|
|
| Pagina 31 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Iendracht02 schreef: De Veirman legt in de vorige ronde misschien de basis van de kwalificatie (en zijn voorstanders zullen dat in de komende dagen wellicht nog tot in den treure toe herhalen, maar ik raad hen aan van nu ofwel toch even hun subjectieve bril af te zetten of nu ofwel toch even rustig te zwijgen na dit keepersdebacle), maar vandaag is hij wellicht verantwoordelijk voor de uitschakeling. Ge kunt nu doorbomen over de penalty van Troch tegen de binnenkant van de paal, over een paar andere gemiste kansen, maar Lieven zorgt er van in de eerste minuten voor dat Visé onmiddellijk het enige heeft waarvoor het gekomen was. Bij de tweede goal, wil ik nog héél vriendelijk zijn: de twee verdedigers die aan de paal stonden, konden die speler van Visé ook nog een schop onder zijn kont gegeven hebben, maar ook dié fase was spijtig genoeg voor een groot deel de keeper zijn fout. En inderdaad: twee keer quasi identiek ... Dat betaal je op het niveau van een eindronde, waarin alle ploegen zo aan elkaar gewaagd zijn, onmiddellijk cash. Vorige week deze tijd was ik nog bereid mijn kritiek na Francs Borains in te trekken, maar spijtig genoeg heeft hij nogmaals bevestigd dat het volgend seizoen véél beter zal moeten. De eerste kwaliteit van een goeie keeper is regelmaat en dat laat hij absoluut niet zien, om over het niveau van zijn flaters nog maar te zwijgen. Ze worden spijtig genoeg met de week flagranter. Het is misschien het moment niet (meer) om van keeper te wisselen, deels ook voor die jongen zijn vertrouwen en reputatie naar volgend jaar toe (kijk eens hoe vriendelijk ik nog ben), maar ge kunt U anderzijds ook afvragen wanneer het dan wel het moment is. Het juiste moment is spijtig genoeg wellicht al een tijdje voorbij ... Alles is mogelijk in voetbal, maar ge moet eerlijk zijn. "Nog niks verloren voor de terugmatch, maar ..." vind ik toch wel een heel optimistische uitspraak. Zelfs met een keeper die beter in vorm is, zal ik het maar noemen, zullen ze wel hun beste match van het seizoen moeten spelen om daar met twee goals verschil te gaan winnen ... de keeper van die mannen gezien? die staat pas met vertrouwen in zijn goal, als hij komt heeft hij ook de bal. ik krijg koude rillingen van die pisballekes die de veirman eerst ne keer moet lossen voor hij ze effectief pakt. 3de misschien, 2de véél te plat.... _________________ iendracht! |
| 22 Mei 2008, 23:55 |
|
|
Reserve
Moet wel zeggen dat ze den iendracht goed geanalyseerd hebben. Ze wisten als ze kort op de man spelen dat mannen gelijk Troch en Arnold het moeilijk hebben.
|
| 22 Mei 2008, 23:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik zou zeker nog niet panikeren, op papier hebben jullie geen schitterende uitgangspositie, maar wat betekent dat tegenwoordig nog. Ik had van Visé vorige week na de heenwedstrijd ook het idee van amai dat is een goei ploeg, maar in de terugwedstrijd kregen ze amper nog een kans bijeen gevoetbald. Vandaag zal Aalst met veel vertrouwen aan de wedstrijd begonnen zijn, door jullie klinkende zege op Woluwe en nu zondag zal Visé met dat vertrouwen beginnen, maar laat Aalst daar eens eerst scoren, ik weet zeker dat Visé daar de rest van de match met een ei in hun broek zal spelen. Voor mij heeft Aalst nog 60% kans op kwalificatie, want jullie spelers zullen aan de aftrap verschijnen met het gedacht dat ze iets goed te maken hebben. En dat tikkeltje extra motivatie doet het hem dikwijls...
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 23 Mei 2008, 0:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Tja, wat kan je zeggen na vandaag ? inzet bij iedereen meer dan voldoende, pech bij de afwerking en slimme bezoekers idd die uiteraard geholpen werden door het geluk en 'k zal maar zeggen onze defensie in 't algemeen...
