Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
ge gaat het zelf oplossen? want dit is toch wat je aan het beweren bent!
kijk het was maar een voorstel! kdenk dat nog velen mijn mening delen!

27 Mei 2008, 14:03
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
red cap schreef:

Inderdaad, het is de poltie hun taak niet de onze. En van achter u computerken gaar ge nie veel oplossen ze :stom:

Op naar een volgend seizoen en alles geven voor te titel!!! :EA: :EA: :EA:

27 Mei 2008, 14:12

IendrachterForLife schreef:
red cap schreef:

Inderdaad, het is de poltie hun taak niet de onze. En van achter u computerken gaar ge nie veel oplossen ze :stom:

Da's natuurlijk weeral makkelijk, de verantwoordelijkheid bij de politie leggen. 't Is verdorie onze eigen verantwoordelijkheid: iedereen weet toch wie het crapuul is, wie er elke week opnieuw op rellen uit is? Negeer die mannen, drink er geen pint meer mee, wijs ze op de verachterlijkheid van hun gedrag, geef ze desnoods aan!

27 Mei 2008, 14:17
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachtsupporterke schreef:
red cap schreef:

Da's natuurlijk weeral makkelijk, de verantwoordelijkheid bij de politie leggen. 't Is verdorie onze eigen verantwoordelijkheid: iedereen weet toch wie het crapuul is, wie er elke week opnieuw op rellen uit is? Negeer die mannen, drink er geen pint meer mee, wijs ze op de verachterlijkheid van hun gedrag, geef ze desnoods aan!

ze desnoods aangeven, belachelijk :nieje:

27 Mei 2008, 14:24
Junior

sorry, maar uw antwoorden slaan nergens op!dit is idd de taak van de politie, hiervoor krijgen ze namelijk geld!
er geen pint mee drinken, dat is natuurlijk het volste recht van iedereen! maar daar kan je niemand in verplichten!

27 Mei 2008, 14:25

ze desnoods aangeven, belachelijk :nieje:

red cap schreef:
sorry, maar uw antwoorden slaan nergens op!dit is idd de taak van de politie, hiervoor krijgen ze namelijk geld!
er geen pint mee drinken, dat is natuurlijk het volste recht van iedereen! maar daar kan je niemand in verplichten!

Sorry, antwoorden die bewijzen dat jullie de ernst van de situatie niet goed inschatten. Als de opkuis van het crapuul niet snel van de supportersclubs uit komt, zal 't met harde hand van bovenaf gebeuren: maar ja, misschien zijn jullie net op die confrontatie uit? :stom:

27 Mei 2008, 14:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Petroe69 schreef:
Het is jammer genoeg wel waar.

Un policier fédéral a un oeil crevé (27/05/2008)

Il a été blessé, à Visé, lors d'affrontements avec les supporters d'Alost

VISÉ On savait que les supporters visétois étaient sympathiques et on savait également que ceux d'Alost l'étaient beaucoup moins.

Cet état de fait s'est, une fois plus, confirmé lorsque dimanche vers 17 h, après le match opposant les deux équipes, les supporters alostois ont cherché la bagarre et ont provoqué la police.

© La Dernière Heure 2008

Dat de supporters van Visé sympathiek zijn, hebben we allemaal gezien: vanop het veld komen uitdagen, met vanalles gooien, ... Rare definitie van sympathiek.

En over de provocatie van de politie zwijgen ze gemakshalve ook maar

27 Mei 2008, 14:35
Junior

dus u mijn beste, gaat beslissen met wie er omgegaan wordt? met wie er iets gedronken wordt? met wie men mag praten? het is idd niet aan u om te beslissen wie er uit moet en wie mag blijven!
Dit was een algemene opflakkering van frustratie! zowel bij "het crapuul" die u zo graag omschrijft, als bij de gewone supporter die het optreden van de politie niet kon pikken!
komt hierbij wss de factor alcohol nog kijken en daar heb je het!
het is gebeurd, het was ernstig! maar alsjeblief maak van een mug geen olifant! er zijn veel factoren die tot de situatie van zondag geleid hebben! er zal wel gereageerd worden vanuit de voetbalcel! het heft zelf in handen nemen is dus volgens mij een foute benadering van dit probleem

27 Mei 2008, 14:42
toevallige voorbijganger

Smetje schreef:
Petroe69 schreef:
Het is jammer genoeg wel waar.

