|
|
| Pagina 3 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ik denk als Lieven het vertrouwen heeft dat hij de beste keeper in derde is maar jammer genoeg heeft hij een seizoen lang zonder vertrouwen staan keepen.
_________________ Iendracht till i die!! |
| 26 Mei 2008, 18:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Denk dat er geen enkele keeper bij ons zoveel krediet gekregen heeft als De Veirman.
Hij is misschien sympathiek en ligt goed in de groep, maar daarmee geraak je niet in tweede klasse natuurlijk. Hopelijk speelt hij volgend seizoen zoals hij binnengehaald is, 'de beste keeper van derde'. |
| 26 Mei 2008, 18:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Het probleem met De Verman is dat hij niet gewoon is/was met een gat van 40 meter tussen hem en de laatste man te spelen ... het is net op hij 'pleinvrees' heeft en komt daardoor meestal slecht of in ieder geval met een 'we houden allemaal ons hart vast' mentaliteit uit.
Bij Diegem was hij top, maar daar kruipen ze een gans seizoen met 7 achter de bal, en als je dan een deftige lijnkeeper bent passeren ze je inderdaad weinig. Kortom : voor mij ne goeie keeper, maar niet voor een ploeg als aalst dat constant het spel moet maken |
| 26 Mei 2008, 18:33 |
|
|
Freak
the_red_ant69 schreef: Het probleem met De Verman is dat hij niet gewoon is/was met een gat van 40 meter tussen hem en de laatste man te spelen ... het is net op hij 'pleinvrees' heeft en komt daardoor meestal slecht of in ieder geval met een 'we houden allemaal ons hart vast' mentaliteit uit. Bij Diegem was hij top, maar daar kruipen ze een gans seizoen met 7 achter de bal, en als je dan een deftige lijnkeeper bent passeren ze je inderdaad weinig. Kortom : voor mij ne goeie keeper, maar niet voor een ploeg als aalst dat constant het spel moet maken bij die twee goals thuis tegen wezet zat er anders nie echt veel ruimte tussen de laatste lijn en hem ![]() |
| 26 Mei 2008, 18:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: the_red_ant69 schreef: Het probleem met De Verman is dat hij niet gewoon is/was met een gat van 40 meter tussen hem en de laatste man te spelen ... het is net op hij 'pleinvrees' heeft en komt daardoor meestal slecht of in ieder geval met een 'we houden allemaal ons hart vast' mentaliteit uit. Bij Diegem was hij top, maar daar kruipen ze een gans seizoen met 7 achter de bal, en als je dan een deftige lijnkeeper bent passeren ze je inderdaad weinig. Kortom : voor mij ne goeie keeper, maar niet voor een ploeg als aalst dat constant het spel moet maken bij die twee goals thuis tegen wezet zat er anders nie echt veel ruimte tussen de laatste lijn en hem ![]() Gij kunt echt alleen mo stomme commentaar geven e vooral alst is voor de veirman nog ne steek te geven. |
| 26 Mei 2008, 18:46 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: the_red_ant69 schreef: Het probleem met De Verman is dat hij niet gewoon is/was met een gat van 40 meter tussen hem en de laatste man te spelen ... het is net op hij 'pleinvrees' heeft en komt daardoor meestal slecht of in ieder geval met een 'we houden allemaal ons hart vast' mentaliteit uit. Bij Diegem was hij top, maar daar kruipen ze een gans seizoen met 7 achter de bal, en als je dan een deftige lijnkeeper bent passeren ze je inderdaad weinig. Kortom : voor mij ne goeie keeper, maar niet voor een ploeg als aalst dat constant het spel moet maken bij die twee goals thuis tegen wezet zat er anders nie echt veel ruimte tussen de laatste lijn en hem ![]() Gij kunt echt alleen mo stomme commentaar geven e vooral alst is voor de veirman nog ne steek te geven. yep, dat heb jij heel goed gezien jongen ![]() |
| 26 Mei 2008, 18:48 |
|
|
Reserve
tis heel simpel:
Wil eendracht aalst volgend seizoen kampioen spelen? Ja? hawel dan hebt ge ne keeper nodig die: 1 vertrouwen heeft in zijn doel en in het uitkomen(ook op corners, nochtans Lieven heeft zijn lengte mee e) 2.Durft roepen tegen zijn 10 medespelers die voor hem staan (ik heb Lieven geen enkele keer gehoord) 3.een keeper die in crusiale matchen punten pakt, of als het team slecht speelt de punten kan spelen. Of dat dit Lieven zou moeten zijn of nen andere da laat ik in het midden maar naar mijn mening moet dit de capaciteiten zijn die een keeper moet hebben. Kan je kampioen spelen met spitsen die niet scoren? Neen, dus kan je naar mijn mening geen kampioen spelen met een keeper die dit seizoen veel stof heeft doen opwaaien (wat was de mening van onze ex keeper-trainer alweer?) en die tevens een mogelijke promotie voor 70 % (op een crusiale