|
|
| Pagina 19 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Le Soir schreef: Marc Wuyts a fait les bons choix Visé 2 - Alost 1 Dans une position idéale grâce à la victoire (1-2) acquise jeudi soir à Alost, les Visétois n'ont pas laissé passer leur chance d'atteindre la finale en éliminant les Alostois moins facilement que les chiffres ne le laissent penser. En effet, dimanche après midi, il fallut un double changement de Marc Wuyts dès la première période pour voir les Oies prendre l'ascendant sur des Oignons qui avaient gardé tout leur piquant afin de jouer leur chance à fond devant la cohorte de leurs supporters qui avaient fait le déplacement en masse. « Nos jeunes kényans ont eu des difficultés à supporter la pression, analysait Marc Wuyts. Muchera et Omolo ont été rapidement avertis. A ce rythme-là, nous n'aurions jamais pu terminer la rencontre au complet. J'ai alors décidé de faire monter au jeu Verjans et Da Silva à la place des deux Africains. » Immédiatement, les Liégeois se montraient beaucoup plus dangereux. Da Silva trouvait d'abord le poteau, puis Verjans lançait un contre vers Ngon qui décalait Nazatto dont le sang-froid ne laissait aucune chance aux derniers défenseurs alostois. Dans l'absolu, ce but ne changeait pas grand-chose pour les deux équipes. Mais le deuxième, inscrit par Lefèvre peu après le retour des vestiaires, sonnait le glas des espoirs alostois. Le but de Verheyden, qui trompait Cousin d'un joli lob en fin de match, ne fut dès lors qu'anecdotique. La Libre schreef: VISÉ 2 - ALOST 1 Des changements payants pour les Visétois Les Liégeois se hissent en finale et rêvent de plus en plus de Division 2. Mauvais perdants, les supporters alostois ont cassé bar, carreaux, toilettes et grillages de l'enceinte visétoise ! Voilà bien la seule fausse note mosane de l'après-midi. Pourtant, dès les premiers échanges, les "Oies" montraient de la nervosité sans que leurs adversaires n'en profitent pour inverser une tendance défavorable due au résultat de l'aller (1-2). "Il y avait un peu de stress, car c'est quitte ou double dans ce genre de match", consentait Guy Mamoun N'Gon. Les Kényans semblaient particulièrement incisifs, voire agressifs. À cet effet, Marc Wuyts a... visé juste à la 37e en retirant deux joueurs avertis (Muchera et Omolo) au profit de l'expérimenté Verjans et de Da Silva. Le Brésilien trouvait d'ailleurs le poteau dès sa première frappe tandis que l'ancien Diable Rouge était à la base du but d'ouverture. Sa transversale arrivait à Ngon qui s'appuyait sur un relais avec Brncic. De son flanc droit, Ngon isolait Nazatto au point de penalty (1-0). Soulagés, les Visétois profitaient de la passivité de l'axe défensif alostois pour doubler la mise par une infiltration intelligente et payante de Lefèvre (2-0). À l'aise, les Liégeois, via Da Silva, Brncic et Nazatto oubliaient de plier le match. À regrets quand Verheyden, le plus inspiré des visiteurs, surprenait Cousin d'un envoi des 40 mètres (2-1). Dessaer loupait ensuite une égalisation qui aurait pu plonger les Mosans dans le doute. Mais l'essentiel est acquis : la finale face à Namur. "Au lieu d'aller dans le rouge, on aurait pu dérouler et avoir moins de séquelles", regrettait Marc Wuyts. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Mei 2008, 22:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoor hier op het werk van een collega dat er in de waalse pers staat dat een agent aan 1 oog blind zal blijven na de incidenten met onze supporters. Als dit zo is, is dat wel triestig.
Maar ik blijf er wel bij dat die flikken de problemen zelf uitgelokt hebben. |
| 27 Mei 2008, 9:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Smetje schreef: Ik hoor hier op het werk van een collega dat er in de waalse pers staat dat een agent aan 1 oog blind zal blijven na de incidenten met onze supporters. Als dit zo is, is dat wel triestig. Maar ik blijf er wel bij dat die flikken de problemen zelf uitgelokt hebben. Hij had misschien zijn peperspray omgekeerd vast. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Mei 2008, 11:27 |
|
|
forumlegende |
Casual1919 schreef: Smetje schreef: Ik hoor hier op het werk van een collega dat er in de waalse pers staat dat een agent aan 1 oog blind zal blijven na de incidenten met onze supporters. Als dit zo is, is dat wel triestig. Maar ik blijf er wel bij dat die flikken de problemen zelf uitgelokt hebben. Hij had misschien zijn peperspray omgekeerd vast. zou wel eens heel goed kunne _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Mei 2008, 12:17 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
Wat me als steward opgevallen is, is dat het toch steeds dezelfde zijn die het geweld in gang zetten. Bij elke match waar er rellen waren, was dat groepje uit het brusselse aanwezig. Telkens staan dezelfde aalstsupporters ertussen.(******).
Op Visé waren zij het die nadat ze geprobeerd hadden rond te geraken, terug het stadion binnenliepen en achter de tribune op de hekken kropen. toen heeft die flik met traangas gespoten.De stewards en spotters van Aalst die hen probeerden tegen te houden hebben ook het traangas in de ogen gekregen. Ge zou voor minder gratis uw club komen dienen. Waarom deze personen nog geen stadionverbod gekregen hebben blijft mij een raadsel, maar het verziekt de goede sfeer en het kost de club massa's geld. Laten we hopen dat hier een les wordt uit getrokken. |
| 27 Mei 2008, 12:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Toch even een kleine opmerking: Eerst en vooral ik ben ook geen voorstander van geweld op het voetbal maar het gebeurt meer dan je denkt.
