|
|
| Pagina 14 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
suppo schreef: Moet zeggen op meer dan 20 jaar dat ik naar de iendracht ga kijken nog nooit zoveel leeghoofden gezien heb als de laatste matchen. Als ge die bezig ziet dan denkt ge gewoon spontaan aan de beestentuin! Eigenlijk is het van de jaar elke match wel iets geweest. Vandaag was dat biersmijten,vlaggensmijten, spelers bespuwen, oerwoudgeluiden(ge kunt er zeker van zijn want Roel stond niet op het veld) en uiteindelijk een ordinaire vechtpartij. Proficiat u hebt ons de match snel laten vergeten! Ons seizoen zelf dan. Ik zal hierop wel veel kritiek krijgen wss maar voor mij gaf de ploegopstelling en taktiek van onze immer "motiverende" trainer een doorslaggevende rol. Elke week hetzelfde systeem, denk je nu echt dat de tegenstanders nooit scouten. Er zat nooit een verassing in ons elftal. Je mag nog 100 x tegen Wezet zo spelen, je gaat elke keer opnieuw onderuit. Dat is de rede dat we het wss in de eerste ronde van de competitie nog goed deden, we waren nieuw in de reeks. Na de winterstop hadden de meeste ploegen het al vlug door! Je kan je niet blijven wegsteken achter blessures. Ik had vandaag niet graag in de verdedeging gestaan, die mannen kwamen met 1 pas voor de keeper te staan. Als ge zo wil spelen dan hebt ge een heel snelle verdedeging nodig of een libero en we hebben geen van beide! Er was gewoon geen aansluiting tss de linies. Als we volgend jaar met +- dezelfde ploeg starten onder deze trainer dan geef ik het geen 3 maanden of er zal ingegrepen moeten worden! Dat is toch een seizoensanalyse die ik niet goed begrijp. Voor het seizoen is hier 50% van de supporters die gelukkig is met een rustig seizoen en 20% die vreest voor degradatievoetbal (twee groepen waar ik voor alle duidelijkheid voor het seizoen niet bij was), omwille van de toch maar "matige" transfers ten opzichte van "toppers" à là Oudenaarde, Couillet en al die anderen die hier toen werden genoemd. Uiteindelijk pakt ge, als pas gepromoveerde ploeg, onmiddellijk de eerste periode, doet ge tot anderhalve maand voor het seizoenseinde mee voor de titel, ontdekt ge met De Schutter, Spotbeen en Podevijn een aantal fantastische jonge talenten en speelt ge de halve finale van de eindronde en een ronduit schitterende bekercampagne, dit alles onder een zelden geziene blessurelast. Alles is zeker niet perfect gelopen dit seizoen. De trainer heeft ongetwijfeld, zoals iedereen, ook wel eens een aantal minder goeie beslissingen genomen. Ik vond, zoals velen, ook dat de blessurelast een heel mager excuus was voor een 1 op 9 tegen de laatste drie. Ik was ook graag gepromoveerd en in het voetbal moet ge uw kans grijpen op het moment dat ze zich voordoet. Af en toe moet ge echter ook eens tevreden durven zijn, hé jongens en het is toch wel op zijn minst een beetje voorbarig om te zeggen dat ge volgend seizoen na drie maanden uw trainer misschien aan de deur zult moeten zetten. Dat is om te beginnen nu niet zo een "gevaarlijke" voorspelling, hé. De derde maand van het seizoen is veruit de gevaarlijkste voor elke voetbaltrainer, de verwachtingen zijn hier altijd hooggespannen en de kritiek daaraan aangepast. Het is vandaag echter toch eerder eens het moment om te zeggen dat het niet slecht was dit seizoen in plaats van nog wat extra kritiek te leveren op de trainer. Hoe het volgend seizoen loopt, zal, zoals altijd, vooral afhangen van de spelersgroep waar je mee start. En inderdaad, dat was ik daarstraks ook nog vergeten: toch mooi afscheid van Verheyden en Troch. Merci, hé mannen. We zullen jullie missen en ik hoop dat het jullie goed gaat bij jullie nieuwe teams ... ![]() |