wedstrijd) verprutst heeft. Iemand die dit niet wil inzien, tjah.... Moest ik trainer zijn, Lieven mag blijven maar hij zou starten als 2de keeper en gaf ik het bestuur de opdracht om een andere te zoeken. Lambrecht is een jongen met progressie maar "erboven uit springen" doet hij niet. Als je volgend seizoen terug veel punten laat liggen op zo'n manier dan is dat onze eigen domme schuld. das mijn mening hierover besluit: Lieven kan de druk niet aan maar heeft wel talent om in 3de te blijven keepen maar niet bij aalst waar er elke wedstrijd duizenden supporters staan te kijken en hij op "de momenten" de ballen moet pakken en dit niet doet. Als ik mij niet vergis heeft hij thuis tegen willebroek rood gekregen (ook door zijn fout) (weeral een crusiale wedstrijd) |
| 26 Mei 2008, 18:48 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ge kunt nu veel zeggen, maar zeggen dat Lieven niet roept op zijn medemaats vind ik er wel serieus over
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Mei 2008, 18:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
boris clitoris schreef: Ge kunt nu veel zeggen, maar zeggen dat Lieven niet roept op zijn medemaats vind ik er wel serieus over ![]() Das waar,maar volgens mij hebben zijn medemaats zelfs geen vertrouwen in em vooral die vier voor just voor em,der word getwijfeld a volonté vanachter.(daarmee willek dus totaal ni zeggen dat ze vanachter slecht spelen e verre van zelfs)maar door al die flaters van lieven twijfelen die mannen nu ook meer als anders,maarja volgend jaar gaat da beteren en kem nooit gedacht dak et zou zegn maar voor mij mag de veirman zelfs eerste keeper blijven ook al etem al zo veel verprutst tees jaar. |
| 26 Mei 2008, 18:58 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Als men volgend jaar wil KAMPIOEN worden dan moet men zeker en vast een andere doelman aanwerven
|
| 26 Mei 2008, 19:09 |
|
|
toevallige voorbijganger
Volledig mee akkoord!
Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ... Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar! Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht! Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!! _________________ Iendracht in èrt en nieren!!! |
| 26 Mei 2008, 19:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
nr.5 schreef: Volledig mee akkoord! Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ... Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar! Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht! Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!! zo werd Lieven ook binnengehaald, juist daarom dat het niet nodig is om hem onderuit te halen. Dat hij beneden de verwachtingen gepresteerd heeft is misschien waar maar er zijn verchillende manieren om dat te verwoorden.......... |
| 26 Mei 2008, 19:54 |
|
|
nr.5 schreef: Volledig mee akkoord! Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ... Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar! Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht! Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!! Waarom zou seminck ni blijven,hij heeft bijgetekend dus zienek em ni derek van gedacht verandere. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 26 Mei 2008, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Mei 2008, 19:56 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22 Berichten: 79 |
Iendrachter90 schreef: nr.5 schreef: Volledig mee akkoord! Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ... Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar! Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht! Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!! Waarom zou seminck ni blijven,hij heeft bijgetekend dus zienek em ni derek van gedacht verandere. |
| 26 Mei 2008, 19:58 |
|
|
Ike schreef: Iendrachter90 schreef: nr.5 schreef: Volledig mee akkoord! Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ... Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar! Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht! Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!! Waarom zou seminck ni blijven,hij heeft bijgetekend dus zienek em ni derek van gedacht verandere. En? hij heeft beslist om bij aalst te blijven daar gaan we nu toch oek geen zaak van maken e,tzender ier dat weer dinge bovenhalen da eigenlijk ni vandoen zen.Hij heeft getekend dus zaltem ier content zijn e en hij wist goe genoeg toen em tekende dawe wss in derde ginge blijven. |
| 26 Mei 2008, 20:00 |
|
| Pagina 3 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 130 Volgende |