|
|
| Pagina 11 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Sorry, hé, maar er zit een groep tussen onze supporters die ofwel niet tegen hun verlies kunnen ofwel naar het voetbal gaan in de hoop eens goed te kunnen vechten. En die laten zich maar al te graag opjutten door een paar supporters (soms even grote onnozelaars) van de andere club die wat komen uitdagen, om dat dan als excuus te kunnen gebruiken om hun stommiteiten te beginnen of verder te zetten.
Dat is de trieste waarheid en dat is de oorzaak van wellicht soms overdreven optreden van ordetroepen. Als daar kinderen en oude mensen slachtoffer van worden dan zijn die vechters daar in de eerste plaats verantwoordelijk voor, en niet de politie. Stop alstublief met altijd de politie de schuld te geven. Mijn moeder zaliger zei: leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat! Eb schaam u voor wat jullie onschuldige supporters aandoen. Alstublief, gooi die gasten eruit, en als je zelf zo iemand zijt en ge hebt een beetje liefde voor den Eendracht: blijf thuis! Het komt onze club ten goede en dan zullen de vele duizenden mensen die vol enthousiasme hun ploeg willen aanmoedigen blijven komen of terugkomen, en anders zult ge er steeds meer verliezen. We zijn misschien fier dat we met zovelen zijn, maar mijn eerste wedstrijd ooit op Aalst was in derde klasse tegen Denderleeuw, een competitiematch zonder al te veel inzet en er was toen 7000 man. Dus, er is nog veel meer potentieel dan wat we nu bereiken... En dan zwijg ik nog over onze besmeurde naam bij de bond, bij andere ploegen, en de weerslag die dat hoe dan ook heeft op mensen (sponors onde meer) die hun naam willen linken aan onze club. Ook ik heb me al vaak afgevraagd of ik wel Eendracht-supporter wil blijven! Ik heb voorlopig gekozen om te blijven preken op dit forum in de ijdele hoop dat het misschien ooit zal beteren, maar ooit geef ik het ook op, zoal ik trouwens al een aantal mensen ken die het opgegeven hebben. Vroeger bracht ik vrienden van 'buitenaf' mee naar het voetbal, dat doe ik al een tijd niet meer uit plaatsvervangende schaamte. Stopt ermee voor ge uw club helemaal naar de knoppen hebt geholpen. Stomme kiekens... |
| 25 Mei 2008, 21:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Voor daje de supporters begint te verwijten dazze te ver gegaan zijn evkes de aanleiding van alles geven:Iemand zenne kleine moest naar twc,tzou schots zijne zoon geweest zen kwni ofda da waar is en de flikken beginne gewoon me traangas te spuiten,enkele supporters van aalst gaan dieje flik zenne naam vragen maar ze weigeren em te geven ,dus supporters van aalst draaien door met een ware veldslag als gevolg dus deze keer zijn het wel degelijk de flikken da te ver zijn gegaan.
