|
|
| Pagina 18 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Geert en Mark Schots liepen na de match toch tussen het volk net na de opstootjes.
Schots zijn zoontje had trouwens ook peperspray in de ogen gekregen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Mei 2008, 17:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Als jullie ook nog een stukje riooljournalistiek wensen... Kijk ff naar de nabeschouwing van dienen Kusters...dat kan je zelf niet meer subjectief noemen... Ik hoop dat Namen die mannen ff op hun plaats zet...
Ik snap ook de reacties van Marc Wuyts niet. Hij start een zin met te zeggen dat zijn zwartjes de wedstrijd niet zouden uitgespeeld hebben en verwijst daarna naar de zwak leidende ref die IN HUN NADEEL floot... Ge moet het verdorie maar durven... Die tackles op Verheyden waren donkerrood en wij hebben verdorie voor twee denkbeeldige fouten ook meteen geel (Troch en Spotbeen)... Dat is pas een triste mentalité... Ze mogen van geluk spreken dat ze maar één geschorste hebben tegen Namen... De ploegen uit tweede zullen het niet graag horen, maar ik hoop dat Namen erin blijft... En volgend jaar een rematch voor ons tegen die losers... |
| 26 Mei 2008, 17:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Toiter schreef: the_red_ant69 schreef: Kan je als bestuur van een club in feite toeschouwers weigeren? en hoe wil je dat praktisch doen? wie gaat dat bepalen wie ambraszoeker is en wie niet? da gaat pas problemen geven Die aalde der gemakkelijk uit ze d'ambraszoekers. |
| 26 Mei 2008, 17:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
wheel's armée schreef: ajaxboy schreef: en dan nog te zwijgen over bob van luik ze staan ik dat vak er word met van alles gesmeten de persoon naast diene bob smijt zijn aansteker en die grijpt zelf nog niet in hij stonder zelfs me te lachen 23 posts en nen avator van Ajax in uw profiel. Ben jij Steve misschien? Desgevallend, er kan maar énen gek genoeg zijn. In het andere geval, heb ik het zeer onprettige vermoeden dat je alleen post over ambras en daar toevallig altijd bij betrokken bent. Ik denk dat zo'n mensen de club een dienst bewijzen door weg te blijven. Probeer misschien een animatorcursus ter ontwenning. Er zijn er bij wie het niet gewerkt heeft Echt waar, niet goed te keuren ![]() dus omdat ik voor ajax ben ben ik ne relschopper en nee ik ben niet steve en daar bij ik woon al 15 jaar in antwerpen en ik kom bijna alle wetstrijden kijken thuis als uit dank u en af en toe ga ik naar ajax |
| 26 Mei 2008, 17:28 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Aalst heeft alles geprobeerd maar helaas, volgend jaar beter en gewoon kampioen.
Merci aan Troch en Verheyden, de tranen waren duidelijk, een hart voor Aalst. Merci aan seizoensrevelaties Podevijn en Spotbeen, die er gisteren beiden compleet doorzaten. Merci aan alle spelers en bestuurders voor een prachtig seizoen. Merci aan OPC voor de geweldige sfeer bij elke match Merci aan alle supps die het goed meenden, onze club heeft jullie nodig Merci aan iedereen die ik mocht vergeten zijn. Zondag nog een matchke als seizoenseinde en dan op naar volgend seizoen, mijn geld voor mijn abonnement ligt al opzij @Casual1919: Klacht indienen tegen de flikken? Zeg het maar, mijn steun hebt ge. @malder: Als ge uzelf associeert met ambrasmakers dan zijt ge verkeerd bezig, ik kom (nog maar) 15 jaar naar den iendracht kijken en zal dat blijven doen, of daar nu kiekens tussen zitten die met wc-potten smijten of niet (al begrijp ik hun reactie misschien toch een heel klein beetje) Laatst gewijzigd door zotvawies op 26 Mei 2008, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Mei 2008, 17:31 |
|
|
Vaste Waarde |
een diene vuurpijl dat tussen ons te recht kwam, ook allemaal normaal
van af dan ben ik ook neke zot geworden kben benieuwd wie weer de schuld zal krijgen _________________
|
| 26 Mei 2008, 17:37 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Jeroen schreef: malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht [b]is misschien wel een supporter kwijt[/b]. Na deze commentaar van u (gisteren) hoop ik alvast uit de grond van mijn hart dat we één supporter kwijt zijn ! op zo een eenzijdig gebrabbel ken ik maar één antwoord (ik ben op malder bezig hé, niet op Jeroen........) |
| 26 Mei 2008, 18:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