| 26 Mei 2008, 0:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Over de match: We wisten dat het moeilijk ging worden en dat is vandaag ook bevestigd. Als Dessaer die ene kans 10 minuten voor tijd binnen had getrapt, dan hadden de resterende 10 minuten wel is heel warm kunnen geweest zijn. Maar het is niet zo en ge kunt een verdediger die de voorlinie wordt ingestuurd dat ook niet verwijten op zo een moment. Maar het geloof was na da 2-0 weg en dat is zowel begrijpelijk als menselijk. Dat we vandaag verliezen ligt voor een deel aan ons een van de kansen in de eerste helft mocht er wel in, maar het is niet zo en dan weet je dat het moeilijk wordt. Maar het is voor een groot deel te wijten aan het "hecht" blok van Visé dat dan nog eens ruim de hulp kreeg van een incompetente scheidsrechter. De beenhouwers van Visé mochten niet alleen zware fouten maken naar hartelust ze mochten ook tijdrekken à volenté zonder dat er daarbij ook maar enige reactie kwam van de scheidsrechter laat staan een kaart. In de eerste helft hadden we trouwens tenminste 1 penalty kunnen krijgen. En de fout, die juist voor ons vak gebeurde, van de donkere back van wezet die er volop met een gestrekt been ingaat mocht ook wel rood zijn. Maar dan zo ostentatief wijzen naar zijn achterzak, als de desbetreffende speler komt klagen, om te tonen van ik kon rood trekken. Jah trekt ze dan of zwijgt. Het is natuurlijk niet alleen de fout van de scheidsrechter dat we verliezen, maar enkele fasen waren toch wel heel dubieus.
Nu kunnen we volop uitkijken naar volgend seizoen waar hopelijk de druk op de spelersgroep wat kan worden weggehouden al zal dit moeilijk zijn. Er moet inderdaad wat meer ervaring worden aangetrokken, maar die zal er ongetwijfeld komen (oa de transfer van Van Mieghem is in dat opzicht een goede zaak). Over de gebeurtenissen na de match: Heel deze situatie kon absoluut vermeden worden als de infantrie het niet zo nodig vond om zich te profileren. Als ge absoluut zo een profileringsdrang hebt ga dan bv. boksen, maar ga niet bij de politie "uw vriend". De stewards hadden alles onder controle (dat was zo en dat zeiden ze ook). Tot er ineens uit het niets een groot machtsvertoon aan te pas kwam. Talloze onschuldige supporters werden geraakt door de willekeur van de agenten. Waaronder kinderen en oudere mensen. Ik denk dat iedereen zijn kookpunt wel bereikt wanneer je dit ziet gebeuren bij jouw ouders of jouw kinderen of zelfs onschuldige kinderen in het algemeen. Het is dus ook niet aan ons om hier namen of beschrijvingen te geven van onze eigen supporters. En voor ik hier reactie op krijg: neen ik stond er niet tussen en ik ben geen hooligan. Ik was op weg naar mijn bus toen ik het allemaal zag gebeuren. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 26 Mei 2008, 1:20, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Mei 2008, 1:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Het optreden van de politie was schandalig vandaag. We staan daar in dat vak nog te applaudiseren en plots beginnen die daar traangas te spuiten. Op dat moment had ik langs onze kant nog geen problemen ofzo gezien. Wat ik wel zag was huilende kinderen, een hoestende Kamiel Sergeant, zelfs een aalsterse bob'er die de volle laag gekregen had, iedereen begon daar te hoesten. Dan raak je eindelijk buiten en staat het waterkanon je op te wachten. De politie heeft vandaag serieus uitgedaagd en zonder hun optreden was er niks gebeurd.
