|
|
| Pagina 16 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ik heb gewoon niet willen gaan met zoon van 10 jaar ... noem het voorzienigheid of zo, maar na donderdag kon je al verwachten dat ons ginder een warm onthaal te wachten stond en dat het ging escaleren (door beide partijen) ... achteraf beklaag ik het me helemaal niet, maar t is wel spijtig dat de gewone doorsnee supporter op deze manier weggejaagd wordt van zijn eigen club ...
|
| 26 Mei 2008, 11:54 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Timoilsjt schreef: Beste Nolah, Dat je kunnen ontsnappen bent aan het traangas in de thoismatch tegen Visé, is gralyk goed voor u en bewijst dat het toen mogelijk was. Echter, ik stond op Visé nog in de overdekte staantribune na de match, de ontgoocheling van de uitschakeling te verbijten toen in bevangen werd door het traangas/pepperspray dat in de tribune werd gespoten door een agent. Ontsnappen was deze keer NIET mogelijk. Het feit dat kleine kinderen en tevens oudere mensen met tranen in de ogen van de tribune moeten geloodsd worden is erg. De politie heeft binnen in het stadion overgereageerd tegen de aalst supporters. Het spuiten van traangas in een menigte die slechts een smalle uitgang heeft om weg te geraken, kan lijden tot grote paniek met alle gevolgen vandien. Ik ben genen hooligan, en stond daar niet om te vechten of uit te dagen, maar de politie heeft in mijn ogen - letterlijk en figuurlijk - de situtie op een foutieve wijze aangepakt. 't Is spoitig da 't is moeten gebeuren want dit gaat onze club veel geld kosten, en als 't tegen zit nog een paar matchen met gesloten deuren erboven op. Enfin, 't siezoen is voorbij mor noste seizoen schreeuwen we den iendracht nor de kampioenstitel! ![]() oke, ik geef toe dat ik niet moet veralgemenen en dat er soms idd onschuldigen tussen zitten en hiervoor mijn excuses. Op Visé zelfs kinderen en dat hoort helemaal niet! Niettemin moeten diegenen die deze reacties uitlokken bij de politie (wat hen ook het recht niet geeft om zo hard te reageren) eens voor zichzelf bedenken wat ze er nu eigenlijk mee bereikt hebben . |
| 26 Mei 2008, 11:57 |
|
|
en voor den Iendracht zelf, vrijdag nog een schoon afscheidsmatch , mss vollen ambiance???
En volgend seizoen hoop ik terug op mooie voetbal , veel supporters en natuurlijk kampioenschap he!!! |
| 26 Mei 2008, 12:00 |
|
|
forumlegende
Nolah schreef: Timoilsjt schreef: Beste Nolah, Dat je kunnen ontsnappen bent aan het traangas in de thoismatch tegen Visé, is gralyk goed voor u en bewijst dat het toen mogelijk was. Echter, ik stond op Visé nog in de overdekte staantribune na de match, de ontgoocheling van de uitschakeling te verbijten toen in bevangen werd door het traangas/pepperspray dat in de tribune werd gespoten door een agent. Ontsnappen was deze keer NIET mogelijk. Het feit dat kleine kinderen en tevens oudere mensen met tranen in de ogen van de tribune moeten geloodsd worden is erg. De politie heeft binnen in het stadion overgereageerd tegen de aalst supporters. Het spuiten van traangas in een menigte die slechts een smalle uitgang heeft om weg te geraken, kan lijden tot grote paniek met alle gevolgen vandien. Ik ben genen hooligan, en stond daar niet om te vechten of uit te dagen, maar de politie heeft in mijn ogen - letterlijk en figuurlijk - de situtie op een foutieve wijze aangepakt. 't Is spoitig da 't is moeten gebeuren want dit gaat onze club veel geld kosten, en als 't tegen zit nog een paar matchen met gesloten deuren erboven op. Enfin, 't siezoen is voorbij mor noste seizoen schreeuwen we den iendracht nor de kampioenstitel! ![]() oke, ik geef toe dat ik niet moet veralgemenen en dat er soms idd onschuldigen tussen zitten en hiervoor mijn excuses. Op Visé zelfs kinderen en dat hoort helemaal niet! Niettemin moeten diegenen die deze reacties uitlokken bij de politie (wat hen ook het recht niet geeft om zo hard te reageren) eens voor zichzelf bedenken wat ze er nu eigenlijk mee bereikt hebben . Yep, door eje groeit geloik in. Wat ik trouwens het meest zal onthouden van deze match is Thomas Troch die met tranen in de ogen en hand op het hart de supporters bedankt. Een prachtig en verdiend eerbetoon aan Troch en Verheyden! _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 26 Mei 2008, 12:31 |
|
|
Reserve
