|
|
| Pagina 13 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
1/6 voor de Poipe, hij zal niet content zijn...
:fluit: |
| 16 Okt 2005, 10:28 |
|
|
|
Oilsjt Vaneigest schreef: 1/6 voor de Poipe, hij zal niet content zijn... ![]() Over de manier waarop, en in het bijzonder de mentaliteit, kan ik niet content zijn en de ploeg zit momenteel in een dipje. Nu zondag tegen Cappellen: als er niet gewonnen wordt, vrees ik dat het in Denderleeuw nóg meer zal stinken dan anders. En daar dan nog es die giftige dampen vanuit Aalst bij ![]() |
| 16 Okt 2005, 10:54 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
poipeplekker schreef: Oilsjt Vaneigest schreef: 1/6 voor de Poipe, hij zal niet content zijn... ![]() Over de manier waarop, en in het bijzonder de mentaliteit, kan ik niet content zijn en de ploeg zit momenteel in een dipje. Nu zondag tegen Cappellen: als er niet gewonnen wordt, vrees ik dat het in Denderleeuw nóg meer zal stinken dan anders. En daar dan nog es die giftige dampen vanuit Aalst bij ![]() bedoelt ge mentaliteit bij spelers ofzo? bezetje gemakzucht? _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Okt 2005, 10:56 |
|
|
|
Gemakzucht, ze pakken het te gemakkelijk op en als ge den tegenstander bij een voorsprong dan nog ewa gaat uitdagen alla "alé kom platbroeken, laat es zien dat jullie ook kunnen voetballen", dan krijg je dus problemen. Het zal mogen veranderen.
|
| 16 Okt 2005, 10:58 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
boris clitoris schreef: bedoelt ge mentaliteit bij spelers ofzo? bezetje gemakzucht? moet dus 'beetje' zijn, maar blijkbaar kan er nie meer ge-edit worden _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Okt 2005, 11:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Gemakzucht, ze pakken het te gemakkelijk op en als ge den tegenstander bij een voorsprong dan nog ewa gaat uitdagen alla "alé kom platbroeken, laat es zien dat jullie ook kunnen voetballen", dan krijg je dus problemen. Het zal mogen veranderen. Het leven van een supporter kan toch zwaar zen é!!! ![]() _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 16 Okt 2005, 12:16 |
|
|
|
Ach,
Dat hebben we deze nacht wel goed doorgespoeld in den Elegast... :dans: :zat: |
| 16 Okt 2005, 12:38 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
poipeplekker schreef: Ach, Dat hebben we deze nacht wel goed doorgespoeld in den Elegast... ![]() Hopelijk moeten we da straks ook niet doen! :hmm: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 16 Okt 2005, 12:58 |
|
|
|
Engeland schreef: Hopelijk moeten we da straks ook niet doen! ![]() :lachen:
Kon het me niet laten, en ben dan maar es komen kijken qua scouting. Huilen met de pet op: geen beweging, geen snelheid, geen enkele speler die iets kan forceren en niet kunnen scoren. Alle ingrediënten zijn aanwezig om opnieuw een gans seizoen tegen de degradatie te vechten. Mannekes toch, tegen zo'n ontiegelijk zwak Diegem verliezen... En wat Lecomte betreft: ik had jullie toch verwittigd? Hou die een gans seizoen in jullie kern, en de degradatie is een feit. Voor de rest respect voor die 30 man die probeerde om nog wat sfeer in te brengen en de ploeg bleven aanmoedigen, ook na de match. |
| 16 Okt 2005, 17:47 |
|
|
poipeplekker schreef: Engeland schreef: Hopelijk moeten we da straks ook niet doen! ![]() Kon het me niet laten, en ben dan maar es komen kijken qua scouting. Huilen met de pet op: geen beweging, geen snelheid, geen enkele speler die iets kan forceren en niet kunnen scoren. Alle ingrediënten zijn aanwezig om opnieuw een gans seizoen tegen de degradatie te vechten. Mannekes toch, tegen zo'n ontiegelijk zwak Diegem verliezen... En wat Lecomte betreft: ik had jullie toch verwittigd? Hou die een gans seizoen in jullie kern, en de degradatie is een feit. Voor de rest respect voor die 30 man die probeerde om nog wat sfeer in te brengen en de ploeg bleven aanmoedigen, ook na de match.Danke poip, ik geef nie graag een Dendersupp gelijk maar nu ben ik verplicht!! _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 16 Okt 2005, 17:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
poipeplekker schreef: Engeland schreef: Hopelijk moeten we da straks ook niet doen! ![]() Kon het me niet laten, en ben dan maar es komen kijken qua scouting. Huilen met de pet op: geen beweging, geen snelheid, geen enkele speler die iets kan forceren en niet kunnen scoren. Alle ingrediënten zijn aanwezig om opnieuw een gans seizoen tegen de degradatie te vechten. Mannekes toch, tegen zo'n ontiegelijk zwak Diegem verliezen... En wat Lecomte betreft: ik had jullie toch verwittigd? Hou die een gans seizoen in jullie kern, en de degradatie is een feit. Voor de rest respect voor die 30 man die probeerde om nog wat sfeer in te brengen en de ploeg bleven aanmoedigen, ook na de match. |
| 16 Okt 2005, 17:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
jah kvind da ge a ploeg meot blijven aanmoedigen aja :grijns:
_________________ ![]()
|
| 16 Okt 2005, 17:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
johny schreef: jah kvind da ge a ploeg meot blijven aanmoedigen aja ![]() Maar Lecompte behoort voor mij dan ook niet tot den Iendracht. |
| 16 Okt 2005, 20:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44 Berichten: 624 Leeftijd: 11 Locatie: Aalst Website: http://www.redbox.be/superajoin WLM: [email protected] |
ver mij na vandaag oek nimmer ze zijt gerust :grijns:
_________________ ![]()
|
| 16 Okt 2005, 21:08 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Och, hij zal zich via inside wel excuseren en beloven dat hij zich beter zal inzetten, te beginnen op Woluwe :engel: en die 30 :zot: zullen alweer applaudiseren.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 16 Okt 2005, 21:10 |
|
| Pagina 13 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 103 Volgende |