|
|
| Pagina 22 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
tommGK schreef: Roel1919 schreef: IendrachterForLife schreef: Nolah schreef: er wordt hier wel van het ene uiterste naar het andere gegaan he, van die mannen zelf aanpakken tot wij blijven er af want ze zijn onze bron van inkomsten... Iedereen keurt het blijkbaar wel af ... Hopelijk is de reputatie van de supporters niet om zeep want heb deze middag ook een krantje uit het Luikse onder mijn neus gehad van een collega en de 3 dingen die benadrukt werden: 1)een agent zijn oog kwijt (daar had ge ni aan gedacht he als ge diene wc pot smeet!) 2) aant stadion is er ook veel schade 3) die van Aalst zijn krapuul want het ging niet om supporters van beide ploegen tegen elkaar , maar de supporters van Aalst tegen de politie Als ik me niet vergis werd ook ergens vernoemd dat wel al gekend zijn voor racisme ook. voor het zelfde geld verliest een supporter van ons ook een oog door het ONNODIG gebruiken van pepperspray/traangas. Het zou maar eens u zoon/vader/kameraad zijn... Hoe is die politieagent zijn oog kwijt geraakt? WC-pot? baksteen? Staat da ergens in zo'n artikel? geraakt door een vliegend object.. tis natuurlijk niet slim van dienen flik om zonder bescherming daar te staan. misschien is hij door een collega met pepperspray/traangas bespoten ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 16:05 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25 Berichten: 62 |
Er stond bij door een gegooid voorwerp.
|
| 27 Mei 2008, 16:08 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Nolah schreef: Er stond bij door een gegooid voorwerp. Kan natuurlijk overal zijn, ik heb die wc-potten horen afbreken terwijl ik mijn ogen aant spoele was maar heb natuurlijk niets gezien. Toen ik buiten kwam was het eigenlijk allemaal al gebeurd dus heb ook geen bakstenen zien vliegen... |
| 27 Mei 2008, 16:11 |
|
|
toevallige voorbijganger
dat gedoe met die flik kan nog voor heel wat problemen zorgen...
|
| 27 Mei 2008, 16:12 |
|
|
Nolah schreef: er wordt hier wel van het ene uiterste naar het andere gegaan he, van die mannen zelf aanpakken tot wij blijven er af want ze zijn onze bron van inkomsten... Iedereen keurt het blijkbaar wel af ... Hopelijk is de reputatie van de supporters niet om zeep want heb deze middag ook een krantje uit het Luikse onder mijn neus gehad van een collega en de 3 dingen die benadrukt werden: 1)een agent zijn oog kwijt (daar had ge ni aan gedacht he als ge diene wc pot smeet!) 2) aant stadion is er ook veel schade 3) die van Aalst zijn krapuul want het ging niet om supporters van beide ploegen tegen elkaar , maar de supporters van Aalst tegen de politie Als ik me niet vergis werd ook ergens vernoemd dat wel al gekend zijn voor racisme ook. Inderdaad een bijdrage van iemand die de situatie op dezelfde manier als mij inschat. Ik volg dit forum al jaren sporadisch, maar de reden waarom ik nu pas registreerde, is het feit dat het inderdaad 5 voor 12 is. Als trouwe supporter die al bijna 35 jaar de club volgt, wil ik niet dat mijn favoriete club geassocieerd worden met hooliganisme. Het gedrag van de politie was inderdaad zwaar overdreven en niet goed te praten, ik zou ook furieus reageren wanneer er traangas naar kinderen gegooid wordt. Feit is dat het optreden van de politie ingegeven is door de reeks van incidenten die hier de voorbije jaren aan voorafgingen. Wat me meest zorgen baart, is dat de ernst van de incidenten in stijgende lijn gaan. Hoe gaat de politie bij het volgende incident reageren? Nog doldriester dan zondag? Let op, dit is geen oproep om onze mentaliteit te gaan veranderen he, iendrachters én oilsjteneers zijn nu eenmaal uniek en nemen geen blad voor de mond, gelukkig maar. En dat ze bij ons gedrag soms eens grote ogen trekken of ons bekritiseren, who cares. Maar als oilsjteneer zeg ik nu ook mijn gedacht, nl. dat die aggressiviteit en domheid van sommige "supporters" niet bij onze ploeg past. Op een relatief korte tijd hebben wij onze uitstekende reputatie verspild en worden we in 1 adem genoemd met de soort van Antwerp en RC Mechelen. Dat jullie elkaar indekken no problem maar weet dat dit het begin van het einde kan zijn... Ik vraag dus enkel een krachtdadig optreden van ja, de supporters, de club en de politie. Een bezorgde echte supporter ![]() |
| 27 Mei 2008, 16:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Heb op het forum van voetbalkrant een link gezien van rtl met beelden van de rellen en daar zeggen ze toch ook dat er een politieagent een oog heeft verloren.