Twee keer u laten vangen op dezelfde fase, die mannen zullen lachen op hun busken in de terugweg... Vandaag werden nogmaals onze zwakke punten blootgelegd door een ploeg die betonvoetbal kwam spelen, ook in de competitie verloren we op dergelijke wijze meerdere punten...jammer maar helaas. btw: ik geloof nog volledig in een goede afloop, wij kunnen ginder gaan winnen ! ![]() |
| 23 Mei 2008, 0:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
De ploeg ;
Ze hebben ervoor gestreden. Met een tikkeltje geluk gaat de penaltie van Thomas erin en spelen we gelijk of gaan we zelfs met de overwinning lopen. Men moet wel toegeven dat we vandaag tegen een sterk geheel stonden te voetballen. Zondag alles op alles zetten maar die kerels van Wezet blijken ook op de counter vrij sterk, oppassen dus! De supporters ; Van de eerste tot de laatste minuut gezongen voor de ploeg, zo moet dat! Even -na de rust- zat het erin dat WIJ de match gingen winnen maar het mocht niet baten, toch chapeau! OPC ; Respect voor iedereen die kwam helpen deze week, ook voor iedereen die vandaag al het nodige kwam doen. Minder respect voor diegene die na een verliesmatch zomaar -zonder enig respect- het werk van een ander op de grond gooien. De veiligheid ; Een ferme 'dankuwel' aan de stewards die blijkbaar niet op de hoogte waren van onze acties maar ons toch lieten begaan! Volgende keer verwittigen we jullie zeker en vast. De Aalsterse politie ; Wat een bende arrogante zwijnen! Tegen Racing zijn ze uren te laat en schijten ze het in hun broek, maar daarnet was het wel nodig de Aalsterse aanhang te trakteren op matrakslagen en peperspray! Hopelijk komen jullie nog eens echte hooligans tegen! En dan weer weken 'werkonbekwaam' waarvoor wij allemaal opdraaien ... A.C.A.B !!!! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 23 Mei 2008, 0:15 |
|
|
Scholier
Ik reageer niet veel op het Forum maar vandaag waren er terug enkelingen die echt nie weten met wat ze bezig zijn, is het door de drank of door dommigheid
Het zijn nu altijd dezelfde personen dit het nodig vinden om de tegenstander te gaan uitdagen en achteraf te LAF zijn en vlug vlug vlug gaan lopen wanneer verantwoordelijken opdagen. Stadionverbod voor deze personen is de enige oplossing Ambiance tijdens de wedstrijd was OK en ook proficiat voor de sfeeracties van OPC maar toch kunnen sommigen het niet laten om lege (of volle) plastieken bekertjes en aanstekers op het plein te gooien. Blijven zorgen voor een positieve sfeer zondag is de enige oplossing voor een finaleplaats, de strijd is nog niet gestreden. Komaan IENDRACHT |
| 23 Mei 2008, 3:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De gemiste penalty maakt net als vorige week een wereld van verschil. Toens wast in ons voordeel, nu in ons nadeel. We mogen Thomas hier echter niet met de vinger wijzen want de penalty was niet slecht getrapt, een paar millimeter meer naar rechts en hij is perfect in het hoekje.
Ik denk da we mogen zeggen da we de betere ploeg waren maar tegen het blok dat Vise neerzet is het enorm moeilijk om kansen te krijgen. Het was van int begin trouwens duidelijk dat ze kwamen om enkel te verdedigen en zeker niet om te voetballen. Pas op, dat is hun goed recht he, elke ploeg speelt zoals ze willen, maar persoonlijk vind ik het jammer dat zulke ploegen dan nog beloond worden ook. En als ge dan nog eens ziet op welke manier ze hun goals scoren ook... De eerste corner waait via Lieven binnen en de tweede was bijna een kopie, al hadden onze verdedigers na de bal op de paal beter bij de pinken moeten zijn. Mja, Lieven wisselt goeie matchen af met slechte en gisteren was het er weer zo eentje. Over die corners ga ik zwijgen want daar is hij in mijn ogen niet alleen verantwoordelijk voor maar zoals hij in de tweede helft een aantal keer uitkomt en dan die bal lost... Er zit geen constante in zijn prestaties en hij weet dit waardoor hij volgens mij twijfelt aan zichzelf en geen vertrouwen heeft. Misschien is het voor beide partijen beter dat hij vertrekt want volgend seizoen gaat de druk op hem hoog zijn hoor als hij in doel staat bij ons. Maar goed, zondag dus naar Vise en ik geloof dat het ginder nog kan. We zijn gewoon beter dan die mannen en we kunnen da ginder rechtzetten, al zal alles dan moeten meezitten. Tot slot nog eens proficiat aan de mensen die de actie in mekaar geknutseld hebben En degenen die het nodig vonden om vanalles over de omheining richting Vise-supporters te keilen, waar zijde in godsnaam mee bezig? Ofwel zitte vol met alcohol of anderen bazaar ofwel zijde gewoon nie slimmer. Ach ja, tzijn altijd dezelfde en sommigen die ik daar zag hadden ooit al stadionverbod. Levenslang bannen zou ik zeggen! |
