Transfers 2008 - 2009 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Zonder pro of contra de trainer te zijn (ik ben van mening dat de spelers op het veld het resultaat behalen en niet den trainer) vergeten er hier veel dat met veel ander systemen dan met één of geen spits em in de terugronde niet heeft kunnen spelen. Toen alles in de heenronde met Arnold goeging, en we zelfs op STVV stunten (zonder arnold) hebk hier niks gehoord van kritiek (geldt voor trainer als al dieje kritiek op de veirman trouwens). Ivm trainer, of ge dan 4-5-1 speelt of 5-4-1 ... what's the difference :wadde:

27 Mei 2008, 13:45
nieuw in de eerste ploeg

Laat ons hopen dat Arnold zal blijven want ik lees op http://www.camer-sport.be dat hij goede contacten met 2de klasse en Italië heeft.

".... Cette réduction du score ne changera pas grand-chose à la suite des évènements. L’adversaire de Alost en demie finale fut tout simplement plus fort :’’Visé est franchement une équipe bien en place sur les plans physique et tactique’’ a reconnu Arnold Nguekam.

L’attaquant de Alost pourrait quitter la Flandre orientale cet été. ‘’Le challenge pour moi était de pouvoir rejouer après la blessure qui m’avait écarté des stades pendant plusieurs mois. Maintenant, j’ai des contacts en D2 ici en Belgique ainsi que d’autres contacts à l’étranger notamment en Italie’’.

27 Mei 2008, 13:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Vorig seizoen was OHL geïnteresseerd in Arnold, als ik me goed rappeleer.

27 Mei 2008, 14:08
Iendracht.be - beheer

Arnold mogen ze absoluut niet laten gaan. Vorig seizoen was er ook interesse en volgens wat ik gehoord heb, hadden ze toen ne zotte prijs op zijne kop gezet. Dat moeten ze nu weer doen, zodat hij zeker blijft.

27 Mei 2008, 14:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Transfers 2008-2009
Boussoufa werd aangekocht van Bornem. Zijn er sups die Boussoufa reeds aan het werk zagen?
Is hij zo schitterend als men beweert? Hij scoorde 6 keer in een half seizoen, terwijl hun 1ste topscoorder 13 goals verzilverde. Boussoufa toonde volgens het bestuur zijn torinstinct bij Bornem en eindigde 3de topscoorder van 4deklasser Bornem die middenmoot geklasseerd geeindigd is ...

27 Mei 2008, 15:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2008-2009
pattaboem schreef:
Boussoufa werd aangekocht van Bornem. Zijn er sups die Boussoufa reeds aan het werk zagen?
Is hij zo schitterend als men beweert? Hij scoorde 6 keer in een half seizoen, terwijl hun 1ste topscoorder 13 goals verzilverde. Boussoufa toonde volgens het bestuur zijn torinstinct bij Bornem en eindigde 3de topscoorder van 4deklasser Bornem die middenmoot geklasseerd geeindigd is ...

Op een halfseizoen weliswaar. Terwijl hun topschutter er een vol seizoen heeft opzitten. En ik dacht dat hij bij La Lou in de oefenmatchen ook al had bewezen goed bij schot te zijn. Het grootste probleem zou zijn mentaliteit zijn, maar zo lopen er hier wel meer rond bij ons van wie dat gezegd werd.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

27 Mei 2008, 15:02
Ancien

Leeftijd: 38
Smetje schreef:
Arnold mogen ze absoluut niet laten gaan. Vorig seizoen was er ook interesse en volgens wat ik gehoord heb, hadden ze toen ne zotte prijs op zijne kop gezet. Dat moeten ze nu weer doen, zodat hij zeker blijft.

Langs de andere kant gaat hij ook zijn laatste contractjaar in, dacht ik. Hij kan dus volgend jaar gratis vertrekken. Misschien nog een kans om er geld voor te vangen. Al zie ik hem niet graag vertrekken uiteraard.

27 Mei 2008, 15:03
Nationale Ploeg

s@té schreef:
Smetje schreef:

Langs de andere kant gaat hij ook zijn laatste contractjaar in, dacht ik. Hij kan dus volgend jaar gratis vertrekken. Misschien nog een kans om er geld voor te vangen. Al zie ik hem niet graag vertrekken uiteraard.

Inderdaad, tegenwoordig gaan spelers enkel nog naar een andere ploeg als ze einde contract zijn. Een speler kunnen verkopen voor (grof) geld is geen doorsnee meer. Daarom moeten ze zeker niet twijfelen om Arnold te laten gaan als er een goed bod komt. We moeten onze inkomsten ergens halen. En Arnold, laat ons wel wezen, zoals hem zijn er nog te vinden hoor.

27 Mei 2008, 15:11
Freak

s@té schreef:
Smetje schreef:

Het zou anderzijds ook dom geweest zijn van het bestuur om zijn contract te verlengen. Bij zo'n zware blessure weet je nooit of een speler helemaal kan herstellen. Bij Arnold lijkt dat echter wel goed te komen dus als hij ook volgend seizoen kan bevestigen zal het bestuur wel werk maken van zo'n contractverlenging, me dunkt.

27 Mei 2008, 15:11
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Volgens mij had Arnold een contract voor drie seizoenen plus een optie voor twee bijkomende seizoenen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

27 Mei 2008, 16:03
Freak

Titus schreef:
Volgens mij had Arnold een contract voor drie seizoenen plus een optie voor twee bijkomende seizoenen.

Ik heb alleszins een krantenartikel waarin hij (vorig jaar) zei dat hij zeker 3 seizoenen ging blijven. Zijn contract loopt dus nog 1seizoen denk ik.

27 Mei 2008, 16:05
Freak

Eindelijk nog eens goed nieuws ook ;

Lionel Lord, onze 27-jarige Nederlandse vleugelaanvaller, speelt ook het komende seizoen voor Eendracht Aalst. Lord heeft het dermate naar z’n zin bij Eendracht Aalst dat hij - ondanks ruime belangstelling - besloot om geen gebruik te maken van z’n opstapclausule nu VC EA 2002 niet promoveert. Meer nog, er werd zelfs een overeenkomst bereikt voor de komende twee seizoenen.

Bron: eendracht-aalst.be

Merci bestuur

27 Mei 2008, 18:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
SCHITTEREND LORD BLIJFT
:EA: :EA:

27 Mei 2008, 18:46
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Dit toont nog maar eens aan hoe EENDRACHT AALST LEEFT!!!!

Dit zal toch ook een vertrouwensboost zijn naar andere spelers toe denk ik!! :EA: :EA:

27 Mei 2008, 18:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Casual1919 schreef:
Eindelijk nog eens goed nieuws ook ;

Lionel Lord, onze 27-jarige Nederlandse vleugelaanvaller, speelt ook het komende seizoen voor Eendracht Aalst. Lord heeft het dermate naar z’n zin bij Eendracht Aalst dat hij - ondanks ruime belangstelling - besloot om geen gebruik te maken van z’n opstapclausule nu VC EA 2002 niet promoveert. Meer nog, er werd zelfs een overeenkomst bereikt voor de komende twee seizoenen.

Bron: eendracht-aalst.be

Merci bestuur

Merci Iendracht ! :EA:

27 Mei 2008, 18:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 130