|
|
| Pagina 29 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
josken schreef: elfahem schreef: Sjonge jonge jonge. In 2002 wordt Eendracht failliet verklaard en zijn we de risé van de hele Belgische voetbalwereld. Twee seizoenen geleden worden we bevrijd van het juk van Garré die, herinner u, onze ziel aan Gent wou verkopen. Eindelijk, denk je dan, stilletjes aan mogen we weer beginnen hopen en een beetje naar boven kijken. We werden immers beloond met een bestuur dat niet op een inspanning ziet en het zijn supporters zo goed mogelijk naar hun zin maakt. ("Graag nog een verwarmd kussentje onder uw gat meneer?") Promotie in vierde klasse. Eindronde in derde klasse. Hekkens die uit ons zicht worden verwijderd. Drank toegelaten op de tribunes. Belgacom-tv in de kantines... 2007-2008: Eendrachtsupporters zijn door het dolle heen en willen hun bestuur bedanken voor zoveel goedheid. Zij doen dat op gepaste wijze: pleintje-loop op Nieuwkerken, aapke-roep op Dender (en zovele andere keren), flikske-klop op Visé. Bedankt, u bent een fijn publiek! Dan vergeet je er alleen bij te zeggen dat het maar een klein deeltje is van de supporters Daar ben ik me van bewust, maar ik wou een statement doen en dan past een veralgemening iets beter, ook al is ze niet terecht. |
| 27 Mei 2008, 21:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Is het trouwens E. Aalst - Visé dan ist het E. Aalst die boeman is,
Is het morgen Anderlecht - Aalst en ambras dan heeft Anderlecht de naam... c'est la vie ze. 't enige wat ge kunt doen is int vervolg maken dat er geen/amper nog incidentjes zijn. Enfin, ik denk dat er morgen een en ander in de kranten zal verschijnen... komkommertijd weet ge, verwacht u maar aan een hele hoop shit die over ons heen zal komen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2008, 21:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Gijzegem Vaneigest schreef: Mannekes Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter.Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje? |
| 27 Mei 2008, 21:36 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
placietjen schreef: Is het trouwens E. Aalst - Visé dan ist het E. Aalst die boeman is, Is het morgen Anderlecht - Aalst en ambras dan heeft Anderlecht de naam... c'est la vie ze. 't enige wat ge kunt doen is int vervolg maken dat er geen/amper nog incidentjes zijn. Enfin, ik denk dat er morgen een en ander in de kranten zal verschijnen... komkommertijd weet ge, verwacht u maar aan een hele hoop shit die over ons heen zal komen. 't zou me niet verwonderen koren op de molen van nen nul als wim redant en consoorten, 't leven zit soms vol ironie |
| 27 Mei 2008, 21:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
elfahem schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Mannekes Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter.Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje? Nee dan ben je een echte supporter die zn club in zijn hart draagt_________________ Iendracht till i die!! |
| 27 Mei 2008, 21:38 |
|
|
Nationale Ploeg
josken schreef: elfahem schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Mannekes Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter.Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje? Nee dan ben je een echte supporter die zn club in zijn hart draagtAh, Josken is ne kenner zie ik ! |
| 27 Mei 2008, 21:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
josken schreef: elfahem schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Mannekes Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter.Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje? Nee dan ben je een echte supporter die zn club in zijn hart draagtR E S P E C T ! ![]() |
| 27 Mei 2008, 21:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
josken schreef: elfahem schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Mannekes Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter.Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje? Nee dan ben je een echte supporter die zn club in zijn hart draagtik vraag mijn vriendin straks om op de wijze van rani de coninck wat peper in mijn gezicht te draaien, puur uit solidariteit met de echte iendrachtsupporters ;-) |
| 27 Mei 2008, 21:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Davy schreef: josken schreef: elfahem schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Mannekes Wat een getaffel hier weer toch, laat me één ding duidelijk stellen: ik heb ook last gehad van dienen rommel (pepperspray of andere gassen ('t was misschien zelfs maar een scheet maar 't prikkelde toch in mijn keel...)) maar ik kreeg zo precies niet spontaan goesting om op flikken te kloppen en (vuile) toiletten van Walekoppen af te breken... Dacht maar aan één ding: D U S T, 'k ben dan ook rustig pintje gaan pakken aan de bus, De Wheels zijn kerre verzet en verder geen last gehad van hools of flikken, zo eenvoudig gaat dat ! (Flikken deden me zelfs een plezier om in deze warme tijden me even nat te spuiten waarvoor mijn welgemeende dank ) Iedereen doet in zijn vrije tijd wat hij wil zeg ik altijd en ik werp niemand een steen (zodus ook niet letterlijk) maar achteraf niet komen klagen... Mijn pintje heeft alvast gesmaakt De groeten Vanwege een echte supporter.Idem hier, heb ook last gehad van pepperspray, heb ook wat water over me gekregen, maar heb geen wc-pot afbroken, geen flik een oog uitgesmeten en niet met bakstenen gesmeten. Help! Ben ik nu een mietje? Nee dan ben je een echte supporter die zn club in zijn hart draagtik vraag mijn vriendin straks om op de wijze van rani de coninck wat peper in mijn gezicht te draaien, puur uit solidariteit met de echte iendrachtsupporters ;-) Die is goedIk vraag mij gwn af hoe je als echte supporter zo een schade kan toebrengen aan je club _________________ Iendracht till i die!! |
| 27 Mei 2008, 21:44 |
|
|
Junior
Nolah schreef: Volgens mij hadden de flikken gewoon schrik als ze met da traangas gespoten hebben, neem nu grof geschat : buiten de tribune waren er een paar die ambras aan t maken en nog een 1000 tal man die daar moet passeren bij het buitengaan. Dieflikken gaan gegarandeerd gedacht hebben dar er direct toch misschien ne helen hoop van eendracht zich er bij zou gevoegd hebben (misschien ook zonder aan de kinderen te denken). Dan is de beslissing natuurlijk nog altijd aan hun hoe ze dit gaan voorkomen en daar zijn ze verkeerd geweest, ze hebben het omgekeerde bereikt. Kijk, dat is waar die hools natuurlijk op rekenen. Ze voelen zich gedekt door de 1000 onschuldige supporters rond zich. Ze gaan ervan uit dat de politie niet naar de grote middelen zal grijpen om geen omstaanders te treffen bij een charge of met het waterkanon. 1000 man als levend schild gebruiken is op die manier een "goede strategie". De politie van zondag had het zo niet begrepen en ging er met de (te) grove borstel door. |
| 27 Mei 2008, 22:39 |
|
|
Joe_1919 schreef: is er eigenlijk gefilmd tijden het spuiten van het waterkanon aan de bussen? nja der was ne camera in da waterkanon, dus achter da raam en der was ook ne flik da meeliep me et waterkanon en dieje filmde ook, dusja alles sta op tape |
| 27 Mei 2008, 22:44 |
|
|
Vaste Waarde
Het is doodjammer dat een hele massa supporters nu gebrandmerkt worden als hooligans, krapuul, ... omwille van enkele idioten die het keer op keer nodig achten om te gaan rellen.
