Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
De supporters ( diegenen die fotokes nemen ) en elke match hun best doen om nadien wat beeldmateriaal te hebben om van de match een goede souvenir te hebben worden nu plots omschreven als RAMPTOERISTEN

Wij kunnen er toch niet aandoen dat sommigen zich zo gedragen
Ikzelf had dit nog nooit gezien ondanks dat ik méér dan 30 jaar mee op verplaatsing ga

Uit eerlijke schaamte heb ik géén beelden gemaakt van deze schermutselingen
Ik wou niet dat door één of andere agent in burger mijn toestel in beslag nam om nadien hiermee deze opnames te gebruiken tegen onze eigen supporters

De foto's die ik heb zijn van supporters die niets verkeerd doen
Natuurlijk zit er altijd kaf tussen het koren

Voetbal een feest .... soms toch

25 Mei 2008, 22:57
Junior

@wheels.... funny you are.... alone you're not .... may the wit be with you.... hopefully the black will follow ... cheers ....

25 Mei 2008, 22:58
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: [email protected]
klopt het dat wij nog een wedstrijd tegen turnhout moeten spelen?
Wezet zou geen licentie hebben en namen heft ook nog geen ...
alez kheb da opgevangen in den bus

25 Mei 2008, 23:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
malder schreef:
janos schreef:
Je kan het ook anders bekijken. Na de match zit ik nog te bekomen van het verlies. Bijna iedereen is aan het weggaan, behalve een twintigtal personen die wat staan te roepen. Opeens wordt gans het vak gevuld met een walm van traangas. Iedereen staat daar de longen uit zijn lijf te hoesten. Een kwartier laten zijn er nog oude mensen en kindjes van 5 jaar aan het wenen. Wat er daarna gebeurt is niet goed te praten, maar ik denk dat iedereen die dat traangas op zich gekregen heeft, zijn adrenaline een stuk de lucht ingeschoten was.

Het is vooral wat er onder de tribune gebeurde dat de politie naar traangas heeft doen grijpen, denk ik. Ik heb ook gehoord dat het op de tribune helemaal niet nodig was.

Soit, ik hoop dat er eindelijk een duidelijk signaal komt dat de club die debielen niet wenst, hoe hard ze ook roepen als het goed gaat.

Sorry, maar als ge op die moment nog op de tribune staat dan gaat u bloed werkelijk KOKEN !
Waarom, op wie of op wat, het is mij nog altijd een raadsel maar de communautaire kwestie zal er ook wel niet vreemd aan geweest zijn... Kamiel Sergeant, Zwawi, kinderen van 7 jaar allemaal getrakteerd op traangas... samen met mij en vele anderen.
Niemand van die bende had ook maar 1 poot uitgestoken naar de politie of naar de Visé supporters. En nu kunt ge zeggen: je had daar niet meer moeten staan, awel ge kon ginder gewoon niet weg, iedereen moest door 1 veel te smalle trechter naar buiten ! Veiligheid werd al een eerste keer gewaarborgd :worship:
Dan komt ge buiten al kuchend en met een bende blijtende kinderen rond u, dan moet ge niet verwachten dat ge één flik gaat vinden die u zal helpen bij het zoeken van de ouders van dat kind... ge krijgt er in tegendeel nog een aanstormend waterkanon bovenop.

Ik praat hier zeker niet dat deel van onze supporters goed dat misschien wel de aanstoker was van gans dat gedoe, integendeel zelfs.... op mij moet ge ook niet veel meer rekenen.
De fout bij de flikken steken doe ik ook al zeker niet, maar dat het zo erg is gekomen dat hebben ze wel zelf in de hand gehad. Heb echt normaal zeer brave en slimme vaders gek zien worden.
Waarom gaan die van Visé trouwens dat veld op ? Met welke toelating ? Hadden ze de eindronde trouwens gewonnen ??? Daar begint het al... ook eerst kinderen over het hekken zetten natuurlijk, daar zeggen dat stewards niets op, zo slim waren ze wel !
Maar mijn bloed kookt nog steeds en dat is vooral te danken aan het doortastend optreden van de politie, voor mijn part mochten die hooligans mekaar de kop in slaan. Maar is het in de eerste plaats niet de bedoeling om de veiligheid te garanderen van al diegenen die daar niets te maken mee willen hebben ?
Ik prijs mijn eigen gelukkig dat ik geene kleinen heb van een jaar of 8 heb die door dat traangas werd belaagd of ik had ook uit mijn dak gegaan. De manier waarop ze daar gereageerd hebben was onmenselijk, ik denk niet dat er zowel bij die hooligans, als bij die flikken vanavond veel nog voor hun spiegel durven/kunnen gaan staan :hmm: . Wat er trouwens gebeurde nadat het waterkanon een eerste keer werd ingezet keur ik af, daar heb ik niets van gezien. Veel van gehoord wel, en als die verhalen kloppen dan valt dat zeker en vast niet goed te klappen. Wat er u bezielt om wc's af te breken en daar uiteindelijk mee te smijten... ? onbegrijpelijk.

