Transfers 2008 - 2009 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
nr.5 schreef:
Volledig mee akkoord!
... en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ...
Wat wilt ge nu eigenlijk zeggen ? Kwestie dat we er allemaal nog aan uit kunnen hé?

Volgend jaar is een nieuw seizoen en de ploeg die zal aantreden zal er één zijn die opnieuw niet ver van titel zal stranden. Aan Geert om die knoop door te hakken, hij heeft in het verleden al moeilijk beslissingen genomen waarmee hij zich niet populair maakte dus indien nodig zal hij dat ook nu doen.
Als er besloten wordt om met Lieven voort te doen hoop ik in ieder geval dat iedereen met gelijke kansen en met een propere lei kan starten aan het nieuwe seizoen (ja, dus ook Lambrecht).

26 Mei 2008, 20:12
forumlegende

Leeftijd: 43
Lieven heeft zeker goei matchen gespeeld maar kwam soms ook enorm slap voor de dag. Zijn probleem was dat hij geen constante in zijn prestaties kon leggen. Of dat komt doordat hij de druk niet aankan laat ik in het midden maar over een gans seizoen bekeken was het ook volgens mij gewoon te weinig. Als hij volgend jaar blijft zal hij in elk geval met argusogen gevolgd worden en zal die druk mogelijk nog groter zijn. Misschien is het dan ook wel beter voor hem zelf dat hij zou vertrekken maar goe, we zien wel.
Als Lord blijft hebben we een kern van 19 spelers en ik vind dit wel voldoende. Ge moogt er dan elke week 4 hebben die out zijn. En tzal toch moeten lukken dat we ieder jaar zoveel blessurepech gaan hebben zeker he.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er niemand meer bij mag he maar het moet dan wel financieel verantwoord zijn.

26 Mei 2008, 20:23
Nationale Ploeg

Is er al enige duidelijkheid hoe lang EA nog wil verdergaan met Luc Limpens?
Anders; Franky Van der Elst is buitengesmeten bij Brussels :lol:

26 Mei 2008, 20:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
nr.5 schreef:
Volledig mee akkoord!
Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ...
Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar!
Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht!
Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!!

Waarom zou seminck ni blijven,hij heeft bijgetekend dus zienek em ni derek van gedacht verandere.
Er zijn verschillende ploegen die intresse hebben voor Seminck !

En? hij heeft beslist om bij aalst te blijven daar gaan we nu toch oek geen zaak van maken e,tzender ier dat weer dinge bovenhalen da eigenlijk ni vandoen zen.Hij heeft getekend dus zaltem ier content zijn e en hij wist goe genoeg toen em tekende dawe wss in derde ginge blijven.

Vergeet niet dat je niet alleen naar een andere club kan als je vrije speler bent, maar ook als die club centen wil betalen. Daarom, geen enkele speler is een zekerheid voor volgend jaar. Als er boter bij de vis komt is iedereen te koop, zo ook Seminck. Ik ga er van uit dat die jongen in zijn contract heeft laten opnemen dat hij mag vertrekken ofwel wanneer een club uit een hogere reeks zich aandient, ofwel wanneer een bepaald bedrag wordt geboden. Het feit dat Seminck zijn contract heeft verlengd hoeft niet persé te zeggen dat hij zal blijven. Dat kan ook gezien worden als een geste ten opzichte van de club. Daar zal ten gepasten tijde dan wel een tegenprestatie tegenover staan.

De Veirman wordt een delicate kwestie. Aan GDR om daarin een beslissing te nemen. Hopelijk verbrandt hij zijn vingers niet in die zaak. Als met De Veirman wordt doorgegaan zal die begin volgend seizoen meteen top moeten zijn anders geef ik hem slechts een paar weken. De druk zal groot zijn voor die jongen, en terecht in feite. Laat ons eerlijk wezen, na zo'n draak van een seizoen nog het vertrouwen krijgen is niet velen gegeven. Bij de minste flater of aarzeling zal de kritiek spijkerhard zijn, dat staat nu al vast.

De vraag is ook hoe Lambrecht daarmee omgaat. Dit seizoen heeft die zich vrij tot zeer kalm gehouden, nooit een onvertogen woord gezegd. Zal dat volgend seizoen nog zo zijn. Lambrecht is van Herdersem en als groot-Aalstenaar zal die ook wel graag eens zijn kans krijgen.

Laatst gewijzigd door elfahem op 26 Mei 2008, 21:16, 3 keer totaal gewijzigd.

