Transfers 2008 - 2009 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Jeroen schreef:
placietjen schreef:
Jeroen schreef:
Veel tactische fouten zie ik toch niet wanneer een corner twee keer binnenvliegt... :oops:
Dat is misschien omdat de post waarop ge quote het over de vorige wedstrijd had. :hmm:

Over de goals van afgelopen zondag, ook 2 individuele fouten met catastofale afloop, ook daar was de rest van het team nergens te bespeuren...
Voetbal speel je met 11.

Nergens te bespeuren ?? Die tegengoals komen er gewoon twee keer op de counter... We speelden man op man vanachter en die spits zet Spotbeen gewoon twee keer in de wind... We moesten niet met de deur open vanachter gaan spelen moesten we 1-0 gewonnne hebben hé...

Kritiek op De Veirman is precies nog altijd uit den boze, terwijl zelfs een blinde ziet dat hij tekort kwam dit seizoen.

de uitschakeling en het niet halen van de promotie is helemaal niet de fout van De Veirman... ik denk dat met mij er hier heel veel supporters zijn die het op dat gebied met me eens zijn.

Anderzijds vind ik niet dat we zomaar alles moeten goedpraten ook he... en eerlijk is eerlijk, ik vond dat Lieven helemaal niet vrijuit gaat thuis tegen Wezet. Lieven zal dat zelf ook wel inzien zeker? zeker als je die beelden op tv oost eens beziet (nu ze eens van enig nut waren) kan je toch moeilijk beweren dat het goed gedaan was he. Ik vind dat die beelden echt heel weinig discussie opleveren...

en dat dit resultaatbepalend is, da's nogal evident, ook daar moeten we niet over liegen... Zoals Jeroen hier terecht aangeeft: als ge al niet na 8 minuten op achtervolgen aangewezen zijt en als die mannen rustig aan de organisatie kunnen bouwen en desnoods het spel vertragen met fouten maken, bal wegtrappen, vervangen, blijven liggen, kortom de ons ploeg fysiek én nadien mentaal volledig lamleggen... dan hangt ge in de touwen. meer dan 2 hoekschoppen trappen hebben ze bij wezet niet gedaan he bij ons thuis. op wezet met nen achterstand vertrekken en 2x moeten scoren, tja dan zijt ge op een bepaald moment verplicht om risico's te lopen... en ook dat heeft wezet goed gezien. de keel toenijpen op counter en erna lustig antivoetballen... ik denk dat mochten we chronometreren hoeveel tijd het spel stillag dat we zouden achterovervallen van 't verschieten...

Anderzijds hebben ook onze spelers enkele hele mooie (open) kansen gehad, maar waren ze lang niet fris of koelbloedig genoeg om het af te maken... we mochten wel het betere van het spel hebben, echte druk hebben we op wezet nooit kunnen ontwikkelen, en dus ook daar liep het fout

dus moeten we daarom lieven met alle zonden beladen? zeker en vast niet, maar ik denk niet dat dit gebeurd.
moeten we daarom onze mening inslikken als het negatief is tav Lieven (of iemand anders?) , ik denk het ook niet, en dat zal voor Lieven ook niet hoeven.

ik was kwaad toen die twee corners binnengingen, maar ik wist ook dattem dieje penalty thuis tegen woluwe, die ook resultaatbepalend was, óók had gestopt.

om te beëindigen met een huizenhoog cliché: dat is nu eenmaal voetbal!!!!!!

27 Mei 2008, 20:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Het is gewoon heel frustrerend als ge de longen uit u lijf zit te roepen en twee keer den bal ziet binnenvliegen. Bon, Lambrecht en De Veirman zullen het volgend jaar weer moeten doen en we kunnen niks anders doen dan hun steunen.

Ik hoop echt dat hij zich kan herpakken en zoals we op EA gewoon zijn zal't dan rap van pikzwart naar wit zijn !

