Thomas Troch - Ewen Verheyden | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Thomas Troch - Ewen Verheyden 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Thomas Troch - Ewen Verheyden
Ik zou graag een topic volledig opdragen aan Thomas en Ewen.
Uiteindelijk zijn het maar gewone spelers zoals er hier elk jaar een paar toekomen en vertrekken, maar omdat iedereen had gehoopt een ronde verder te gaan heb ik het gevoel dat we ze niet echt een passend afscheid hebben kunnen geven.

Thomas, Ewen, bedankt !

26 Mei 2008, 10:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Thomas Troch - Ewen Verheyden
Casual1919 schreef:
Ik zou graag een topic volledig opdragen aan Thomas en Ewen.
Uiteindelijk zijn het maar gewone spelers zoals er hier elk jaar een paar toekomen en vertrekken, maar omdat iedereen had gehoopt een ronde verder te gaan heb ik het gevoel dat we ze niet echt een passend afscheid hebben kunnen geven.

Thomas, Ewen, bedankt !

Ondanks dat niemand nog zin heeft in die overbodige match tegen Turnhout kunnen we er Ewen wel nog eens in de bloemetjes zetten. Troch is geschorst voor die match, hij heeft dus wel zijn laatste match gespeeld voor ons.

26 Mei 2008, 10:22
nieuw in de eerste ploeg

Ik ben gisteren nog naar het clubcafe gegaan om deze spelers 'uit te zwaaien' Beiden, die ik tijdens de jaren toch wat heb gesproken af en toe, vonden dat heel chic en je zag dat het hen wel iets deed. Vooral Ewen wou nog verder op Aalst.
Beiden lieten ook verstaan dat ze zoiets als Aalst nog nooit hadden meegemaakt.
Ben ik blij dat ik verleden jaar het truitje van Troch heb gekregen. Een echte nummer 10!!

26 Mei 2008, 10:24
Junior

2 prachtige spelers! technische bagage en karakter! zo hebben we ze graag!
ik hoop dat ze beiden speelkansen krijgen bij hun nieuwe clubs!

26 Mei 2008, 10:29
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Merci Ewen, merci Thomas. Bedankt voor de 2 mooie jaren en veel succes bij jullie nieuwe club.

Ik vond het gisteren al een mooi en emotioneel afscheid, vooral Thomas was er van aangedaan.

Vrijdag beiden voor de match nog eens in de blometjes zetten.

26 Mei 2008, 10:47
nieuw in de eerste ploeg

Van Ewen zal ik mij herinneren: zijn moeilijke start in het eerste seizoen. Hij dreigde zelfs het gebruikelijke 'zwarte schaap' te worden. Herpakt zich goed na een 10-tal matchen om uit te groeien tot een exponent van onze successen. Altijd 100% inzet en een enorm recupererend vermogen, de ballen die hij heroverde zijn niet te tellen geweest. Een man ook van de 'onzichtbaar gelopen' meters.
Thomas: hij is onmiskenbaar het boegbeeld van Aalst geweest de laatste twee seizoenen. Een speler zoals ik ze graag bezig zie: winnaarsmentaliteit, kritisch voor zichzelf en niet te beroerd om -in tegenstelling tot wat anderen soms beweerden- zich de ziel uit het lijf te lopen als het voetballend minder ging. Heeft zich dit seizoen fysiek pijn gedaan om toch te kunnen spelen (remember Mechelen-Aalst). Zonder zijn blessure doen we zeker tot het laatste moment mee voor de titel. Een kerel die we zullen missen en waar we nog veel zullen over praten. Wat mij betreft, mocht het niet lukken in Roeselare: altijd welkom!
Tot slot aan beiden: bedankt voor het voetbalplezier en veel succes gasten;

26 Mei 2008, 10:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Schoonste moment blijft als hij voor de spionkop zong op Leuven tegen wijgmaal :crazy:

26 Mei 2008, 13:21
Iendracht.be - beheer

Mariner schreef:
Schoonste moment blijft als hij voor de spionkop zong op Leuven tegen wijgmaal :crazy:

Het schoonste moment van Troch blijft voor mij zijn demonstratie tegen Kampenhout vorig seizoen. Op een moment dat er wat kritiek op hem begon te komen, antwoordde hij met een magistrale hattrick en zette ons zo op weg naar den titel. Hoe hij nadat hij in de slotfase van de match zijn derde schitterende goal van de namiddag maakte de spelers op een rij zette voor de spionkop, onvergetelijk gewoon.

26 Mei 2008, 13:24
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Merci Ewen!

Merci Thomas!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

26 Mei 2008, 13:32
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Mariner schreef:

Het schoonste moment van Troch blijft voor mij zijn demonstratie tegen Kampenhout vorig seizoen. Op een moment dat er wat kritiek op hem begon te komen, antwoordde hij met een magistrale hattrick en zette ons zo op weg naar den titel. Hoe hij nadat hij in de slotfase van de match zijn derde schitterende goal van de namiddag maakte de spelers op een rij zette voor de spionkop, onvergetelijk gewoon.

