Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Jeroen schreef:
Dag voor de match nog is van uur veranderen was nu ook nie echt nodig..

Neeje, maar het komt mij verdorie toch goed uit! Heb ik tenminste wat hoop dat ik er van minuut 1 kan bijzijn ipv minuut 46...

21 Mei 2008, 20:41
Knaap

Leeftijd: 33
Website: http://nl.netlog.com/EvyInTheHouse_
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Is het nu weer veranderd :fuck: ?

Dus morgen om 20:00 !
Dit is tg de leste verandering é !!

21 Mei 2008, 20:53
Vaste Waarde

elfahem schreef:

Allez, 't was nog nie wel genoeg dat de match donderdag doorgaat, het aanvangsuur stond hun ook nog niet aan. Als Aalst vraagt om de wedstrijd te verlaten stuiten we op een njet, maar als die Walen een toegeving vragen...

Een 'finale avant la lettre' ?! Freddy Kusters kan er ook lappen op geven.

Eerlijk blijven, hé ... Er stond wel degelijk op de officiële site van den Iëndracht dat de oorspronkelijke weigering van de KBVB om de match te verschuiven naar 20u er kwam nadat BEIDE clubs in onderling overleg hadden gevraagd om dit te doen. Bij aanvraag tot verschuiven van een match moet dit trouwens steeds door beide clubs in onderling akkoord gebeuren. Ge kunt dat als club nooit eenzijdig aanvragen, want dan bekijkt de KBVB dat niet eens. Het is dus ronduit belachelijk om te zeggen dat de match verschoven werd omdat "de Walen" het vragen. Ze hebben zich bij de KBVB om één of andere duistere reden gewoon "bedacht," misschien omdat de arbiter om 19u eerst nog naar de coiffeur moest of zo, weet ik veel, maar in ieder geval niet omwille van een nieuwe vraag van één van beide clubs ...

Ten tweede geven ze er geen grotere lappen op dan de sympathisanten van WS Woluwe. Wie goed geluisterd heeft, weet dat het verslag van de terugmatch op de Télé Bruxelles ook wordt ingeleid met de identieke bewoordingen "une finale avant la lettre ..." Er is hier ook geen ene die er niet in gelooft dat we de finale gaan spelen, hé. Dat is nu eenmaal de supporters van Aalst, van Visé, van Turnhout en zelfs van Namen hun volste recht. Anders zijt ge beter dat ge niét mee doet in de eindronde, want dan speelt ge alleen mee om U te laten uitkopen door een ploeg die wél goesting heeft om over te gaan ...

21 Mei 2008, 20:53
forumlegende

Leeftijd: 45
beestig nu ben ik zeker op tijd!!!

21 Mei 2008, 20:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Kan ook aanwezig zijn (y)

21 Mei 2008, 21:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Iendracht02 schreef:
elfahem schreef:

Allez, 't was nog nie wel genoeg dat de match donderdag doorgaat, het aanvangsuur stond hun ook nog niet aan. Als Aalst vraagt om de wedstrijd te verlaten stuiten we op een njet, maar als die Walen een toegeving vragen...

Een 'finale avant la lettre' ?! Freddy Kusters kan er ook lappen op geven.

Eerlijk blijven, hé ... Er stond wel degelijk op de officiële site van den Iëndracht dat de oorspronkelijke weigering van de KBVB om de match te verschuiven naar 20u er kwam nadat BEIDE clubs in onderling overleg hadden gevraagd om dit te doen. Bij aanvraag tot verschuiven van een match moet dit trouwens steeds door beide clubs in onderling akkoord gebeuren. Ge kunt dat als club nooit eenzijdig aanvragen, want dan bekijkt de KBVB dat niet eens. Het is dus ronduit belachelijk om te zeggen dat de match verschoven werd omdat "de Walen" het vragen. Ze hebben zich bij de KBVB om één of andere duistere reden gewoon "bedacht," misschien omdat de arbiter om 19u eerst nog naar de coiffeur moest of zo, weet ik veel, maar in ieder geval niet omwille van een nieuwe vraag van één van beide clubs ...

Ten tweede geven ze er geen grotere lappen op dan de sympathisanten van WS Woluwe. Wie goed geluisterd heeft, weet dat het verslag van de terugmatch op de Télé Bruxelles ook wordt ingeleid met de identieke bewoordingen "une finale avant la lettre ..." Er is hier ook geen ene die er niet in gelooft dat we de finale gaan spelen, hé. Dat is nu eenmaal de supporters van Aalst, van Visé, van Turnhout en zelfs van Namen hun volste recht. Anders zijt ge beter dat ge niét mee doet in de eindronde, want dan speelt ge alleen mee om U te laten uitkopen door een ploeg die wél goesting heeft om over te gaan ...