CeltiC1919 schreef: Jeroen schreef: malder schreef: Over twee wedstrijden gezien is de uitschakeling misschien toch terecht. We hebben tegen dit stug Visé nooit de goede opening gevonden en de weinige kansen lieten we liggen. Arnold werd ook zeer goed in de tang gehouden door de nummer drie van Visé. Het kleine beetje hoop na de 2-1 was maar een pleister op een diepe wonde. Die wonde werd veel en veel groter na de match en ik schaam me enorm diep fan te zijn van Eendracht Aalst. Ik besluit, naief als ik ben, om nog eens naar het toilet te gaan: een dertigtal "binken" start er de veldslag met de politie en wordt getrakteerd op een portie pepperspray. Ik glip snel de damestoiletten binnen waar ik af en toe een sukkel over de vloer krijg die zijn ogen komt uitwassen. Hopelijk deed het veel pijn. Even later snel ik naar de parking en daar zie je dat een snel vertrek met mijn verderop geparkeerde wagen niet evident zal zijn. Er wordt geslagen naar al wat blauw is dat het lieve lust is. Het waterkanon chargeert en wordt aangevallen door een andere bende: 100 man is geen overdreven getal. Ik merk dezelfde gasten op als tegen RCM (o.a. die rosse met een brilletje), een groot deel van OPC -niet waar Hanske- laat zich ook opmerken: bij de volgende sfeeractie moogt ge uw vlaggen in uw reet steken. Hopelijk zijn jullie je lokaal ook kwijt, jullie verdienen het. Ik zie boksbeugels (!) en een hyperventilerend meisje. Veel mensen die huilden, niet van verdriet maar omdat ze de grote jan wilden uithangen. Stadionverboden tellen ook niet meer: ik zie en spreek er meerdere die het Sint-Niklaasrelletje met zo'n papiertje hebben bekocht. Uiteindelijk raak ik weg via een andere route. Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht [b]is misschien wel een supporter kwijt[/b]. Na deze commentaar van u (gisteren) hoop ik alvast uit de grond van mijn hart dat we één supporter kwijt zijn ! op zo een eenzijdig gebrabbel ken ik maar één antwoord (ik ben op malder bezig hé, niet op Jeroen........) Onze (vriend)malder heeft altijd en op iedereen comentaar gegeven,ik hoop dat ze hem ne keer goed met pepper spray belagen hij zal dan wel anders klappen,het zijn enkel anders geaarde die naar het dames toilet gaan,hoe durf je zoiets schrijven over opc leden,ik ben content dat we een supporter zoals hem kwijt zijn _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 26 Mei 2008, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Mei 2008, 18:26 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: Onze (vriend)malder heeft altijd en op iedereen comentaar gegeven,ik hoop dat ze hem ne keer goed met pepper spray belagen hij zal dan wel anders klappen,hoe durf je zoiets schrijven over opc leden,ik ben content dat we een supporter zoals hem kwijt zijn Ah, de man die er fier op was dat hij een RCM-hooligan een gebroken keek geslagen had, is ook gearriveerd. En goed gevochten gisteren? Toiletje uitgebroken? Verkeersbordje gegooid? Boksijzer bovengehaald? Over welke heldendaad moet je nu komen opscheppen? Malder was er dit seizoen zowat elke wedstrijd bij, en hij heeft op geen enkel moment de club en zijn supporters in diskrediet gebracht. Dat laatste kan van jou alleszins al niet gezegd worden. |
| 26 Mei 2008, 18:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Telbar schreef: Bakkie schreef: Onze (vriend)malder heeft altijd en op iedereen comentaar gegeven,ik hoop dat ze hem ne keer goed met pepper spray belagen hij zal dan wel anders klappen,hoe durf je zoiets schrijven over opc leden,ik ben content dat we een supporter zoals hem kwijt zijn Ah, de man die er fier op was dat hij een RCM-hooligan een gebroken keek geslagen had, is ook gearriveerd. En goed gevochten gisteren? Toiletje uitgebroken? Verkeersbordje gegooid? Boksijzer bovengehaald? Over welke heldendaad moet je nu komen opscheppen? Malder was er dit seizoen zowat elke wedstrijd bij, en hij heeft op geen enkel moment de club en zijn supporters in diskrediet gebracht. Dat laatste kan van jou alleszins al niet gezegd worden. Waar jij niets van afweet daar hoef ik dan ook geen comentaar op te geven. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Mei 2008, 18:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Persoonlijke aanvallen gaan we hier wel uitlaten hé.
Dat is wel het laatste wat we nu kunnen gebruiken. Tsja... die reactie van de burgemeester van Visé die had ik u al voor de match kunnen geven ook.... ze was toen waarschijnlijk al opgemaakt 1 dag na de match en ik beklaag mijn post van gisteren nog altijd niet, integendeel zelfs... _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Mei 2008, 18:49 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 26 Mei 2008, 18:55 Berichten: 14 Leeftijd: 57 |
Onderweg stelde ik me luidop de vraag of ik nog langer wil geassocieerd worden met die "supporters". Eendracht is misschien wel een supporter kwijt.[/quote]
Dag malder het ga je goed,eens kijken of je woord kunt houden _________________ Als je iemand boos wil maken lieg dan. Als je iemand razend wil maken, zeg hem dan de waarheid. |
| 26 Mei 2008, 19:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
van de morgen zat ik met een oudere mens op den trein, toevallig EA supporter en aan de praat gemaakt.