Ik wil de eventuele hooligans of uitdagers zeker niet goedklappen, maar ik kan me voorstellen dat ge als ouder serieus uit uw dak gaat als ze uwen kleinen peperspray in het gezicht spuiten. Als ik kinderen heb en er gebeurt zoiets, zou het kot ook te klein zijn. Van mij mogen ze hard optreden tegen hooligans, maar kinderen en andere onschuldigen moeten ze gerust laten. Bij degenen die uiteindelijk gevochten hebben, waren er ook veel bij die ik nog nooit op den Iendracht gezien heb. En voor alle duidelijkheid, ik was niet bij de vechters, wel bij degenen die serieus moeten hoesten heeft door de flikken hun onnodige show. |
| 26 Mei 2008, 1:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Het optreden van de politie was schandalig vandaag. We staan daar in dat vak nog te applaudiseren en plots beginnen die daar traangas te spuiten. Op dat moment had ik langs onze kant nog geen problemen ofzo gezien. Wat ik wel zag was huilende kinderen, een hoestende Kamiel Sergeant, zelfs een aalsterse bob'er die de volle laag gekregen had, iedereen begon daar te hoesten. Dan raak je eindelijk buiten en staat het waterkanon je op te wachten. De politie heeft vandaag serieus uitgedaagd en zonder hun optreden was er niks gebeurd. Ik wil de eventuele hooligans of uitdagers zeker niet goedklappen, maar ik kan me voorstellen dat ge als ouder serieus uit uw dak gaat als ze uwen kleinen peperspray in het gezicht spuiten. Als ik kinderen heb en er gebeurt zoiets, zou het kot ook te klein zijn. Van mij mogen ze hard optreden tegen hooligans, maar kinderen en andere onschuldigen moeten ze gerust laten. Bij degenen die uiteindelijk gevochten hebben, waren er ook veel bij die ik nog nooit op den Iendracht gezien heb. En voor alle duidelijkheid, ik was niet bij de vechters, wel bij degenen die serieus moeten hoesten heeft door de flikken hun onnodige show. Amen !! ![]() Bij mij tzelfde, match gedaan, triestig achter nen pain de saucisson willen gaan en ineens krijgde daar de volle laag traangas in u gezicht + dan nog es alle mensen die nog in de tribune stonden, nog ma te zwijgen over die klein gastjes seg.. die jonges hebben volgens mij ook hun goesting van de voetbal Kheb nix tegen de politie, ze doen ook maar hun job, maar na wat donderdag en vandaag is gebeurd mag er nekeer een mooi procesken opkomen... volgens mij mogen de flikken enkel pepperspray of traangas gebruiken in geval van nood... en ni wanneer er e paar jonge gasten op een hekken klimmen .. nog nooit zoiets meegemaakt _________________
|
| 26 Mei 2008, 2:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
De faat ligt in VIER kampen :
1. supporters van Visé die oitdoagend et ploin op kommen, OK die mannen zoin content, ze goan nor de final en ze emmen oeik et recht om da te vieren. mor da ze da tein doen op eir tribuun. Doar kommen we derect boi den twiejden schuldigen. 2. de stewards, ze stoan doar in da buffervak en zien van alles passeren zonder oeik mor iéne poeit oit te steken , terwoil da ge den iérsten teem op gién al te vrienjeloike manier onder a kloeiten kreeg as ge et riskeerde om mé a pinjt op den tribuun te goan. Nodien mocht iederién mé zoinen drank derop 3. de kloine groep da zich Iéndrachter noemt mor da just nor de voebaal komt om te rellen. Het zoin idd altoid dezelfste. Ik lees ier da ze op een hekke goan hangen zoin achter de tribuun, worrom ? Om te zien of da et zonneken doar oeik scheen ? Doet da nie hein. Das gién reden om deraf geslegen te werren ik weet da oeik wel, mor ge oogst wa da ge zaait. Worrom moeten die WC's oitgebroeken