27 Mei 2008, 20:45
nieuw in de eerste ploeg

Petroe69 schreef:
Laat ons hopen dat Arnold zal blijven want ik lees op http://www.camer-sport.be dat hij goede contacten met 2de klasse en Italië heeft.

".... Cette réduction du score ne changera pas grand-chose à la suite des évènements. L’adversaire de Alost en demie finale fut tout simplement plus fort :’’Visé est franchement une équipe bien en place sur les plans physique et tactique’’ a reconnu Arnold Nguekam.

L’attaquant de Alost pourrait quitter la Flandre orientale cet été. ‘’Le challenge pour moi était de pouvoir rejouer après la blessure qui m’avait écarté des stades pendant plusieurs mois. Maintenant, j’ai des contacts en D2 ici en Belgique ainsi que d’autres contacts à l’étranger notamment en Italie’’.

Wie is arnold zijne manager ?

Juist ja, STAAF BLANQUART !!!!

27 Mei 2008, 20:45
Ancien

Leeftijd: 38
De Veirman heeft wel meer op zijn 'geweten' hoor dan enkel die 2 doelpunten tegen Wezet.

27 Mei 2008, 20:46
nieuw in de eerste ploeg

s@té schreef:
De Veirman heeft wel meer op zijn 'geweten' hoor dan enkel die 2 doelpunten tegen Wezet.

Als Lambrecht in de goal stond was da toch nie slecht hé !!

27 Mei 2008, 20:51
forumlegende

s@té schreef:

zeker waar, maar hij heeft ook meer verdienste dan enkel die gestopte penalty tegen woluwe. over een heel seizoen bekeken kan je toch moeilijk succes of falen aan één speler toewijzen he. Dat lieven nog niet veel punten heeft gewonnen, dat is volgens mij een realistischer benadering, of 'gelukkiger uitgedrukt'. een keeper heeft vaak de pech dat em vaak eenzaam staan in zijne ietwat apparte rol als strontveger.

maar voor wat het waard was, ook ik ben van mening dat lieven niet het verschil maakte dit seizoen, maar ook lord of thomas troch (hoewel ik daar enorm fan van ben - lees de posts er maar op na) kon dit niet. uiteindelijk staan ze daar wel met elf.

27 Mei 2008, 20:52

Fantastisch, Lord die blijft en nog beter dat hij zelfs al voor 2 jaar heeft getekend.

27 Mei 2008, 20:58
Ancien

Leeftijd: 38
Davy schreef:
s@té schreef:

zeker waar, maar hij heeft ook meer verdienste dan enkel die gestopte penalty tegen woluwe. over een heel seizoen bekeken kan je toch moeilijk succes of falen aan één speler toewijzen he. Dat lieven nog niet veel punten heeft gewonnen, dat is volgens mij een realistischer benadering, of 'gelukkiger uitgedrukt'. een keeper heeft vaak de pech dat em vaak eenzaam staan in zijne ietwat apparte rol als strontveger.

maar voor wat het waard was, ook ik ben van mening dat lieven niet het verschil maakte dit seizoen, maar ook lord of thomas troch (hoewel ik daar enorm fan van ben - lees de posts er maar op na) kon dit niet. uiteindelijk staan ze daar wel met elf.

Uiteraard, dat is iets wat ik in mijn vorige posts over De Veirman ook al heb gezegd. Ik heb niks tegen de persoon Lieven De Veirman, maar als keeper vind ik hem gewoon simpelweg niet goed genoeg voor Eendracht Aalst. Geen vertrouwen uitstralend, etc..
Mijns inziens had Lambrecht veel eerder zijn kans voluit moeten krijgen.