Ondertussen had ik die kritische noot al uit mijn post gehaald. Toen ik de Franse tekst herlas merkte ik dat 'décaler la rencontre' sloeg op 'verplaatsen van donderdag naar woensdag' en niet 'van 20 u. naar 19 u.'. Vandaar mijn verwarring.

21 Mei 2008, 21:55

:EA: gezien op het forum van Visé. Ben hier nieuw en kwee nie of 't hier al gepost is, maar beter 2 keer as nie ...

ik kopieer van die mannen :

"es gars est ce que les ultras du mvv maastricht viendront chez nous au matche retour contre alost......"

...

""exactement petit groupe mais avec une grande ferveur en tout cas les gars faut qu'on soie déchirer a fond pour jeudi et montrer a nos chere voisin flamands que nous ne sommes pas des merdes car sur leur forum j'en ai lu des trucs comme public de basket trois supportères de mvv trois du standard un de genk et deux visétois et j'en passe encore donc a fond pour jeudi les gars "

...
""ils rigolent de nous sur leur forum il me font bien rire on dirais des gamins de la petite école la moitier des gars qui parlent sur leur forum ne sera meme pas au stade moi je leur dit les gars on va les tuer visé va masacrer alost et il leur restera que les oignons pour pleurer

oignons car c'est ainsi qu'on appelle les gens de labas .... laissons rire laissons parler on verra bien qui rigolera apres

come on visé fiere de nos couleurs les ultras ne lachent rien"

21 Mei 2008, 23:55
Junior

WLM: [email protected]
skaa jongens die van wezet!!!

khad als tegenreactie van dien ultrasoca een paar posts geplaatst en ondertussen ben ik der al afgesmeten! :wadde:
z hebben die posts ondertussen zelfs al verwijderd :crazy:
ik vond die posts zeker kunnen, z waren der bijlange niet over

mn 1ste post was als reactie op het gespot met 'les oignons' die z op hun forum bezig waren
...
ce seront ces oignons qui vont vous faire pleurer!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2e post gericht nr dien ultrasoca
...
a celui qui c'est fait jeter de notre forum...
viens nous dire bonjour jeudi!
on t'acceuillera très chaleureusement!
n'oublies pas tes pampers, ton diccionnaire et tes nike air!!!

Laatst gewijzigd door lolo op 22 Mei 2008, 3:03, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mei 2008, 0:43
Junior

WLM: [email protected]
en ja jongens...
erin slagen juist het woord 'dictionnaire' fout t typen... :stom:
direct commentaar van die pipo's, waar ik beleefd op gereageerd heb :zzz:

22 Mei 2008, 1:16
forumlegende

Leeftijd: 43
Wat heeft da geleuter van de laatste dagen hier eigenlijk met de match te maken? Kweet het, diene pipo van Wezet is hier begonnen met zijn gelul maar moeten wij daar zo hoognodig op reageren? Laat die kindjes doen en ze zullen vanzelf wel stoppen se.

22 Mei 2008, 6:52
Freak

Vanavond is het weer zover, dat weet ik door het feit dat ik reeds van 6u deze morgen klaar wakker ben en nual last heb van mijn darmen ...

Com'on Iendracht ! :EA:

22 Mei 2008, 7:35
Nationale Ploeg

zwawi schreef:
Wat heeft da geleuter van de laatste dagen hier eigenlijk met de match te maken? Kweet het, diene pipo van Wezet is hier begonnen met zijn gelul maar moeten wij daar zo hoognodig op reageren? Laat die kindjes doen en ze zullen vanzelf wel stoppen se.

ja man, de tegenstellingen die ons land rijk is, zorgen daar wel een beetje voor.

Ik weet niet of je je de match tegen Péruwelz twee jaar geleden nog herinnert? Dan was het nog een beetje steviger. Vooral op die sjarels hun forum.

Wij zijn er in elk geval klaar voor! Vanavond met het stadion ontploffen. Ik zou zeggen, iedereen zo snel mogelijk binnen, dat we al een kwartier voor de match het vuur aan de lont kunnen steken ...

22 Mei 2008, 7:36
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Stress... :EA:

22 Mei 2008, 7:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
nieven ajoin schreef:
Stress... :EA:

²

22 Mei 2008, 7:44
forumlegende

gewoein vandoag kalm bleiven , jochies :D ,
stress es nen slegte roadgeiver.

22 Mei 2008, 7:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 38