werren ? Woaren ze verstopt ? t'Was gisteren vér elken iéndrachter een herte noet om te kroaken, we woaren liever allemoal nor de final en nor twiejde gegoan, mor tes na zoe nie, moeje dorveer den oap in a loaten nor boeven kommen ? Doet gellek de miéste en zetj ontgoecheld mor lotj alles en iederién gerest. Toch nog efkes zeggen da er ier een poar seriees veralgemiénen, den OPC werd ier oepenlék oangevallen als hooligans, mannekes toch, etgeen da den Tom, Tingel, Roel en nog een poar anderen vér de club doen eet veel mé clubliefde te moaken en niks mé hooliganisme !! Echt tof vér die mensjen as ge ier moetj lezen da ze eir vlaggekes kennen steken woar da ze et peizen. Tein nog isj iet oever die kinjeren die oeik et slachtoffer gewerren zoin van da troangas, de miéste stonden doar gewoein te wachten om van den tribuun te kommen, mor kém oeik een oantal vaders gezien da mé eir gasten nor de rellen nortoe liepen ( om te goan helpen ?) in de plosj da ge moakt da ge doar wegzetj mé a gasten, as ge natierlék de kans etj. 4. De poliesje, gellek as altoid zitten der oeveraal kiekes tissen, gisteren oeik. Da ze doar no de match iérst boiten stonden opgesteljd es wel normoal hein. De stewards moeten binnen het stadion proberen de voilighoid van ieder te garanderen as ze zien da ze et nie oankennen moeten ze hulp van de poliesje inroepen. Die flikken stonden doar gisteren veeren die sporthalle om te vermoiden da ze doar boel ginken moaken. Weir aden et gelik om dicht tegen den oitgang te stoan dus woaren we no et iérbetoein van Troch en Verheyden rap boiten, we wouden iérst nog een pisken doen mor de wc's vloegen doar al deer de loecht. Ik vroag doar oan ne flik woar da men na nor't wc kosten goan en dienen antwoerde hiél vrienjeloik en beleefd da we nor de sporthalle mochten goan. Mén dochter ston doar binnen oan de wc te wachten toen da Tingel mé diene kleinen kwam binnengeloeipen en binnen in de wc stond der ne spotter zoine kop onder et woater oan"t aaven ( van de lavabo hein ) Ge zag zoe mén dochter eir gezicht veranderen, kwil ier weg zoi ze. We emmen boiten oan nen anderen flik gevroagd of da ge langs den anderen kant oeik op de ottostrade gerokt en diene mensj was oeik hiél vrienjeloik en legde in't gebroeken Nederlands de weg oit. Da woaren dus de goei. Mor der zaten der doar weer een poar tissen da zoe dom as loeid pepperspray rondspoeten zonder te zien nor wie. As ge Tom zoin verhoal ier leest, man toch ik zou der oeik nie kalm onder bloiven zelle tein !Op sportief vlak ; twas te verwachten hein. Die mannen speljden in ne zetel mé die 1-2 winsjt iere. Lord, en Verheyden kregen doar een schoein kans, we moesten zeker iéne penalty gat emmen en as ze doar ién goal kennen oithoalen, wast nog nie gedoan. Mor die goal viel oan den anderen kant en tein was de keirs oit. De commentaar op Spotbién es ridicuul, dienen neger was ne hiél goeien speler die em constant zat op te naaien, den Thomas es der nog redeloik kalm onder gebleven. En die twiejde goal van die mannen es nie allién deer Spotbién zelle, Seminck liep der doar oeik boi mor dienen van Visé liep in zoinen hof en mocht zoe mor nor de goal goan. Soit volgend sezoen beter, en minder pech mé de blessures. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Mei 2008, 6:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
en dan nog te zwijgen over bob van luik ze staan ik dat vak er word met van alles gesmeten de persoon naast diene bob smijt zijn aansteker en die grijpt zelf nog niet in
hij stonder zelfs me te lachen |