27 Mei 2008, 20:58
forumlegende

s@té schreef:
Davy schreef:
s@té schreef:

Uiteraard, dat is iets wat ik in mijn vorige posts over De Veirman ook al heb gezegd. Ik heb niks tegen de persoon Lieven De Veirman, maar als keeper vind ik hem gewoon simpelweg niet goed genoeg voor Eendracht Aalst. Geen vertrouwen uitstralend, etc..
Mijns inziens had Lambrecht veel eerder zijn kans voluit moeten krijgen.

ik kan daar inkomen... ik moet zeggen dat ik toch ook wel eens stilsta bij kurt lambrecht die daar ook op de bank zit. anderzijds is het voor kurt een paar keer goed afgelopen, want in zijn uitkomen was dat nu ook niet de meest zekeren he. de resultaten pleitten een paar keer voor hem, maar eerlijk gezegd heb ik die jongen toch ook dingen zien uitsteken. maar bon, eerlijk is eerlijk, oa de keeper van wezet heeft op mij nen hele goeien indruk nagelaten!!! trouwens er was daar bij een of ander shitploeg onderaan ook ne keeper die werkelijk alles pakte... maar kkan me ni meer herinneren wie dat weer was.

27 Mei 2008, 21:02
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Davy schreef:
oa de keeper van wezet heeft op mij nen hele goeien indruk nagelaten!!! trouwens er was daar bij een of ander shitploeg onderaan ook ne keeper die werkelijk alles pakten... maar kkan me ni meer herinneren wie dat weer was.

ik vond die keeper van wezet nu toch ook niet zo heel goed hoor
hij heeft daar ook verschillende ballen gewoon gelost of is er soms ook wel eens onderdoor gegaan

27 Mei 2008, 21:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Londerzeel, daar ben ik mee akkoord die keeper heeft in enkele matchen tegen ons al knappe dingen laten zien... maar ook daar, dat is een typische betonploeg en een typische lijnkeeper hé.

over die keeper van visé ben ik niet helemaal akkoord, die heeft over 2 wedtrijd gezien ook 2 doelpunten op zijn conto staan... hoe mooi de goal van Ewen zondag ook mag zijn, zoiets laat je als keeper beter niet binnen ('k zal maar direkt zeggen dat je een rechtstreekse corner ook beter niet binnen laat). En in de thuismatch hier gaat hij ook een wandeling maken als het niet echt nodig is.

27 Mei 2008, 21:06
forumlegende

lot schreef:
Davy schreef:
oa de keeper van wezet heeft op mij nen hele goeien indruk nagelaten!!! trouwens er was daar bij een of ander shitploeg onderaan ook ne keeper die werkelijk alles pakten... maar kkan me ni meer herinneren wie dat weer was.

ik vond die keeper van wezet nu toch ook niet zo heel goed hoor
hij heeft daar ook verschillende ballen gewoon gelost of is er soms ook wel eens onderdoor gegaan

geloste bal kan ik me niet zo goed herinneren... , maar hij was heel alert in zijn uitkomen been vooruit , vol vertrouwen, en een megfasafe op het schot van troch in de heenmatch... soit op 2 matchen enen beoordelen is zowiezo altijd link he... shabi zou hier brokken maken (nadat hij bij boom tegen ons de match van zijn leven blijkbvaar speelde), maar haalde niet eens de basis11 bij ons... en zo zijn er veel voorbeelden, da's waar .

27 Mei 2008, 21:07
Scholier

Er zijn genoeg mensen die het niet kampioen worden op hun geweten hebben, heb het eens in godsnaam niet over enkel en alleen LDV! Trouwens als je hem met de vinger wijst, wijs je ook op Dhr. Merganck, of hoe hij ook moge noemen!

Begin met de scheids op Nieuwerkerken, het niet vasthouden van de punten op Péruwelz, de Wetterse slagers, het niet aantrekken van een spits èn de barslechte periode waarin we van iedere staartploeg verloren. Er was een hele waslijst aan evenementen die ons het kampioenschap hebben gekost.