| 23 Mei 2008, 7:00 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
taas schreef: Ik reageer niet veel op het Forum maar vandaag waren er terug enkelingen die echt nie weten met wat ze bezig zijn, is het door de drank of door dommigheid Het zijn nu altijd dezelfde personen dit het nodig vinden om de tegenstander te gaan uitdagen en achteraf te LAF zijn en vlug vlug vlug gaan lopen wanneer verantwoordelijken opdagen. Stadionverbod voor deze personen is de enige oplossing Ambiance tijdens de wedstrijd was OK en ook proficiat voor de sfeeracties van OPC maar toch kunnen sommigen het niet laten om lege (of volle) plastieken bekertjes en aanstekers op het plein te gooien. Blijven zorgen voor een positieve sfeer zondag is de enige oplossing voor een finaleplaats, de strijd is nog niet gestreden. Komaan IENDRACHT inderdaad, die onnozelheid begon juist te escaleren terwijl wij buiten liepen en diegene die vanboven op het hek hingen en de meeste verwijten riepen waren dan ook de eerste die de parking kwamen opgelopen toen de politie er tussen kwam. Als ge dan toch het lef hebt om het 'krapuul' uit te hangen, aanvaard dan ook die matrakslagen van de politie he en loop niet weg gelijk een halve janet. Het getuigt volgens mij toch van weinig respect voor de club, de ploeg, medesupporters en voetbal int algemeen... Mja, zo mensen zitten er altijd tussen zeker? |
| 23 Mei 2008, 7:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Gewoon de ploeg massaal gaan steunen en het kan nog volgens mij.
Vorige week was Lieven hier de held en nu mag hij hier volgens sommige al vertrekken. We zouden Lieven beter blijven steunen en hem vertrouwen geven dat kan alleen maar in ons voordeel spelen. Zondag iedereen naar Wezet en de ploeg 90 minuten lang steunen. Come on Iendracht ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 23 Mei 2008, 7:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
josken schreef: Gewoon de ploeg massaal gaan steunen en het kan nog volgens mij. Vorige week was Lieven hier de held en nu mag hij hier volgens sommige al vertrekken. We zouden Lieven beter blijven steunen en hem vertrouwen geven dat kan alleen maar in ons voordeel spelen. Zondag iedereen naar Wezet en de ploeg 90 minuten lang steunen. Come on Iendracht ![]() We kunnen hem ni blijve verdedige e,hij is al meer als genoeg in de fout geweest. |
| 23 Mei 2008, 7:51 |
|
|
toevallige voorbijganger
Man man man heb ik slecht geslapen!!!
Wat een viering moest worden is uitgedraaid op een kleine ramp. Een vol stadion, veel sfeer en dan verliezen... Oké we hebben pech gehad, penalty gemist en Visé heeft van 2 kansen 2 doelpunten gemaakt maar ge moet het maar kunnen, chapeau zeg ik! En de volgende match moet ik dan nog passen, niemand zit om mij een sms te sturen tijdens de rust en na de match? Het enige waar ik een beetje op zit te hopen is het feit dat we op verplaatsing precies dat ietsje meer kunnen... Als we ginder 0-2 kunnen maken ligt alles open, zelfs een tegengoal betekent nog geen uitschakeling. Komaan Iendracht, alles geven. Ik duim mee vanuit Mexico!!!!Proficiat gisteren voor de supersfeer, daar hebben wij echt van genoten! |
| 23 Mei 2008, 7:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
In den tweeden helft wisten ze duidelijk dat de veirman makkelijk te pakken was en gingen ze met momenten echt op de man spelen, wat ons nog bijna doelpunten gekost heeft ook.
Ik vrees dat dit ginder in Vise onze kop gaat kosten. Ik zou volgend seizoen toch eens serieus overwegen om lambrecht als eerste keeper op te stellen, moest dit enorm tegenvallen kan de veirman nog altijd opdraven. |
| 23 Mei 2008, 8:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Allé hop, dat wordt zondag de gsm meenemen tijdens de 20 km van Brussel.