| 26 Mei 2008, 7:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
AlostanA schreef: Hoezeer ik ook ontgoocheld was, het heeft er nooit echt ingezeten vandaag... we waren gewoon niet sterk genoeg. Wat de rellen betreft.. zelden gezien en ik kom al heel lang... Soit, wat ik onthoud van dit seizoen; de sfeer op Wetteren, op Sint truiden, op Dender, de matchen tegen Woluwe, de ontdekking van Podevijn en Spotbeen, een paar serieus zatte avonden,... al bij al is mijn adoratie voor dn Iendracht er alleen groter op geworden. ![]() Mja, ik had een bizar gevoel tijdens de eerste twintig minuten, toen we er echt niet in slaagden ook maar twee passes na mekaar te geven. Coulibaly absoluut niet gezien bijvoorbeeld en meer dan terecht gewisseld. Maar naarmate de wedstrijd vorderde, groeide bij mij wel het geloof -> waarom? Omdat Wezet net hetzelfde deed wat wij al verschillende keren hebben meegemaakt dit seizoen: kansen creeëren maar het niet echt afmaken (hadden drie à vier kansen om de 3-0 te maken en dat waren dotten hoor). Daarnaast hebben wij in de eerste helft een open kans (Ewen die alleen in de zestien mag oprukken en de bal naast legt, mocht minstens tussen de palen geweest zijn), een scrimmage waarbij Lord over de bal trapt in de kleine back (MAAR waarbij de scheids penalty diende te fluiten omdat Ewen onderuit werd gehaald door de doelman voorafgaand aan die fase). De tegenstander leek me echter een pak scherper en die gele kaarten voor Wezet hebben ons misschien nog het meeste pijn gedaan. Iets na het halfuur vervangen die mannen twee van hun zwartjes die tot dan toe niks anders hadden gedaan dan schoppen, mekkeren en in de weg lopen van hun eigen ploegmakkers. Mogen bij hun vervanging beide rustig stappen naar de zijkant (3 minuten 32 heeft da geduurd da spelleke met een Bultynck die het nog grappig vond ook en die stipt na 45 minuten affloot) en een van de twee die er op kwam op dat moment, bleek voor mij de man van de match: Gunter Verjans. Recupereerde ballen, strooide de ene gemeten pass na de andere en wat een overzicht!! Hij was het die de bal knap over Spotbeen legde en zo de 1-0 inleidde... Tweede helft kon niet slechter beginnen hé. Wij spelen op buitenspel, maar die linksachter (!) loopt zelf de hele flank af en steekt de bal door naar zichzelf om hem dan prachtig in de kruising te droppen... Waarom dat niemand die gast neerlegd tegen de middenlijn? Dan was het helemaal over...voor een kwartier want na het missen van hun kansen op de drie-nul, kruipt de gehele ploeg van Wezet plots tegen hun eigen zestien (logische reactie), krijgt Ewen een ingeving door de bal van quasi tegen de middenlijn over de keeper in de kruising te lobben en raken die mannen ook nerveus... Gevolg: niet 1 maar nog 2 open kansen hé mensen: Eerste: bal die door Arnold knap in de loop van Dessaer wordt gekopt, die laatste alleen voor de keeper, maar ipv de bal te controleren (had de tijd) en door te lopen, trapt hij hem vanop de rand van de zestien, in de bots twee meter over doel. Laatste kans twee minuten voor tijd: Troch geeft een vrije trap slim en snel aan Aelbrecht, de hele Wezetse verdediging uit positie en Aelbrecht die moederziel alleen op de keeper kan afgaan maar hard voorlangs besluit. Vandaar dat de ontgoocheling over de twee matchen zo groot is bij mij. Ik heb nooit het gevoel gehad dat we het niet konden omkeren... en de matchen hingen echt af van details... Die domme tegengoals thuis die ons meteen met de rug tegen de muur plaatsen, een penalty binnenkant paal, een open kans net naast, een gele kaart die rood