|
|
| Pagina 30 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Komaan eh ajuintjes , pakt die gasten eh !!
Wij hebben daar met een noodploeg thuis 0-0 tegen gespeeld , en zelfs 5 kansen afgedwongen , tegen 0 voor hen. Jullie kern moet in staat zijn om dit ginder recht te zetten ... Hun keeper was veruit hunnen beste... Jullie hebben alvast mijn support , want anders is het Visé - Namen in de finale... Doet er iets aan gasten !! |
| 22 Mei 2008, 23:06 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
De Veirman legt in de vorige ronde misschien de basis van de kwalificatie (en zijn voorstanders zullen dat in de komende dagen wellicht nog tot in den treure toe herhalen, maar ik raad hen aan van nu ofwel toch even hun subjectieve bril af te zetten of nu ofwel toch even rustig te zwijgen na dit keepersdebacle), maar vandaag is hij wellicht verantwoordelijk voor de uitschakeling. Ge kunt nu doorbomen over de penalty van Troch tegen de binnenkant van de paal, over een paar andere gemiste kansen, maar Lieven zorgt er van in de eerste minuten voor dat Visé onmiddellijk het enige heeft waarvoor het gekomen was. Bij de tweede goal, wil ik nog héél vriendelijk zijn: de twee verdedigers die aan de paal stonden, konden die speler van Visé ook nog een schop onder zijn kont gegeven hebben, maar ook dié fase was spijtig genoeg voor een groot deel de keeper zijn fout. En inderdaad: twee keer quasi identiek ... Dat betaal je op het niveau van een eindronde, waarin alle ploegen zo aan elkaar gewaagd zijn, onmiddellijk cash. Vorige week deze tijd was ik nog bereid mijn kritiek na Francs Borains in te trekken, maar spijtig genoeg heeft hij nogmaals bevestigd dat het volgend seizoen véél beter zal moeten. De eerste kwaliteit van een goeie keeper is regelmaat en dat laat hij absoluut niet zien, om over het niveau van zijn flaters nog maar te zwijgen. Ze worden spijtig genoeg met de week flagranter. Het is misschien het moment niet (meer) om van keeper te wisselen, deels ook voor die jongen zijn vertrouwen en reputatie naar volgend jaar toe (kijk eens hoe vriendelijk ik nog ben), maar ge kunt U anderzijds ook afvragen wanneer het dan wel het moment is. Het juiste moment is spijtig genoeg wellicht al een tijdje voorbij ...
Alles is mogelijk in voetbal, maar ge moet eerlijk zijn. "Nog niks verloren voor de terugmatch, maar ..." vind ik toch wel een heel optimistische uitspraak. Zelfs met een keeper die beter in vorm is, zal ik het maar noemen, zullen ze wel hun beste match van het seizoen moeten spelen om daar met twee goals verschil te gaan winnen ... |
| 22 Mei 2008, 23:11 |
|
|
Reserve
Spotbeen doet schitterende dingen maar maakt ook nog veel (positionele)fouten die gevaar opleveren, ook zijn lengte is een minpunt. Wat Lieven betreft, ik denk dat het een heel goeie keeper is, hij heeft dat al bewezen maar hij kan volgens mij met de druk niet om. Hij mist die ervaring. Hij voelt de hete adem in zijn nek van de supporters die hem willen pakken bij die eerste fout, nadien speelt hij gewoon met de daver op het lijf. Ik denk dat hij bij een ploeg zoals Diegem dit probleem niet had. Misschien moet Limpens hem beschermen en Lambrecht opstellen die voor mij ook geen zekere indruk naliet. Waarom werd De Schutter eigenlijk vervangen, als hij niet geblesseerd was is het voor mij ook een raadsel? Ze hebben het geprobeerd tegen een typisch waalse ploeg: puur countervoetbal. Spijtig genoeg halen deze negatief ingestelde tegenstanders het veel van ploegen die er willen voor gaan. En het blijft een gegeven dat Waalse tegenstanders ons echt niet liggen. Maar we liggen er nog niet uit! We pakken gewoon dat waterkansje. Allez Iendracht!!!
