|
|
| Pagina 31 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 51 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
acrid schreef: heb ook nog niets in HLN of HNB zien verschijnen dat ze het maar zo laten,tis al erg genoeg wat er gebeurd is Ik denk dat er geen Vlaamse verslaggevers aanwezig waren. Heb ook geen deftig verslag van de match gelezen. |
| 29 Mei 2008, 8:01 |
|
|
toevallige voorbijganger
AN schreef: Hier sluit ik mij bij aan, alles begint en eindigt bij de organisatie, teveel verantwoordelijken hebben hun ogen dichtgeknepen voor wat er ging gebeuren.Organisatoren, veiligheidsverantwoordelijken, spotters van ons en van visé,allemaal wisten ze dat het uit de hand ging lopen, diegenen die bijna de ganse match voor allerlei opstootjes zorgden, langs beide kanten,zijn allen ongemoeid gelaten.Reeds 14 jaar ben ik als steward bij "den iendracht", maar bij deze hou ik het voor bekeken,voor elk stadionverbod dat er komt, staan er nog ergere kerels te wachten om het roer over te nemen.Samen met mijn collega stond ik achter de tribune, nog voor de match geeindigt was, wij hebben dus quasi alles gezien, alles staat op film, er waren meer mensen bezig met filmen ipv zich te bekommeren over de onschuldige slachtoffers, spijtig dat dit kon gebeuren... bedoel je dat men al aan het filmen was van bij het eerste incident? dan moeten de aanstokers er toch uit te halen zijn? en moet toch ook de reactie van de politie blijken? zelf heb ik pas camera's gezien toen het helemaal uit de hand liep |
| 29 Mei 2008, 9:25 |
|
|
Freak
![]() Laatst gewijzigd door waly 2 op 30 Mei 2008, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Mei 2008, 15:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Mei 2008, 15:36 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Mariner schreef: :zzz: Inderdaad, laat ze zich maar geweldig voelen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Mei 2008, 15:37 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
waly 2 schreef: hier enkele uitspraakskes van onze onnozele geburen . een agent zijn oog kwijt, schandalig, khoop da ze eens en voor altijd da ploegsken is serieus gaan straffen, al gelijk wie er verantwoordelijk is, dit heeft niks mè voetbal te maken.... alles kort en klein geslagen binnen het stadion, zal ook de schuld van de flikken zijn zeker, om van te wa stelt vc eendracht aalst 2002 nog voor: 0,0 ; overal bespot en beschimpt, als ge sommigen bezig hoort, tis pecies een wereldclub mè wereldsupporters, ze verlangen terug de ploeg van de denderstreek te worden, maar ze zijn uitgegroeid tot het affront van de denderstreek!!! nog enkele jaartjes in derde en da probleem lost zichzelf wel op hopelijk, boeken toe!! kben trots fc-supporter te zijn, onregelmatigheden, misschien op 1 hand te tellen, hier staan we met beide voeten op de grond, blazen ni van den toren maar werken in stilte aan de uitbouw van een waardige eersteklasser, bye bye vc ea... -------------------------------------------------------------------------------------- Achja.. die van aalst zullen idd altijd zeggen dat de andere eerst zijn beginnen uitdagen, en dat de flikken maar al te graag 'zomaar' es wat beginnen vechten met was supporters.. -------------------------------------------------------------------------------------- Enkele jaren terug met de competitie Dender - Aalst stonden er na de match ook een paar supporters van aalst , dender supporters uit te dagen.. Wa voor gastjes waren da? Mannekes van 18.. Ne farsen bek opentrekken kunnen ze allemaal.. maar es écht supporteren voor hun ploeg, das teveel gevraagd. En ja, er zijn nog ploegen die 'slechte' supporters hebben.. tis een pest _________________ Met een nieuw stamnummerke komen ze er wel vanaf ----------------------------------------------------------------------------------- 