Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 36
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Joe_1919 schreef:
PJ_1919 schreef:
Joe_1919 schreef:
is er eigenlijk gefilmd tijden het spuiten van het waterkanon aan de bussen?

nja der was ne camera in da waterkanon, dus achter da raam en der was ook ne flik da meeliep me et waterkanon en dieje filmde ook, dusja alles sta op tape

das wel ff minder :plat:

Moet gij u zorgen maken misschien??

28 Mei 2008, 15:37
Vaste Waarde

Ajuin schreef:
Het is doodjammer dat een hele massa supporters nu gebrandmerkt worden als hooligans, krapuul, ... omwille van enkele idioten die het keer op keer nodig achten om te gaan rellen.

Iedereen weet wie die kereltjes zijn ... en ik hoop echt dat ze op een dag ook voor de door hen veroorzaakte ellende mogen opdraaien. Wees er maar gerust in dat de politie nu een ware klopjacht (hopelijk niet letterlijk) zal beginnen om de dader(s) te vinden die een collega van hen hebben verminkt. Deze klopjact zal het voor de overige supporters nog een pak onaangenamer maken om op verplaatsing (en thuis ?) naar de voetbal te gaan. overal waar we dit seizoen kwamen werden we al door een enorme ordedienst opgewacht en dat zal nu nog erger worden. En dan maar zagen als ze volgend jaar bij risicowedstrijden plots gaan overschakelen naar een verplichte combiregeling (bus-ticket) of zo.
Nogmaals, ik keur het optreden van de politie van afgelopen zondag zeker niet goed maar dat van onze "hooligans" ook niet. Het wordt hoog tijd dat ALLE supportersclubs en het OPC (die het mijns inziens toch allemaal goed voorhebben met onze club) hierop een gezamelijk standpunt gaan innemen en dit geweld duidelijk veroordelen.

Jammer genoeg kunnen wij niet meer maatregelen nemen aangezien die "hooligans" toch niet met de bus meegaan ... Maar een symbolische veroordeling van hun optreden kan hopelijk bij enkele van die gasten het besef wekken dat ze alles behalve goed bezig zijn.

Koen

PS : Ik denk dat de club er alles aan gedaan heeft om de gemoederen te bedaren. Geert heeft ganse tijd bemiddeld en supporters aangemaand om naar de bussen te gaan. De club valt dus weinig verwijten te maken.

PS 2 : Mocht er iemand beelden hebben van de "supporters" van Visé op het terrein of van de politie die de pepperspray gebruikt waardoor de vele kinderen geraakt werden, bezorg me die dan even op [email protected]. Op die manier kunnen we een klacht indienen bij het Comité P om zo ook een duidelijk signaal te geven dat ook de politie hier in de fout is gegaan en dat ze het niet allemaal op ons moeten schuiven.

alle koen dan gaat ge de 100 abbonnementen nog halen me den b&w :lol:
over de rest maar 1 ding as ge die paar man gewon me de matrak aanpakt ipv pepperspray dan scheelt het e pak problemen. Als ze dan die gasten van vise( euh luik ook mss??!!) ook nog is in toom houden gebeurt er niks.
Voor de mensen die het nog niet doorhadden er staan er daar genoeg tussen die hun vervelen en dus na de match maar wat klopgraag zijn dan nog zeker aan diene kant van belgie(geloof mij ik kan het weten ;) ) .
Daarmee dat ik ook nooit iemand zal aanwijzen. De flikken hebben gewoon oerdom gereageerd ,maarja daar zijt ge vet mee. Dus snuif int vervolg nog eens de "goei lucht" op en tja...

28 Mei 2008, 15:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Joe_1919 schreef:
PJ_1919 schreef:
Joe_1919 schreef:

nja der was ne camera in da waterkanon, dus achter da raam en der was ook ne flik da meeliep me et waterkanon en dieje filmde ook, dusja alles sta op tape

Man man man zoe een reakse :kots:

28 Mei 2008, 17:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dirk schreef:
Joe_1919 schreef:
PJ_1919 schreef:
Joe_1919 schreef:

Em had beter op Brugge gebleven :hmm:

28 Mei 2008, 18:02
Vaste Waarde

placietjen schreef:
Is het trouwens E. Aalst - Visé dan ist het E. Aalst die boeman is,
Is het morgen Anderlecht - Aalst en ambras dan heeft Anderlecht de naam... c'est la vie ze.
't enige wat ge kunt doen is int vervolg maken dat er geen/amper nog incidentjes zijn.

Enfin, ik denk dat er morgen een en ander in de kranten zal verschijnen... komkommertijd weet ge, verwacht u maar aan een hele hoop shit die over ons heen zal komen.

Is da nu mijn gedacht of is er hier in de Vlaamse pers nog niets over verschenen??? (ik roep er niet op zelle)

't zal toch weer geen geval van zuidbelgische overdrijving zijn zeker
(waarmee ik niks wil minimaliseren maar ik begin dat raar te vinden......)