|
| 22 Mei 2008, 23:17 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
suppo schreef: Spotbeen doet schitterende dingen maar maakt ook nog veel (positionele)fouten die gevaar opleveren, ook zijn lengte is een minpunt. Wat Lieven betreft, ik denk dat het een heel goeie keeper is, hij heeft dat al bewezen maar hij kan volgens mij met de druk niet om. Hij mist die ervaring. Hij voelt de hete adem in zijn nek van de supporters die hem willen pakken bij die eerste fout, nadien speelt hij gewoon met de daver op het lijf. Ik denk dat hij bij een ploeg zoals Diegem dit probleem niet had. Misschien moet Limpens hem beschermen en Lambrecht opstellen die voor mij ook geen zekere indruk naliet. Waarom werd De Schutter eigenlijk vervangen, als hij niet geblesseerd was is het voor mij ook een raadsel? Ze hebben het geprobeerd tegen een typisch waalse ploeg: puur countervoetbal. Spijtig genoeg halen deze negatief ingestelde tegenstanders het veel van ploegen die er willen voor gaan. En het blijft een gegeven dat Waalse tegenstanders ons echt niet liggen. Maar we liggen er nog niet uit! We pakken gewoon dat waterkansje. Allez Iendracht!!! Allée, wat een uitspraak is dat nu? Alsof countervoetbal meer voorkomt bij Waalse dan bij Vlaamse ploegen ... Wat is de Waalse ploeg bij uitstek, Standard dan? Een Waalse ploeg die op zijn Limburgs speelt? Ik denk dat ge dergelijke, bijna racistische uitspraken ook vooral kon horen bij die paar dwazen die het nodig vonden om een dranghekken naar die paar supporters van Visé hun kop te slingeren ... En wat Lieven betreft: ik wil ook nog steeds mijn best doen om te geloven dat hij een goeie keeper is. Spijtig genoeg was (waren) de (twee) fout(en) verre van de eerste serieuze waarop de supporters hem kunnen pakken. Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 22 Mei 2008, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 22 Mei 2008, 23:22 |
|
|
Freak
het moet wel plezant spelen zijn als je zonder kansen 0-2 voor komt.
|
| 22 Mei 2008, 23:23 |
|
|
Reserve
Iendracht02 schreef: suppo schreef: Spotbeen doet schitterende dingen maar maakt ook nog veel (positionele)fouten die gevaar opleveren, ook zijn lengte is een minpunt. Wat Lieven betreft, ik denk dat het een heel goeie keeper is, hij heeft dat al bewezen maar hij kan volgens mij met de druk niet om. Hij mist die ervaring. Hij voelt de hete adem in zijn nek van de supporters die hem willen pakken bij die eerste fout, nadien speelt hij gewoon met de daver op het lijf. Ik denk dat hij bij een ploeg zoals Diegem dit probleem niet had. Misschien moet Limpens hem beschermen en Lambrecht opstellen die voor mij ook geen zekere indruk naliet. Waarom werd De Schutter eigenlijk vervangen, als hij niet geblesseerd was is het voor mij ook een raadsel? Ze hebben het geprobeerd tegen een typisch waalse ploeg: puur countervoetbal. Spijtig genoeg halen deze negatief ingestelde tegenstanders het veel van ploegen die er willen voor gaan. En het blijft een gegeven dat Waalse tegenstanders ons echt niet liggen. Maar we liggen er nog niet uit! We pakken gewoon dat waterkansje. Allez Iendracht!!! Allée, wat een uitspraak is dat nu? Alsof countervoetbal meer voorkomt bij Waalse dan bij Vlaamse ploegen ... Wat is de Waalse ploeg bij uitstek, Standard dan? Een Waalse ploeg die op zijn Limburgs speelt? Ik denk dat ge dergelijke, bijna racistische uitspraken ook vooral kon horen bij die paar dwazen die het nodig vonden om een dranghekken naar die paar supporters van Visé hun kop te slingeren ... En wat Lieven betreft: ik wil ook nog steeds mijn best doen om te geloven dat hij een goeie keeper is. Spijtig genoeg was (waren) de (twee) fout(en) verre van de eerste serieuze waarop de supporters hem kunnen pakken. Amen, met wie vergelijk je het nu, we zitten wel in derde klasse en dan heb ik het over ploegen gelijk peruwelz, franc borains... Ge komt nu toch niet verkondigen dat ze superaanvallend gespeeld hebben. Met 10 man achter de bal!!! Maar ik zal het duidelijker stellen een typische derde klasseploeg! |
| 22 Mei 2008, 23:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Zorgen dat het ginder binnen het kwartier 0 - 1 wordt en dan is alles nog mogelijk
![]() |
| 22 Mei 2008, 23:30 |
|
|
Reserve
in de 3de minuut 0-1 en na een kwartier 0-2. Kwartier voor tijd 1-2 en dan maar bibberen!!! We moeten er in geloven maar velen beseffen dat het tegen zulke ploegen meestal over en out is. Maar in voetbal is alles mogelijk...
|
| 22 Mei 2008, 23:34 |
|
|
Vaste Waarde
suppo schreef: Amen, met wie vergelijk je het nu, we zitten wel in derde klasse en dan heb ik het over ploegen gelijk peruwelz, franc borains... Ge komt nu toch niet verkondigen dat ze superaanvallend gespeeld hebben. Met 10 man achter de bal!!! Maar ik zal het duidelijker stellen een typische derde klasseploeg! Ik vergelijk met een andere Waalse ploeg, de groep waar gij het in eerste instantie over had. Ik begrijp nu wel dat dat niet te goed in uw kraam past. "Een typische derde klasseploeg" is niet "duidelijker," maar wel iets totaal anders, waar ik mij al veel beter kan mee verzoenen. Ge zou trouwens voor minder op de counter gaan spelen als ge op verplaatsing, zeg in dit geval misschien zelfs maar in het hol of in de hel van de leeuw met 1-2 voor staat en ge weet dat er nog een terugmatch komt, en dit letterlijk van in de eerste minuten van de match ... |
| 22 Mei 2008, 23:37 |
|
|
Reserve
En gij denkt dat ze er in de terugmatch wel gaan voor gaan? Ben eens benieuwd...