|
| 25 Mei 2008, 21:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
salvador schreef: Sorry, hé, maar er zit een groep tussen onze supporters die ofwel niet tegen hun verlies kunnen ofwel naar het voetbal gaan in de hoop eens goed te kunnen vechten. En die laten zich maar al te graag opjutten door een paar supporters (soms even grote onnozelaars) van de andere club die wat komen uitdagen, om dat dan als excuus te kunnen gebruiken om hun stommiteiten te beginnen of verder te zetten. Dat is de trieste waarheid en dat is de oorzaak van wellicht soms overdreven optreden van ordetroepen. Als daar kinderen en oude mensen slachtoffer van worden dan zijn die vechters daar in de eerste plaats verantwoordelijk voor, en niet de politie. Stop alstublief met altijd de politie de schuld te geven. Mijn moeder zaliger zei: leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat! Eb schaam u voor wat jullie onschuldige supporters aandoen. Alstublief, gooi die gasten eruit, en als je zelf zo iemand zijt en ge hebt een beetje liefde voor den Eendracht: blijf thuis! Het komt onze club ten goede en dan zullen de vele duizenden mensen die vol enthousiasme hun ploeg willen aanmoedigen blijven komen of terugkomen, en anders zult ge er steeds meer verliezen. We zijn misschien fier dat we met zovelen zijn, maar mijn eerste wedstrijd ooit op Aalst was in derde klasse tegen Denderleeuw, een competitiematch zonder al te veel inzet en er was toen 7000 man. Dus, er is nog veel meer potentieel dan wat we nu bereiken... En dan zwijg ik nog over onze besmeurde naam bij de bond, bij andere ploegen, en de weerslag die dat hoe dan ook heeft op mensen (sponors onde meer) die hun naam willen linken aan onze club. Ook ik heb me al vaak afgevraagd of ik wel Eendracht-supporter wil blijven! Ik heb voorlopig gekozen om te blijven preken op dit forum in de ijdele hoop dat het misschien ooit zal beteren, maar ooit geef ik het ook op, zoal ik trouwens al een aantal mensen ken die het opgegeven hebben. Vroeger bracht ik vrienden van 'buitenaf' mee naar het voetbal, dat doe ik al een tijd niet meer uit plaatsvervangende schaamte. Stopt ermee voor ge uw club helemaal naar de knoppen hebt geholpen. Stomme kiekens... Alsge ni weet wa datter just gebeurd is zwijgde cva?Anders nog een opsomming van slachtoffers van traangas da voor niiks nodig was:Zwawi,e pak klein kinjeren alsge ten ni moogt reagere srry e . |
| 25 Mei 2008, 21:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Groot zijn in het verlies, daar komt het nu op neer ! We zijn zevende geëindigd in ons eerste jaar in derde, spelen de eindronde en sneuvelen uiteindelijk omdat we er niet in slagen de muur van Visé te slopen. Eerst zijn er natuurlijk de frustraties, maar vanaf morgen werken we aan ons kampioenenbal van volgend seizoen !
|
| 25 Mei 2008, 21:13 |
|
|
elfahem schreef: Groot zijn in het verlies, daar komt het nu op neer ! We zijn zevende geëindigd in ons eerste jaar in derde, spelen de eindronde en sneuvelen uiteindelijk omdat we er niet in slagen de muur van Visé te slopen. Eerst zijn er natuurlijk de frustraties, maar vanaf morgen werken we aan ons kampioenenbal van volgend seizoen ! |
| 25 Mei 2008, 21:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
janos schreef: Je kan het ook anders bekijken. Na de match zit ik nog te bekomen van het verlies. Bijna iedereen is aan het weggaan, behalve een twintigtal personen die wat staan te roepen. Opeens wordt gans het vak gevuld met een walm van traangas. Iedereen staat daar de longen uit zijn lijf te hoesten. Een kwartier laten zijn er nog oude mensen en kindjes van 5 jaar aan het wenen. Wat er daarna gebeurt is niet goed te praten, maar ik denk dat iedereen die dat traangas op zich gekregen heeft, zijn adrenaline een stuk de lucht ingeschoten was. Het is vooral wat er onder de tribune gebeurde dat de politie naar traangas heeft doen grijpen, denk ik. Ik heb ook gehoord dat het op de tribune helemaal niet nodig was. Soit, ik hoop dat er eindelijk een duidelijk signaal komt dat de club die debielen niet wenst, hoe hard ze ook roepen als het goed gaat. Laatst gewijzigd door malder op 25 Mei 2008, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Mei 2008, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Schoon seizoenseinde
![]() |
| 25 Mei 2008, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
De eindronde wordt niet vandaag verloren maar afgelopen donderdag.
Zelfs bij 1-0 in aalst waren we vandaag doorgegaan, soit tis nu zo. Hopelijk komt er ne waardige vervanger voor Troch en blijft Lord. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 25 Mei 2008, 21:34 |
|
|
Kleine opmerking tseizoenseinde ist nog ni der is nog de nutteloze match tege turnhout op 01/06 om 16u waar dat da gespeeld word wetek ni .