26 Mei 2008, 20:46
Freak

Leeftijd: 35
elfahem schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
nr.5 schreef:
Volledig mee akkoord!
Het is niet omdat hij vriendelijk is tegen de supporters dat hij daarom ne goeie keeper is hé en dat hij eerste doelman moet zijn! Vorig jaar was hij 'zogezegd' de beste doelman uit 3e bij Diegem en de minst gepasseerde, maar zal dat niet aan de verdediging gelegen hebben? Ik denk het wel ...
Symphatiek zijn is niet genoeg, punten pakken dat telt!! Een 'sympathieke' ploeg pakt geen prijzen. OK, misschien was vorig jaar een uitzondering op de regel, maar dat lukt niet elk jaar!
Ik schrijf hier misschien niet elke dag, laat staan elke week of elke maand iets op het forum maar ik mis welk geen enkele thuis -of uitmatch van den eendracht!
Mijn mening: Franck en Van Mieghem zijn 2 dikke transfers van ons bestuur!! Boussoufa is een versterking in de breedte. Hopelijk blijven Lord en Seminck en dan moet er naar mijn mening enkel nog een verdediger, scorende spits én secure doelman bij en je mag zonder verpinken en zonder pretentie zeggen dat je volgend jaar een ploeg hebt om los kampioen te spelen!!

Waarom zou seminck ni blijven,hij heeft bijgetekend dus zienek em ni derek van gedacht verandere.
Er zijn verschillende ploegen die intresse hebben voor Seminck !

En? hij heeft beslist om bij aalst te blijven daar gaan we nu toch oek geen zaak van maken e,tzender ier dat weer dinge bovenhalen da eigenlijk ni vandoen zen.Hij heeft getekend dus zaltem ier content zijn e en hij wist goe genoeg toen em tekende dawe wss in derde ginge blijven.

Vergeet niet dat je niet alleen naar een andere club kan als je vrije speler bent, maar ook als die club centen wil betalen. Daarom, geen enkele speler is een zekerheid voor volgend jaar. Als er boter bij de vis komt is iedereen te koop, zo ook Seminck. Ik ga er van uit dat die jongen in zijn contract heeft laten opnemen dat hij mag vertrekken ofwel wanneer een club uit een hogere reeks zich aandient, ofwel wanneer een bepaald bedrag wordt geboden.

De Veirman wordt een delicate kwestie. Aan GDR om daarin een beslissing te nemen. Hopelijk verbrandt hij zijn vingers niet in die zaak. Als met De Veirman wordt doorgegaan zal die begin volgend seizoen top moeten zijn anders geef ik hem slechts een paar weken. De druk zal groot zijn voor die jongen, en terecht in feite. Laat ons eerlijk wezen, na zo'n draak van een seizoen nog het vertrouwen krijgen is niet velen gegeven. Bij de minste flater of aarzeling zal de kritiek spijkerhard zijn, dat staat nu al vast.

Ale nog ene keer,Seminck at al aanbiedingen van clubs uit eerste en tweede voor dattem bijtekende,daarna heeftem duidelijk in de gazet gezegd dattemblijft bij aalst e paar dagen daarna eeftem dan ook getekend .Dus waarom zouem nu inenekeer wegwillen/wegmogen.Tbestuur van Aalst weet oek da alsze diejen nu nog wegdoen alleen voortgeld dazze gene deftige vervanger ni vinden.

26 Mei 2008, 20:50

Als er geld op tafel komt is elke transfer bespreekbaar ze man, zelfs die van Arnold alst moet.
en onvervangbaar is niemand... ook al zou ik Mich absoluut niet graag zien vertrekken.
Als er een situatie is waarbij 3 partijen er beter op worden dan moet ge dit niet afslaan.

26 Mei 2008, 21:05
Duivelke

Bestuur en supporters van Aalst zijn schitterend, maar we hebben ook nog veel te leren. Dat is niet erg op zich, maar we moeten dan wel de leerpunten oppikken naar volgend seizoen toe.

Leerpunten volgens mij zijn:
- we kopen nog te veel spelers op basis van één goede wedstrijd in het verleden tegen ons en zulke aankopen vallen soms tegen.
- de kern voor dit jaar was te klein. Akkoord, we hebben beestig veel blessures gekend, maar 18 spelers is toch te krap. Ook omdat er nog een aantal jonge gasten tussen zitten waarvan je niet kan verwachten dat ze het een heel seizoen gaan trekken.
- we doen spelers van de hand terwijl we niet zeker zijn of we een betere vervanger hebben. Ook nu doen we dat weer met Ewen, het blijft een risico! Ik zet ook het vertrek van Landuyt, Dujardeyn en in mindere mate Vandenabeele in dit rijtje.
- we moeten naar tweede op korte termijn. Dus moet sentiment opzij gezet worden en de kern objectief geëvalueerd worden.
- we moeten spelers aanschaffen die ons toelaten ons spelconcept te wijzigen indien nodig. Onze opstelling mag er wezen, maar je weet al snel hoe men ons moet bekampen.