28 Mei 2008, 18:45

Ik veronderstel dat Preud'homme en de rellen in Anderlecht hun aandacht afleiden van dit geval.

28 Mei 2008, 18:49
Vaste Waarde

placietjen schreef:
Ik veronderstel dat Preud'homme en de rellen in Anderlecht hun aandacht afleiden van dit geval.

misschien, raar maar waar, zelfs in het HLN niet waar ze voor lokale verslaggeving tegenwoordig een reporter in uw reet steken :lol:

28 Mei 2008, 18:51
Scholier

ik kom voor het eerst op het forum sinds de match. Ik heb hier net eens diagonaal de reacties gelezen op het gebeuren na de match..

ziehier mijn bescheiden mening: er is zeker een kleine minderheid ea-'supporters' die er op uit zijn om amok te maken (en die moeten er uit), MAAR:
ik vraag me af:
-als daar zo een politiemacht staat, (geëquipeerd met helmen, schilden, matrakken,... ) dan kan het toch niet zo moeilijk zijn om die mannen bij hun schabbernak te pakken en die er uit te halen.
- en waarom worden er NIET opgetreden tegen die Visé-'supporters (die het plein opstormen, uitdagen, eendracht-supporters gaan opzoeken,...)

Als er dan op zo een manier gereageerd wordt door die flikken, DAN VRAGEN ZE ER ZELF OM! Ik ben er zeker van dat er bij de mensen die gereageerd hebben (door stenen te gooien en zo) er veel bij waren die in de verste verten geen hooligan zijn. Ik heb het zelf (en ik heb in mijn leven nog NOOIT gevochten of een steen gegooid) even moeilijk gehad om geen domme dingen te doen (nadat ik vol pepperspray gespoten werd, mijn zus -die er bij de heenmatch voor het eerst bij was en meegekomen was op verplaatsing omdat de sfeer zo fantastisch was- bijna vertrappeld werd, nadat ik kinderen en oudjes zag wegvluchten,...) Gelukkig was er iemand van (ik veronderstel) de club zelf (of anders van de supportersclub) die mij aanmaande om te bedaren en naar de bussen te gaan, en daar ben ik heel blij om (bij deze wil ik die man bedanken) want het laatste wat ik wil is onze club of mezelf schade berokkenen..

conclusie: spijtig dat er een paar amok-makers tussen onze supporters zitten, (ik vrees dat dat onvermijdelijk is als je met zo een grote supportersgroep zit), maar ik vrees dat ik begrip kan opbrengen voor de reactie van vele eendracht-aanhangers. Ik vind het oprecht heel spijtig dat die ene politieman verwond is maar hij en zijn collega's hebben zelf om zo een reactie gevraagd. Daarbij, als die flikken zo een schrikschijters zijn, steek ze dan aub geen wapens (zoals peppperspray) in hun handen; daar komen alleen vodden van. Ik vind het VERSCHRIKKELIJK dat de eendracht-aanhang nu weer omschreven wordt als een bende hooligans, terwijl het om een paar onozelaars gaat en de meesten goedmenende supporters zijn.

Laat het duidelijk zijn, het laatste dat ik hier wil doen is supportersgeweld goed praten, maar anderzijds, ik spreek als ea-sup en ik zou het ONAANVAARDBAAR vinden mocht onze club moeten opdraaien voor deze blunders van de politie (en natuurlijk die burgemeester, die verantwoordelijk is voor deze machtsontplooiing).

Om nog iets over de match te zeggen. Er zat veel meer in (zoals er het hele seizoen meer inzat, met een beetje geluk - of iets minder ongeluk) , maar het is er spijtig genoeg niet uitgekomen tegen die 'schenenschuppers' (wat een rotploeg). Het afscheid van Thomas en Ewen was zonder meer ontroerend te noemen. Ik zal ze missen. Bedankt Iendracht voor een mooi seizoen en bedankt OPC om de positieve sfeer van onze prachtige club te benadrukken... :EA:

28 Mei 2008, 19:23
nieuw in de eerste ploeg

placietjen schreef:
Dirk schreef:
Joe_1919 schreef:
PJ_1919 schreef:
Joe_1919 schreef:

Em had beter op Brugge gebleven :hmm:

die snap ik nie???