Troch is er alleszins ni bij=geschorst. |
| 25 Mei 2008, 21:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
malder schreef: janos schreef: Je kan het ook anders bekijken. Na de match zit ik nog te bekomen van het verlies. Bijna iedereen is aan het weggaan, behalve een twintigtal personen die wat staan te roepen. Opeens wordt gans het vak gevuld met een walm van traangas. Iedereen staat daar de longen uit zijn lijf te hoesten. Een kwartier laten zijn er nog oude mensen en kindjes van 5 jaar aan het wenen. Wat er daarna gebeurt is niet goed te praten, maar ik denk dat iedereen die dat traangas op zich gekregen heeft, zijn adrenaline een stuk de lucht ingeschoten was. Het is vooral wat er onder de tribune gebeurde dat de politie naar traangas heeft doen grijpen, denk ik. Ik heb ook gehoord dat het op de tribune helemaal niet nodig was. Soit, ik hoop dat er eindelijk een duidelijk signaal komt dat de club die debielen niet wenst, hoe hard ze ook roepen als het goed gaat. Gij zijt alvast de grootste debiel omdat ge hier openlijk gaat verkondigen dat de OPC-helpers (tientallen!!!) aan't rellen waren. Ik ga na de match naar buiten en twee man daagt uit en kruipt het hekken op. Vervolgens stormen er 15 flikken op af die in plaats van die twee gasten op te pakken beginnen te kloppen op alles wat beweegt en traangas gooit waardoor iedereen ademhalingsproblemen heeft. Ik heb nen oude mens gezien die met moeite kon ademen, klein manneke dat aan't blijten was door de pepperspray in zijn ogen... zijn dat ook hooligans ? Elke relschopper van vandaag is vanzelfsprekend fout, maar wie het optreden van de flikken verdedigt heeft echt wel stront in zijn ogen.. Nu zo'n veldslag als vandaag heb ik nog nooit gezien op Eendracht. Spijtig dat het zo moest verlopen.. Maar als de flikken hun verstand gaan gebruiken ga je nooit een woedende massa hebben zoals dat nu het geval was... Waarom ge een volledig vak moet 'vergassen' omdat er een paar onnozelaars ambras zoeken, begrijp ik toch niet echt hoor. |
| 25 Mei 2008, 21:40 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt. benieuwd of je ook zo zou reageren als het uwe kleinen zou zijn? heb ne flik gezien in burger met een klaksken van wezet die gebaren stond te doen, zo van 'kom maar hier kom' en terwijl 'visé, visé' stond te roepen en nadien met pepperspray aant spuiten was, vinde da ook normaal misschien? wa voor krapuul was da zeg? voor alle duidelijkheid, ik heb er niet aan meegedaan. het gedrag van sommige flikken is er zwaar over, de reactie was dat ook, dit gaat zeker een staartje krijgen, wees gerust. _________________ iendracht! |
| 25 Mei 2008, 21:40 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Ik ben volledig akkoord met Salvador, kan er niet meer op zeggen...
En iendrachter90, als je over aanleidingen spreekt: iemand die er aanwezig stuurde mij dat er enkelen van den eendracht, nog voor de match begonnen was en er van de andere kant iets geroepen was!!! , al de supporters van Visé begonnne toe te roepen met allerlei verwijten... Wat heeft dat in hemelsnaam nog met voetbal te maken dan???????? Ik ben zelf niet naar Wezet afgereisd, enkel alleen om de reden dat ik hier donderdag bij de uitgang al tussen ambras zat gewikkeld bij et buitenlopen, ben gauw doorgelopen en raad eens, heb geen traangas in mijn gezicht gekregen !! zoiets ziet ge al verstandige mens aankomen en als ge dan zoals sommigen (die achteraf naar excuses grijpen ) er nog tussen zit, dan is het puur uit domheid. Als je dan nog de terugmatch moet gaan spelen dan weet je dat die mannen al opgefokt zijn op 'eendracht' en dat de politie geen risico's zal nemen. Ook in het volgende tankstation met 'trots' vertellen dat je een supporter van Visé tegen de beton hebt geslagen duidt voor mij nogmaals aan dat het niveau bij sommigen ver te zoeken is. Aangezien deze personen toch meestal dezelfden zijn, en zij toch niet gestraft worden blijkbaar, een voorstel van mij : van 'de gratis-tribune' (de H) een kooi maken (best met kogelvrij glas) en al die mannne daar in zetten misschien? Het zal de wedstrijden alvast aangenamer maken voor de supporters die komen voor de voetbal en de ploeg!!! Voor de rest, eendracht nog een jaar in derde? Volgend jaar probleemloos kampioen!!!! |