Toppers van dit jaar: Seminck, Dessaer, Lord (maar te wisselvallig), Arnold (toch wel), Spotbeen en De Schutter.

Kern volgend seizoen:

Doelmannen: x, Lambrecht
Verdedigers: Spotbeen, Seminck, Dessaer, Van Dender, De Schutter, Shabi, VandenBrande
Middenveld: Podevijn, Aelbrecht, Franck, Van Mieghem, Couly, Lord, Claessens
Aanvallers: Boussouffa, Arnold, Boto en y

Aan te kopen: doelman + spits (liefst van het type Arnold als Boussouffa dat niet is).

Wie mogen er weg indien we beter vinden (en waarvan we beter kunnen vinden volgens mij):
- Shabi: minder goed positiespel
- Vandenbrande: te veel kaarten en dat is voor mij een uiting dat hij te kort komt voor derde.
- Claessens: te weinig rendement op al die jaren bij Eendracht.

Ik kijk uit naar de prestaties van Aelbrecht en Couly volgend seizoen. Aelbrecht moet beter kunnen dan dit seizoen. Couly: ik probeer er enthousiast over te worden, maar het lukt vooralsnog niet. Balletje terug kaatsen en lateraal leggen, ok. Technisch ook ok. Maar diepgang of scorend vermogen, dat niet. Toonde zich niet complementair met Ewen, maar misschien wel met andere spelers volgend jaar...

Ik heb het eerder al aangehaald: we hebben natuurlijk makkelijk praten wanneer we niet weten wat al die mannen kosten en hoeveel budget er in de broekzak zit...

26 Mei 2008, 21:38
forumlegende

Leeftijd: 45
indien er beslist zou worden om nieuwe keeper aan te trekken zou ik voor Sakalis van Londerzeel gaan,die zakken naar 4de en die heeft tegen ons altijd goed gepakt(ook met Dilbeek vorig jaar)

26 Mei 2008, 21:48
Miss Forum 2009-2010

piewieback schreef:

Leerpunten volgens mij zijn:
- we kopen nog te veel spelers op basis van één goede wedstrijd in het verleden tegen ons en zulke aankopen vallen soms tegen.

Ik denk dat we hier misschien een speler kunnen opnoemen.
Shabi
En ook daar weten wij niet hoeveel keer die nog gescout is geweest he

Welke andere spelers bedoel je?

Citeer:
- de kern voor dit jaar was te klein. Akkoord, we hebben beestig veel blessures gekend, maar 18 spelers is toch te krap. Ook omdat er nog een aantal jonge gasten tussen zitten waarvan je niet kan verwachten dat ze het een heel seizoen gaan trekken.

dit blijft de eeuwige discussie tussen kwantiteit - kwaliteit en budget die hier al meerdere malen gevoerd is

Citeer:
- we doen spelers van de hand terwijl we niet zeker zijn of we een betere vervanger hebben. Ook nu doen we dat weer met Ewen, het blijft een risico! Ik zet ook het vertrek van Landuyt, Dujardeyn en in mindere mate Vandenabeele in dit rijtje.

Zo kan je elke transfer als een risico bekijken he. (en mss is dat wel op de een of andere manier zo)
Maar ik denk dat mss buiten landuyt, alle spelers wel degelijk vervangen geweest zijn dit seizoen. Als ik mij niet vergis heeft vandenabeele ook niet zo zeer veel gespeeld dit seizoen door blessures. En de discussie over Lieven werd hier ook al uitvoerig gevoerd. (ok rare zin mss)

Citeer:
- we moeten naar tweede op korte termijn. Dus moet sentiment opzij gezet worden en de kern objectief geëvalueerd worden.

Ik denk toch wel dat ons bestuur vorig jaar heeft blijk gegeven van de emoties op zij te zetten en soms ook wel de nodige beslissingen te nemen die niet altijd in goede aarde gevallen zijn. (cfr Dugardein) Ik blijf erbij dat we met couli niet verzwakt zijn.

Citeer:
- we moeten spelers aanschaffen die ons toelaten ons spelconcept te wijzigen indien nodig. Onze opstelling mag er wezen, maar je weet al snel hoe men ons moet bekampen.

Ik denk dat het toch de bedoeling is om in dit spelsysteem verder te gaan. Al zal dat afhangen hoe de trainer speelt. Maar met Arnold vooraan moet dit wel lukken. (Als hij uitvalt wil ik nog discussieren)

Citeer:
- Shabi: minder goed positiespel

ok

Citeer:
- Vandenbrande: te veel kaarten en dat is voor mij een uiting dat hij te kort komt voor derde.

maar zo een speler kan je wel heel goed gebruiken in derde
ge kunt roel zo wa overal droppen he
En zeker met de politiek die ons bestuur toepast. Kwaliteit boven kwantiteit en spelen met een vrij krappe kern. Kan je zo een speler wel gebruiken.