Iendracht02 schreef: suppo schreef: Moet zeggen op meer dan 20 jaar dat ik naar de iendracht ga kijken nog nooit zoveel leeghoofden gezien heb als de laatste matchen. Als ge die bezig ziet dan denkt ge gewoon spontaan aan de beestentuin! Eigenlijk is het van de jaar elke match wel iets geweest. Vandaag was dat biersmijten,vlaggensmijten, spelers bespuwen, oerwoudgeluiden(ge kunt er zeker van zijn want Roel stond niet op het veld) en uiteindelijk een ordinaire vechtpartij. Proficiat u hebt ons de match snel laten vergeten! Ons seizoen zelf dan. Ik zal hierop wel veel kritiek krijgen wss maar voor mij gaf de ploegopstelling en taktiek van onze immer "motiverende" trainer een doorslaggevende rol. Elke week hetzelfde systeem, denk je nu echt dat de tegenstanders nooit scouten. Er zat nooit een verassing in ons elftal. Je mag nog 100 x tegen Wezet zo spelen, je gaat elke keer opnieuw onderuit. Dat is de rede dat we het wss in de eerste ronde van de competitie nog goed deden, we waren nieuw in de reeks. Na de winterstop hadden de meeste ploegen het al vlug door! Je kan je niet blijven wegsteken achter blessures. Ik had vandaag niet graag in de verdedeging gestaan, die mannen kwamen met 1 pas voor de keeper te staan. Als ge zo wil spelen dan hebt ge een heel snelle verdedeging nodig of een libero en we hebben geen van beide! Er was gewoon geen aansluiting tss de linies. Als we volgend jaar met +- dezelfde ploeg starten onder deze trainer dan geef ik het geen 3 maanden of er zal ingegrepen moeten worden! Dat is toch een seizoensanalyse die ik niet goed begrijp. Voor het seizoen is hier 50% van de supporters die gelukkig is met een rustig seizoen en 20% die vreest voor degradatievoetbal (twee groepen waar ik voor alle duidelijkheid voor het seizoen niet bij was), omwille van de toch maar "matige" transfers ten opzichte van "toppers" à là Oudenaarde, Couillet en al die anderen die hier toen werden genoemd. Uiteindelijk pakt ge, als pas gepromoveerde ploeg, onmiddellijk de eerste periode, doet ge tot anderhalve maand voor het seizoenseinde mee voor de titel, ontdekt ge met De Schutter, Spotbeen en Podevijn een aantal fantastische jonge talenten en speelt ge de halve finale van de eindronde en een ronduit schitterende bekercampagne, dit alles onder een zelden geziene blessurelast. Alles is zeker niet perfect gelopen dit seizoen. De trainer heeft ongetwijfeld, zoals iedereen, ook wel eens een aantal minder goeie beslissingen genomen. Ik vond, zoals velen, ook dat de blessurelast een heel mager excuus was voor een 1 op 9 tegen de laatste drie. Ik was ook graag gepromoveerd en in het voetbal moet ge uw kans grijpen op het moment dat ze zich voordoet. Af en toe moet ge echter ook eens tevreden durven zijn, hé jongens en het is toch wel op zijn minst een beetje voorbarig om te zeggen dat ge volgend seizoen na drie maanden uw trainer misschien aan de deur zult moeten zetten. Dat is om te beginnen nu niet zo een "gevaarlijke" voorspelling, hé. De derde maand van het seizoen is veruit de gevaarlijkste voor elke voetbaltrainer, de verwachtingen zijn hier altijd hooggespannen en de kritiek daaraan aangepast. Het is vandaag echter toch eerder eens het moment om te zeggen dat het niet slecht was dit seizoen in plaats van nog wat extra kritiek te leveren op de trainer. Hoe het volgend seizoen loopt, zal, zoals altijd, vooral afhangen van de spelersgroep waar je mee start. En inderdaad, dat was ik daarstraks ook nog vergeten: toch mooi afscheid van Verheyden en Troch. Merci, hé mannen. We zullen jullie missen en ik hoop dat het jullie goed gaat bij jullie nieuwe teams ... ![]() Wat de trainer betreft dat is mijn mening. Ik had van in het begin deze trainer al niet gekozen. Ondertussen zijn er al heel wat mensen die hem niet echt goed vinden. In deze ploeg zat veel meer dan er uitgehaald is. Je gaat niet elk jaar deze kansen krijgen om te promoveren. Ik veronderstel dat hij nog een contract heeft en blijft. Einde discussie! |
| 26 Mei 2008, 13:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Er werd trouwens door Visé-supporters een kassei naar een auto van Aalst-supporters gegooid. Gevolg: gebroken achterruit
|
| 26 Mei 2008, 14:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik zie in de krant dat dienen Oluoch gisteren in de basis stond bij Visé. Maar was dienen niet geschorst? Had dienen geen geel gehad tegen mechelen en in de heenmatch tegen ons? K heb zitten zoeken op de site van mechelen enzo maar in het verslag staan de gele kaarten niet?