| 27 Mei 2008, 16:31 |
|
|
tommGK schreef: dat gedoe met die flik kan nog voor heel wat problemen zorgen... ik vrees het ook niet alleen financiëel en qua sancties die er zullen volgen maar ook voor onze reputatie: nu gaan ze waarschijnlijk nog sneller de zware middelen bovenhalen bij problemen, met alle gevolgen vandien... want ookal reageerde de politie zondag niet op de goede manier en hebben Visé-sups ons geprovoceerd dat wordt allemaal vergeten -ge ziet het zelf in de pers- da wordt allemaal opzij geschoven en het enige wat onthouden wordt is dat dat crapul van Aalst ne collega een oog heeft gekost en dat ie daardoor waarschijnlijk voor de rest van zijn leven zijn job niet meer zal kunnen uitoefenen... |
| 27 Mei 2008, 16:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals altijd krijgen dingen die uitvergroot worden in de media (remember Dender) een zwaarder gevolg...
Ik vrees er toch ook wat voor.. De flikken zullen er alvast niet vriendelijker op worden |
| 27 Mei 2008, 16:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Ik vrees dat aalst wel is een fameuze boete zou kunne krijge en tzal wa meer zen dan die voorwaardelijke geldboete van op dender.Ik blijf wel bij mijnn standpunt da alles op de aalsterse supporters schuiven overdreven is .Tis eirg voor dieje agent ,maar hoe ist gebeurd da weet niemand ni e dus voor dat we ier weer een zaak van gaan maken,zouk toch is wille wetn oe dat precies gebeurd is.
|
| 27 Mei 2008, 16:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jongens mijn hart staat bijna stil bij het vernemen van het feit dat die agent
zijn oog definitief verliest. Ikzelf heb sinds maart reeds 3 maal een oogoperatie ondergaan en hoop dat alles goed komt . Nu pas besef ik wat een oog waard is en we mogen niet vergeten dat die persoon ook een mens is met waarschijnlijk een gezin . Misschien een aktie voor deze man organiseren zodanig dat we laten zien dat NIET alle supporters van Aalst slecht zijn ???? Wat gaat dat kosten ???? Kan de voetbalclub hiervoor aansprakelijk worden gesteld ???? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Mei 2008, 17:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Wat ne mens hier allemaal leest,ik ga al meer dan 25 jaar naar de voetbal en ik weet dat er al die tijd al ergens wel eens iets gebeurde op een voetbal plein zowel tijdens al na of voor de wedstrijd.
