|
|
| Pagina 10 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Dani schreef: Juist vernomen dat het ginder een ware veldslag geweest is na de match met de plaatselijke autoriteiten...die traangasgranaten in het vak van Aalst hebben afgeschoten... Hopelijk niemand te zwaar gekwetst.... Dus als ge daar als onschuldige gewoon in dat vak staat... |
| 25 Mei 2008, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Politie lokt maar al te graag uit
Schoon dingen dat er is een paar van die apen slagen krijgen! ACAB |
| 25 Mei 2008, 18:55 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
paar vrienden die ni vechten emme nog steeds last aan hun ogen
_________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 25 Mei 2008, 19:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
|
| 25 Mei 2008, 19:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Ja mannekes, laat ons eerlijk zijn da het vandaag gewoon ni goe genoeg was om de scheve situatie van donderdag terug recht te trekke he
We zulle moete hope da het ons volgend jaar wel lukt om terug te gerake waar we op zen minst thuis horen !!! _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 25 Mei 2008, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Jah, wat zullen we zeggen over de match
![]() Wezet kwam voor via goed uitgespeelde aanval. Daarna krijgen we nog enkele kansen op de gelijkmaker, waaronder die ene van Ewen binnen had gemoeten. Intussen gooien de supporters van Wezet met wat aanstekers en dergelijke en dat terwijl er een buffervak tussen was waar hun stewards tussen stonden geplaats, en dat wordt toegelaten! Tweede helft vrijwel direct op 2-0 en kopjes naar bendeden bij ons. Verheyden brengt even nog wat hoop maar zelfs met die aansluitingstreffer zag je dat de spelers er niet meer in geloofden. Match wordt afgefloten en kinderen en supporters van Wezet mogen blijkbaar wel op het veld om onze supporters uit te dagen, benieuwd of al die mannen SV gaan krijgen. Bij het buitengaan stond de legomannekes klaar en dan kun je de gevolgen al raden. Wij zijn direct naar de wagen gegaan om aan dit alles te ontsnappen. Toen we op de snelweg reden zagen we echter nog bijkomende politiewagens afkomen, dus konden we raden wat er daar aan het gebeuren was. enfin, hoofdstuk afgesloten, nu welverdiende rust voor onze ploeg en volgend jaar kampioen _________________
|
| 25 Mei 2008, 20:14 |
|
|
Reserve
als ik mijn contacten mag geloven ginder waren de rellen niet van de poes en zal dit nog wel een staartjen krijgen
stel u voor dat we tegen de RCM moesten spelen, tzou ewa geweest zijn ![]() |
| 25 Mei 2008, 20:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde.
Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. ***************************************************************- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt. |
| 25 Mei 2008, 20:29 |
|
|
Scholier
malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt. |
| 25 Mei 2008, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Tja, ge hebt de strijd vooral thuis verloren, hé jongens. Dat dit zeer moeilijk zou worden, was wel te voorspellen. Ze hebben er voor gespeeld en als ge één van uw weinige kanskes in de eerste helft afmaakt, hebt ge misschien wel nog een kans, maar als ge dat niet doet ... Enfin, Ewen doet ons toch nog een mooi afscheidscadeau met zijn eerredder. Hopelijk pakken we volgend seizoen wel de promotie ...
En over die rellen: hoe sommigen steeds over de politie durven beginnen, is mij toch steeds een raadsel. Onmiddellijk na de match hebben ze het wel wat onderschat en hadden ze die van Visé van het veld moeten houden en die speler met zijn uitdagende gebaren ook wandelen moeten sturen. Dat van die traangasgranaten in ons vak heb ik echter in ieder geval niet gezien en ik heb daar nog vrij lang gestaan om de spelers te bedanken. Het is trouwens niet omdat ge ne flik met een matrak ziet dat ge met uw strontzatte botten de WC-potten moet beginnen uitbreken, dacht ik. Als iedereen schonekes naar huis gaat, is er nooit een probleem. De politie zou de "hooligans" misschien inderdaad beter eens laten doen, zodat er een paar van die gasten elkaar de kop eens inslaan. Dat zou de club alvast veel geld en veel betere naam opleveren. Die vlaggenactie zullen ze ten andere wellicht sowieso in "hun reet mogen steken," zoals mijn voorganger hier mooi zegt. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat de club nog vlaggen zal toelaten, als ge de vlaggenstokken vervolgens door de lucht ziet vliegen. Goed bezig jongens! |
| 25 Mei 2008, 20:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt. alle dan zijn wij allemaal slecht iedereen heeft er van langs gekregen ja zelf kinderen die flikken kijken naar niks ![]() |
