|
|
| Pagina 5 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Volgens mij heeft het bestuur schonekes zijn huiswerk gedaan en zijn ze nu al 'klaar' met de transfers voor volgend seizoen.
Al hoop ik uiteraard dat ze nog een spits uit hun hoed toveren en vooral dat ze Lord kunnen houden. Hij is misschien wisselvallig, maar hij blijft een meerwaarde voor elke derdeklasser. |
| 26 Mei 2008, 23:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Zienaa schreef: Is er al enige duidelijkheid hoe lang EA nog wil verdergaan met Luc Limpens? Anders; Franky Van der Elst is buitengesmeten bij Brussels ![]() Franky Van der Elst, die heeft als trainer ook nog nieveel bewezen en nie goekoop ook. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 27 Mei 2008, 0:02 |
|
|
Junior
let op mijn woorden! lord blijft!
|
| 27 Mei 2008, 9:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Hebt ge een bron of 'denkt' ge gewoon dat hij blijft?
|
| 27 Mei 2008, 9:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
piewieback schreef: Kern volgend seizoen: Doelmannen: x, Lambrecht Verdedigers: Spotbeen, Seminck, Dessaer, Van Dender, De Schutter, Shabi, VandenBrande Middenveld: Podevijn, Aelbrecht, Franck, Van Mieghem, Couly, Lord, Claessens Aanvallers: Boussouffa, Arnold, Boto en y Ge zijt De Veirman vergeten, of ge het nu graag hebt of niet, maar hij zit wel in onze kern voor volgend seizoen. |
| 27 Mei 2008, 9:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
[
piewieback schreef: Bestuur en supporters van Aalst zijn schitterend, maar we hebben ook nog veel te leren. Dat is niet erg op zich, maar we moeten dan wel de leerpunten oppikken naar volgend seizoen toe. Leerpunten volgens mij zijn: - we kopen nog te veel spelers op basis van één goede wedstrijd in het verleden tegen ons en zulke aankopen vallen soms tegen. - de kern voor dit jaar was te klein. Akkoord, we hebben beestig veel blessures gekend, maar 18 spelers is toch te krap. Ook omdat er nog een aantal jonge gasten tussen zitten waarvan je niet kan verwachten dat ze het een heel seizoen gaan trekken. - we doen spelers van de hand terwijl we niet zeker zijn of we een betere vervanger hebben. Ook nu doen we dat weer met Ewen, het blijft een risico! Ik zet ook het vertrek van Landuyt, Dujardeyn en in mindere mate Vandenabeele in dit rijtje. - we moeten naar tweede op korte termijn. Dus moet sentiment opzij gezet worden en de kern objectief geëvalueerd worden. - we moeten spelers aanschaffen die ons toelaten ons spelconcept te wijzigen indien nodig. Onze opstelling mag er wezen, maar je weet al snel hoe men ons moet bekampen. Toppers van dit jaar: Seminck, Dessaer, Lord (maar te wisselvallig), Arnold (toch wel), Spotbeen en De Schutter. Kern volgend seizoen: Doelmannen: x, Lambrecht Verdedigers: Spotbeen, Seminck, Dessaer, Van Dender, De Schutter, Shabi, VandenBrande Middenveld: Podevijn, Aelbrecht, Franck, Van Mieghem, Couly, Lord, Claessens Aanvallers: Boussouffa, Arnold, Boto en y Aan te kopen: doelman + spits (liefst van het type Arnold als Boussouffa dat niet is). Wie mogen er weg indien we beter vinden (en waarvan we beter kunnen vinden volgens mij): - Shabi: minder goed positiespel - Vandenbrande: te veel kaarten en dat is voor mij een uiting dat hij te kort komt voor derde. - Claessens: te weinig rendement op al die jaren bij Eendracht. Ik