5 matchen krasselen achter gesloten deuren?Dat clubje dat van boven naar onder marginaal getint is(en dan spreek ik mij nog zacht uit)moesten ze gewoon van de bondslijsten schrappen ,ni meer ,ni minder,klotzakken das een goei, die mannen gaan wa mè ons lachen ivm onze boekhouding kennen ze da spreekwoord niet: de pot verwijt de ketel... ge weet wel! ze zijn snel vergeten da ze hun krakkemikkig stadionnetje kunnen vullen met schuldeisers... ma tis makkelijker opnieuw te beginnen niet?! tis gedaan mè ons schaduwploegsken van hier wa verder, nog wa verder aanmodderen in derde, zichzelf oh zo fantastisch vinden, elk weekend een "massa" supporters op de been, en dan maandag in de krant ocharme een artikelken van 3 op 4 centimeter terugvinden in de krant, groot gelijk dat die mannen daar ni meer inkt aan verspillen, der wordt al genoeg gelachen met vc ea 2002... dan nog overal als hooligans worden bestempeld, traangas in de ogen zonder énige reden... tis triestig ea-supporter te zijn, wa verderop ist veel plezanter mè gedacht -------------------------------------------------------------------------------------- Wanneer gaan ze nog is int vak van onze tegenstander komen staan e , misschien als we onze oefenmatch spelen tegen RC Mechelen Ik vraag me toch af wat dit in deze topic hoort te doen hoor, wat kan mij het nu schelen hoe die jongens over ons denken. Als er 1 club is waar ik nooit naar kijk en niets mee te maken wil hebben is het wel dat fusiegedrocht dat toch altijd gaat zeggen hoe slecht en marginaal we zijn en hoe goed en succesvol zij wel zijn... |
| 29 Mei 2008, 15:58 |
|
|
Freak
t gaat over visé-aalst,dus...
|
| 29 Mei 2008, 16:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Idd
Zouden we een uitwisseling doen tussen Dendergirl en Wally ? Ze liggen alle 2 meer van de andere club wakker dan van die van hun eigen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Mei 2008, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
maar 't komt van 't forum van die krotters, dus diene zever van die kalvers heeft niks te zoeken op ons forum
| 29 Mei 2008, 16:18 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
placietjen schreef: Idd Zouden we een uitwisseling doen tussen Dendergirl en Wally ? Ze liggen alle 2 meer van de andere club wakker dan van die van hun eigen ![]() Mja, Dendergirl heeft een excuus: haren dager is nen ajoin. Zou waly zennen dager enen van FC zijn? Enfin, 't is toch een stokerken he, onze waly. ![]() |
| 29 Mei 2008, 16:28 |
|
|
Freak
placietjen,ik ga al 40 jaar naar eendracht- aalst kijken.en gij? ik denk wel ,moest ge me kennen,dat ik zeker al meer van aalst dan van ELKE andere ploeg heb wakkergelegen.
|
| 29 Mei 2008, 16:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Dat maakt toch niet uit hoe lang ge al naar den eendracht gaat kijken
Elke post van u gaat over dender of over de zever van hun forum. We hebben er de laatste tijd weinig last van hier, laat het ons alsutblieft zo houden ![]() |
| 29 Mei 2008, 16:34 |
|
|
Freak
allé, smijt die dendertopic er dan maar af.
|
| 29 Mei 2008, 16:38 |
|
|
Als ze dat zouden willen doen begint mijne zomer alvast geslaagd
| 29 Mei 2008, 16:40 |
|
|
Reserve
Er werd idd al gefilmd van het moment dat er met pepperspray gespoten werd,de rest is nadien gebeurd en staat er ongetwijfeld op, wij hebben ons uit de voeten moeten maken toen de politie begon te chargeren,zelf heb ik op dat ogenblik geen gekwetste agent gezien, maar alles ging ook zeer vlug, op dat moment denk je alleen aan de veiligheid van de jongsten en uiteraard die van jezelf.Ik vind het echter niet kunnen dat Thomas zomaar in zijn rolstoel achtergelaten werd, dit zal ook nog uitgepluisd worden
|
| 29 Mei 2008, 16:40 |
|
| Pagina 31 van 51 |
[ 754 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 51 Volgende |