moest zijn, etc. Na de wedstrijd moet ik zeggen dat onze harde kern heel volwassen reageerde op de provocaties van de Wezetse supporters die een hele match lang aanstekers en stenen in ons vak mochten keilen zonder enige reactie. En die op het veld, echt tot tegen ons vak mochten komen... Daar heeft ons legioen echt een staaltje van volwassenheid tentoongespreid want ik denk niet dat onze spelers bij zo'n ontgoocheling ooit zo'n prachtig applaus hebben gekregen, waardoor de Wezetse aanstokers zelf verbijsterd stonden te kijken dat hun uitdagingen niet op reactie werden onthaald. Prachtig moment waar ik dan weer heel fier was Eendrachter te zijn... Passend eerbetoon ook voor Troch en Ewen, die het beide ook zichtbaar prachtig vonden... Dan is iedereen redelijk rustig via die smalle trechter weggegaan, tot ik van achter uit de weg moest vrijmaken voor mensen die met tranen in de ogen dienden geholpen te worden (dat wil dus zeggen dat er traangas is gegooid of pepperspray is gespoten vanuit het vak van Wezet of van in het neutrale vak, want die mensen konden van geen andere kant bestookt zijn geweest)... Wat er dan is gebeurd, weet ik niet (heb wel gezien dat er mensen achter de tribune stonden te kijken en dat er flink wat mensen van RAFC Luik bij waren die toegang hadden tot ons vak (???) maar het was wel duidelijk dat het niet rustig ging blijven omdat de politie in rodeostijl de straat kwam ingescheurd met politiewagens allerhande... Wij zijn met de wagen wel redelijk snel weggeraakt, en inderdaad hebben zelf nog een pak extra politiewagens horen en zien toesnellen naar de plaats van onheil... |
| 26 Mei 2008, 7:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Die mannen van RAFC Luik stonden in ons vak om ons te steunen, kém er een hiél match stoan mé klappen mé diene gast van Antwerpen da al hiél zoin leven nor FC Luik goat zien.
Visé en RAFC Luik kejje vergeloiken mé ons en Lieje ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Mei 2008, 8:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Dirk schreef: Die mannen van RAFC Luik stonden in ons vak om ons te steunen, kém er een hiél match stoan mé klappen mé diene gast van Antwerpen da al hiél zoin leven nor FC Luik goat zien. Visé en RAFC Luik kejje vergeloiken mé ons en Lieje ![]() er stond inderdaad één, sympathieke, gast aan onze kant die kwam kijken. In het andere vak stonden ze wel met een t-shirt RFC Liège champion en met een sjaal van Luik te zwaaien. Ik zie het nog niet gebeuren met een truitje van dender in Aalst. |
| 26 Mei 2008, 8:13 |
|
|
Fillou schreef: Dirk schreef: Die mannen van RAFC Luik stonden in ons vak om ons te steunen, kém er een hiél match stoan mé klappen mé diene gast van Antwerpen da al hiél zoin leven nor FC Luik goat zien. Visé en RAFC Luik kejje vergeloiken mé ons en Lieje ![]() er stond inderdaad één, sympathieke, gast aan onze kant die kwam kijken. In het andere vak stonden ze wel met een t-shirt RFC Liège champion en met een sjaal van Luik te zwaaien. Ik zie het nog niet gebeuren met een truitje van dender in Aalst. Doar bé ons stond er een companieken van ne man of voif en die wisten moi te vertellen da Visé en FC Luik echte rivoalen zoin. As ekik lieg liegt em hein. Mor soit doar lag et nie oan._________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Mei 2008, 8:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Afscheid van Troch en Ewen blijft mij vooral bij van gisteren... die jongens kregen tranen in hun ogen en 't was niet van het traangas waar we even later mee geconfronteerd werden...