| 25 Mei 2008, 21:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Jeroen schreef: Gij zijt alvast de grootste debiel omdat ge hier openlijk gaat verkondigen dat de OPC-helpers (tientallen!!!) aan't rellen waren. Ik ga na de match naar buiten en twee man daagt uit en kruipt het hekken op. Vervolgens stormen er 15 flikken op af die in plaats van die twee gasten op te pakken beginnen te kloppen op alles wat beweegt en traangas gooit waardoor iedereen ademhalingsproblemen heeft. Ik heb nen oude mens gezien die met moeite kon ademen, klein manneke dat aan't blijten was door de pepperspray in zijn ogen... zijn dat ook hooligans ? Elke relschopper van vandaag is vanzelfsprekend fout, maar wie het optreden van de flikken verdedigt heeft echt wel stront in zijn ogen.. Nu zo'n veldslag als vandaag heb ik nog nooit gezien op Eendracht. Spijtig dat het zo moest verlopen.. Maar als de flikken hun verstand gaan gebruiken ga je nooit een woedende massa hebben zoals dat nu het geval was... Waarom ge een volledig vak moet 'vergassen' omdat er een paar onnozelaars ambras zoeken, begrijp ik toch niet echt hoor. Ik vertel enkel wat ik gezien heb, namelijk dat er OPC-leden gewillig meededen. Haal die kerels uit deze fantastische sfeergroep! Dat er onschuldigen geraakt worden, betreur ik ook. Maar leg de schuld daarvoor bij die bende waanzinnigen die slechts met één doel naar Visé zijn gekomen, nl. clashen met de politie en/of Visé-aanhang. Gaan we dan werkelijk altijd de schuld bij de flikken leggen terwijl zelfs een blinde kan zien dat de oorzaak binnen de Aalsterse aanhang lag? Komaan zeg. |
| 25 Mei 2008, 21:50 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
volgend jaar ... nieuw seizoen....we gaan dervoor ..........iendracht naar tweede ..niemand, maar dan ook niemand doet ons na......
|
| 25 Mei 2008, 21:50 |
|
|
Reserve
Moet zeggen op meer dan 20 jaar dat ik naar de iendracht ga kijken nog nooit zoveel leeghoofden gezien heb als de laatste matchen. Als ge die bezig ziet dan denkt ge gewoon spontaan aan de beestentuin! Eigenlijk is het van de jaar elke match wel iets geweest. Vandaag was dat biersmijten,vlaggensmijten, spelers bespuwen, oerwoudgeluiden(ge kunt er zeker van zijn want Roel stond niet op het veld) en uiteindelijk een ordinaire vechtpartij. Proficiat u hebt ons de match snel laten vergeten!
Ons seizoen zelf dan. Ik zal hierop wel veel kritiek krijgen wss maar voor mij gaf de ploegopstelling en taktiek van onze immer "motiverende" trainer een doorslaggevende rol. Elke week hetzelfde systeem, denk je nu echt dat de tegenstanders nooit scouten. Er zat nooit een verassing in ons elftal. Je mag nog 100 x tegen Wezet zo spelen, je gaat elke keer opnieuw onderuit. Dat is de rede dat we het wss in de eerste ronde van de competitie nog goed deden, we waren nieuw in de reeks. Na de winterstop hadden de meeste ploegen het al vlug door! Je kan je niet blijven wegsteken achter blessures. Ik had vandaag niet graag in de verdedeging gestaan, die mannen kwamen met 1 pas voor de keeper te staan. Als ge zo wil spelen dan hebt ge een heel snelle verdedeging nodig of een libero en we hebben geen van beide! Er was gewoon geen aansluiting tss de linies. Als we volgend jaar met +- dezelfde ploeg starten onder deze trainer dan geef ik het geen 3 maanden of er zal ingegrepen moeten worden! |
| 25 Mei 2008, 21:55 |
|
| Pagina 11 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 51 Volgende |