snel eens rond om dan puffend terug naar zijn plaats in de tribune te klefferen. Fillou, Ge zout beter eerst eens komen kijken, ik mag van de bond het plein niet meer betreden. Daarom doe ik het langs de zijlijn. Wel niet altijd meer, maar tijdens topmatchen als deze vlieg ik er nog eens in. P.S. Jeroen als het inderdaad veranderd, kom ik zeker naar beide kijken. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 11:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
bart , kunt ge da ni op den iendracht ook eens komen doen samen met de fillou , kiekebisj
|
| 20 Mei 2008, 11:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Fillou schreef: tsjoep schreef: naar tschijnt kan Bart gans de zaal van den okapi laten euforisch worden, vroeger was dat toch hè... is dat nu nog altijd het geval? dat was vooral vroeger zo. Toen liep hij gans het veld rond. Nu geraakt hij nog net tot aan de middencirkel en loopt hij daar snel eens rond om dan puffend terug naar zijn plaats in de tribune te klefferen. Fillou, Ge zout beter eerst eens komen kijken, ik mag van de bond het plein niet meer betreden. Daarom doe ik het langs de zijlijn. Wel niet altijd meer, maar tijdens topmatchen als deze vlieg ik er nog eens in. P.S. Jeroen als het inderdaad veranderd, kom ik zeker naar beide kijken. ik ga niet meer naar 'n okapi kijken. |
| 20 Mei 2008, 11:40 |
|
|
Tof dat ge dat vraagt, maar dat plein is mij wel een tikkeltje te groot hoor.
Maar waarom proberen jullie zelf de wave eens niet in gang te steken??? Dat zal in het begin wel wat tijd vragen maar misschien kan dit op termijn wel lukken. Ik word ook een dagsken ouder hé, daarin zal ik filou wel wat gelijk moeten geven. ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 11:41 |
|
| Pagina 18 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 38 Volgende |