|
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Evaluatie Seizoen 2007-2008
Graag had ik eens geweten wat de meesten hier vonden van het afgelopen seizoen en wat de verwachtingen zijn naar het komende seizoen. Welke zaken moeten er drastisch veranderen en welke zaken juist niet?
Voor mij lag naast de blessurelast het probleem bij het feit dat we altijd veel te veel medelijden gehad hebben met de tegenstander en het steeds zo fair mogelijk probeerden te spelen. Een 'tactiek' waar vuile en betonploegskes steeds van profiteerde om ons op een onfortuinlijke manier te pakken. We missen 1 of 2 Oost-Europese spelers die er voorraan eens lekker vuil hard tegenaan kunnen gaan. Je risico op schorsingen loopt dan mss wel op maar die tactiek moet je dan uiteraard enkel toepassen tegen betonploegskes. |
| 26 Mei 2008, 8:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bericht Re: Evaluatie Seizoen 2007-2008
Zienaa schreef: Graag had ik eens geweten wat de meesten hier vonden van het afgelopen seizoen en wat de verwachtingen zijn naar het komende seizoen. Welke zaken moeten er drastisch veranderen en welke zaken juist niet? Voor mij lag naast de blessurelast het probleem bij het feit dat we altijd veel te veel medelijden gehad hebben met de tegenstander en het steeds zo fair mogelijk probeerden te spelen. Een 'tactiek' waar vuile en betonploegskes steeds van profiteerde om ons op een onfortuinlijke manier te pakken. We missen 1 of 2 Oost-Europese spelers die er voorraan eens lekker vuil hard tegenaan kunnen gaan. Je risico op schorsingen loopt dan mss wel op maar die tactiek moet je dan uiteraard enkel toepassen tegen betonploegskes. Worrom Oost-Europees ? Ne goeien Bosniër dat den oerlog meegemokt eet ? Ne Serviër dat er al een poar kapot gemokt eet ? Aden we tees sezoen zekkene pech nie gat mé blessures, we stonden tien punjten veroit, nen briédere kern es alles wa da we noeideg adden. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Mei 2008, 8:21 |
|
|
Veel supporters zijn verontwaardigd na wat gisteren gebeurd is en zeggen van die mannen op te pakken en het moet gedaan zijn enz enz enz. Volgend jaar is het van tzelfde weer hoor mannen... We zijn een club die niet thuishoort in zulk een lage reeks met zoveel supporters. Zoals bij elke club zitten er heethoofden bij de aanhang. Maar ons probleem is dat wij in derde vaak in stadionnekes terecht komen waar de infrastructuur niet voorzien is op risico-matchen. Hebt ge gisteren gezien hoe gemakkelijk die omheining het begaf? Met een soepel betafence-omheiningske gaat ge genenen tegenhouden zulle. Waarom denkt ge dat ze daarop gingen hangen? In het vak zelf was de omheining goed en daar is ook genenen over of door geraakt toen ze kwamen uitdagen, omdat het geen zin had!
En dan vorige week donderdag thuis: ons supporters die moeten passeren aan het bezoekend vak om buiten te gaan. Er zijn er altijd die zich laten provoceren da kunt ge niet tegenhouden. Zorg gewoon dat supporters degelijk worden gescheiden (zoals bv op Woluwe) en dan gebeurt er niks. |
| 26 Mei 2008, 10:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Toiter schreef: Zorg gewoon dat supporters degelijk worden gescheiden (zoals bv op Woluwe) en dan gebeurt er niks. De supporters gescheiden houden, is ook aan ons stadion een groot probleem hoor. |
| 26 Mei 2008, 10:37 |
|
|
Bartos schreef: Toiter schreef: Zorg gewoon dat supporters degelijk worden gescheiden (zoals bv op Woluwe) en dan gebeurt er niks. De supporters gescheiden houden, is ook aan ons stadion een groot probleem hoor. laat ons dan elke match alover het plein gaan zoals ze soms doen |
| 26 Mei 2008, 10:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vond het een geslaagd seizoen. Voor het seizoen had ik gehoopt op top 5 en eventueel eindronde. Promotie had ik niet verwacht.