Inderdaad supermomenten, maar bij mij was het zijn eerste match die ik hem in Aalst heb zien spelen in de voorbereiding op vorig seizoen, thuis tegen Oudenaarde (met toen een verbluffende Couli bij Oudenaarde die ik hier bij Aalst nog niet heb gezien als toen die match). Stand was 1-1 dacht ik, toen hij hard werd getackled en de scheids geen geel trok voor de verdedigende actie, Thomas razend en de scheidsrechter bijna omver duwend en geel, maar mocht blijven staan aangezien het een vriendenmatchke was. Tien minuten later krijgt hij de bal aangespeeld, dolt met zijn bewaker en knalt vanop twintig meter de bal in de linkerbovenhoek... Een openbaring was dat toen: een nummer tien die een goal kon maken en die een enorme drive had/heeft... Hij heeft me nooit ontgoocheld, zelfs ni in de matchen waar anderen hem hier met de grond gelijk maakten. We zullen in de komende jaren nog vaak aan hem terugdenken (kijk maar eens naar die verbluffende statistieken op de site).

Kleine kanttekening: wel lijkt het mij dat De Wilde hem nog beter kon doen spelen dan Limpens, hij werd door De Wilde ook meer in bescherming genomen waardoor hij nog beter rendeerde... Pas op, enkel mijn mening hé...

26 Mei 2008, 14:15
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Tien minuten later krijgt hij de bal aangespeeld, dolt met zijn bewaker en knalt vanop twintig meter de bal in de linkerbovenhoek

Ik geef u volledig gelijk, maar de goal ging wel niet volledig zoals ge ze beschrijft ;) . Het was een fenonemale aanval waarbij Troch alleen voor de doelman gezet werd en van in de backlijn (een pak dichter dus dan twintig meter) de bal rustig over de doelman stiftte (niet in de bovenhoek dus). Maar dit even terzijde, want het was wel degelijk een ware beauty :D .

Dit seizoen zagen we hem trouwens in de beker tegen Gent Zeehaven ook zo een meesterstuk afleveren wanneer hij plots van buiten de backlijn een geniale ingeving krijgt en de bal magistraal over de doelman lobt.

26 Mei 2008, 14:19
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
DT schreef:
Tien minuten later krijgt hij de bal aangespeeld, dolt met zijn bewaker en knalt vanop twintig meter de bal in de linkerbovenhoek

Ik geef u volledig gelijk, maar de goal ging wel niet volledig zoals ge ze beschrijft ;) . Het was een fenonemale aanval waarbij Troch alleen voor de doelman gezet werd en van in de backlijn (een pak dichter dus dan twintig meter) de bal rustig over de doelman stiftte (niet in de bovenhoek dus). Maar dit even terzijde, want het was wel degelijk een ware beauty :D .

Dit seizoen zagen we hem trouwens in de beker tegen Gent Zeehaven ook zo een meesterstuk afleveren wanneer hij plots van buiten de backlijn een geniale ingeving krijgt en de bal magistraal over de doelman lobt.

Oeioeioei, ge ziet...in tijden van nostalgie begint een mens zich al dingen in te beelden die er niet waren... Binnen twee jaar zal Verheyden's lobbal van gisteren misschien wel vertrekken van achter de middencirkel... In elk geval, was toen een dikke binnenkomer en heeft dat soort huzarenstukjes meermaals herhaald (Leopold-Ukkel was ook zo'n lobje, Kampenhout, tegen Gent-Zeehaven en... bijna tegen Wezet thuis ook)... Alle respect, en merci aan Thomas en Ewen wat ze voor onze club hebben gedaan en betekend!

26 Mei 2008, 15:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Thomas en ewen, bedankt voor de mooie momenten !
Veel succes bij jullie nieuwe club en misschien tot later nog is ;)

26 Mei 2008, 18:52
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik zal mij Thomas steeds herinneren als iemand met een enorme winnaarsmentaliteit en een nummer 10 die elke ploeg wel wil hebben. Hij heeft veel schitterende dingen laten zien en ons veel vreugde bezorgd. Tis jammer dat hij vertrekt maar tis voor beide kanten misschien beter zo. In elk geval Thomas, nen dikke merci man en veel succes in eerste klasse. Hopelijk krijg je daar de nodige speelminuten en kan je ook daar uw kunstjes laten zien, het is uw van harte gegund!
Ewen zal mij bijblijven als de verbinding tussen verdediging en aanval op het middenveld met een prima mentaliteit. Ook jij bedankt voor alles Ewen en veel succes bij Hamme in tweede nationale.

26 Mei 2008, 20:05
Nationale Ploeg

Ik hoor sommigen zeggen van 'wat gaat Thomas in eerste zoeken' maar als ik zie welke sukkelaars er soms rondlopen dan geef ik een klasbak als Troch veel kans om te slagen,
ik hoop het echt voor hem en ik wens hem twee hattricks tegen fvcdeh.

26 Mei 2008, 20:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5