|
| 26 Mei 2008, 14:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Graag wil ik hier ook iets zeggen na bepaalde uitlatingen aan het adres van OPC.
OPC bestaat uit 5 bestuursleden. Wat de gewone leden buiten een stadion allemaal verrichten heeft helemaal niets te maken met dat waarvoor OPC staat. Laat dit alstublieft duidelijk zijn. OPC staat voor sfeer in het stadion, niet afbraakwerken buiten het stadion. Alleszins wij doen verder volgend seizoen en ik hoop dat wij weer massaal op jullie steun kunnen rekenen. |
| 26 Mei 2008, 14:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Ik zie in de krant dat dienen Oluoch gisteren in de basis stond bij Visé. Maar was dienen niet geschorst? Had dienen geen geel gehad tegen mechelen en in de heenmatch tegen ons? K heb zitten zoeken op de site van mechelen enzo maar in het verslag staan de gele kaarten niet? Dat dacht ik ook, maar blijkbaar zal dat dan toch niet kloppen. |
| 26 Mei 2008, 14:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Zijn er geschorsten bij die mannen ??? Oluoch en Verlaine waren de enigen die moesten opletten. Ik weet wel niet wie er bij hen geel gehad heeft gisteren. Bartg schreef: Gele kaarten: Verlaine, Vandenbroeck, Oluoch (bij Visé)... Als deze beide quotes kloppen, was Oluoch gisteren geschorst en toch deed hij mee. |
| 26 Mei 2008, 14:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Zijn er geschorsten bij die mannen ??? Oluoch en Verlaine waren de enigen die moesten opletten. Ik weet wel niet wie er bij hen geel gehad heeft gisteren. Bartg schreef: Gele kaarten: Verlaine, Vandenbroeck, Oluoch (bij Visé)... Als deze beide quotes kloppen, was Oluoch gisteren geschorst en toch deed hij mee. Ik ga ervanuit dat hij in één van die beide wedstrijden dan wel geen geel zal gepakt hebben. |
| 26 Mei 2008, 14:39 |
|
|
Bartos schreef: Smetje schreef: Ik zie in de krant dat dienen Oluoch gisteren in de basis stond bij Visé. Maar was dienen niet geschorst? Had dienen geen geel gehad tegen mechelen en in de heenmatch tegen ons? K heb zitten zoeken op de site van mechelen enzo maar in het verslag staan de gele kaarten niet? Dat dacht ik ook, maar blijkbaar zal dat dan toch niet kloppen. Kunnen we dat nergens juist nakijken? Of degenen die Geert goed kennen, kunnen het misschien eens melden. Dan kan hij het uitpluizen. |
| 26 Mei 2008, 14:40 |
|
|
hangen hier nog gevolgen aan vast als het effectief zo is?
|
| 26 Mei 2008, 14:40 |
|
|
Bartos schreef: Smetje schreef: Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Zijn er geschorsten bij die mannen ??? Oluoch en Verlaine waren de enigen die moesten opletten. Ik weet wel niet wie er bij hen geel gehad heeft gisteren. Bartg schreef: Gele kaarten: Verlaine, Vandenbroeck, Oluoch (bij Visé)... Als deze beide quotes kloppen, was Oluoch gisteren geschorst en toch deed hij mee. Ik ga ervanuit dat hij in één van die beide wedstrijden dan wel geen geel zal gepakt hebben. Ik ben er vrij zeker van dat hij op Aalst geel gekregen heeft. |
| 26 Mei 2008, 14:41 |
|
|
Nolah schreef: hangen hier nog gevolgen aan vast als het effectief zo is? Dat zou 0-5 voor ons zijn |
| 26 Mei 2008, 14:41 |
|
| Pagina 16 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 51 Volgende |