Na onze goeie start en de eerste periode ging de hoop op promotie natuurlijk groeien. Maar blessures hebben ons genekt. Als we minder blessures hadden, ben ik ervan overtuigd dat we los kampioen waren. Als ge ziet hoe weinig punten de kampioen in onze reeks heeft, waren wij met minder pech los kampioen. Volgend jaar hoop ik natuurlijk op de titel . |
| 26 Mei 2008, 10:52 |
|
|
Junior
een geslaagd seizoen maar door een grote blessurelast het uitzicht op de titel verloren!
vergeet ook niet onze bekercampagne! met de wedstrijd in Sint truiden als hoogtepunt. Voor de rest: een zeer geslaagd jaar voor onze sfeergroep OPC! enkele mooie sfeeracties en veel kippenvleesmomenten zorgden ook voor een positieve evaluatie van het seizoen. en in deze eindronde hebben we ook gezien dat aalst weer leeft! veel volk, veel sfeer, Aalst op zen best. |
| 26 Mei 2008, 11:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Sportieve hoogtepunten ;
- Een sterke eerste periode waar bij we de periodetitel pakken - Een ongeloofelijke bekercampagne met als hoogtepunt STVV-Aalst - De doorbraak van jonge kerels als Spotbeen, De Schutter, Podevijn - Een mooie eerste ronde van de eindronde Sportieve minpunten ; - Het uitvallen van sterkhouders als Troch, Arnold, Aelbrecht, ... - Een enorme dip die we kenden iets na halfweg het seizoen - Het verspelen van de titel - De uitschakeling in de eindronde Extrasportieve hoogtepunten ; - De voortzetting van de heropleving van Eendracht Aalst als club - De enorme toeschouwersaantallen zowel thuis als uit - De doorbraak van de sfeergroepering OPC Extrasportieve minpunten ; - De boetes die we opliepen door het gooien van projectielen uit de tribune - De ongeloofelijk belachelijk aanklacht wegens racisme - Enkele rellen Balans ; Voor het seizoen was de titel een optie maar geen must, we waren er niet ver van en mits minder blessures hadden we hem misschien wel beet. Naar volgend seizoen toe blijft de doelstelling ongeveer hetzelfde denk ik al zal men ons wel weer bij de grote kanshebbers rekenen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Mei 2008, 12:02 |
|
|
forumlegende
Toiter schreef: Bartos schreef: Toiter schreef: Zorg gewoon dat supporters degelijk worden gescheiden (zoals bv op Woluwe) en dan gebeurt er niks. De supporters gescheiden houden, is ook aan ons stadion een groot probleem hoor. laat ons dan elke match alover het plein gaan zoals ze soms doen Yoo, over 't plein goon is ook ni altijd de beste oplossing is helaas gebleken tegen racing mechelen. Zou het niet mogelijk zijn om het stadion te verlaten via de staantribune achter de goal? Die verbindt de overdekte staantribune met de Bredestroot en is afgezet met Reclamepanelen zoda ge 't veld ni op kentj. Tevens moet ge me een paar duizend man de grasmat tein ni japot lopen of a voil maken as 't geregend eet? Wel moeten ze de supporters van de stoontribune die richting Ouden Derdermondsesteenweg, Zwavelbaan,... moeten, langs de normale uitgang laten boiten goon. Die gasten moeten ni passeren tein langs de bezoekers dus oeik geen gevaar peis ik. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Mei 2008, 12:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Diene doorgang die ge wss bedoelt achter de goal is te smal en te gevaarlijk om daar ne gansen hoop volk door te sturen. Een echt goeie oplossing is moeilijk te vinden door de ligging en bouw vh stadion.