Un policier fédéral a un oeil crevé (27/05/2008)

Il a été blessé, à Visé, lors d'affrontements avec les supporters d'Alost

VISÉ On savait que les supporters visétois étaient sympathiques et on savait également que ceux d'Alost l'étaient beaucoup moins.

Cet état de fait s'est, une fois plus, confirmé lorsque dimanche vers 17 h, après le match opposant les deux équipes, les supporters alostois ont cherché la bagarre et ont provoqué la police.

© La Dernière Heure 2008

Dat de supporters van Visé sympathiek zijn, hebben we allemaal gezien: vanop het veld komen uitdagen, met vanalles gooien, ... Rare definitie van sympathiek.

En over de provocatie van de politie zwijgen ze gemakshalve ook maar

Het waren de 'supporters' van visé die aan het rondpunt de bussen aan het opwachten waren. Klaar met stenen in hun handen om ze te bekogelen.
Jammergenoeg zijn er eerst een paar auto's van aalst langsgereden en is er daarby een achterruit gesneuveld. Natuurlijk was daar NIKS van politie te zien die iets kon vaststellen :stom:
Die waren te druk bezig met hun pepperspraybussen te legen op brave supporters.

27 Mei 2008, 14:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Volgens da artikel is er zes man opgepakt ? Volgens mij hebben die mannen niemand meegepakt :wadde:

27 Mei 2008, 15:03
nieuw in de eerste ploeg

Jeroen schreef:
Volgens da artikel is er zes man opgepakt ? Volgens mij hebben die mannen niemand meegepakt :wadde:

volgens mij ook niet! de auteur heeft misschien banden met het nieuwsblad :D

27 Mei 2008, 15:05
Junior

6 paspoorten opgeschreven van mensen die met de auto waren en die aangevallen werden door visé en daarop reageerden!hoe zielig is dit?

27 Mei 2008, 15:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Tzou nog straf zijn als die "gearresteerd" zijn.. Ze hebben hun eigen achterruit ingegooid ofzo :lol:

27 Mei 2008, 15:09
Freak

De supportersclubs moeten zich dus bezighouden met het filteren van ambrasmakers ?
Als je mensen moet beginnen weigeren op de bus op basis van een vermoeden dat ze 'hooligans' zijn dan ben je goed bezig. Weiger trouwens eens iemand (en meteen ook zijn vrienden/familie want meestal ga je niet alleen met een bus mee) op basis van zo'n vermoeden en je raakt klanten kwijt. Onze supportersclubs leven enkel daarvan en een klein deel van sponsers.

Aangeven is eveneens geen optie want van al de leden van onze bus kennen we soms niet eens de volledige naam. Laat staan het adres of telefoonnummer.

En wat doe je met mensen die met de wagen gaan ? Hoe kan je die nu in hemelsnaam aangeven ? Als we zo gaan beginnen kan ik trouwens nu al zeggen wat daar van komt ; ambras onder de supporters.

Het is de taak van de politie om mensen te herkennen en te betrappen op dergelijke feiten, niet de onze!

27 Mei 2008, 15:10
toevallige voorbijganger

red cap schreef:
6 paspoorten opgeschreven van mensen die met de auto waren en die aangevallen werden door visé en daarop reageerden!hoe zielig is dit?

idd visé stond voor de 2e keer auto's op te wachten op te bekogelen met stenen.
eendracht aalst supporters hebben hierop gereageerd omdat ze niet anders konden, ze stonden in de fille!!!
Natuurlijk worden de eendracht aast supporters opgepakt omdat ze hunnen eigen auto aant beschermen waren.

Laatst gewijzigd door tommGK op 27 Mei 2008, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

27 Mei 2008, 15:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 51