|
|
| Pagina 23 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
ReeGeit schreef: zotvawies schreef: Van diene flik met een blind oog neem ik voorlopig toch met een serieuze korrel zout. Overdrijven doen ze ALTIJD EN OVERAL. Neem een ex-collega van mij die, voor een wedstrijd van AA Gent boel kreeg met ne flik die lastig kwam doen en de grote jan uithangen. Mijn collega zet zich recht van zijn barkruk (rekening houdend met postuur van 150kg), diene flik stapt verschrikt achteruit, struikeld over zijn eigen voeten en valt op de grond. RESULTAAT : 6 maanden inactiviteit voor die flik en loonbeslag van collega tot alle kosten (medische en loonverlies) terugbetaald zijn.Ik zeg niet dat het artikel nie waar is hé, maar voor hetzelfde geld is het allemaal 2 keer niets. die agent is geraakt door de ijzeren sjasjer (of hoe heet dat ding) van een wc-pot en dat komt inderdaad hard aan wie achteraan stond te kijken heeft dit zien gebeuren en het was duidelijk dat het ernstig was ik denk dus dat we dit best aux serieux nemen en ingaan op mijn voorstel en niet proberen de feiten te minimaliseren nogmaals: ik zeg niet dat de schuld in 1 kamp ligt maar met schuld zoeken lossen we niets op; iedereen heeft fouten gemaakt maar laat ons een teken geven dat ook wij als echte eendracht supporters dit niet dulden Dan zwijg ik (voorlopig) |
| 27 Mei 2008, 17:21 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: Timoilsjt schreef: Ge zult zien. Oilsjt zal noig gestraft en beboet werren, en doi hooligans van Visé zullen vedrom niets kroigen... De Waalse poliesje zal alles op d 'oilsjteneers schoiven en eirzelven en eir Visé-supporters beschermen! K hoop dat de Aalsterse spotters, die toch ook de volle laag gekregen hebben, hier toch in ons voordeel gaan spreken. Zij hebben toch ook gezien (alhoewel, met dienen traangas in hun ogen zullen ze ook ni veel gezien hebben )hoe vele onschuldige supporters en kinderen door die flikken behandeld werden.Ik hoop da ge gelijk hebt. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 27 Mei 2008, 17:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
we zullen wel een boete krijgen en misschien een paar wetstrijden
achter gesloten deuren mogen spelen denk ik ![]() |
| 27 Mei 2008, 17:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
zandbergske schreef: Heb op het forum van voetbalkrant een link gezien van rtl met beelden van de rellen en daar zeggen ze toch ook dat er een politieagent een oog heeft verloren. in welke topic is die dan terug te vinden? _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 17:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
IendrachterForLife schreef: zandbergske schreef: Heb op het forum van voetbalkrant een link gezien van rtl met beelden van de rellen en daar zeggen ze toch ook dat er een politieagent een oog heeft verloren. in welke topic is die dan terug te vinden? eindronde 3e klasse 4e klasse |
| 27 Mei 2008, 17:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
ajaxboy schreef: IendrachterForLife schreef: zandbergske schreef: Heb op het forum van voetbalkrant een link gezien van rtl met beelden van de rellen en daar zeggen ze toch ook dat er een politieagent een oog heeft verloren. in welke topic is die dan terug te vinden? eindronde 3e klasse 4e klasse Zie het juist! ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Mei 2008, 17:31 |
|
|
Junior
Timoilsjt schreef: Smetje schreef: Timoilsjt schreef: Ge zult zien. Oilsjt zal noig gestraft en beboet werren, en doi hooligans van Visé zullen vedrom niets kroigen... De Waalse poliesje zal alles op d 'oilsjteneers schoiven en eirzelven en eir Visé-supporters beschermen! K hoop dat de Aalsterse spotters, die toch ook de volle laag gekregen hebben, hier toch in ons voordeel gaan spreken. Zij hebben toch ook gezien (alhoewel, met dienen traangas in hun ogen zullen ze ook ni veel gezien hebben )hoe vele onschuldige supporters en kinderen door die flikken behandeld werden.Ik hoop da ge gelijk hebt. Awel, ik hoop van nie. Ik hoop dat de spotters de schuld leggen bij het 10-tal "supporters" die maar met één bedoeling naar Visé afgezakt waren: Rellen met de politie of met iedereen die erom vroeg. Mannen die tijdens de match vooral bezig zijn met hoe ze na de match het beest kunnen uithangen: "Hoe geraken we tot bij de Visé supporters, waar staat de politie het zwakst, hoe zorg ik ervoor dat ik straks niet gefilmd wordt, enz..." Hun grootste hulpmiddel hierbij is de massa gewone/normale/echte supporters van Aalst die ze gebruiken om er zich tussen te verstoppen. Ik hoor op het RTL-filmpje dat alles goed gefilmd is. Wel dan hoop ik dat de aanstokers van deze rellen zwaar financieel gestraft worden. En als blijkt uit de beelden dat de reactie van de politie buiten alle proportie was, moet de verantwoordelijke commandant daar ook op afgerekend worden. |
| 27 Mei 2008, 17:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
heeft iemand die rtl-link???