| 25 Mei 2008, 20:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt. Je kan het ook anders bekijken. Na de match zit ik nog te bekomen van het verlies. Bijna iedereen is aan het weggaan, behalve een twintigtal personen die wat staan te roepen. Opeens wordt gans het vak gevuld met een walm van traangas. Iedereen staat daar de longen uit zijn lijf te hoesten. Een kwartier laten zijn er nog oude mensen en kindjes van 5 jaar aan het wenen. Wat er daarna gebeurt is niet goed te praten, maar ik denk dat iedereen die dat traangas op zich gekregen heeft, zijn adrenaline een stuk de lucht ingeschoten was. |
| 25 Mei 2008, 20:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt. Dat je om die reden zou beginnen stoppen met supporter zijn is vrij flauw. Het zijn ook die supporters natuurlijk die als het goed gaat het luidste meeroepen. Ik was vandaag niet richting visé meegegaan, misschien ben ik niet zo een supporter zoals de meeste onder jullie. De thuismatch heb ik uiteraard wel bijgewoond en ik vond het toen al een schande dus ik kan mij al voorstellen hoe het er ginder aan toeging. Met ambras zoeken bereikte nog altijd niks, hebde agressie teveel klopt dan thuis wa op u muren ofzo. Lokt de tegenstander u uit ga er dan niet op in, hoe ist mogelijk da ge daar zo moet op ingaan. De politie doet overigens gewoon maar zijn job, soms pakken ze het misschien niet goed aan maar het zijn ook maar mensen. Die mannen voelen ook de spanning, het feit dat 90% van de tribune niet van hun moet weten. Ze grijpen ook in alst vandoen is en ze zich bedreigd voelen wa nogal logisch is. Blijf de noste keer gewoon op a gemak, weir zen supporters die sfeer willen brengen en genen ambras. Peist dor isj aan godomme! Ik zag uk af toen ik van het verlies wist en had zooooo graag gezien da Oilsjt de eindronde won mor als supporter kunde gewoon blijven uw ploeg steunen en hopen op "een betere volgende keer". Een jaarke in 3de is teinde van de wereld nie, volgend jaar gommen de kans wel grijpen! _________________
|
| 25 Mei 2008, 20:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
We wisten op voorhand dat het zeer lastig ging worden tegen een stug verdedigend Wezet. Na een half uur ongeveer Dessaer al doorgeschoven naar het middenveld en achteraan man op man gaan spelen. Ewen had kunnen scoren voor rust maar schoot naast, aan den andere kant natuurlijk ruimte om te counteren waarbij de 1-0 valt en ze ook nog eens de paal treffen.
Na de pauze vrij snel 2-0 en toen zag je dat het geloof er echt wel uit was. Verheyden scoorde nog een beauty vanaan de middenlijn maar eigenlijk moet je ook zeggen dat da een lucky-goal is. En toch had het nog gekund want 10 minuten voor tijd besluit Dessaer alleen voor de keeper over. Als die binnen gaat, schijten die mannen nog 10 minuten in hun broek. Hij was er over en dus was het over en uit. Wat er daarna gebeurt is eigenlijk niet waard om woorden aan vuil te maken want die soort verdient geen aandacht ma kga het toch doen. Bijna de gehele match gooiden Vise-fans aanstekers, stenen, ... naar ons waarop die van ons uiteraard teruggooien. Als de scheids affluit, lopen er een aantal van die pipo's het veld op en komen ons wa uitdagen. De flikken stonden doodleuk buiten te wachten tot wij de tribune verlieten. Daar was echt hun plaats In da buffervak tussen de 2 supportersgroepen hadden ze moeten zijn en die mannen van Visé in hun vak houden, dan was er volgens mij nie te veel gebeurd. Nu daarentegen schijnt het een ware veldslag te zijn. Om dan nog maar te zwijgen van hun traangas dat helemaal niet nodig was toen ze het den eerste keer gebruikten. Maar goed, ik vind ook da ge u zelfs dan nog moet kunnen beheersen. Reageer nie op die uitdagingen van die Walen en ga naar uwen auto of op uwen bus en ga naar huis. En wat het OPC betreft, hun acties waren knap, chapeau. Maar als ik ze vandaag daar dan tussen de amokmakers zie lopen, dan denk ik: steekt uw lidkaart in uw gat want ge zijt het niet waard. Een hart voor de club zeggen ze dan... Awel bende debielen, leg mij eens uit welke dienst ge uw club hiermee weer eens bewezen hebt? Ik ben benieuwd maar ik vrees weinig acceptabele antwoorden te lezen. |
| 25 Mei 2008, 20:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
komaan he mannen...voor het eerste jaar derde hebt ge een goed seizoen gedraaid.
Wij spelen volgende week de finale in kelmis na 1-2 winst in bleid.Hopelijk lukt het ons nu wel. Dat zal het dan wel veel moeilijker maken voor ulle volgend jaar ![]() |
| 25 Mei 2008, 21:02 |
|
| Pagina 10 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 51 Volgende |