Maar is het nodig altijd namen te noemen, dat is toch wel zwak vind ik persoonlijk. Maar dat is mijn mening... _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 13:15 |
|
|
Reserve
Het zo uwe zoon maar moeten zijn dat ze halfblind geklopt hebben! Diene flik is ook maar een mens zenne. Is niet echt iets voor te lachen indien dit waarheid is. Waarom geen namen noemen, als het klopt en de feiten zijn er dan moet ge der ook maar mee naar voren komen. Eerst de grote Jan uithangen en nadien u wegsteken...
![]() |
| 27 Mei 2008, 13:20 |
|
|
suppo schreef: Het zo uwe zoon maar moeten zijn dat ze halfblind geklopt hebben! Diene flik is ook maar een mens zenne. Is niet echt iets voor te lachen indien dit waarheid is. Waarom geen namen noemen, als het klopt en de feiten zijn er dan moet ge der ook maar mee naar voren komen. Eerst de grote Jan uithangen en nadien u wegsteken... ![]() Hoe de politie tekeer ging zondag had het inderdaad een kind of een oudere persoon kunnen geweest zijn met ernstige blessures. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Mei 2008, 13:30 |
|
|
Junior
suppo schreef: Het zo uwe zoon maar moeten zijn dat ze halfblind geklopt hebben! Diene flik is ook maar een mens zenne. Is niet echt iets voor te lachen indien dit waarheid is. Waarom geen namen noemen, als het klopt en de feiten zijn er dan moet ge der ook maar mee naar voren komen. Eerst de grote Jan uithangen en nadien u wegsteken... ![]() tot nogtoe nog altij geen artikel gevonden over een halfblinde agent!verhalen gaan snel een eigen leven leiden! |
| 27 Mei 2008, 13:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
IendrachterForLife schreef: Toch even een kleine opmerking: Eerst en vooral ik ben ook geen voorstander van geweld op het voetbal maar het gebeurt meer dan je denkt. Maar is het nodig altijd namen te noemen, dat is toch wel zwak vind ik persoonlijk. Maar dat is mijn mening... Zwak!? Ze moesten d'er begot adres en telefoonnummer nog bijgeven! |
| 27 Mei 2008, 13:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het is jammer genoeg wel waar.
Un policier fédéral a un oeil crevé (27/05/2008) Il a été blessé, à Visé, lors d'affrontements avec les supporters d'Alost VISÉ On savait que les supporters visétois étaient sympathiques et on savait également que ceux d'Alost l'étaient beaucoup moins. Cet état de fait s'est, une fois plus, confirmé lorsque dimanche vers 17 h, après le match opposant les deux équipes, les supporters alostois ont cherché la bagarre et ont provoqué la police. Les représentants des forces de l'ordre ont finalement dû intervenir, lorsqu'il fut constaté que les hooligans alostois avaient arraché les grillages bordant le terrain, mais avaient également démoli la billetterie, arraché les canalisations d'eau et même les W-C. C'est d'ailleurs avec des morceaux de toilettes qu'ils ont bombardé les policiers. L'un d'entre eux, un membre du team arrest de la police fédérale a été touché en plein visage. Après examen médical, il s'est avéré que le malheureux avait un oeil crevé et qu'il en perd donc définitivement l'usage. Plainte a évidemment été déposée. Signalons qu'une demi-douzaine d'Alostois ont été arrêtés administrativement mais qu'il n'est pas établi que le responsable des faits soit dedans. Une enquête est, bien entendu, en cours. © La Dernière Heure 2008 |
| 27 Mei 2008, 13:43 |
|
|
Als ze enkel de provocatie zien vanwege de Eendrachtsupporters en niets van de thuissupporters maakt ze dat in feite allemaal halfblind.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Mei 2008, 13:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
suppo schreef: Het zo uwe zoon maar moeten zijn dat ze halfblind geklopt hebben! Diene flik is ook maar een mens zenne. Is niet echt iets voor te lachen indien dit waarheid is. Waarom geen namen noemen, als het klopt en de feiten zijn er dan moet ge der ook maar mee naar voren komen. Eerst de grote Jan uithangen en nadien u wegsteken... ![]() de grote jan uit hangen, het is aan de politiediensten om hun werk eens goed te doen! Ze zijn altijd massaal aanwezig maar ze hallen hun er niet uit... En bij de politie staan er ook elke keer bij die eens komen om goed te knokken _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 13:46 |
|
|
Junior
misschien beter eens stoppen met al die commentaren over wat er na de match gebeurd is! het is idd verleidelijk om hier sensatie te typen, maar al het sportieve komt hier blijkbaar niet meer aan bod! dus mss zelfs beter deze topic sluiten! bij wijze van een symbolisch punt te zetten achter deze dag!
|
| 27 Mei 2008, 13:53 |
|
|
red cap schreef: misschien beter eens stoppen met al die commentaren over wat er na de match gebeurd is! het is idd verleidelijk om hier sensatie te typen, maar al het sportieve komt hier blijkbaar niet meer aan bod! dus mss zelfs beter deze topic sluiten! bij wijze van een symbolisch punt te zetten achter deze dag! Ik vind niet dat we hier moeten stoppen, de feiten zijn ernstig en de gevolgen voor onze club en supporters nog veel ernstiger. Het is NU de moment om al het crapuul ( en ja dat zijn er nogal wat) eruit te gooien. Desnoods met harde maatregelen. Laten we dus maar verder discussiëren hoe we dat gaan aanpakken! |
| 27 Mei 2008, 14:01 |
|
| Pagina 19 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 51 Volgende |