28 Mei 2008, 19:26

vorige nick van onze vriend was Bruges_Joe

28 Mei 2008, 19:27
Miss Forum 2009-2010

IendrachterForLife schreef:

die snap ik nie???

zijn vorige nickname was bruges joe

nieuw in de eerste ploeg

placietjen schreef:
vorige nick van onze vriend was Bruges_Joe

vandaar :D

forumlegende

Leeftijd: 45
heb ook nog niets in HLN of HNB zien verschijnen
dat ze het maar zo laten,tis al erg genoeg wat er gebeurd is

28 Mei 2008, 20:14
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
CeltiC1919 schreef:
placietjen schreef:

misschien, raar maar waar, zelfs in het HLN niet waar ze voor lokale verslaggeving tegenwoordig een reporter in uw reet steken :lol:

haahahahaha schitterend! :plat:

28 Mei 2008, 22:05
Reserve

alostasoul schreef:
ik kom voor het eerst op het forum sinds de match. Ik heb hier net eens diagonaal de reacties gelezen op het gebeuren na de match..

ziehier mijn bescheiden mening: er is zeker een kleine minderheid ea-'supporters' die er op uit zijn om amok te maken (en die moeten er uit), MAAR:
ik vraag me af:
-als daar zo een politiemacht staat, (geëquipeerd met helmen, schilden, matrakken,... ) dan kan het toch niet zo moeilijk zijn om die mannen bij hun schabbernak te pakken en die er uit te halen.
- en waarom worden er NIET opgetreden tegen die Visé-'supporters (die het plein opstormen, uitdagen, eendracht-supporters gaan opzoeken,...)

Als er dan op zo een manier gereageerd wordt door die flikken, DAN VRAGEN ZE ER ZELF OM! Ik ben er zeker van dat er bij de mensen die gereageerd hebben (door stenen te gooien en zo) er veel bij waren die in de verste verten geen hooligan zijn. Ik heb het zelf (en ik heb in mijn leven nog NOOIT gevochten of een steen gegooid) even moeilijk gehad om geen domme dingen te doen (nadat ik vol pepperspray gespoten werd, mijn zus -die er bij de heenmatch voor het eerst bij was en meegekomen was op verplaatsing omdat de sfeer zo fantastisch was- bijna vertrappeld werd, nadat ik kinderen en oudjes zag wegvluchten,...) Gelukkig was er iemand van (ik veronderstel) de club zelf (of anders van de supportersclub) die mij aanmaande om te bedaren en naar de bussen te gaan, en daar ben ik heel blij om (bij deze wil ik die man bedanken) want het laatste wat ik wil is onze club of mezelf schade berokkenen..

conclusie: spijtig dat er een paar amok-makers tussen onze supporters zitten, (ik vrees dat dat onvermijdelijk is als je met zo een grote supportersgroep zit), maar ik vrees dat ik begrip kan opbrengen voor de reactie van vele eendracht-aanhangers. Ik vind het oprecht heel spijtig dat die ene politieman verwond is maar hij en zijn collega's hebben zelf om zo een reactie gevraagd. Daarbij, als die flikken zo een schrikschijters zijn, steek ze dan aub geen wapens (zoals peppperspray) in hun handen; daar komen alleen vodden van. Ik vind het VERSCHRIKKELIJK dat de eendracht-aanhang nu weer omschreven wordt als een bende hooligans, terwijl het om een paar onozelaars gaat en de meesten goedmenende supporters zijn.

Laat het duidelijk zijn, het laatste dat ik hier wil doen is supportersgeweld goed praten, maar anderzijds, ik spreek als ea-sup en ik zou het ONAANVAARDBAAR vinden mocht onze club moeten opdraaien voor deze blunders van de politie (en natuurlijk die burgemeester, die verantwoordelijk is voor deze machtsontplooiing).

Om nog iets over de match te zeggen. Er zat veel meer in (zoals er het hele seizoen meer inzat, met een beetje geluk - of iets minder ongeluk) , maar het is er spijtig genoeg niet uitgekomen tegen die 'schenenschuppers' (wat een rotploeg). Het afscheid van Thomas en Ewen was zonder meer ontroerend te noemen. Ik zal ze missen. Bedankt Iendracht voor een mooi seizoen en bedankt OPC om de positieve sfeer van onze prachtige club te benadrukken... :EA:

Hier sluit ik mij bij aan, alles begint en eindigt bij de organisatie, teveel verantwoordelijken hebben hun ogen dichtgeknepen voor wat er ging gebeuren.Organisatoren, veiligheidsverantwoordelijken, spotters van ons en van visé,allemaal wisten ze dat het uit de hand ging lopen, diegenen die bijna de ganse match voor allerlei opstootjes zorgden, langs beide kanten,zijn allen ongemoeid gelaten.Reeds 14 jaar ben ik als steward bij "den iendracht", maar bij deze hou ik het voor bekeken,voor elk stadionverbod dat er komt, staan er nog ergere kerels te wachten om het roer over te nemen.Samen met mijn collega stond ik achter de tribune, nog voor de match geeindigt was, wij hebben dus quasi alles gezien, alles staat op film, er waren meer mensen bezig met filmen ipv zich te bekommeren over de onschuldige slachtoffers, spijtig dat dit kon gebeuren...

29 Mei 2008, 7:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 28 29 30 31 32 51