kijk uit naar de prestaties van Aelbrecht en Couly volgend seizoen. Aelbrecht moet beter kunnen dan dit seizoen. Couly: ik probeer er enthousiast over te worden, maar het lukt vooralsnog niet. Balletje terug kaatsen en lateraal leggen, ok. Technisch ook ok. Maar diepgang of scorend vermogen, dat niet. Toonde zich niet complementair met Ewen, maar misschien wel met andere spelers volgend jaar... Ik heb het eerder al aangehaald: we hebben natuurlijk makkelijk praten wanneer we niet weten wat al die mannen kosten en hoeveel budget er in de broekzak zit... Telkens als er rendement ter sprake komt, wordt Claessens genoemd en dat vind ik, zeker na zijn heenronde, compleet onterecht. Gaat er altijd voor, durft zijn voet te zetten en slimme overtredingen te maken, weet waar hij moet lopen, behoort technisch tot de top vijf van de kern, heeft een goeie vrije trap in de benen en vooral... als je in ons systeem speelt met Arnold in punt, heb je iemand nodig die ballen vanop de flank kan droppen en dat kan hij... Bij mij zou hij altijd in de ploeg staan, alleen al om de corners / vrije trappen te trappen... In de terugronde hebben we nagenoeg geen enkele voorzet zien vertrekken vanop de flank... Ik snap Limpens dus niet dat Claessens in de rangorde van linksachters na Shabi komt want buiten snelheid heeft die laatste heel weinig te bieden... Davy is volgens mij iemand die echt vertrouwen nodig heeft, krijgt hij dat, dan beschaamt hij dat ook niet. In de heenronde was Claessens misschien wel de regelmatigste speler met een mooi aantal doelpunten ook... Vandenbrande idem dito... In de laatste matchen kwam zijn passing er misschien niet meer te best uit, maar ik ben de magistrale lange ballen van in de voorbereiding niet vergeten... Zonder dat akkefietje met het vuur startte hij gegarandeerd als een van de twee centrale mannen want was echt outstanding toen... Qua spits vind ik niet dat er een type Arnold moet bijkomen... Probeer tijdens de voorbereiding eens andere tactieken en varieer daarmee. Als er nog een spits zou bijkomen, dan liever iemand die gewoon is om in een puur twee-spitsen systeem te spelen (Arnold kan dat ook trouwens)... Eigenlijk heb je de ideale spits al in je rangen lopen, maar het zal enorm veel kosten om hem een contract te geven -> Shabi Jr. Die gast kan in een twee en drie-spitsensysteem spelen of als targetman fungeren... Boussouffa ten slotte zou ik eerder laten opdraven als nummer tien, want lichtvoetig en inzicht. Voor het openbreken van een verdedigende muur als diepe spits heeft hij niet het postuur... Of opnieuw, tenzij je met een pure 4-4-2 speelt... Ik denk immers dat het 4-4-1-1 concept er is gekomen om vooral Troch het beste te laten renderen, nu Troch weggaat en met de andere spelers in de plaats zou een nieuw systeem misschien nog beter kunnen werken... |
| 27 Mei 2008, 9:46 |
|
|
Reserve
Ik heb er geen probleem mee dat Lieven blijft. Zoals nieven ajoin zegt, een nieuw seizoen een nieuw begin, dat de sterkste in de goal staat. Hij komt er wel. Bovendien de laatste match kan je hem niet veel verwijten. Ik blijf erbij vanachter was het een tactische ramp bij momenten, nochthans hebben we een heel sterke verdedeging!
|
| 27 Mei 2008, 9:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Veel tactische fouten zie ik toch niet wanneer een corner twee keer binnenvliegt...