Citeer:
Ik heb het eerder al aangehaald: we hebben natuurlijk makkelijk praten wanneer we niet weten wat al die mannen kosten en hoeveel budget er in de broekzak zit

Wij weten inderdaad niet wat er in de bestuurskamer gebeurt. Tis daarom ook dat we soms wat moeten gokken over hoe het er aan toe gaat. Ma zo hebben wij iets om over te discussiëren he. Wat in de voetballoze periode die gaat aanbreken, toch voor wat afwisseling kan zorgen he ;)

26 Mei 2008, 21:56

acrid schreef:
indien er beslist zou worden om nieuwe keeper aan te trekken zou ik voor Sakalis van Londerzeel gaan,die zakken naar 4de en die heeft tegen ons altijd goed gepakt(ook met Dilbeek vorig jaar)

neeneeje, we kopen te veel spelers aan die tegen ons nekeer 1 goei match gespeeld hebben... dat zal niet gaan :nieje:

26 Mei 2008, 22:09
Nationale Ploeg

placietjen schreef:
acrid schreef:

neeneeje, we kopen te veel spelers aan die tegen ons nekeer 1 goei match gespeeld hebben... dat zal niet gaan :nieje:

Hij heeft tegen ons 4 goede matchen gespeeld :p

26 Mei 2008, 22:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Ik heb eerder al besloten hier niet meer te reageren, maar wil toch wel even duidelijk maken, hoe pijnlijk dit voor velen in de oren klinkt, dat Lieven getekend heeft voor 3 jaar en dus de komende 2 seizoenen nog voor EA zal aantreden. Op de bank of op het plein, dat hangt van zichzelf af, en van de staf in het algemeen Ik vrees niet van de supporters. Om het seizoen af te sluiten wil ik nog even laten weten dat ik me al bij al geamuseerd heb als supporter van Lieven en van den eendracht. Kritiek is soms terecht, soms onterecht, maar iedereen heeft recht op een eigen mening. Als een speler slecht worden bevonden is het aan hem om het tegendeel te bewijzen. Een nieuw seizoen, iedereen begint vanaf 0, en dat de sterkste op het veld mag staan, wie dat ook mag zijn. Tot slot wil ik nog even vermelden dat ik de sfeer zondag fenomenaal vond, ondanks het verloop van de wedstrijd. Lieven stuurde me het nog tijdens terugrit dat de supporters top waren. Ik hoop dat hij (en alle anderen) volgend jaar tonen wat ze kunnen en dat ze de lange weg richting liga kunnen afronden!!

:EA:

Laatst gewijzigd door Stef DV op 26 Mei 2008, 22:36, 4 keer totaal gewijzigd.

26 Mei 2008, 22:22
forumlegende

Leeftijd: 45
roeckie schreef:
placietjen schreef:
acrid schreef:

Hij heeft tegen ons 4 goede matchen gespeeld :p

da bedoelde ik dus ook ;)
maar van mijn mag Lieven ook blijven als hij hem herpakt

26 Mei 2008, 22:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Reactie van een Bornemsupporter op voetbalkrant:

Nourdine heeft in Bornem vooral bewezen dat hij een vreselijke mentaliteit heeft, t'is niet omdat ge Boussoufa noemt dat ge de nestels van uwe neef moogt vastdoen hé ... die zal nog veel spek moeten eten !
Onthou mijn woorden ... die vliegt voor nieuwjaar buiten, of hij moest héél hard zijn leven beteren !

Hmmm, hopelijk kun ze hem hier "temmen".

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

26 Mei 2008, 22:34
Ancien

Leeftijd: 65
Titus schreef:
Reactie van een Bornemsupporter op voetbalkrant:

Nourdine heeft in Bornem vooral bewezen dat hij een vreselijke mentaliteit heeft, t'is niet omdat ge Boussoufa noemt dat ge de nestels van uwe neef moogt vastdoen hé ... die zal nog veel spek moeten eten !
Onthou mijn woorden ... die vliegt voor nieuwjaar buiten, of hij moest héél hard zijn leven beteren !

Hmmm, hopelijk kun ze hem hier "temmen".

Heb ik hier rond nieuwjaar geen gelijke aardige post gelezen over Lord?
Blijkbaar lukt het met slechte karakters wel op Aalst...

Ik blijf alle vertrouwen hebben in het bestuur, die hebben het de afgelopen jaren bijzonder goed gedaan, en zich, in tegenstelling tot waar hier soms gesuggereerd wordt, bijzonder weinig vergist...

26 Mei 2008, 22:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 130