|
| 27 Mei 2008, 17:44 |
|
|
Junior
CeltiC1919 schreef: heeft iemand die rtl-link??? http://rtlinfo.alinfini.be/index.php?option=com_vpl_videoplayer&task=play&mmo=35622 |
| 27 Mei 2008, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Telbar schreef: Timoilsjt schreef: Smetje schreef: Timoilsjt schreef: Ge zult zien. Oilsjt zal noig gestraft en beboet werren, en doi hooligans van Visé zullen vedrom niets kroigen... De Waalse poliesje zal alles op d 'oilsjteneers schoiven en eirzelven en eir Visé-supporters beschermen! K hoop dat de Aalsterse spotters, die toch ook de volle laag gekregen hebben, hier toch in ons voordeel gaan spreken. Zij hebben toch ook gezien (alhoewel, met dienen traangas in hun ogen zullen ze ook ni veel gezien hebben )hoe vele onschuldige supporters en kinderen door die flikken behandeld werden.Ik hoop da ge gelijk hebt. Awel, ik hoop van nie. Ik hoop dat de spotters de schuld leggen bij het 10-tal "supporters" die maar met één bedoeling naar Visé afgezakt waren: Rellen met de politie of met iedereen die erom vroeg. Mannen die tijdens de match vooral bezig zijn met hoe ze na de match het beest kunnen uithangen: "Hoe geraken we tot bij de Visé supporters, waar staat de politie het zwakst, hoe zorg ik ervoor dat ik straks niet gefilmd wordt, enz..." Hun grootste hulpmiddel hierbij is de massa gewone/normale/echte supporters van Aalst die ze gebruiken om er zich tussen te verstoppen. Ik hoor op het RTL-filmpje dat alles goed gefilmd is. Wel dan hoop ik dat de aanstokers van deze rellen zwaar financieel gestraft worden. En als blijkt uit de beelden dat de reactie van de politie buiten alle proportie was, moet de verantwoordelijke commandant daar ook op afgerekend worden. Op het filmke is goed te zien dat er twee anders geaarde op het toilet zitten,bij nader inzien zijn het er twee van ons forum. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2008, 17:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Allemaal heel erg, zeker weten !
En de club krijgt er helemaal geen goede reputatie door. Maar ons afschilderen als een bende zwijnen in het algemeen en niks zeggen over de grove fouten die de politie begaan is zegt weer veel over de objectiviteit van de Waalse pers/politie. Dat kinderen, vrouwen en ouder mensen zwaar zijn aangepakt en de schrik van hun leven hebben opgedaan is nergens te lezen of te horen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Mei 2008, 17:52 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: Op het filmke is goed te zien dat er twee anders geaarde op het toilet zitten,bij nader inzien zijn het er twee van ons forum. Het louter ridiculiseren van je tegenstander is een van de domste en zwakste argumentatietechnieken. Laten we bij het onderwerp blijven. |
| 27 Mei 2008, 18:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Da van diene flik kan allemaal wel waar zijn ,
maar je moet eens denken aan de onschuldige mensen die daar stonden om zich naar de uitgang te begeven, ze spuiten in het wilderond traangas/pepperspray en daar mag niks op gedaan worden? Mijn klein kozzeke van 9 jaar heeft zelfs da spul in zijn ogen gehad, stelt u voor da hij blind was geworden door da spul? geen ene dat daar gene shit zal om geven ik weet nog dat er ne gast tegen ons kwam zeggen ''hou jullie kalm tees hoeft allemaal ni'' tot alstem mijn kozzeke zag, zijnen mond was direct gesnoerd, sorry maar bij mijn weten maken de flikken ons beesten, we zijn zeker ni de braafste ,maar de flikken moeten dit dan ook niet doen, ze moeten wel beter weten zeker. en een boete? Het zal weer allemaal op aalst gestoken worden Die vuile wale kakkers hebben weeral niets misdaan.Altijd zelfde me die walekoppen kheb maar één zinnetje voor die flikken ,Loontje komt om zijn boontje. ![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 27 Mei 2008, 18:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Iendrachtsupporterke schreef: red cap schreef: misschien beter eens stoppen met al die commentaren over wat er na de match gebeurd is! het is idd verleidelijk om hier sensatie te typen, maar al het sportieve komt hier blijkbaar niet meer aan bod! dus mss zelfs beter deze topic sluiten! bij wijze van een symbolisch punt te zetten achter deze dag! Ik vind niet dat we hier moeten stoppen, de feiten zijn ernstig en de gevolgen voor onze club en supporters nog veel ernstiger. Het is NU de moment om al het crapuul ( en ja dat zijn er nogal wat) eruit te gooien. Desnoods met harde maatregelen. Laten we dus maar verder discussiëren hoe we dat gaan aanpakken! _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2008, 18:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik verschoot toch ook fameus alsk et daarjust las. Diene vent zal em die match gans zen leven blijven herinneren. En wat de oorzaak was en wie het uitlokte doet nix af aan de ernst. Dit is erg voor hem en voor elken iendrachter!
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 27 Mei 2008, 18:43 |
|
| Pagina 23 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 51 Volgende |