![]() |
| 26 Mei 2008, 8:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Voor alle duidelijkheid, we moeten dus wel degelijk nog de troosting tegen Turnhout spelen, maar niet zoals sommigen beweren voor een ticket in tweede klasse. Deze wedstrijd heeft geen enkel belang meer. Ze zou blijkbaar doorgaan volgende vrijdagavond en in ons stadion.
|
| 26 Mei 2008, 8:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dirk schreef: Doar bé ons stond er een companieken van ne man of voif en die wisten moi te vertellen da Visé en FC Luik echte rivoalen zoin. As ekik lieg liegt em hein. Mor soit doar lag et nie oan.Neen absoluut niet, maar ge moet er maar een paar hebben die "die rivaliteit" willen concretiseren, zich in uw vak begeven en het vuur aanstoken naar de tegenstander toe... Moet in het algemeen niet echt weten van supporters van andere clubs die in zo'n geladen wedstrijd naar een matchke komen zien, zonder dat ze er zelf betrokken partij in zijn, zelf wel aangeven dat er serieus wat rivaliteit bestaat met de tegenstander en dan plaatsnemen in het vak van de uitsupporters... Pas op, ik insinueer niks en zeg zeker niet dat die mannen er gisteren bij betrokken waren hé, maar het is toch maar een raar gegeven... |
| 26 Mei 2008, 9:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
ajaxboy schreef: en dan nog te zwijgen over bob van luik ze staan ik dat vak er word met van alles gesmeten de persoon naast diene bob smijt zijn aansteker en die grijpt zelf nog niet in hij stonder zelfs me te lachen ******************* Desgevallend, er kan maar énen gek genoeg zijn. In het andere geval, heb ik het zeer onprettige vermoeden dat je alleen post over ambras en daar toevallig altijd bij betrokken bent. Ik denk dat zo'n mensen de club een dienst bewijzen door weg te blijven. *********************** Echt waar, niet goed te keuren ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Mei 2008, 9:09 |
|
|
Vaste Waarde
Nu de ontgoocheling weg is, moeten we toch toegeven dat we een mooi seizoen achter de rug hebben. Eerste periode gevierd, eindronde gehaald met zalige zege te Woluwe ...
Zonder de vele blessures hadden we zeer waarschijnlijk nu in 2de gestaan maar niet getreurd, met deze kern (zonder troch en ewen) en daarbij Boussoufa, Van Mieghem en Franck moeten we volgend jaar zeker naar 2de kunnen gaan ! Nog 1 ding over gisteren na de wedstrijd ... Als je ziet hoeveel mensen (kinderen - vrouwen - ...) bestookt zijn met traangas en pepperspray dan kan je alleen maar spreken van een grote schande. Had mijne Koben er ook tussen gelopen en ervan gehad, dan had ik waarschijnlijk ook wel de flikken zwaar te lijf gegaan. Ik kan de reactie van onze supporters wel begrijpen MAAR wat ik wel erg vind, is het feit dat de rellen zo enorm uit de hand zijn gelopen en vooral, dat er zoveel mensen tussen zaten die eigenlijk niets met Aalst te maken hebben. Diegenen van ons, die wel de grenzen hebben overschreden, wil ik nu vragen om eens goed na te denken ... Dit voorval zal onze club opnieuw duizenden euro's kosten ! Blijf in het vervolg gewoon thuis ! Wat het OPC betreft ... ik vind het onterecht om die mensen nu vanalles te verwijten. Er zullen wel mensen van OPC tussen gezeten hebben, net zoals er ook van B&W en alle andere supportersclubs tussen liepen ! Wij zullen tegen diegenen van ons die zich hebben misdragen optreden en die dienen volgend seizoen niet meer mee te gaan met onze bussen. OPC ... Bij deze een dikke proficiat voor de geleverde inspaningen om de sfeer in ons stadion terug te brengen. Ik hoop dat jullie komend seizoen van elke thuiswedstrijd opnieuw een sportieve hel kunnen maken voor de bezoekers. Tot slot ... vrijdag spelen we om 20u nog een wedstrijd tegen Turnhout thuis. Vanaf 19u kan u in het restaurant terecht voor onze streekbieravond. Na afloop van de wedstrijd (vanaf 22u) zijn er ook een aantal optredens voorzien en kan iedereen uitgebreid afscheid nemen van de spelers. Koen |
| 26 Mei 2008, 9:16 |
|
| Pagina 14 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 51 Volgende |