Nen mens van diene ouderdom kan zo een situatie al eens mooier verwoorden en zijn beeldspraak vond ik echt schitterend... ik ga ze dan ook efkes delen. Ge moet u voorstellen dat je op een warme zomeravond een bbq houdt, veel zoetigheid op tafel... ge weet zoiets trekt al snel biekes aan (bijtjes dus). Gij raakt wat geambeteerd want ge wilt genieten van une bbq, die biekes doen ook gewoon wat de natuur hen opdraagt en doen eigenlijk ook geen mens kwaad en zullen ook zeker niet aanvallen. Tot het moment dat er dan met insectice gespoten wordt, dan weet zelfs een braaf bieke zijn angel steken. En ik zou er zelf aan toe voegen: dit verhaaltje is natuurlijk enkel van toepassing op de bijtjes onder onze supporters.... de wespen kunnen ze niet genoeg verdelgen _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Mei 2008, 19:13 |
|
|
Eendracht Aalst zal ook komend seizoen aantreden in derde klasse. In de terugwedstrijd van de halve finale van de eindronde geraakte de club niet voorbij Visé dat zich iets efficiënter toonde.
Na de 2-1 nederlaag uit de heenmatch stond Eendracht Aalst voor een aartsmoeilijke opdracht in het Luikse. Het moest immers minstens tweemaal zien te scoren in Visé om alsnog een finaleticket af te dwingen. De Ajuinen beseften maar al te goed dat dit geen makkelijke klus ging worden, een mening die gedeeld werd door de Aalsterse clubmanager Geert De Ridder. G. De Ridder; "Dat klopt en we reisden dan ook met een klein hartje maar evenwel met een groot supportershart af naar Visé. De knalprestatie in en tegen woluwe indachtig sterkte ons echter in de overtuiging dat niets verloren was. De omstandigheden spraken echter niet in ons voordeel. We slikten thuis twee tegentreffers en dienden de kwalificatie vervolgens op Waalse bodem af te dwingen." Visé opende de score in de eerste helft maar Aalst gaf zich niet zomaar gewonnen, het kreeg nadien nog de beste kansen om de gelijkmaker te netten. Toch was het Visé dat net na de rust de score verdubbelde. Verheyden lukte nog de aansluitingstreffer en deed de Aalsterse hoop even oplaaien. Maar het mocht niet zijn voor Aalst, Visé hield stand en speelt komend weekend de finale tegen Namen. Toch kunnen de Ajuinen tevreden terugblikken op hun deelname aan de eindronde, de toeschouwers kregen vier echte cupmatchen voorgeschoteld met veel doelpunten. Vooral tijdens de eerste twee partijen werden de supporters verwend. G. De Ridder; "woluwe was een maatje te klein en Visé bleek zeker geen betere ploeg als Aalst, ook al toonde het zich iets solieder. Een simpele voetbalwijsheid stipuleert echter dat het erop aankomt doelpunten te vermijden en de verkregen kansen af te maken. Laat dit nu net het onderdeel zijn waar we in deze tweede ronde gefaald hebben. De ontgoocheling regeert maar een dag later hebben we op de club toch alweer alle moed bijeen geraapt om het komende seizoen voor te bereiden. Wij zijn het verplicht aan onze schitterende supporters die ons tot de laatste snik massaal blijven steunen zijn en zich even ambitieus tonen als het bestuur en de spelersgroep." Zondag speelt Aalst zijn laatste partij van het seizoen, in de ‘troostingswedstrijd’ nemen de Ajuinen het op tegen KV Turnhout, de andere verliezende halve finalist. De wedstrijd, met aanvang om 16uur, gaat door in het Aalsterse Pierre cornelisstadion. Nadien mogen de club en zijn spelers van een welverdiende vakantie gaan genieten om uitgerust aan de voorbereiding te beginnen voor volgend seizoen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Mei 2008, 19:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
tingel schreef: Graag wil ik hier ook iets zeggen na bepaalde uitlatingen aan het adres van OPC. OPC bestaat uit 5 bestuursleden. Wat de gewone leden buiten een stadion allemaal verrichten heeft helemaal niets te maken met dat waarvoor OPC staat. Laat dit alstublieft duidelijk zijn. OPC staat voor sfeer in het stadion, niet afbraakwerken buiten het stadion. Alleszins wij doen verder volgend seizoen en ik hoop dat wij weer massaal op jullie steun kunnen rekenen. Niets van aantrekken van diene commentaar en verder doen met wat jullie opgestart hebben.Jullie acties waren allemaal steengoed en die vlaggenactie was fantastisch geslaagd dus "keep up the good work". Diegene die commentaar hebben moeten allemaal eens voor de spiegel gaan staan en aan zelfkritiek doen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Mei 2008, 20:27 |
|
| Pagina 18 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 51 Volgende |