|
| 22 Mei 2008, 23:39 |
|
|
Nationale Ploeg
suppo schreef: Ze hebben het geprobeerd tegen een typisch waalse ploeg: puur countervoetbal. Dat slaagt totaal nergens op. Het is toch logisch, bij een systeem van heen- en terugwedstrijden, dat de eerste wedstrijd vrij gesloten is en dat de bezoekende ploeg voor een voorzichtige aanpak kiest. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 22 Mei 2008, 23:40 |
|
|
Reserve
Gruunwit schreef: suppo schreef: Ze hebben het geprobeerd tegen een typisch waalse ploeg: puur countervoetbal. Dat slaagt totaal nergens op. Het is toch logisch, bij een systeem van heen- en terugwedstrijden, dat de eerste wedstrijd vrij gesloten is en dat de bezoekende ploeg voor een voorzichtige aanpak kiest. We zullen zien. Laten we het houden op een "slimme" ploeg! Maar wij hebben een gans seizoen zowel thuis als op verplaatsing er steeds voor gegaan, ook in de mindere periodes en dat kunnen er niet veel zeggen! En ook in de eindronde niet, cfr vorige match! Trouwens is mijn persoonlijke mening... |
| 22 Mei 2008, 23:45 |
|
|
Vaste Waarde
suppo schreef: En gij denkt dat ze er in de terugmatch wel gaan voor gaan? Ben eens benieuwd... Dat bedoel ik niet. Dat zou trouwens ook héél stom zijn van hen. Ze hoeven er in eerste instantie niet voluit voor te gaan en als gij denkt dat den Iëndracht dat zou doen, moesten ze in dezelfde situatie zitten, dan denk ik dat ge er ook goed naast zit. Er bestaat echter veel tussen U ingraven op verplaatsing bij een voorsprong en er voluit voor gaan en zo sowieso achteraan iets meer (onnodige) risico's nemen. Iedereen, spijtig genoeg ook Visé, speelt voor te winnen over twee matchen. Wat ik wel bedoel, is dat het sowieso voor ons veel moeilijker is om er op verplaatsing van te winnen dan er thuis van te winnen ... |
| 22 Mei 2008, 23:45 |
|
|
Reserve
Iendracht02 schreef: suppo schreef: En gij denkt dat ze er in de terugmatch wel gaan voor gaan? Ben eens benieuwd... Dat bedoel ik niet. Dat zou trouwens ook héél stom zijn van hen. Ze hoeven er in eerste instantie niet voluit voor te gaan en als gij denkt dat den Iëndracht dat zou doen, moesten ze in dezelfde situatie zitten, dan denk ik dat ge er ook goed naast zit. Er bestaat echter veel tussen U ingraven op verplaatsing bij een voorsprong en er voluit voor gaan en zo sowieso achteraan iets meer (onnodige) risico's nemen. Iedereen, spijtig genoeg ook Visé, speelt voor te winnen over twee matchen. Wat ik wel bedoel, is dat het sowieso voor ons veel moeilijker is om er op verplaatsing van te winnen dan er thuis van te winnen ... Ik voorspel een zelfde match als vandaag en als het geluk meezit dan hebben we nog kans. Laten we hopen. |
| 22 Mei 2008, 23:47 |
|
|
Vaste Waarde
suppo schreef: Gruunwit schreef: suppo schreef: Ze hebben het geprobeerd tegen een typisch waalse ploeg: puur countervoetbal. Dat slaagt totaal nergens op. Het is toch logisch, bij een systeem van heen- en terugwedstrijden, dat de eerste wedstrijd vrij gesloten is en dat de bezoekende ploeg voor een voorzichtige aanpak kiest. We zullen zien. Laten we het houden op een "slimme" ploeg! Maar wij hebben een gans seizoen zowel thuis als op verplaatsing er steeds voor gegaan, ook in de mindere periodes en dat kunnen er niet veel zeggen! En ook in de eindronde niet, cfr vorige match! Trouwens is mijn persoonlijke mening... Wij hebben een perfecte kwartfinale gespeeld in deze eindronde, zonder meer. Ge moet echter niet vergeten dat wij in Woluwe gewoon onze twee eerste kansen hebben afgemaakt, net zoals Visé vandaag. Daarna wist Woluwe van geen hout pijlen meer maken, mede gezien de uitslag van de heenmatch en hebben wij de match rustig uitgespeeld. |
| 22 Mei 2008, 23:49 |
|
| Pagina 30 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 38 Volgende |