Hopelijk krijg ik geen kramp als ik het scoreverloop daar te lezen krijg ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 23 Mei 2008, 8:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bestekes,
Het wordt nu godverdomme tijd - vergeef me de krachtterm, maar hij is contextueel gepast - dat we onze clubnaam alle eer aan doen die hij verdient. Eendrachtig en als één blok met z'n allen naar Visé en die mannen vocaal en sfeergewijs overbluffen. 90 minuten lang! 135 minuten lang als het nodig mocht blijken! Dan kan het resultaat op het veld gewoon niet uitblijven. Het is menselijk dat het na die penalty van Thomas stilvalt, maar in principe zou dat niet mogen. De discussie over Lieven is hier al dikwijls gevoerd, en ok, ik ben ook niet altijd even diplomatisch geweest in mijn uitspraken, maar toch, het mag ook geen sport worden. Het is waar dat hij er bij die eerste goal niet al te best uitzag. Daartegenover staat dat die bal te makkelijk doorschiet en hij lang niet de enige schuldige is. Die tweede goal was een geharrewar voor doel, dat ik niet zo goed heb gezien wegens het sturen van een sms. Ik denk dat het in een kluwen van spelers en van zo dichtbij zeer moeilijk is voor een keeper om te anticiperen. Langs den andere kant onthoud ik ook dat hij de 1-3 een paar keer heeft verijdeld, dus vind ik de bilan van vandaag niet negatief!!! (ik voel hier al boze blikken, maar een trend "steek-het-maar-allemaal-op-de keeper" ) Het is dubbel jammer dat hij na een vlekkeloze prestatie in de vorige ronde, de lijn niet echt kan doortrekken. Je hoopt dan na vorige week dat die bevestiging er komt en hij vertrokken is voor een aantal puike matchen/seizoenen, maar dat zit er dan niet in. Misschien heeft dat wel met bewijsdrang en met het mentale te maken. Na gisteren één speler, incl Lieven, met de vinger wijzen blijft typisch Eendracht, maar is verdorie absolute not done. Een prima Lord (klasse onder zijn niveau aant spelen), een zeer nuttige Couli en een diamantje van een Spotbeen, dat is wat ik van deze match wil onthouden. De enigen die mij echt in positieve zin zijn opgevallen bij Visé zijn Brncic en die fluo-Espinoza-lookalike van een keeper. Alle hens aan dek, met OPC op kop, en het geloof in onze winstkansen vocaal overbrengen op de spelersgroep, dat is wat er moet gedaan worden. De rangen sluiten, positivisme uitstralen naar de spelersgroep en gaan met die banaan We zijn absoluut niet kansloos, maar Visé moet en zal een Aalsterse vesting worden zondag. Come ooooooooon Nog iets aan het adres van OPC: ongezien mooi mannen. Jullie hebben de laatste weken pas echt aan klantenbinding gedaan. Ware ambassadeurs voor onze club zijn jullie allemaal. Ik hoor stemmen over het opraken van geld, maar denk dat niemand ermee zou inzitten, mocht je het lidgeld naar 10 € optrekken ipv de huidige 5 €De vertoning na de match. Langs beide kanten grotesk, zowel van de ordehandhaving als van het stelletje zwakzinnigen die daar een hek moeten gooien. Zag ik daar een voormalig roodkapdrager geruisloos wegsluipen? Provocatie en dan, wanneer het te heet wordt onder je voeten, gone with the wind. Totaal onnodig, en dan doel ik op iedereen die erbij betrokken was Op wat een propaganda-avond voor onze club had moeten worden, brengt men de club op die manier weer in diskrediet. Akkoord, de politie was duidelijk overstressed en blonk nu ook niet echt uit in diplomatie (er zitten ook mepgrage kalveren tussen maw), maar radars gooien etc. Ach, kom nu toch Met z'n allen naar Luik. De Maas zal uit zijn oevers barsten, want the Black and White army is coming down the road Mvg, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 23 Mei 2008, 9:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Mei 2008, 8:56 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
't es alted gemakkelek ienen van ons speilers
as zwette piet nor veiren te schoiven. Welke kat in t stadion peinsde dat dienende korner rechtstreeks ging trappen ? en ie was 't van zin mé zennen ielen goeien traptechnik .. 'k em noeit speilers genoemd nog + noch - want vandoag zejje held ; meiren deegde ne mér. Jowwan doet dor nie oan méé. |
| 23 Mei 2008, 9:08 |
|
| Pagina 31 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 38 Volgende |