Nu komen er hier enkele heiligen vertellen dat ze het (crapuul)moeten aan geven bij de flikken,wel jongens nog nooit met een glaasje teveel gereden nog nooit door een rood licht gereden nooit de snelheid overtreden????op den eendracht zitten toch voorbeeldige mensen he.Wel ik hoop dat alle heiligen hier eens verklikt worden als ze eens een misdrijfje hebben gepleegd. Als jullie vinden dat er op de voetbal nooit iets zal gebeuren,dan zullen jullie wel op een andere planeet naar het voetbal moeten gaan kijken,of neem gewoon een zit tribune dan moet ge bij het (crapuul) niet gaan staan en na de wedstrijd ergens een pannekoekje gaan eten in plaats van op den eendracht nog een pintje te drinken want ze zouden jullie wel eens kunnen gaan aan geven bij de flikken Bende schijnheiligaards _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 27 Mei 2008, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 17:04 |
|
|
toevallige voorbijganger
het is inderdaad 5 voor 12
willen we er dan aub ook eens iets aan doen? ik heb namelijk het wrange gevoel als we niets (symbolisch) ondernemen nu dat we zwijgend instemmen goedkeuren met wat zondag gebeurd is veel beter dan een heksenjacht om schuldigen aan te duiden kan het OPC dat hier de voorbije dagen ook al wat kritiek kreeg bewijzen dat ze het idd. goed menen en een actie opzetten om bestuur, media, politie, etc. een signaal te geven dat ook wij dit niet dulden zondag is toch een match die niets voorstelt maar wij kunnen er wel een belangrijk signaal mee geven naar de buitenwereld combineer dit met het bedanken van onze spelers en ze zullen het zeker appreciëren laat ons in het topic EA-Turnhout brainstormen over wat we allemaal kunnen doen zondag ik denk dat iedereen trouwens zijn buik vol heeft over de verhalen van afgelopen zondag laat ons nu eens positief creatief zijn! Laatst gewijzigd door ReeGeit op 27 Mei 2008, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mei 2008, 17:04 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Van diene flik met een blind oog neem ik voorlopig toch met een serieuze korrel zout.
Overdrijven doen ze ALTIJD EN OVERAL. Neem een ex-collega van mij die, voor een wedstrijd van AA Gent boel kreeg met ne flik die lastig kwam doen en de grote jan uithangen. Mijn collega zet zich recht van zijn barkruk (rekening houdend met postuur van 150kg), diene flik stapt verschrikt achteruit, struikeld over zijn eigen voeten en valt op de grond. RESULTAAT : 6 maanden inactiviteit voor die flik en loonbeslag van collega tot alle kosten (medische en loonverlies) terugbetaald zijn.Ik zeg niet dat het artikel nie waar is hé, maar voor hetzelfde geld is het allemaal 2 keer niets. |
| 27 Mei 2008, 17:06 |
|
|
Junior
goe idee!!! met z'n allen achter den eendracht!
|
| 27 Mei 2008, 17:08 |
|
|
toevallige voorbijganger
zotvawies schreef: Van diene flik met een blind oog neem ik voorlopig toch met een serieuze korrel zout. Overdrijven doen ze ALTIJD EN OVERAL. Neem een ex-collega van mij die, voor een wedstrijd van AA Gent boel kreeg met ne flik die lastig kwam doen en de grote jan uithangen. Mijn collega zet zich recht van zijn barkruk (rekening houdend met postuur van 150kg), diene flik stapt verschrikt achteruit, struikeld over zijn eigen voeten en valt op de grond. RESULTAAT : 6 maanden inactiviteit voor die flik en loonbeslag van collega tot alle kosten (medische en loonverlies) terugbetaald zijn.Ik zeg niet dat het artikel nie waar is hé, maar voor hetzelfde geld is het allemaal 2 keer niets. die agent is geraakt door de ijzeren sjasjer (of hoe heet dat ding) van een wc-pot en dat komt inderdaad hard aan wie achteraan stond te kijken heeft dit zien gebeuren en het was duidelijk dat het ernstig was ik denk dus dat we dit best aux serieux nemen en ingaan op mijn voorstel en niet proberen de feiten te minimaliseren nogmaals: ik zeg niet dat de schuld in 1 kamp ligt maar met schuld zoeken lossen we niets op; iedereen heeft fouten gemaakt maar laat ons een teken geven dat ook wij als echte eendracht supporters dit niet dulden |
| 27 Mei 2008, 17:17 |
|
| Pagina 22 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 51 Volgende |