Iedereen weet wie die kereltjes zijn ... en ik hoop echt dat ze op een dag ook voor de door hen veroorzaakte ellende mogen opdraaien. Wees er maar gerust in dat de politie nu een ware klopjacht (hopelijk niet letterlijk) zal beginnen om de dader(s) te vinden die een collega van hen hebben verminkt. Deze klopjact zal het voor de overige supporters nog een pak onaangenamer maken om op verplaatsing (en thuis ?) naar de voetbal te gaan. overal waar we dit seizoen kwamen werden we al door een enorme ordedienst opgewacht en dat zal nu nog erger worden. En dan maar zagen als ze volgend jaar bij risicowedstrijden plots gaan overschakelen naar een verplichte combiregeling (bus-ticket) of zo. Nogmaals, ik keur het optreden van de politie van afgelopen zondag zeker niet goed maar dat van onze "hooligans" ook niet. Het wordt hoog tijd dat ALLE supportersclubs en het OPC (die het mijns inziens toch allemaal goed voorhebben met onze club) hierop een gezamelijk standpunt gaan innemen en dit geweld duidelijk veroordelen. Jammer genoeg kunnen wij niet meer maatregelen nemen aangezien die "hooligans" toch niet met de bus meegaan ... Maar een symbolische veroordeling van hun optreden kan hopelijk bij enkele van die gasten het besef wekken dat ze alles behalve goed bezig zijn. Koen PS : Ik denk dat de club er alles aan gedaan heeft om de gemoederen te bedaren. Geert heeft ganse tijd bemiddeld en supporters aangemaand om naar de bussen te gaan. De club valt dus weinig verwijten te maken. PS 2 : Mocht er iemand beelden hebben van de "supporters" van Visé op het terrein of van de politie die de pepperspray gebruikt waardoor de vele kinderen geraakt werden, bezorg me die dan even op [email protected]. Op die manier kunnen we een klacht indienen bij het Comité P om zo ook een duidelijk signaal te geven dat ook de politie hier in de fout is gegaan en dat ze het niet allemaal op ons moeten schuiven. |
| 28 Mei 2008, 13:10 |
|
|
forumlegende |
der sta een filmke op youtube van daze het plein opgingen en bengaals vuur afgestoken hadden...
http://nl.youtube.com/watch?v=YWMjtXS2Q0M kweetni ofda da veel nut ga hebben maar zo hebt ge het toch maar al e... ge ziet er ook paar uitdagen ook alsge deftig kijkt _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Mei 2008, 13:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Na afloop van de match was ik ook woest op de politie voor het gebruik van traangas en pepperspray op onschuldige supporters. Op het moment dat dat traangas in mijn keel begon te prikken, had ik nog geen problemen ofzo gezien. Ik begreep dan ook niet waarom ze dit gebruikten.
Nu blijkt dat op dat moment reeds relschoppers op hekkens gingen en wc's aan het afbreken waren. Nog steeds keur ik de actie van de flikken niet goed en vind ik dat ze ook schuld hebben aan wat gebeurd is, maar nu weet ik tenminste waarom ze ermee beginnen spuiten zijn. Het feit dat honderden kinderen en onschuldige supporters pepperspray, traangas, water, ... over zich kregen was dus niet enkel de schuld van de politie, maar ook van (enkele) hooligans die het nodig vonden de boel in brand te steken. Deze gasten moeten er uit en ik hoop dan ook dat de politie goeie beelden van de aanstekers heeft om ze er uit te halen. Dergelijke relschoppers kosten de club alleen maar geld en een slechte reputatie en moeten er dus dringend uit. |
| 28 Mei 2008, 13:23 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
PJ_1919 schreef: Joe_1919 schreef: is er eigenlijk gefilmd tijden het spuiten van het waterkanon aan de bussen? nja der was ne camera in da waterkanon, dus achter da raam en der was ook ne flik da meeliep me et waterkanon en dieje filmde ook, dusja alles sta op tape das wel ff minder ![]() _________________ IENDRACHT TILL I DIE |
| 28 Mei 2008, 13:48 |
|
| Pagina 29 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 51 Volgende |