De wedstrijd dan, vooraf had ik een gevoel dat we de klus ginder wel zouden gaan klaren.
Vanaf de aftrap heb ik dat gevoel eigenlijk nooit meer gehad, nooit echt ons ritme gevonden, foute controles en foute passen waren niet bij te houden... Aalst vooral op enthousiasme, Wezet koelbloedig en ervaren. Bij de 2 goals van hun en onze 2 grootste kansen was dat verschil het duidelijkst. Visé dat constant de onervaren Spotbeen opzocht en ja... ge kunt het hem dat misschien niet verwijten maar de doelpunten vallen wel.
Onze kansen dan: overhaast en niet precies genoeg... in schril contrast met wat Visé toonde. Ons sterkste wapen, namelijk onze flanken werden weggeblazen... Verheyden die uitstekend gestart was werd vakkundig geneutraliseerd... 4-5 gele kaarten op 1 helft zegt genoeg zeker ? Die mannen stonden trouwens maar met 1 bedoeling op het plein: schoffelen ! Eens ze geel hadden werden ze simpelweg gewisseld.

Ik zal van deze post onwaarschijnlijk nog spijt krijgen, maar na al wat ik hier lees moest ik dat toch eens kwijt.... het zal waarschijnlijk niets uitmaken want de zwarte piet zal toch enkel en alleen naar E. Aalst doorgeschoven worden.

25 Mei 2008, 23:01
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Verbechio schreef:
Ik ga vooral het afscheid van Thomas en Ewen onthouden. Over al de rest laat ik mij ni uit.

Vond ik ook prachtig.
Merci Thomas, Merci Ewen voor de voorbije 2 seizoenen

25 Mei 2008, 23:02
nieuw in de eerste ploeg

johny schreef:

Is het dan niet Union dat in tweede klasse blijft?

25 Mei 2008, 23:02
Freak

josken schreef:
johny schreef:

Wij spelen zkr tegen turnhout voor een eventuele plaats,Wezet heeft een licentie dachtek,Namen een voorlopige en ktwijfel ofda chaleroi wel een heeft dus wij spelen volgende week zkr een match met of zonder inzet.

25 Mei 2008, 23:04
Ancien

Leeftijd: 42
vrijdag om 20u tegen turnhout.

25 Mei 2008, 23:05
Ancien

Leeftijd: 38
Jan schreef:
vrijdag om 20u tegen turnhout.

Thuis?

25 Mei 2008, 23:06
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
josken schreef:
johny schreef:

der zijn toch nog al jaren geweest dat er een wedstrijd wordt gespeeld tussen de verliezende ploegen dus ik weet niet hoe het juist zit ik heb gehoord op den bus vrijdag avond in aalst om20.00 uur zount wedstrijd zen...
grtz
En ja over vandaag flikken merci echt waur !!! :fuck:

25 Mei 2008, 23:06
Junior

Dank aan Thomas en Ewen. Diegene die meer assists, goals en andere curiosa naar ons gestuurd hebben sta recht....laat het ons weten .. en buig neder!!!! En nu zonder zever, bedankt gasten!!!!!!!!!!!!!!!Moge Roeselare en Hamme veel puntjes halen volgend jaar...

25 Mei 2008, 23:08
Freak

Site van den bond staat:1/06/08 verliezer 9-10 16.00u dus nrml zondag in aalst.

25 Mei 2008, 23:08

berthez schreef:
kwas er ni bij vandaag en kben blij ook
ma wrm moe da altijd da clashen
haal die gastjes deruit eh want da schaadt alleen mor et imago van aalst ze
as ze wille clashe da ze dan naar rc mechelen gaan eh
da ze vuil ratten en die zen der ook fier op da ze hooligans zijn

Rustigaan ...
Dit zijn frustraties die spreken.
Vechters zitten er (spijtig genoeg) overal tussen... en die moeten er uit !
Had ook liever gehad dat aalst de finale speelde , maar met jullie laatste vechtpartijen heeft Racing niks te maken eh ...

25 Mei 2008, 23:45
Nationale Ploeg

Hoezeer ik ook ontgoocheld was, het heeft er nooit echt ingezeten vandaag... we waren gewoon niet sterk genoeg.

Wat de rellen betreft.. zelden gezien en ik kom al heel lang...

Soit, wat ik onthoud van dit seizoen; de sfeer op Wetteren, op Sint truiden, op Dender, de matchen tegen Woluwe, de ontdekking van Podevijn en Spotbeen, een paar serieus zatte avonden,...

al bij al is mijn adoratie voor dn Iendracht er alleen groter op geworden. :EA:

25 Mei 2008, 23:46
Freak

malder schreef:
Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde.

Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. [b]*********************************** laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht.

Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt.

Laat OPC hier van tussen. Een groot deel van ons was als laatste uit de tribune omwille van het opruimen van vlaggen en trommels. Iets wat we elke week doen, winnen of niet, wij kunnen bijvoorbeeld nooit meevieren met spelers/supporters. Wij moeten elke keer ons materiaal opruimen.

Zo ook vandaag, en dan kregen we de volle laag van de flikken ! Dus zeg zo'n domme dingen niet als je zelf nooit meewerkt aan zo'n groep.

Wie trouwens beelden heeft van hetgeen na de match te zien was mag mij ze altijd sturen. Ik dien klacht in en kan elke hulp gebruiken !

25 Mei 2008, 23:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 51