ik denk dat bij risicomatchen meestal gekozen zal worden om over tplein te gaan. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Mei 2008, 12:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Casual1919 schreef: Sportieve hoogtepunten ; - Een sterke eerste periode waar bij we de periodetitel pakken - Een ongeloofelijke bekercampagne met als hoogtepunt STVV-Aalst - De doorbraak van jonge kerels als Spotbeen, De Schutter, Podevijn - Een mooie eerste ronde van de eindronde Sportieve minpunten ; - Het uitvallen van sterkhouders als Troch, Arnold, Aelbrecht, ... - Een enorme dip die we kenden iets na halfweg het seizoen - Het verspelen van de titel - De uitschakeling in de eindronde Extrasportieve hoogtepunten ; - De voortzetting van de heropleving van Eendracht Aalst als club - De enorme toeschouwersaantallen zowel thuis als uit - De doorbraak van de sfeergroepering OPC Extrasportieve minpunten ; - De boetes die we opliepen door het gooien van projectielen uit de tribune - De ongeloofelijk belachelijk aanklacht wegens racisme - Enkele rellen Balans ; Voor het seizoen was de titel een optie maar geen must, we waren er niet ver van en mits minder blessures hadden we hem misschien wel beet. Naar volgend seizoen toe blijft de doelstelling ongeveer hetzelfde denk ik al zal men ons wel weer bij de grote kanshebbers rekenen. Akkoord maar vind wel dat het volgend seizoen van moetens is om te promoveren. Plus dan zijn we direct af van die 'rellen' want tegen Lierse, Antwerp etc zullen ze niet open kunnen gaan. |
| 26 Mei 2008, 13:20 |
|
|
Freak
Casual1919 schreef: Sportieve hoogtepunten ; - Een sterke eerste periode waar bij we de periodetitel pakken - Een ongeloofelijke bekercampagne met als hoogtepunt STVV-Aalst - De doorbraak van jonge kerels als Spotbeen, De Schutter, Podevijn - Een mooie eerste ronde van de eindronde Sportieve minpunten ; - Het uitvallen van sterkhouders als Troch, Arnold, Aelbrecht, ... - Een enorme dip die we kenden iets na halfweg het seizoen - Het verspelen van de titel - De uitschakeling in de eindronde Extrasportieve hoogtepunten ; - De voortzetting van de heropleving van Eendracht Aalst als club - De enorme toeschouwersaantallen zowel thuis als uit - De doorbraak van de sfeergroepering OPC Extrasportieve minpunten ; - De boetes die we opliepen door het gooien van projectielen uit de tribune - De ongeloofelijk belachelijk aanklacht wegens racisme - Enkele rellen Balans ; Voor het seizoen was de titel een optie maar geen must, we waren er niet ver van en mits minder blessures hadden we hem misschien wel beet. Naar volgend seizoen toe blijft de doelstelling ongeveer hetzelfde denk ik al zal men ons wel weer bij de grote kanshebbers rekenen. hele goeie analyse! |
| 26 Mei 2008, 18:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik vind dat we kunnen terugblikken op een mooi en degelijk seizoen. We haalden een periodetitel, speelden een schitterende bekercampagne en speelden de halve finale van de eindronde. Door blessurelast speelden we spijtig genoeg niet tot de laatste speeldagen mee voor de titel. Ik heb me dit seizoen heel erg geamuseerd
![]() |
| 26 Mei 2008, 19:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ons seizoen was al bij al vrij positief. Eerst is er de geslaagde bekercampagne en als nieuwkomer meteen meespelen voor promotie is ook nie mis. Mits wat minder geblesseerden hadden we waarschijnlijk langer meegestreden voor de titel, of het ook effectief zo zou geweest zijn zullen we nooit weten.
Naar volgend seizoen toe moeten ze misschien toch eens nadenken over een ander spelconcept want ik vind dat er helemaal geen verrassing meer in ons spel zat, het was zo voorspelbaar allemaal. En dan is de titel ongetwijfeld meer een must dan nu... |
| 26 Mei 2008, 20:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Vorig jaar kampioen. Dit jaar was de doelstelling bovenin meedoen voor de titel. Dat hebben we heel lang gedaan, en uiteindelijk in de eindronde tot in de halve finale.
Daarbovenop een prachtig parcours in de beker afgelegd. En dat allemaal met onvoorstelbaar veel tegenslagen (blessures, scheidsrechters, ...) Je moet van een geslaagd seizoen spreken, al doet het natuurlijk ook pijn als je er zo dichtbij bent, en het niet lukt. Volgend jaar proberen we opnieuw. |
| 26 Mei 2008, 20:25 |
|
| Pagina 1 van 2 |
[ 17 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 Volgende |