|
| 27 Mei 2008, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
suppo schreef: Ik blijf erbij vanachter was het een tactische ramp bij momenten, nochthans hebben we een heel sterke verdedeging! Yep, ben ik ook mee eens... Soms werd de doelman daardoor aan zijn lot overgelaten... En dan heb ik het niet over afgelopen donderdag... |
| 27 Mei 2008, 10:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Veel tactische fouten zie ik toch niet wanneer een corner twee keer binnenvliegt... Je kan je bijvoorbeeld afvragen als de speler aan de eerste paal die bal niet moet wegwerken of bij de 2e corner staan ze met 4 aan de eerste paal elkaar in de weg te lopen terwijl aan de 2e paal één van die mannen volledig vrijstaand de bal kan binnen schoppen. |
| 27 Mei 2008, 10:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Een tegengoal is meestal een opeenstapeling van fouten, de één al wat groter als de andere
|
| 27 Mei 2008, 10:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
janos schreef: Jeroen schreef: Veel tactische fouten zie ik toch niet wanneer een corner twee keer binnenvliegt... Je kan je bijvoorbeeld afvragen als de speler aan de eerste paal die bal niet moet wegwerken of bij de 2e corner staan ze met 4 aan de eerste paal elkaar in de weg te lopen terwijl aan de 2e paal één van die mannen volledig vrijstaand de bal kan binnen schoppen. De eerste goal vliegt in het midden van de goal binnen en Lieven bokst hem erin. Bij de tweede vliegt de bal tegen de paal... Als ge als keeper niet naar een bal gaat die in uw klein carré gaat, dan is het simpelweg u fout hoor. Nu niet beginnen te zeveren hé ![]() |
| 27 Mei 2008, 10:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Een bal in de kleine baklijn moet altijd voor de keeper zijn,zo simpel is dat,maar ik ben er zeker van dat Lieven niet zijn beste seizoen van zijn loopbaan heeft gespeeld en ik twijfel er niet aan dat hij veel beter kan,aan hem om het volgend seizoen te bewijzen,lieven is een prachtige kerel en ik hoop voor hem dat hij volgend seizoen het tegendeel zal bewijzen.
janos schreef: Jeroen schreef: Veel tactische fouten zie ik toch niet wanneer een corner twee keer binnenvliegt... Je kan je bijvoorbeeld afvragen als de speler aan de eerste paal die bal niet moet wegwerken of bij de 2e corner staan ze met 4 aan de eerste paal elkaar in de weg te lopen terwijl aan de 2e paal één van die mannen volledig vrijstaand de bal kan binnen schoppen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2008, 10:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: janos schreef: Jeroen schreef: Veel tactische fouten zie ik toch niet wanneer een corner twee keer binnenvliegt... Je kan je bijvoorbeeld afvragen als de speler aan de eerste paal die bal niet moet wegwerken of bij de 2e corner staan ze met 4 aan de eerste paal elkaar in de weg te lopen terwijl aan de 2e paal één van die mannen volledig vrijstaand de bal kan binnen schoppen. De eerste goal vliegt in het midden van de goal binnen en Lieven bokst hem erin. Bij de tweede vliegt de bal tegen de paal... Als ge als keeper niet naar een bal gaat die in uw klein carré gaat, dan is het simpelweg u fout hoor. Nu niet beginnen te zeveren hé ![]() Dat beweer ik niet, maar als het tactisch juist zit, moet zeker bij de tweede corner een speler aan de tweede paal die bal wegwerken en mag een speler niet volledig vrijstaan in de kleine backlijn. Daarmee zeg ik niet dat Lieven die bal niet moest hebben, maar wel dat het verdedigend ook niet 100% foutloos was. |
| 27 Mei 2008, 10:32 |
|
|
Reserve
Gaat niet enkel over die 2 penalties. Bekijk goalen laatste match, wedstrijden Couillet en Torhout,...de trainer kiest steeds weer voor het zelfde spelsysteem waar in mijn ogen de verdedeging steeds veel te veel de gaten moet dichtlopen, sowieso laten ze hier en daar eens een steek vallen met de gekende gevolgen. Zoals ik al gezegd heb dan moet ge der maar ne ouderwetse libero achterzetten die de steken kan opvangen en niet op een lijn blijven spelen. Of het moeten 4 suppersnelle en sterke zijn vanachter! Ook past hij zijn systeem niet aan aan de spelers die hij ter beschikking heeft. Hij zet dan liever iemand op een plaats dat hij niet gewoon is! Met ook als gevolg dat hij tijdens de wedstrijd moeilijk kan anticiperen en nog meer moet schuiven!!!
|
| 27 Mei 2008, 12:57 |
|
| Pagina 5 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 130 Volgende |