Het is al te makkelijk één iemand met de vinger te wijzen. Podevijn (om nu maar iemand bij naam te noemen) heeft op zich 4 à 6 matchen zijn streng doorgetrokken maar woog nadien toch ook te licht door. Ook defensief zag je dat de organisatie nu en dan niet op punt stond. Je kan niet verwachten dat eender welke speler -laat staan een geheel elftal- een heel jaar op topniveau speelt en dit al zeker niet in 3de.

We moeten uiteindelijk tevreden zijn met het geleverde spel en het resultaat. We moesten niet overgaan, maar het mocht en ookal zat het er wel in, der is nog altijd zoiets als tegenslag & blessures. Ik ben content dat de negatieve spiraal van 2 jaar terug gebroken is en in iets positiefs is omgebuigd. Dank aan het bestuur daarvoor, de supporters die blijven komen zijn en uiteindelijk de gemotiveerde spelers.

27 Mei 2008, 21:22
forumlegende

Jossen schreef:
Er zijn genoeg mensen die het niet kampioen worden op hun geweten hebben, heb het eens in godsnaam niet over enkel en alleen LDV! Trouwens als je hem met de vinger wijst, wijs je ook op Dhr. Merganck, of hoe hij ook moge noemen!

Begin met de scheids op Nieuwerkerken, het niet vasthouden van de punten op Péruwelz, de Wetterse slagers, het niet aantrekken van een spits èn de barslechte periode waarin we van iedere staartploeg verloren. Er was een hele waslijst aan evenementen die ons het kampioenschap hebben gekost.

Het is al te makkelijk één iemand met de vinger te wijzen. Podevijn heeft op zich 4 à 6 matchen zijn streng doorgetrokken maar woog nadien toch ook te licht door. Ook defensief zag je dat de organisatie nu en dan niet op punt stond. Je kan niet verwachten dat eender welke speler -laat staan een geheel elftal- een heel jaar op topniveau speelt en dit al zeker niet in 3de.

ik heb altijd de neiging om alles te neig te willen nuanceren, en soms is 't wa overdreven, maar tis waar... soms kan je niet anders dan nuanceren, of je doet de waarheid onrecht aan. er zijn op een gans seizoen tientallen, hondertallen factoren die resultaten beinvloeden, ge kunt daar nooit ene persoon voor verantwoordelijk stellen he. ik ben ervan overtuigd dat kritiek moet kunnen als je aanvaardbare argumenten hebt, maar het is alleszins nooit mijn bedoeling, zeker in de ploegsport die voetbal is, om één speler te viseren.

27 Mei 2008, 21:28
Nationale Ploeg

Davy schreef:

ik kan daar inkomen... ik moet zeggen dat ik toch ook wel eens stilsta bij kurt lambrecht die daar ook op de bank zit. anderzijds is het voor kurt een paar keer goed afgelopen, want in zijn uitkomen was dat nu ook niet de meest zekeren he. de resultaten pleitten een paar keer voor hem, maar eerlijk gezegd heb ik die jongen toch ook dingen zien uitsteken. maar bon, eerlijk is eerlijk, oa de keeper van wezet heeft op mij nen hele goeien indruk nagelaten!!! trouwens er was daar bij een of ander shitploeg onderaan ook ne keeper die werkelijk alles pakte... maar kkan me ni meer herinneren wie dat weer was.

Ik herinner mij inderdaad nog dat ik voor nieuwjaar een paar keer dacht 'een chance da de Veirman binnenkort terug is'. En ik herinner mij ook de algemene vreugde hier op het forum toen nieven ajoin wist te melden dat Lieven terugkwam.

Ma bon, volgend jaar zal het wel wa beter moeten, maar ik denk wel dat Lieven daartoe in staat is. Hij heeft nu een seizoen meer ervaring met zijn verdediging, als hij nu nog met de hoge verwachtingen en de druk leert omgaan, dan komt het allemaal nog wel goed.

27 Mei 2008, 22:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 130